*

Αποστολέας Θέμα: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»  (Αναγνώστηκε 16027 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2374
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Είδατε όμως πως παίζεται ένα παιχνίδι επικοινωνίας;
Ρίχνεις ένα προσχέδιο νόμου.
Πετάς μέτρα άρσης καραντίνας.
Πετάς και λίγο σχέδιο επιστροφής των μαθητών στις τάξεις με ολίγον θολό τοπίο για να δημιουργηθεί κουβέντα γύρω από αυτό.
Κατευθύνεις και λίγο τα ΜΜΕ σε αυτές τις συζητήσεις.
Έρχεται η μέρα της ψήφιση και μέσα στην αναμπουμπουλα περνάς το νομοσχέδιο.
Ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Το ενδιαφέρον ήταν αλλού.
Πάμε παρακάτω.... Όλα καλά.  ;)
Καλή Πρωτομαγιά και καλές δια ζώσης διδασκαλίες.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Είδατε όμως πως παίζεται ένα παιχνίδι επικοινωνίας;
Ρίχνεις ένα προσχέδιο νόμου.
Πετάς μέτρα άρσης καραντίνας.
Πετάς και λίγο σχέδιο επιστροφής των μαθητών στις τάξεις με ολίγον θολό τοπίο για να δημιουργηθεί κουβέντα γύρω από αυτό.
Κατευθύνεις και λίγο τα ΜΜΕ σε αυτές τις συζητήσεις.
Έρχεται η μέρα της ψήφιση και μέσα στην αναμπουμπουλα περνάς το νομοσχέδιο.
Ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Το ενδιαφέρον ήταν αλλού.
Πάμε παρακάτω.... Όλα καλά.  ;)
Καλή Πρωτομαγιά και καλές δια ζώσης διδασκαλίες.


Συμφωνώ απολύτως. Καλή πρωτομαγιά και σε σένα.

Αποσυνδεδεμένος elenamaria1234

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 119
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
το καινουριο νομοσχέδιο ειναι σε δημόσια διαβούλευση. Ασ μπούμε ολοι να σχολιασουμε και να πουμε τις απόψεισ μας μπας και εισακουστουμε !

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Katatethenta-Nomosxedia?law_id=9482a9af-3c7d-4b3e-a20c-abc9015ecb30

Η Έκθεση Δημόσιας Διαβούλευσης αποτελείται από ένα αρχείο 6348 σελίδων με όλα τα σχόλια της Διαβούλευσης ανά άρθρο, στο τέλος των οποίων υπάρχει μια απάντηση του ΥΠΑΙΘ.

Για παράδειγμα, στο Άρθρο 49 (και πλέον 50 στο κατατεθέν Σχέδιο Νόμου) αναφέρει η απάντηση:
"Με το κατατεθέν στη Βουλή Σχέδιο Νόμου ο μέγιστος αριθμός νηπίων-προνηπίων καθορίζεται σε είκοσι πέντε (25) ανά τμήμα. Από διθέσιο νηπιαγωγείο και άνω, ο ελάχιστος αριθμός είναι δέκα πέντε (15). Περαιτέρω ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα στο δημοτικό καθορίζεται σε είκοσι πέντε (25). Από επταθέσιο σχολείο και άνω ο ελάχιστος αριθμός των μαθητών δεν μπορεί να είναι μικρότερος από δέκα πέντε (15) ανά τμήμα. Με αυτόν τον τρόπο καθορίζεται κατά τρόπο ενιαίο ο ανώτατος αριθμός μαθητών στην τάξη σε όλη την πρωτοβάθμια εκπαίδευση."

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 472
    • Προφίλ
Άρθρο 43
Υπολογισμός προϋπηρεσίας προσωρινών αναπληρωτών στον ίδιο κλάδο
Η περ. στ΄ της παρ. 4 του άρθρου 61 του ν. 4589/2019 αντικαθίσταται ως εξής:
«στ) Για τον υπολογισμό των μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας λαμβάνεται υπόψη η
συνολική διάρκεια της πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας προσωρινού
αναπληρωτή, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 34 του άρθρου 6 του ν. 3027/2002
(Α`152), της παρ. 4 του άρθρου 41 του ν. 3762/2009 (Α`75) και της παρ. 4 του άρθρου 23, σε
συνδυασμό με την παρ. 2 του άρθρου 6 και την παρ. 1.β του άρθρου 17 του ν. 3699/2008,
που έχει πραγματοποιηθεί στον κλάδο για τον οποίο τίθεται η υποψηφιότητα ανεξάρτητα
από την εκπαιδευτική δομή, στην οποία πραγματοποιήθηκε.».

το παραπάνω άρθρο προστέθηκε.

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 472
    • Προφίλ
 του άρθρου 43
Με την εν λόγω ρύθμιση ορίζεται ότι για την πρόσληψη ή τον διορισμό σε ορισμένο κλάδο προσμετράται
η εκπαιδευτική προϋπηρεσία αποκλειστικά στον κλάδο αυτό, ανεξάρτητα από την εκπαιδευτική δομή,
στην οποία πραγματοποιήθηκε. Οι αξιολογικοί πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών καταρτίζονται ανά
κλάδο, σύμφωνα με τα άρθρα 53 επ. του ν. 4589/2019. Είναι εύλογο, επομένως, να μοριοδοτείται κατά
την κατάρτισή τους μόνο η εκπαιδευτική προϋπηρεσία που παρέχεται στον οικείο κλάδο, για τον οποίο
καταρτίζεται ο πίνακας.

