*

Αποστολέας Θέμα: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ  (Αναγνώστηκε 1062429 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 450
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #322 στις: Ιούλιος 29, 2020, 01:40:38 πμ »

2ον Διαβάζω για κατανομές που επιτρέψτε με να πω δεν ευσταθούν με την πραγματικότητα των κενών στα σχολεία... στέκεστε στα κενά που δόθηκαν για τις μεταθέσεις .... όταν όλοι ξέρουμε τον τρόπο που δίνονται και πώς μαγειρεύονται από ΔΔΕ και Περιφερειακές Διευθύνσεις για να μην πω για την εκάστοτε πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου....και κάποιοι δεν βλέπετε τις αποσπάσεις που δόθηκαν σε διάφορες περιοχές... που είναι η μέρα με τα βαθιά μεσάνυχτα για κάποιες ειδικότητες ... π.χ. 0 μεταθέσεις Ιωάννινα για φιλολόγους, αλλά 30 αποσπάσεις φέτος ....


Ποιος μας λέει ότι δε συμβαίνει το ανάποδο; Οι αποσπάσεις να ειναι μαγειρεμένες και όχι τα οργανικά.
Επίσης, μπορεί οι 30 αποσπάσεις ΠΕ02 στα Γιάννενα που λες να προέκυψαν από φιλόλογους που πήραν απόσπαση σε προηγούμενη φάση,άδεια κλπ. Αυτό δε σημαίνει ότι χρειάζεται διορισμός εκεί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:52:40 »

Αποσυνδεδεμένος Logikos-3

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1574
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #323 στις: Ιούλιος 29, 2020, 07:57:55 πμ »
Τα οργανικα κενα ειναι συγκεκριμένα. Τα έχω παραθέσει σε προηγούμενο ποστ.. Είναι 10800 περίπου, και οι μονιμες προσληψεις θα είναι 10500..Επισης οι συνταξιοδοτησεις δεν λένε κάτι σημαντικό, από τη στιγμή που σε πολλες διευθύνσεις υπαρχουν υπεραριθμοι...Τα πραγματα ειναι απλά. Έχουμε 10800 οργανικα κενα για 10500 μονιμες προσληψεις.. Και μερικά ακόμα κενα που θα προστεθουν από συνταξιοδοτησεις, αλλα θα είναι λίγα.. Ελπίζουμε να βγει η κατανομη μέχρι Σεπτεμεβριο.

Αποσυνδεδεμένος MiVaLo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
  • Λατρεύω την
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #324 στις: Ιούλιος 29, 2020, 09:28:24 πμ »
η ενασχόληση με τα κοινά επιβάλλεται εκ' των πραγμάτων...
οι νόμοι υπάρχουν και διαμορφώνουν ένα πλαίσιο σε κάθε δραστηριότητα.
στην εκπαίδευση οι νόμοι είναι σύνθετοι και ασαφείς πολλές φορές  και είναι χρέος όλων μας να απαιτήσουμε, μέσα απ' τις συνδικαλιστικές ομάδες, να αλλάξουν και να προσαρμοστούν στην  ανάγκη για βέλτιστη απόδοση του εκπαιδευτικού συστήματος.
μερικοί συνάδελφοι ξεχνούν ότι οι νόμοι είναι δημιουργήματα του ανθρώπου και δεν είναι χαραγμένοι σε πέτρες.
Ξεχνούν πως η απόλυτη προσήλωση στο γράμμα του νόμου είναι αδικία, αυτό που λέμε ότι η  "άκρα δικαιοσύνη είναι άκρα αδικία".
λέει ένας συνάδελφος παραπάνω για την βιολογία και τους δήθεν απατεώνες που κλέβουν τις ώρες της βιολογίας.
και να τον ρωτήσω κάτι που πάντα είχα απορία.
υπάρχουν χιλιάδες γυμναστές που γνωρίζουν άριστα φυσιολογία, ανατομία, διατροφή, τεχνικές πρώτων βοηθειών, και ένα σωρό άλλα. Αυτοί γιατί αποκλείστηκαν απ' την διδασκαλία του μαθήματος της βιολογίας; Χρειάζεται άραγε η εκπαίδευση, έναν βαρύγδουπο προφέσορα να κάνει ασκήσεις δήθεν γενετικής μηχανικής στον πίνακα;
Παρακολουθώ έναν άλλο συνάδελφο χρόνια, που έδινε τον αγώνα για τον ΑΣΕΠ στην γραπτή μορφή του. Κάποιον KnKn, και αναρωτιέμαι πόσο αρνητικό ρόλο έπαιξε η εμμονή του για την "αξιοκρατία";
 Παρασύρθηκαν χιλιάδες συνάδελφοι απ' τα γραφόμενά του, και το αποτέλεσμα ήταν η κατάργηση του γραπτού διαγωνισμού και η εισαγωγή του προσοντολογίου.
Είχε κολλήσει η βελόνα στο πόσο αξιοκρατικός και δίκαιος και άγιος ήταν ο γραπτός διαγωνισμός. Ξέχασε όμως ότι όλοι, όσοι έχουν πάρει πτυχίο απ' το πανεπιστήμιο, είναι  άριστοι εκπαιδευτικοί, αν τους διακρίνει το μεράκι για τα γράμματα.
τόσο απλό.
και τόσο διχαστική τόσα χρόνια η δικομανής ψυχολογία που διαρκώς μεταλλάσσεται σε νέες "αδικίες".. 

