0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οκ, βολεύει να το θέτεις έτσι , ότι ρίχνω εγώ κάπου το φταίξιμο ?! Επίσης το ότι κάποιος εργαζόμενος?! αφήνει/δεν αφήνει την οικογένεια του προφανώς κ είναι επιλογή του μπορεί κ να μην την αφήσει κ να εργαστεί κάπου άλλου-δεν τον υποχρεώνει κάποιος-δλδ είναι τρελό ,έχεις πίνακα με 35,000 φιλολογους , θα διορίσεις φέτος κ σε 2 χρόνια ΠΑΛΙ στο λύκειο στα Σφακιά δεν θα έχουν σταθερο φιλόλογο!?!?!Αυτό είναι το Ελληνικό σύστημα.Ο μαθητής στην επαρχία/νησι ΔΕΝ είναι εργαζομενος. Εκει μένει κ πρέπει κ αυτός να μάθει γράμματα , δεν είναι πολίτης Β κατηγορίας (αν κ τελικά ξεκάθαρα όσον αφορά την εκπαίδευση είναι). Εδώ λιοπον είναι κεντρική εκπαιδευτική πολιτική 50-60 χρόνων με συνέχεια ανεξαρτήτως κυβένησης-- που δεν γίνεται βέβαια πουθενά άλλου. Δεν διορίζεται ο άλλος στο χωριό πάνω στα βουνά κ μετά παίρνει "απόσπαση" στη Λονδινάρα πχ κ τα παιδάκια στο χωριό έχουν άαααλλο δάσκαλο καααααααθε χρόνο. Το "φταίξιμο" λοιπον το ρίχνω στην πολιτική ηγεσία που βάζει πρώτα τη βολή εκείνου που θέλει να χωθεί στο δημόσιο κ μετά το αν θα μάθει γράμματα το 7χρονο στα Σφακιά. Αυτός που το κάνει κ διορίζεται Σφακιά κ στη συνέχεια εξαφανίζεται , ξέρει από την αρχή ότι αυτό θα κάνει γιατί μπορεί κ είναι νόμιμο. Η πολιτεία, ΞΕΡΕΙ ότι αυτό είναι καταστροφικό κ για την κοινότητα κ για το σχολικό κλίμα κλπ-το ξέρει γιατί υπάρχει έρευνα τώρα 40 χρονια πάνω σε αυτό, γιατί ολοι οι άλλοι ΔΕΝ σε αφήνουν να το κάνεις , κ ΕΕ κ βορεια Αμερική η θέση ανήκει στο σχολείο κ στο δήμο κ για να φύγεις πρέπει να παραιτηθείς κ να χτυπήσεις στη συνέχεια τη "καλή" θέση στο αστικό κεντρο στο σχολείο που θες. Κ κάπως έτσι τα χωριατάκια στις άλλες χώρες έχουν σταθερό δάσκαλο , ενώ το ΕΡΜΟ το ξεχασμένο από τα Σφακια είναι καταδικασμένο να έχει άλλο δάσκαλο κάθε χρόνο ,γιατί?, γιατί έτσι βολεύει το σύστημα-τα ψηφαλάκια-πελατακια, τον υπουργό, τους αιρετούς κλπ. Αυτή είναι η πραγματικότητα κ την ευθύνη δεν την έχει αυτός που παίρνει την απόσπαση , την ευθύνη την έχει ο νομοθέτης γιατί κ στο εξωτερικό αν έιχαν την πολυτέλεια να το κάνουν , θα το έκαναν-αλλά ΔΕΝ την έχουν, γιατί μπαίνει πρώτα ο μαθητής . Μπορεί να μην βολεύει-αλλά είναι η αλήθεια. Όσους κ να διορισει , σε 2 χρόνια τα παιδακια στα νησια /χωρια θα έχουν άλλο δάσκαλο, αναπληρωτή. Κ το ξέρουμε όλοι. Όπως θα γινόταν κ με τους γιατρούς , αν είχαν "αποσπάσεις", αλλά δεν έχουν, θα πήγαινε ο άλλος στη Σάμο κ μετά θα έπαιρνε 15 χρονια απόσπαση στον Ευαγγελισμό.
