*

Αποστολέας Θέμα: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»  (Αναγνώστηκε 16025 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
άρθρο 49

http://www.opengov.gr/ypepth/?p=5084#respond


Στα σχόλια πάντως έχει πέσει πολύ κράξιμο για την αύξηση ορίου μαθητών ανά τμήμα στα νηπιαγωγεία.Μακάρι να το συμμαζέψουν!
Τελείως οξύμωρος ο τίτλος του νομοσχεδίου, πως γίνεται αναβάθμιση με περισσότερα παιδιά στην τάξη;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εννοώ ότι δεν θα υπάρχουν πολλοί πρόθυμοι για ειδικά γιατί ως γνωστόν το ένταξης είναι παράδεισος μπροστά σε ειδικό. Το καρφί μου είναι για τους αλεξιπτωτιστές της γενικής που θα διοριστούν στην ειδική με τη μεταφορά προϋπηρεσίας και νόμιζαν ότι θα πάνε σε ενταξης να κάνουν διακοπές. Για να δούμε τώρα ποιος αγαπαει πραγματικα την ειδική αγωγή.

Δυστυχώς οι "αλεξιπτωτιστές" είναι πολλοί στην ειδική αγωγή. Δεν το αναλύω περαιτέρω. Ο νοων νοειτω. Είναι γνωστό τοις πάσι το "βολεμα" μέσω ειδικής αγωγής.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 23, 2020, 10:21:09 μμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος dimitris75

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θα πας 2 χρονάκια και θα γίνεις καπνός ! Και τα 3 θα τα χρωστάς εις τους αιώνας των αιώνων ...σιγά και τι έγινε !

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Καλημέρα

Καλό είναι να μην ξεφεύγουμε και να μένουμε στο θέμα που είναι ο εντοπισμός των αλλαγών και πως αυτές διαμορφώνουν το τοπίο από δω και πέρα.
Έχει βρει κανείς που αναφέρεται το όριο ηλικίας για τους μαθητές των επαλ; Αφορά το μεταλυκειακό έτος; Αλλάζει το 18 ως 24 σε 17 ως 24;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Δυο εξαιρετικά σχόλια που αλίευσα από το Άρθρο 01 για τα εργαστήρια δεξιοτήτων.

"Δεξιότητες ζωής. Μάλιστα. Πολύ σωστό. Δηλαδή θα μπορούμε στο σχολείο να καθαρίζουμε τις τάξεις μας, το προαύλιο και τις τουαλέτες, να μαγειρεύουμε πρωινό ή δεκατιανό, να καλλιεργούμε λαχανικά, να σκαλιζουμε το ξύλο και να φτιάχνουμε μικροέπιπλα, να ζωγραφίζουμε τους τοίχους, να δένουμε τα κορδόνια μας, και να πλέκουμε σκούφους, να μαθαίνουμε να προσέχουμε τους άλλους, να τους βοηθάμε, να ακούμε και να παρατηρούμε τους άλλους, να αναπνέουμε, να ακουμπάμε και να κοιτάμε βαθιά στα μάτια. Ε λοιπόν, όλα αυτά κι άλλα πολλά ακόμα, σας πληροφορώ ότι δεκάδες δάσκαλοι, εικαστικοί, θεατρολόγοι, γυμναστές, δάσκαλοι Ξ.Γ., μουσικοί, δάσκαλοι ένταξης και παράλληλης στήριξης τα κάνουν εδώ και χρόνια χωρίς σχεδόν καμία βοήθεια από το υπουργείο και χωρίς συχνά αναγνώριση. Ενισχύστε τις υποδομές, φτιάξτε και επισκευάστε τα σχολεία, δώστε αίθουσες στις ειδικότητες, προαύλια και ειδικούς χώρους και θα δείτε τα θαύματα αυτά να πολλαπλασιάζονται."

"Χτίσε νέες ιδέες, δώσε νέες λύσεις

Νεανική Επιχειρηματικότητα
Ρομποτική
STEM/STEAM
Νέες τεχνολογίες
Γνωρίζω τα επαγγέλματα

Πάρα πολύ όμορφα όλα αυτά. Δώστε μας όμως σας παρακαλώ τον ανάλογο εξοπλισμό. Διδάσκω σε εργαστήριο με υπολογιστές 15+ ετών και windows 98, που μας χαρίστηκαν προ πολλών ετών από υπηρεσίες που άλλαξαν τον εξοπλισμό τους [υπέρ μεταχειρισμένοι]. Συντηρώ τους υπολογιστές «με νύχια και με δόντια» και με εκτός του διδακτικού ωραρίου μου, προσωπική εργασία που δεν φαίνεται πουθενά. Στο συγκεκριμένο εργαστήριο κάνουν μάθημα όλοι οι μαθητές μου από 2 συστεγαζόμενα σχολεία [κάτι λιγότερο από 500 παιδιά].Υπό αυτές τις συνθήκες μόνο σε θεωρητικό επίπεδο μπορώ να μιλήσω στα παιδιά για όλα τα όμορφα που αναφέρονται στο άρθρο για το μάθημα Τ.Π.Ε.
Η 1 ώρα την εβδομάδα ανά τάξη είναι απλά κάτι καλύτερο από το τίποτα ειδικά για τις τάξεις Δ,Ε & ΣΤ."