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 29, 2020, 01:48:26 μμ από MiVaLo »

Αποσυνδεδεμένος Rapsodos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο τρελός που επιμένει στην τρέλα του ειναι σοφός..
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #325 στις: Ιούλιος 29, 2020, 09:55:09 πμ »
Τα οργανικα κενα ειναι συγκεκριμένα. Τα έχω παραθέσει σε προηγούμενο ποστ.. Είναι 10800 περίπου, και οι μονιμες προσληψεις θα είναι 10500..Επισης οι συνταξιοδοτησεις δεν λένε κάτι σημαντικό, από τη στιγμή που σε πολλες διευθύνσεις υπαρχουν υπεραριθμοι...Τα πραγματα ειναι απλά. Έχουμε 10800 οργανικα κενα για 10500 μονιμες προσληψεις.. Και μερικά ακόμα κενα που θα προστεθουν από συνταξιοδοτησεις, αλλα θα είναι λίγα.. Ελπίζουμε να βγει η κατανομη μέχρι Σεπτεμεβριο.

Οταν λες μερικά κενα; Οι φετινές αποχωρήσεις στην βθμια(2284) ειναι όσα και τα οργανικά κενα στην βθμια μεχρι σήμερα! Φέτος θα φανούν σαν λειτουργικά κενα αλλα απο του χρόνου θα ειναι οργανικά κενα.

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/324238_nkordis-2284-apohoriseis-os-tora-sti-deyterobathmia-pinakes-ana-klado-eidikotita
Μια γαρδένια η καρδιά μου κι όμως άντεξε,
φλόγα αγάπης η χαρά μου, μα δεν βάσταξε..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:52:40 »