η εισηγητική για το παραπάνω εμβόλιμο άρθρο.

Αποσυνδεδεμένος velvet

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πάρα πολύ σωστό.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2374
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας αναγγειλω ότι το νομοσχέδιο ψηφίστηκε.
Η πολυπόθητη αναβάθμιση ήρθε.
Από του χρόνου επιτέλους θα ζήσουμε το σχολείο των ονείρων μας.
Άλλη μια υπουργός αφήνει το στίγμα της.
Αναβάθμιση και τα μυαλά στα κάγκελα.
Θα γίνει της αριστείας λέμε.
Με τις υγείες μας.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Γιατί υπήρχε περίπτωση να μην το ψηφίσουν? Ηταν δεδομένο ότι θα ψηφιζόταν.

Αποσυνδεδεμένος drakos13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • πε03
    • Προφίλ
Γνωριζετε τι ψηφιστηκε ακριβως για τα δυσπροσιτα?

Αποσυνδεδεμένος velvet

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν άλλαξε νομίζω τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος drakos13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • πε03
    • Προφίλ
Δεν άλλαξε νομίζω τίποτα.
Δε θα ισχυσουν 2πλα μορια τελικα?

Αποσυνδεδεμένος Lucifer

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 615
    • Προφίλ
Απορρίφθηκαν και οι δύο τροπολογίες για τον ΑΣΕΠ 2008 (του ΜΕΡΑ25 και του ΠΑΣΟΚ):

ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων):
Η τροπολογία της παράταξης ΜεΡΑ25 αναφορικά με το ΑΣΕΠ, είναι η τροπολογία με γενικό αριθμό 353 και ειδικό αριθμό 26, δεν μπορεί να γίνει δεκτή. Η συμμόρφωση της διοίκησης αναφορικά ακριβώς με τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2008 περιορίζεται ακριβώς στην ένταξη στους πίνακες. Έχει ήδη γίνει ένταξη στους πίνακες. Οι πίνακες αυτοί έχουν λήξει. Επαναλαμβάνω είναι η τροπολογία με γενικό αριθμό 353 και ειδικό αριθμό 26, η οποία δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή.
....................................
Η τροπολογία με γενικό αριθμό 340 και ειδικό αριθμό 13 αναφορικά και πάλι με το ΑΣΕΠ, με το παλαιό διαγωνισμό και αυτή δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή. Του  Κινήματος Αλλαγής, είναι η τροπολογία με γενικό αριθμό 340 και ειδικό αριθμό 13 δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή.

nickitol

  • Επισκέπτης
Εν τέλει, το Υπουργείο Παιδείας μοιράζεται μαζί με το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ( το οποίο άλλαξε πρόσφατα όνομα)  το Μέγιστο βραβείο της  ανοιχτής παλάμης!

Το παραπάνω βραβείο "απονέμεται" σε υπουργεία κάθε 40 χρόνια για το έργο το οποίο έχουν επιτελέσει και αποτελεί αντικείμενο παγκόσμιου θαυμασμού!

Ειδικά το Υπουργείο Παιδείας κερδίζει δικαιωματικά και ανεξαρτήτως κυβερνήσεων το παραπάνω  επειδή πληρεί τις εξής βασικές προυποθέσεις:

Βασική προυπόθεση 1: Επί 10 συνεχόμενες 4ετίες η Παιδεία να πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο.
Βασική προυποθεση 2:  Επί 10 συνεχόμενες 4ετίες η παραπαιδεία να πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο.

Θα ακολουθήσουν και άλλα υπουργεία ενώ θα υπάρξουν και μικρότερα βραβεία για ομοσπονδίες , συλλόγους κλπ.
Εντελώς τυχαία αναφέρω ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΟΙΕΛΕ, ΑΣΓΜΕ κλπ, που θα πρέπει να τύχουν ανάλογης "βραβευσης".

Και για να σοβαρέψω λίγο: Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Ούτε το καλό ούτε το κακό. Το καλό θέλει όραμα, προσπάθεια, επιμονή και υπομονή.
Σπανίζει αλλά υπάρχει. Πχ Πιερρακάκης. Τεχνοκρατης που  κατόρθωσε αυτονόητα πράγματα με την έκδοση πιστοποιητικών που οι προηγούμενοι δεν έκαναν.Γιατί δεν το έκαναν? Ρωτήστε τους. Αλλά και αναμεσα μας  ατομα που καταφεραν με αξία τους πολλά πραγματα και μπραβο. Είναι η μειονότητα όμως.
Το κακό? Χμ.. αφθονεί,   δίπλα μας, μέσα μας. Αν δυσκολευόμαστε, όσοι έφυγαν και δεν επέστρεψαν μπορούν να μας απαντήσουν το γιατί. Αρκεί να ρωτήσουμε για να μάθουμε πραγματικά και όχι με διάθεση μεταξύ κουτσομπολιού και αλαζονειας.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 311
Σύνολο: 319

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.136 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.