0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προφανώς εξαιρώ τα Ωνάσεια, που ναι μεν ονομάζονται και Πρότυπα, αλλά οι εξετάσεις τους ήταν σαν ΕΠΑΛ με ΓΕΛ αντίστοιχα και που έχουν περίεργους σκοπούς και όχι, έστω, αυτούς των Προτύπων.
...κι έχουν εμπεδώσει και κομμάτια της ύλης παντελώς αχρείαστα όπως οι δευτερουσες προτάσεις στα ΝΕ (που κάνουμε αναλυτικά στη… Γ Γυμνασίου).
Κι εγώ όταν πήγαινα Γυμνάσιο δεν καταλάβαινα πολλά από τις δευτερεύουσες. Τώρα, όμως, καταλαβαίνω την χρησιμότητά τους. Ναι μεν οι μαθητές τις χρησιμοποιούν άνετα στον προφορικό λόγο, αλλά να τις αναγνωρίσουν δεν ξέρουν! Εκτός από τους δυνατούς μαθητές, που έτσι κι αλλιώς είναι καλοί στα περισσότερα μαθήματα. Ωστόσο, όσο κι αν φαίνεται περιττό, είναι αναγκαίο να τις ξέρουν. Γιατί θα τις χρειαστούν και στο Λύκειο. Οι της θεωρητικής σίγουρα, οι υπόλοιποι τις χρειάζονται στην Έκθεση, καθώς εντάσσονται στην ευρύτερη εξεταστέα ύλη. Αν ήξεραν π.χ. τις αναφορικές σωστά, δεν θα έγραφαν το σύνηθες λάθος "Ο Κώστας, όπου ήρθε χθες....
Γειά σας. Γνωρίζετε αν συμμετέχω στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πλήρωση λειτουργικών κενών στα Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.) με απόσπαση μόνιμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης διάρκειας ενός (1) διδακτικού έτους, 2025-2026 του χρόνου θα συνεχίσω ή θα πρέπει να συμμετέχω στην πρόσκληση για θητεία;
Με απλά λόγια: αν έχεις υπηρετήσει στην περιοχή διορισμού σου για 2 σχολικά έτη με οποιοδήποτε τρόπο, τότε έχεις δικαίωμα για μετάθεση. Οποιοσδήποτε τρόπος σημαίνει: με προσωρινή τοποθέτηση, οργανικά, με απόσπαση εντός περιοχής, με θητεία εντός περιοχής, δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι άλλο