Αποσυνδεδεμένος DIMAS71

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #326 στις: Ιούλιος 29, 2020, 12:45:06 μμ »
Tα οργανικά κενά και ο αριθμός τους είναι μία κινούμενη άμμος....τι εννοώ..ο αριθμός τους συνεχώς μεταβάλλεται γιατί έχουμε ανακατατάξεις προσωπικού και ωραρίου...
Κάποιοι αναφέρουν εδώ μέσα τα οργανικά κενά που δόθηκαν για τις μεταθέσεις, αλλά από τότε, Μάρτιο που υπολογίστηκαν, έχουμε .... :     
1) αλλαγή ωρολογίου προγράμματος σε Γυμνάσια - Λύκεια,
2) Φυσικές αποχωρήσεις και δεν εννοώ συνταξιοδοτήσεις που φέτος θα φαίνονται λειτουργικά και του χρόνου οργανικά κενά,
3) Διάφορες μετατάξεις, όπως προχθές ως ΕΔΙΠ στα Πανεπιστήμια ...
και διάφορα άλλα ....
Οπότε 
α) Εύχομαι σε όλες τις ειδικότητες να δοθούν τόσα οργανικά κενά που ν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες τις εκπαίδευσης και να μην έχουμε φαινόμενα αρχών της δεκαετίας 2000 που για 10 οργανικά κενά προσλαμβάνονται υπερδιπλάσιοι εκπαιδευτικοί,
β) Είναι μία διαδικασία που κατά την γνώμη μου θα καθυστερήσει, προηγείται η ανακοίνωση των προσωρινών πινάκων ,....
γ) Θεωρώ ότι ο αριθμός, η κατανομή ούτε θα είναι αυτή που κυκλοφορεί και κάποιοι την έχουν κάνει ευαγγέλιο ούτε θα είναι αποτέλεσμα μαγειρέματος.....τι εννοώ δεν πιστεύω αν πάει μία ομάδα πίεσης μιας ειδικότητας ή η ΔΟΕ ή η ΟΛΜΕ  στο Υπουργείο και διαβουλευτεί με τους αρμόδιους θα μηδενίσει τα κενά μίας ειδικότητας και θα αυξήσει τα οργανικά μίας άλλης... η διαφοροποίηση που μπορεί να υπάρξει αν υπάρξει ξαναλέω θα είναι ίσως μερικές δεκάδες ή και κάτω από 10 θέσεις....προσωπική εκτίμηση μετά από πολλά χρόνια που παρακολουθώ τις εξελίξεις και με διάφορες κυβερνήσεις και διαφορετικούς υπουργούς ...οπότε μην αγχώνεστε και μην πέφτετε " θύματα" μια παραφιλολογίας για παράγοντες και κοτζαμπάσηδες που λύνουν και δένουν ... και διαμορφώνουν κατανομές και άλλα ...
Και κλείνω για να μην κουράζω η κατανομή Αθμιας - Βθμιας θα είναι περίπου 60 - 40, προσωπική εκτίμηση, με ερωτηματικό που θα χρεωθούν οι κοινές ειδικότητες ... για το τελικό νούμερο ....

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #327 στις: Ιούλιος 29, 2020, 12:50:50 μμ »
Οταν λες μερικά κενα; Οι φετινές αποχωρήσεις στην βθμια(2284) ειναι όσα και τα οργανικά κενα στην βθμια μεχρι σήμερα! Φέτος θα φανούν σαν λειτουργικά κενα αλλα απο του χρόνου θα ειναι οργανικά κενα.

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/324238_nkordis-2284-apohoriseis-os-tora-sti-deyterobathmia-pinakes-ana-klado-eidikotita
Συμφωνώ! Αντί να γίνεται μεγάλη συζήτηση για τα οργανικά κενά αυτή τη στιγμή θα ήταν πολύ πιο συνετό να μιλάμε γι αυτά στο επόμενο έτος. Η πιθανότητα να γίνουν τον Αύγουστο 2021 διορισμοί στη γενική είναι συντριπτικά μεγαλύτερη από το να γίνουν νωρίτερα. Τσάμπα κατά τη γνώμη μου γίνεται η συζήτηση αυτή τη στιγμή για κατανομή. Επιπλέον μπορεί να γίνουν εκ νέου αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα ή ακόμα και μέτρα που θα μπορούσαν π.χ. να ευνοήσουν την επαγγελματική εκπαίδευση. Μακάρι να γίνουν οι διορισμοί στη γενική το 2021 και 2022.

Αποσυνδεδεμένος Veljan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #328 στις: Ιούλιος 29, 2020, 12:58:31 μμ »
Τα οργανικα κενα ειναι συγκεκριμένα. Τα έχω παραθέσει σε προηγούμενο ποστ.. Είναι 10800 περίπου, και οι μονιμες προσληψεις θα είναι 10500..Επισης οι συνταξιοδοτησεις δεν λένε κάτι σημαντικό, από τη στιγμή που σε πολλες διευθύνσεις υπαρχουν υπεραριθμοι...Τα πραγματα ειναι απλά. Έχουμε 10800 οργανικα κενα για 10500 μονιμες προσληψεις.. Και μερικά ακόμα κενα που θα προστεθουν από συνταξιοδοτησεις, αλλα θα είναι λίγα.. Ελπίζουμε να βγει η κατανομη μέχρι Σεπτεμεβριο.