Δυστυχώς, όπως λέει μια παροιμία, με...αέρια δεν βάφονται αυγά.
 
Χρόνια και χρόνια παρακολουθούμε πολιτικούς να υπόσχονται με στόμφο, πως η μεταρρύθμισή τους θα διορθώσει τα κακώς κείμενα της εκπαίδευσης και θα την αναβαθμίσει.
Κοινό σημείο όλων, το...ανέξοδο της προσπάθειας.
 

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
https://www.esos.gr/arthra/67220/liakos-nomoshedio-asheto-me-ta-yparkta-provlimata-tis-ekpaideysis

Αυτή είναι η ουσία του προβλήματος. Δεν νοιάζονται. Δεν ενδιαφέρονται. Για αυτό τον λόγο και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα έχει χαρακτήρα μπλε, ροζ, πράσινο, ανάλογα με τις εξυπηρετήσεις. Μόνο αν υποχρεώνονταν οι Υπουργοί μας να πηγαίνουν τα παιδιά τους στα δημόσια σχολεία (και στα δημόσια νοσοκομεία) θα βλέπαμε μεταρρυθμίσεις. Αυτό δεν μπορεί να γίνει και καλώς. Όσοι εργάζονται στο δημόσιο σχολείο λοιπόν οφείλουν να το ανεβάζουν πολύ ψηλά, ασχέτως υπουργικών αποφάσεων. Η "διαγωγή κοσμιοτάτη" απαιτεί ελεύθερο πνεύμα. Για αυτό το να εργάζεσαι στο ελληνικό δημόσιο σχολείο είναι πολύ πιο δύσκολο από το να εργάζεσαι σε ένα δημόσιο σχολείο της Γαλλίας π.χ. ή σε ιδιωτικό. Το κύρος του δημόσιου σχολείου εξαρτάται από τον δάσκαλο και τον καθηγητή. Βολεύει την εξουσία οι ευθύνες να πέφτουν πάνω στους εκπαιδευτικούς. Αλλά αυτή είναι πραγματικότητα: η ευθύνη είναι των εκπαιδευτικών (τουλάχιστον όσα χρόνια δεν υπάρχει έλεγχός μας).

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2374
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος lilium1990

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1059
    • Προφίλ
με τη μεταφορά από κλάδο σε κλάδο τι ισχύει;

παύει η μεταφορά ειδικής-γενικής;

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Δεν ξέρω τι φαίνεται λογικό και τι παράλογο στον καθένα, εμένα πάντως, που έχω διδάξει από δημοτικό μέχρι ΓΕΛ-ΕΠΑΛ, σε τμήματα από 4 έως 24 μαθητών, παράλογο μου φαίνεται οποιοδήποτε τμήμα έχει πάνω από 10 παιδιά στην τάξη. Παράλογο, απάνθρωπο, αντιπαιδαγωγικό, υπονομευτικό.

Αποσυνδεδεμένος erisec

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ όποιος θέλει ανοσία αγέλης, αλλά δεν πάει πρώτα ο ίδιος να κολλήσει!
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ όποιος λέει ότι (απουσία εμβολίου) μπορούμε να σώσουμε υγεία / οικονομία χωρίς ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ανίχνευσης του ιού.
ΑΦΕΛΗΣ όποιος νομίζει ότι αφού κόλλησε κορονοϊό, δεν ξανακολάει. 30% όσων ανάρρωσαν, δεν έχουν αντισώματα!

Ο ΕΟΔΥ αποφάσισε: ΣΕ ΤΑΞΗ 3Χ3 ΧΩΡΑΝΕ 9 άτομα !!!

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
http://www.opengov.gr/ypepth/?p=5084#respond

Στα σχόλια πάντως έχει πέσει πολύ κράξιμο για την αύξηση ορίου μαθητών ανά τμήμα στα νηπιαγωγεία.Μακάρι να το συμμαζέψουν!
Τελείως οξύμωρος ο τίτλος του νομοσχεδίου, πως γίνεται αναβάθμιση με περισσότερα παιδιά στην τάξη;

Το χειρότερο για τα Νηπιαγωγεία είναι κάτι που δεν αναφέρεται στο Νομοσχέδιο: από φέτος οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία θα γίνονται ηλεκτρονικά, σε σύστημα που ετοιμάζει το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Εκεί να δείτε γλέντια...