Περιμένετε... Ακούω να έρχεται μακριά η πρόταση για μοριοδότηση της εντοπιότητας, ώστε να διορίζεται αυτός που είναι από το νησί, στο νησί (τι κι αν είναι 65000 θέσεις πιο κάτω), για να μη θέλει να φύγει... Ή υποχρέωση όποιου διοριστεί, να μείνει στον τόπο διορισμού για καμιά 10ετία. Oπότε μαντέψτε πάλι ποιος θα επιλέξει να διοριστεί εκεί... Σωστά! Αυτός που είναι από το νησί! Έχω και μια μικρή υποψία ότι η Δάφνη δεν είναι από Αθήνα/Θεσσαλονίκη . Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια
Οκ, βολεύει να το θέτεις έτσι , ότι ρίχνω εγώ κάπου το φταίξιμο Επίσης το ότι κάποιος εργαζόμενος?! αφήνει/δεν αφήνει την οικογένεια του προφανώς κ είναι επιλογή του μπορεί κ να μην την αφήσει κ να εργαστεί κάπου άλλου-δεν τον υποχρεώνει κάποιος-δλδ είναι τρελό ,έχεις πίνακα με 35,000 φιλολογους , θα διορίσεις φέτος κ σε 2 χρόνια ΠΑΛΙ στο λύκειο στα Σφακιά δεν θα έχουν σταθερο φιλόλογο!?!?!Αυτό είναι το Ελληνικό σύστημα.Ο μαθητής στην επαρχία/νησι ΔΕΝ είναι εργαζομενος. Εκει μένει κ πρέπει κ αυτός να μάθει γράμματα , δεν είναι πολίτης Β κατηγορίας (αν κ τελικά ξεκάθαρα όσον αφορά την εκπαίδευση είναι). Εδώ λιοπον είναι κεντρική εκπαιδευτική πολιτική 50-60 χρόνων με συνέχεια ανεξαρτήτως κυβένησης-- που δεν γίνεται βέβαια πουθενά άλλου. Δεν διορίζεται ο άλλος στο χωριό πάνω στα βουνά κ μετά παίρνει "απόσπαση" στη Λονδινάρα πχ κ τα παιδάκια στο χωριό έχουν άαααλλο δάσκαλο καααααααθε χρόνο. Το "φταίξιμο" λοιπον το ρίχνω στην πολιτική ηγεσία που βάζει πρώτα τη βολή εκείνου που θέλει να χωθεί στο δημόσιο κ μετά το αν θα μάθει γράμματα το 7χρονο στα Σφακιά. Αυτός που το κάνει κ διορίζεται Σφακιά κ στη συνέχεια εξαφανίζεται , ξέρει από την αρχή ότι αυτό θα κάνει γιατί μπορεί κ είναι νόμιμο. Η πολιτεία, ΞΕΡΕΙ ότι αυτό είναι καταστροφικό κ για την κοινότητα κ για το σχολικό κλίμα κλπ-το ξέρει γιατί υπάρχει έρευνα τώρα 40 χρονια πάνω σε αυτό, γιατί ολοι οι άλλοι ΔΕΝ σε αφήνουν να το κάνεις , κ ΕΕ κ βορεια Αμερική η θέση ανήκει στο σχολείο κ στο δήμο κ για να φύγεις πρέπει να παραιτηθείς κ να χτυπήσεις στη συνέχεια τη "καλή" θέση στο αστικό κεντρο στο σχολείο που θες. Κ κάπως έτσι τα χωριατάκια στις άλλες χώρες έχουν σταθερό δάσκαλο , ενώ το ΕΡΜΟ το ξεχασμένο από τα Σφακια είναι καταδικασμένο να έχει άλλο δάσκαλο κάθε χρόνο ,γιατί?, γιατί έτσι βολεύει το σύστημα-τα ψηφαλάκια-πελατακια, τον υπουργό, τους αιρετούς κλπ. Αυτή είναι η πραγματικότητα κ την ευθύνη δεν την έχει αυτός που παίρνει την απόσπαση , την ευθύνη την έχει ο νομοθέτης γιατί κ στο εξωτερικό αν έιχαν την πολυτέλεια να το κάνουν , θα το έκαναν-αλλά ΔΕΝ την έχουν, γιατί μπαίνει πρώτα ο μαθητής . Μπορεί να μην βολεύει-αλλά είναι η αλήθεια. Όσους κ να διορισει , σε 2 χρόνια τα παιδακια στα νησια /χωρια θα έχουν άλλο δάσκαλο, αναπληρωτή. Κ το ξέρουμε όλοι. Όπως θα γινόταν κ με τους γιατρούς , αν είχαν "αποσπάσεις", αλλά δεν έχουν, θα πήγαινε ο άλλος στη Σάμο κ μετά θα έπαιρνε 15 χρονια απόσπαση στον Ευαγγελισμό.
Αυτό προτείνει. Το αν το κάνει γιατί θα έχει προσωπικό όφελος ή όχι είναι αδιάφορο. Περιέγραψε ούτως ή άλλως ότι το σημερινό σύστημα βολεύει τους μονίμους, οπότε το στηρίζουν όχι γιατί απαραίτητα θεωρούν ότι είναι το λογικό, αλλά γιατί βολεύονται.Το σύστημα που προτείνει δεν χρειάζεται απαραίτητα την εντοπιότητα. Μπορεί απλά ο νεοδιορίζομενος να μην έχει οργανική στο υπουργείο παιδείας, αλλά στην πρωτοβάθμια ή στη δευτεροβάθμια της περιοχής πρόσληψης. Οπότε θα παραμένει εκεί μέχρι να μπορέσει να ξαναδιοριστεί αλλού. Ο δημοτικός υπάλληλος του δήμου Σφακίων δεν μπορεί να πάρει απόσπαση στο δήμο Θεσσαλονίκης, ούτε μετάθεση.
https://www.tanea.gr/2021/04/10/greece/employment/dieyrynetai-i-kinitikotita-sto-dimosio-pos-tha-ginontai-metatakseis-kai-apospaseis/amp/Όπως κι οι εκπαιδευτικοί...
Είναι γνωστό ότι τόσα χρόνια άδειαζαν όλα τα δημαρχεία και οι περιφέρειες των νησιών, οι δημοτικές επιχειρήσεις κλπ, για να γεμίζουν με αποσπασμένους οι κεντρικοί δήμοι.
Νομίζω ότι το δίκιο είναι κάπου στη μέση!Το κακό είναι ότι χτυπάνε αποσπάσεις 5, 10 χρόνια και κρατάνε οργανικές τις οποίες άλλοι τις χρειάζονται!Όποιος παίρνει απόσπαση πάνω από έναν αλφα αριθμό ετών πρέπει να χάνει την οργανική του.Γιατι το λέω Στο σχολείο που έχω οργανική υπάρχει καθηγήτρια που δεν την έχω δει ποτέ!10 χρόνια είμαι εκεί και κάθε χρόνο παίρνει απόσπαση!Το κακό είναι ότι αργεί να έρθει αναπληρωτής και το πρόγραμμα αλλάζει συνέχεια!ΑΝα τονίσω ότι αν έμενε κενή η οργανική θα γινόταν ανάρπαστη!Και ρωτάω, γιατί να αναστατώνεται ένα μεγάλο σχολείο για μια καθηγήτρια;
Δηλαδή για να καταλάβω πάλι το επιχείρημα. Δημιουργείται ένα λειτουργικό κενό στην Αθήνα π.χ. Πήρε κάποιος άδεια. Θα καλυφθεί λοιπόν με κάποιον τρόπο. Μπορεί να καλυφθεί με μόνιμο που θα πάρει απόσπαση (Ιούνιο) ή με αναπληρωτή (Αύγουστο). Το επιχείρημα είναι να μην καλυφθεί με τον μόνιμο, αλλά με τον αναπληρωτή, γιατί;
Και πού είναι το περίεργο και το παράνομο; Αν δικαιούται να παίρνει απόσπαση, καλά κάνει και παίρνει! Ρώτησες αν η συγκεκριμένη καθηγήτρια έχει παιδιά και σύζυγο, που δεν μπορούν να την ακολουθήσουν εκεί που έχει την οργανική της; Μήπως έχει ανάπηρους/ άρρωστους γονείς που τη χρειάζονται; Και στο κάτω-κάτω ρώτησες αν τα βγάζει πέρα οικονομικώς στα μέρη σας με το μισθό που δίνει το Υπουργείο; Δηλ. πρέπει να "μπαίνει μέσα" η συνάδελφος, για να μην αλλάζει το πρόγραμμά σου; Και πού ξέρεις; Μπορεί φέτος να πήρε μετάθεση η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός και να σάς έρθει μόνιμος, που να μείνει εκεί, στα μέρη σας όχι μόνο 2, αλλά 22 χρόνια!