Τα οργανικά κενά δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες. Ενδεικτικά σου αναφέρω κάποιες κοινές ειδικότητες Α/Βάθμιας και Β/Βάθμιας όπως των εικαστικών και των πληροφορικών αλλά και των θεατρολόγων. Αυτή τη στιγμή εμφανίζονται οι εικαστικοί να έχουν 14 οργανικά κενά, οι πληροφορικοί 31 και οι θεατρολόγοι μόνο 1 (!!!!!!!). Την ίδια στιγμή, κάθε μία από αυτές τις τρεις ειδικότες κάθε χρόνο προσλαμβάνει περισσότερους από 500 αναπληρωτές στην Α/Βάθμια, ενώ και οι τρεις ειδικότητες στο σύνολο μπορεί να δίνουν έως και 2000 αναπληρωτές κάθε χρόνο. Οργανικά κενά δεν εμφανίζονται γιατί δεν έχουν συσταθεί ποτέ, όχι γιατί δεν υπάρχουν. Ο αριθμός των οργανικών θέσεων που συστάθηκαν έχει να κάνει με τον αριθμό των μετατάξεων που είχαν γίνει από Β/Βάθμια σε Α/Βάθμια πριν μερικά χρόνια, ουσιαστικά δηλαδή τα οργανικά κενά για τις τρεις αυτές ειδικότητες ήταν πάντα 0 ενώ οι ανάγκες πολλαπλάσιες. Προφανώς κάποιοι λίγοι συνταξιοδοτήθηκαν ή πήγαν αλλού και για τον λόγο αυτό εμφανίζονται αυτά τα ελάχιστα οργανικά κενά αυτή τη στιγμή. Το να γίνουν διορισμοί χωρίς να γίνει καταγραφή των αναγκών και σύσταση οργανικών θέσεων όπου υπάρχουν ανάγκες θα είναι έγκλημα και τεράστια αδικία για αυτές τις ειδικότητες. Κάποιους άλλους βέβαια τους βολεύει γιατί θεωρούν ότι η δικιά τους ειδικότητα θα έχει ενδεχομένως μεγαλύτερο κομμάτι στην πίτα αν παρακαμφθούν εκατοντάδες συναδέλφοί τους με τέτοιο αισχρό τρόπο.

Γενικότερα θα πρέπει να υπάρξει πίεση από όλες τις πλευρές ώστε να γίνει σωστή καταγραφή και των αναγκών και η κατανομή των διορισμών να είναι όσο το δυνατόν πιο δίκαια και αναλογική

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #329 στις: Ιούλιος 29, 2020, 04:50:43 μμ »
Τα οργανικά κενά δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες. Ενδεικτικά σου αναφέρω κάποιες κοινές ειδικότητες Α/Βάθμιας και Β/Βάθμιας όπως των εικαστικών και των πληροφορικών αλλά και των θεατρολόγων. Αυτή τη στιγμή εμφανίζονται οι εικαστικοί να έχουν 14 οργανικά κενά, οι πληροφορικοί 31 και οι θεατρολόγοι μόνο 1 (!!!!!!!). Την ίδια στιγμή, κάθε μία από αυτές τις τρεις ειδικότες κάθε χρόνο προσλαμβάνει περισσότερους από 500 αναπληρωτές στην Α/Βάθμια, ενώ και οι τρεις ειδικότητες στο σύνολο μπορεί να δίνουν έως και 2000 αναπληρωτές κάθε χρόνο. Οργανικά κενά δεν εμφανίζονται γιατί δεν έχουν συσταθεί ποτέ, όχι γιατί δεν υπάρχουν. Ο αριθμός των οργανικών θέσεων που συστάθηκαν έχει να κάνει με τον αριθμό των μετατάξεων που είχαν γίνει από Β/Βάθμια σε Α/Βάθμια πριν μερικά χρόνια, ουσιαστικά δηλαδή τα οργανικά κενά για τις τρεις αυτές ειδικότητες ήταν πάντα 0 ενώ οι ανάγκες πολλαπλάσιες. Προφανώς κάποιοι λίγοι συνταξιοδοτήθηκαν ή πήγαν αλλού και για τον λόγο αυτό εμφανίζονται αυτά τα ελάχιστα οργανικά κενά αυτή τη στιγμή. Το να γίνουν διορισμοί χωρίς να γίνει καταγραφή των αναγκών και σύσταση οργανικών θέσεων όπου υπάρχουν ανάγκες θα είναι έγκλημα και τεράστια αδικία για αυτές τις ειδικότητες. Κάποιους άλλους βέβαια τους βολεύει γιατί θεωρούν ότι η δικιά τους ειδικότητα θα έχει ενδεχομένως μεγαλύτερο κομμάτι στην πίτα αν παρακαμφθούν εκατοντάδες συναδέλφοί τους με τέτοιο αισχρό τρόπο.

Γενικότερα θα πρέπει να υπάρξει πίεση από όλες τις πλευρές ώστε να γίνει σωστή καταγραφή και των αναγκών και η κατανομή των διορισμών να είναι όσο το δυνατόν πιο δίκαια και αναλογική

Χαίρομαι να βλέπω νέα μέλη να τοποθετούνται ορθολογιστικά και επί της ουσίας! Όντως η σωστή καταγραφή των αναγκών είναι απαραίτητη, αλλά θα το σκεφτεί κανένας στο Υπουργείο; Θα πιέσει κανένας φορέας / σύλλογος προς αυτή την κατεύθυνση;

Αποσυνδεδεμένος glianna

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #330 στις: Ιούλιος 29, 2020, 05:01:02 μμ »
Τέτοιου τύπου ιδιαιτεροτητες καλά κάνετε και τις αναφέρετε για να ενημερωνομαστε όλοι. Για τους θεατρολογους συμφωνω και εγώ, ότι σίγουρα χρειάζεται σύσταση νέων οργανικών θεσεων. Για τους πληροφορικους από ότι έχω δει υπάρχουν πολλοί που πλεονάζουν...

Αποσυνδεδεμένος iosifina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 328
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #331 στις: Ιούλιος 29, 2020, 07:02:25 μμ »
η ενασχόληση με τα κοινά επιβάλλεται εκ' των πραγμάτων...
οι νόμοι υπάρχουν και διαμορφώνουν ένα πλαίσιο σε κάθε δραστηριότητα.
στην εκπαίδευση οι νόμοι είναι σύνθετοι και ασαφείς πολλές φορές  και είναι χρέος όλων μας να απαιτήσουμε, μέσα απ' τις συνδικαλιστικές ομάδες, να αλλάξουν και να προσαρμοστούν στην  ανάγκη για βέλτιστη απόδοση του εκπαιδευτικού συστήματος.
μερικοί συνάδελφοι ξεχνούν ότι οι νόμοι είναι δημιουργήματα του ανθρώπου και δεν είναι χαραγμένοι σε πέτρες.
Ξεχνούν πως η απόλυτη προσήλωση στο γράμμα του νόμου είναι αδικία, αυτό που λέμε ότι η  "άκρα δικαιοσύνη είναι άκρα αδικία".
λέει ένας συνάδελφος παραπάνω για την βιολογία και τους δήθεν απατεώνες που κλέβουν τις ώρες της βιολογίας.
και να τον ρωτήσω κάτι που πάντα είχα απορία.
υπάρχουν χιλιάδες γυμναστές που γνωρίζουν άριστα φυσιολογία, ανατομία, διατροφή, τεχνικές πρώτων βοηθειών, και ένα σωρό άλλα. Αυτοί γιατί αποκλείστηκαν απ' την διδασκαλία του μαθήματος της βιολογίας; Χρειάζεται άραγε η εκπαίδευση, έναν βαρύγδουπο προφέσορα να κάνει ασκήσεις δήθεν γενετικής μηχανικής στον πίνακα;
Παρακολουθώ έναν άλλο συνάδελφο χρόνια, που έδινε τον αγώνα για τον ΑΣΕΠ στην γραπτή μορφή του. Κάποιον KnKn, και αναρωτιέμαι πόσο αρνητικό ρόλο έπαιξε η εμμονή του για την "αξιοκρατία";
 Παρασύρθηκαν χιλιάδες συνάδελφοι απ' τα γραφόμενά του, και το αποτέλεσμα ήταν η κατάργηση του γραπτού διαγωνισμού και η εισαγωγή του προσοντολογίου.
Είχε κολλήσει η βελόνα στο πόσο αξιοκρατικός και δίκαιος και άγιος ήταν ο γραπτός διαγωνισμός. Ξέχασε όμως ότι όλοι, όσοι έχουν πάρει πτυχίο απ' το πανεπιστήμιο, είναι  άριστοι εκπαιδευτικοί, αν τους διακρίνει το μεράκι για τα γράμματα.
τόσο απλό.
και τόσο διχαστική τόσα χρόνια η δικομανής ψυχολογία που διαρκώς μεταλλάσσεται σε νέες "αδικίες"..
Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο ωστόσο αναφορικά με τις αναθέσεις μαθημάτων και τι μπορεί να διδάξει ο κάθε κλάδος θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να κλείσει η ψαλίδα και να περιορίζεται η δυνατότητα διδασκαλίας στους πλέον κατάλληλους. Ειδικά για τις πρώτες βοηθειες που ανέφερες υπάρχουν συγκεκριμένοι επαγγελματίες υγείας που έχουν στο υποχρεωτικό πρόγραμμα σπουδών τους τις πρώτες βοήθειες και μόνο αυτοί πρέπει να το διδάσκουν όπως γιατροί νοσηλευτές φυσικοθεραπευτές κλπ . Τα σεμινάρια επιμόρφωσης πρώτων βοηθειών που μπορεί να παρακολουθήσει κάποιος ειναι για προσωπικό οφελος και πιστοποιούν συγκεκριμένες τεχνικές ακόμη και αν γίνεις εκπαιδευτής πρώτων βοηθειών  σε καμία περίπτωση δεν πιστοποιούν την έγκυρη εις βάθος μεταφορά γνώσης. Κάπου πήρε το αυτί μου ότι θα γίνει επιμόρφωση στους εκπαιδευτικούς στις πρώτες βοήθειες για να μπει ως μάθημα στα σχολεία. Αυτά δε γίνονται!!! Φυσικά και είναι απαραίτητη η επιμόρφωση στις Π.Β. για όλους τους συναδέλφους αλλά μόνο για "ιδία χρήση". Υπάρχουν στην εκπαίδευση και γιατροί και καθηγητές νοσηλευτικης και σχολικοί νοσηλευτές διαθέσιμοι για θέματα σεξουαλικής αγωγής και αγωγής υγείας.

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 450
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #332 στις: Ιούλιος 29, 2020, 07:55:18 μμ »
Τα οργανικά κενά δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες. Ενδεικτικά σου αναφέρω κάποιες κοινές ειδικότητες Α/Βάθμιας και Β/Βάθμιας όπως των εικαστικών και των πληροφορικών αλλά και των θεατρολόγων.......Οργανικά κενά δεν εμφανίζονται γιατί δεν έχουν συσταθεί ποτέ, όχι γιατί δεν υπάρχουν.

Είναι άλλο πράμα επομένως η ανάγκη επικαιροποίησή τους όπου χρειάζεεται και άλλο να λές ότι δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες.

Tα οργανικά κενά και ο αριθμός τους είναι μία κινούμενη άμμος....τι εννοώ..ο αριθμός τους συνεχώς μεταβάλλεται γιατί έχουμε ανακατατάξεις προσωπικού και ωραρίου...
Κάποιοι αναφέρουν εδώ μέσα τα οργανικά κενά που δόθηκαν για τις μεταθέσεις, αλλά από τότε, Μάρτιο που υπολογίστηκαν, έχουμε .... :     
1) αλλαγή ωρολογίου προγράμματος σε Γυμνάσια - Λύκεια,
2) Φυσικές αποχωρήσεις και δεν εννοώ συνταξιοδοτήσεις που φέτος θα φαίνονται λειτουργικά και του χρόνου οργανικά κενά,
3) Διάφορες μετατάξεις, όπως προχθές ως ΕΔΙΠ στα Πανεπιστήμια ...
και διάφορα άλλα ....
Οπότε 
α) Εύχομαι σε όλες τις ειδικότητες να δοθούν τόσα οργανικά κενά που ν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες τις εκπαίδευσης και να μην έχουμε φαινόμενα αρχών της δεκαετίας 2000 που για 10 οργανικά κενά προσλαμβάνονται υπερδιπλάσιοι εκπαιδευτικοί,

Κανείς σοβαρός δεν έχει την απαίτηση να γίνουν...του χρόνου οι διορισμοί στα οργανικά για τις μεταθέσεις που δόθηκαν φέτος.
Για το τελευταίο ένα έχω να πω. Από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί!




Συμφωνώ! Αντί να γίνεται μεγάλη συζήτηση για τα οργανικά κενά αυτή τη στιγμή θα ήταν πολύ πιο συνετό να μιλάμε γι αυτά στο επόμενο έτος. Η πιθανότητα να γίνουν τον Αύγουστο 2021 διορισμοί στη γενική είναι συντριπτικά μεγαλύτερη από το να γίνουν νωρίτερα. Τσάμπα κατά τη γνώμη μου γίνεται η συζήτηση αυτή τη στιγμή για κατανομή. Επιπλέον μπορεί να γίνουν εκ νέου αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα ή ακόμα και μέτρα που θα μπορούσαν π.χ. να ευνοήσουν την επαγγελματική εκπαίδευση. Μακάρι να γίνουν οι διορισμοί στη γενική το 2021 και 2022.

