0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πάντως, κατανομή μέσα στις πανελλαδικές το αποκλείω. Ούτως ή άλλως πρέπει να γίνουν οι διαδικασίες με τις νέες οργανικές. Άρα πάμε για τέλος του μήνα.
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση, στο δεύτερο σκέλος της τροπολογιας βλέπουμε οτι ορίζονται οι οργανικές θέσεις των νέων κλάδων(που τους εχουμε μετα απο συγχωνευσεις το 2018) π.χ. ΠΕ83,ΠΕ80 κλπ κλπ αυτο γιατι γίνεται; Επειδή ξέρουμε οτι οι διορισμοι γίνονται σε οργανικές θεσεις, επηρεαζονται τα υπαρχοντα κενα;https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/351323_organikes-theseis-systasi-721-theseon-stin-protobathmia-tropologia?fbclid=IwAR1MzvKHZCeiLsoxtAJU3jNav2T2J9t9fHk62FVpxG_ncIeiXr66WVKYz1I
Πήραν κάποιες από τις κενές καρέκλες Δευτεροβάθμιας που βρίσκονται στην αποθήκη του Υπουργείου Παιδείας (https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.msg1081765#msg1081765), όχι απαραίτητα από τις ειδικότητες που αναφέρει η τροπολογία στην επόμενη παράγραφο, τους «έγραψαν» στο πίσω μέρος τον νέο κλάδο και αναμένουν το «φορτηγό» (Υ.Α.) που θα τις μεταφέρει σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας. Ουδεμία επίπτωση έχει αυτή η ενέργεια στα οργανικά κενά (για τις υπηρεσιακές μεταβολές) της Δευτεροβάθμιας.Το περίεργο είναι ο ορισμός (και όχι σύσταση) συγκεκριμένου αριθμού οργανικών θέσεων στους «νέους» κλάδους του ν. 4521/2018 (είναι αυτοί που προέκυψαν από συγχώνευση/ομαδοποίηση «παλιών» κλάδων). Είναι λίγο μυστήριο πώς προέκυψαν αυτά τα νούμερα (τα οποία είναι σε όλους τους κλάδους περισσότερα από τους υπηρετούντες μόνιμους εκπαιδευτικούς). Μάλλον έχασαν την μπάλα στο μέτρημα στο αρμόδιο Τμήμα και σου λέει ας το αναφέρουμε/ορίσουμε ρητώς. Θα είχε ενδιαφέρον ένας αντίστοιχος ορισμός σε όλους τους κλάδους.
Τα επόμενα βήματα...https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/351482_monimoi-diorismoi-ta-10-bimata-poy-apomenoyn-entos-ioynioy-oi-pinakes
Σε μια ερωτήση που έκανα ο Patreas μου απάντησε αυτό, δες αν σε καλύπτει: