0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
2ον Διαβάζω για κατανομές που επιτρέψτε με να πω δεν ευσταθούν με την πραγματικότητα των κενών στα σχολεία... στέκεστε στα κενά που δόθηκαν για τις μεταθέσεις .... όταν όλοι ξέρουμε τον τρόπο που δίνονται και πώς μαγειρεύονται από ΔΔΕ και Περιφερειακές Διευθύνσεις για να μην πω για την εκάστοτε πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου....και κάποιοι δεν βλέπετε τις αποσπάσεις που δόθηκαν σε διάφορες περιοχές... που είναι η μέρα με τα βαθιά μεσάνυχτα για κάποιες ειδικότητες ... π.χ. 0 μεταθέσεις Ιωάννινα για φιλολόγους, αλλά 30 αποσπάσεις φέτος ....
Τα οργανικα κενα ειναι συγκεκριμένα. Τα έχω παραθέσει σε προηγούμενο ποστ.. Είναι 10800 περίπου, και οι μονιμες προσληψεις θα είναι 10500..Επισης οι συνταξιοδοτησεις δεν λένε κάτι σημαντικό, από τη στιγμή που σε πολλες διευθύνσεις υπαρχουν υπεραριθμοι...Τα πραγματα ειναι απλά. Έχουμε 10800 οργανικα κενα για 10500 μονιμες προσληψεις.. Και μερικά ακόμα κενα που θα προστεθουν από συνταξιοδοτησεις, αλλα θα είναι λίγα.. Ελπίζουμε να βγει η κατανομη μέχρι Σεπτεμεβριο.
Οταν λες μερικά κενα; Οι φετινές αποχωρήσεις στην βθμια(2284) ειναι όσα και τα οργανικά κενα στην βθμια μεχρι σήμερα! Φέτος θα φανούν σαν λειτουργικά κενα αλλα απο του χρόνου θα ειναι οργανικά κενα. https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/324238_nkordis-2284-apohoriseis-os-tora-sti-deyterobathmia-pinakes-ana-klado-eidikotita
Τα οργανικά κενά δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες. Ενδεικτικά σου αναφέρω κάποιες κοινές ειδικότητες Α/
η ενασχόληση με τα κοινά επιβάλλεται εκ' των πραγμάτων...οι νόμοι υπάρχουν και διαμορφώνουν ένα πλαίσιο σε κάθε δραστηριότητα.στην εκπαίδευση οι νόμοι είναι σύνθετοι και ασαφείς πολλές φορές και είναι χρέος όλων μας να απαιτήσουμε, μέσα απ' τις συνδικαλιστικές ομάδες, να αλλάξουν και να προσαρμοστούν στην ανάγκη για βέλτιστη απόδοση του εκπαιδευτικού συστήματος.μερικοί συνάδελφοι ξεχνούν ότι οι νόμοι είναι δημιουργήματα του ανθρώπου και δεν είναι χαραγμένοι σε πέτρες. Ξεχνούν πως η απόλυτη προσήλωση στο γράμμα του νόμου είναι αδικία, αυτό που λέμε ότι η "άκρα δικαιοσύνη είναι άκρα αδικία". λέει ένας συνάδελφος παραπάνω για την βιολογία και τους δήθεν απατεώνες που κλέβουν τις ώρες της βιολογίας.και να τον ρωτήσω κάτι που πάντα είχα απορία. υπάρχουν χιλιάδες γυμναστές που γνωρίζουν άριστα φυσιολογία, ανατομία, διατροφή, τεχνικές πρώτων βοηθειών, και ένα σωρό άλλα. Αυτοί γιατί αποκλείστηκαν απ' την διδασκαλία του μαθήματος της βιολογίας; Χρειάζεται άραγε η εκπαίδευση, έναν βαρύγδουπο προφέσορα να κάνει ασκήσεις δήθεν γενετικής μηχανικής στον πίνακα; Παρακολουθώ έναν άλλο συνάδελφο χρόνια, που έδινε τον αγώνα για τον ΑΣΕΠ στην γραπτή μορφή του. Κάποιον KnKn, και αναρωτιέμαι πόσο αρνητικό ρόλο έπαιξε η εμμονή του για την "αξιοκρατία"; Παρασύρθηκαν χιλιάδες συνάδελφοι απ' τα γραφόμενά του, και το αποτέλεσμα ήταν η κατάργηση του γραπτού διαγωνισμού και η εισαγωγή του προσοντολογίου. Είχε κολλήσει η βελόνα στο πόσο αξιοκρατικός και δίκαιος και άγιος ήταν ο γραπτός διαγωνισμός. Ξέχασε όμως ότι όλοι, όσοι έχουν πάρει πτυχίο απ' το πανεπιστήμιο, είναι άριστοι εκπαιδευτικοί, αν τους διακρίνει το μεράκι για τα γράμματα. τόσο απλό. και τόσο διχαστική τόσα χρόνια η δικομανής ψυχολογία που διαρκώς μεταλλάσσεται σε νέες "αδικίες"..
Τέτοιου τύπου ιδιαιτεροτητες καλά κάνετε και τις αναφέρετε για να ενημερωνομαστε όλοι. Για τους θεατρολογους συμφωνω και εγώ, ότι σίγουρα χρειάζεται σύσταση νέων οργανικών θεσεων. Για τους πληροφορικους από ότι έχω δει υπάρχουν πολλοί που πλεονάζουν...
Είναι άλλο πράμα επομένως η ανάγκη επικαιροποίησή τους όπου χρειάζεεται και άλλο να λές ότι δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες.
Από ότι έχεις δει πού; Καλό είναι να μην γράφουμε αυθαίρετα και να δημιουργούμε εντυπώσεις για τις διάφορες ειδικότητες. Έχεις δει τι ανάγκες υπάρχουν; Έχει δει πόσοι αναπληρωτές χρειάζονται και προσλαμβάνονται κάθε χρόνο; Το Υπουργείο πρέπει να πιεστεί ώστε να κάνει σωστά τη δουλειά του για όλους αδιακρίτως. Δεν χρειάζεται να κάνουμε διαχωρισμούς