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Σχόλιο για το Άρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου

"ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ, ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΑΡΧΑΙΑ! Ξαναδίνεται έμφαση στα Αρχαία (γίνεται γραπτώς εξεταζόμενο), και εδώ υποκρύπτεται μια συντηρητική θέση και ιδεολογική περιχαράκωση σε παλαιό οχυρό. Τη στιγμή που στην εποχή μας υπάρχει ανάγκη να φύγουμε μπροστά με καλλιέργεια δεξιοτήτων της σύγχρονης εποχής μας, θα αναλωθούν και πάλι ολόκληρες ετήσιες φουρνιές μαθητών με γραμματική Αρχαίων με μεταφράσεις κειμένων, λες και έχουμε και 3η ξένη γλώσσα να μαθαίνουμε πέραν των Αγγλικών και της Γερμανικής/Γαλλικής. Με όλο το σεβασμό στην απαιτούμενη καλλιέργεια της ταυτότητας των νέων Ελλήνων πολιτών, με όλο το σεβασμό στη συνέχεια της γλώσσας και την ετυμολογία της. Δεν υπάρχει ανάγκη να ταλαιπωρείτε τους μαθητές και τη τσέπη των γονιών τους. Θα αρκούσε π.χ. να μαθαίνουν απ’ έξω καμιά πενηνταριά έως εκατό επιλεγμένα αρχαία ρητά και αποφθέγματα (π.χ. «εν οίδα ότι ουδέν οίδα», «μέτρον άριστον», «ου γαρ οίδασι τι ποιούσι» κτλ.), την μετάφρασή τους, το σοφό νόημά τους και τίποτα παραπέρα. Ας πέσει το βάρος στη σύγχρονη ελληνική γλώσσα, και οι φιλόλογοι ας αναφέρονται, αν θέλουν, και σε ετυμολογικά και γλωσσολογικά ζητήματα κατά τη κρίση τους. Είμαι βέβαιος ότι το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας θα συμφωνούσε να μειωθούν οι ώρες Αρχαίων (και στο Γυμνάσιο και στην Α’ Λυκείου) και θα συμφωνούσε να μην εξετάζονται τα Αρχαία στο Γυμνάσιο. Υπάρχουν πολλοί μαθητές που φτάνουν στο Γυμνάσιο και δεν έχουν κατακτήσει καλά καλά τα βασικά στην (σχετικά δύσκολη) ελληνική γλώσσα και τους δίνουμε και το τελειωτικό χτύπημα με τα Αρχαία για να μισήσουν τελικά και το σχολείο ολόκληρο και τα βιβλία όλα. Ξαναδείτε το θέμα και ζυγιάστε το καλύτερα. Μην θεωρήσετε την υποχώρησή σας σε αυτό το ζήτημα ως ήττα, αλλά ως μια μάλλον ορθή κίνηση που κοιτάζει προς το μέλλον. Θα το εκτιμήσουν ακόμα και οι φιλόλογοι και κάντε, αν θέλετε, και μια κρυφή δημοσκόπηση."

Φιλόλογος δεν είμαι αλλά μου φαίνεται σωστή άποψη. Θα μπορούσαν οι ώρες να αφιερωθούν σε μελέτη κειμένων (αρχαία από μετάφραση) ή/και στη γλώσσα. Εντωμεταξύ γίνεται το ίδιο λάθος με την εξέταση της γλώσσας, δυο μαθήματα εξετάζονται σε 3 ώρες!

Επίσης, στον παρακάτω σύνδεσμο, μπορούμε να τοποθετηθούμε για την (ανάκληση) του άρθρου 49 που προβλέπει αύξηση των αριθμών των μαθητών ανά τμήμα στην α/θμια.

http://www.opengov.gr/ypepth/?p=5084

Στο τελος της σελιδας υπάρχει φόρμα για σχόλια.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 28, 2020, 09:53:37 μμ από IoannisDr »

Αποσυνδεδεμένος Πελαγονία

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 547
    • Προφίλ
Κουλάρετε με τα αρχαία! Πέντε πραγματάκια μαθαίνουν τα παιδιά. Η ύλη έχει μειωθεί, υπάρχει έντονος συσχετισμός με τα Νέα Ελληνικά που δείχνει τη συνέχεια της Ελληνικής γλώσσας,και επιπλέον τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τα πρωτότυπα κείμενα σπουδαίων συγγραφέων.
Κρίμα είναι και για τα παιδιά που πάνε ΕΠΑΛ αν δεν διδαχθούν ποτέ λίγα αρχαία. Τα κινεζάκια πιο πολλά θα ξέρουν για την αρχαία ελληνική Ιστορία και γλώσσα.  :P

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κουλάρετε με τα αρχαία! Πέντε πραγματάκια μαθαίνουν τα παιδιά. Η ύλη έχει μειωθεί, υπάρχει έντονος συσχετισμός με τα Νέα Ελληνικά που δείχνει τη συνέχεια της Ελληνικής γλώσσας,και επιπλέον τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τα πρωτότυπα κείμενα σπουδαίων συγγραφέων.
Κρίμα είναι και για τα παιδιά που πάνε ΕΠΑΛ αν δεν διδαχθούν ποτέ λίγα αρχαία. Τα κινεζάκια πιο πολλά θα ξέρουν για την αρχαία ελληνική Ιστορία και γλώσσα.  :P

Συμφωνώ απολύτως. Είναι πλέον βαρετό να απολογουμαστε γιατί διδάσκεται η αρχαία ελληνική γλώσσα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159552
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 320
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 259
Σύνολο: 270

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.