Συμφωνώ, αν και δεν περιμένω κολοσιαίες διαφορές με τα φετινά. Σε κάθε περίπτωση,το σωστό είναι οι διορισμοί να γίνουν στα οργανικά κενά κάθε χρονιάς όπως αυτά ορίζονται από τις σχετικές εγκυκλίους κενών/πλεονασμάτων.
Η κουβέντα όμως γίνεται τώρα γιατί το Υπ. Παιδείας μπορεί ανά πάσα στιγμή να εμφανίσει κατανομή..για διορισμούς του χρόνου!

Αποσυνδεδεμένος Veljan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #333 στις: Ιούλιος 29, 2020, 08:16:06 μμ »
Τέτοιου τύπου ιδιαιτεροτητες καλά κάνετε και τις αναφέρετε για να ενημερωνομαστε όλοι. Για τους θεατρολογους συμφωνω και εγώ, ότι σίγουρα χρειάζεται σύσταση νέων οργανικών θεσεων. Για τους πληροφορικους από ότι έχω δει υπάρχουν πολλοί που πλεονάζουν...

Από ότι έχεις δει πού; Καλό είναι να μην γράφουμε αυθαίρετα και να δημιουργούμε εντυπώσεις για τις διάφορες ειδικότητες. Έχεις δει τι ανάγκες υπάρχουν; Έχει δει πόσοι αναπληρωτές χρειάζονται και προσλαμβάνονται κάθε χρόνο; Το Υπουργείο πρέπει να πιεστεί ώστε να κάνει σωστά τη δουλειά του για όλους αδιακρίτως. Δεν χρειάζεται να κάνουμε διαχωρισμούς

Αποσυνδεδεμένος Veljan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #334 στις: Ιούλιος 29, 2020, 08:18:09 μμ »
Είναι άλλο πράμα επομένως η ανάγκη επικαιροποίησή τους όπου χρειάζεεται και άλλο να λές ότι δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες.

Αν ανταποκρίνονταν στις πραγματικές ανάγκες δεν θα υπήρχε καμία ανάγκη επικαιροποίησης, το παράδειγμα με τις 3 ειδικότητες που σου ανέφερα είναι χαρακτηριστικό. Με τις λέξεις παίζουμε...

Αποσυνδεδεμένος glianna

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #335 στις: Ιούλιος 29, 2020, 09:22:44 μμ »
Από ότι έχεις δει πού; Καλό είναι να μην γράφουμε αυθαίρετα και να δημιουργούμε εντυπώσεις για τις διάφορες ειδικότητες. Έχεις δει τι ανάγκες υπάρχουν; Έχει δει πόσοι αναπληρωτές χρειάζονται και προσλαμβάνονται κάθε χρόνο; Το Υπουργείο πρέπει να πιεστεί ώστε να κάνει σωστά τη δουλειά του για όλους αδιακρίτως. Δεν χρειάζεται να κάνουμε διαχωρισμούς
Καθόλου αυθαίρετα δεν γράφω. Στον πίνακα κενών πλεονασματων που δόθηκαν για τις φετινές μεταθέσεις η ειδικότητα με τους περισσότερους πλεονάζοντες στην Δευτεροβάθμια είναι η Πληροφορικής. Για την ακρίβεια εμφανίζονται 1360 πλεοναζοντες!!! Ακολουθουν οι Γυμναστές με 1109 πλεοναζοντες. Μην λέμε ότι θέλουμε και ας μην βαφτιζουμε το κρέας, ψάρι!
Κάθε ειδικότητα έχει τα δικά της δεδομένα. Φυσικά και πρέπει να συσταθουν οργανικές θέσεις στους θεατρολογους για την Πρωτοβάθμια. Για τις ειδικότητες όμως που έχουν τόσα πολλά άτομα πλεονάζον προσωπικό, μήπως θα πρέπει απλά τους κάνουν μετάταξή από τη Δευτεροβάθμια, στη Πρωτοβάθμια???

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159458
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 396
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 306
Σύνολο: 317

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.14 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.