*

Αποστολέας Θέμα: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ  (Αναγνώστηκε 1063327 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #5670 στις: Ιούλιος 09, 2021, 11:29:23 μμ »
* Τα τελικά κενά για διορισμούς τα έχει το Υπουργείο+όχι ο κάθε αιρετος.... +συμπεριλαμβανουν +τα οργανικά κενά απο το Φεκ 11 Ιουνίου 2021....Αυτά μου είπαν χθες στο Υπουργείο δάσκαλε....
δε κανουμε και ενα σενάριο με αυτο το φεκ 11/6/2021 ????
θα ειχε πολυ ενδιαφερον

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:49:12 »

Αποσυνδεδεμένος mts.ag

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4094
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #5671 στις: Ιούλιος 09, 2021, 11:39:53 μμ »
δε κανουμε και ενα σενάριο με αυτο το φεκ 11/6/2021 ????
θα ειχε πολυ ενδιαφερον

Τα τελευταία σενάρια του victor123 και του trust no one τα έχουν μέσα αυτά τα κενά.

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #5672 στις: Ιούλιος 09, 2021, 11:54:04 μμ »
Τα τελευταία σενάρια του victor123 και του trust no one τα έχουν μέσα αυτά τα κενά.
δε μιλαω για τα 721

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #5673 στις: Ιούλιος 10, 2021, 12:00:13 πμ »
θα μπορούσε να γίνει ενα σενάριο και με τα οργανικά κενα των νέων κλάδων αφου για αυτούς τους κλάδους δεν υπήρχαν οργανικά κενά
ολα τα ΠΕ 17 και ΠΕ 12 κτλπα ενοποιήθηκαν σε νέους κλάδους και τώρα απέκτησαν οργανικά κενά
το φεκ 11/6/2021 έχει αυτά τα κενά
αν αφαιρέσεις τους μόνιμους απομένουν τα οργανικά κενά
μπορεί και να κάνω λάθος

υ.γ. αυτα ειναι στο ιδιο φεκ με τα 721

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:49:12 »

Αποσυνδεδεμένος mts.ag

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4094
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #5674 στις: Ιούλιος 10, 2021, 12:00:22 πμ »
δε μιλαω για τα 721

Σορυ, για ποια μιλάς τότε;

EDIT: οκ, κατάλαβα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2021, 12:04:30 πμ από mtsag »

Αποσυνδεδεμένος North_06

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #5675 στις: Ιούλιος 10, 2021, 12:00:29 πμ »
απο οτι εχω καταλαβει δεν υπαρχει καμμια επισημη ενημερωση για τα κενα πανω στα οποιο θα βασιστουνε οι 11.700 διορισμοι. ΕΙναι ολα εικασιες σωστα?

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2245
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #5676 στις: Ιούλιος 10, 2021, 12:16:01 πμ »
θα μπορούσε να γίνει ενα σενάριο και με τα οργανικά κενα των νέων κλάδων αφου για αυτούς τους κλάδους δεν υπήρχαν οργανικά κενά
ολα τα ΠΕ 17 και ΠΕ 12 κτλπα ενοποιήθηκαν σε νέους κλάδους και τώρα απέκτησαν οργανικά κενά
το φεκ 11/6/2021 έχει αυτά τα κενά
αν αφαιρέσεις τους μόνιμους απομένουν τα οργανικά κενά
μπορεί και να κάνω λάθος

υ.γ. αυτα ειναι στο ιδιο φεκ με τα 721

Συνάδελφε έχει γράψει ο patreas και έχει εξηγήσει οτι η διαφορά αυτή στους εννοποιημένους κλάδους που νομίζεις και λές για νέα οργανικά κενά δεν ισχύει.


Τα έχω αναφέρει και στο παρελθόν (https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.msg1081765#msg1081765), θα τα πω και πάλι με λίγο διαφορετική διατύπωση.
Στην Πρωτοβάθμια τα Οργανικά Κενά για τις μεταθέσεις (και μετά προκύπτουν αυτά για τις μετατάξεις και τους διορισμούς) ταυτίζονται με τις κενές Οργανικές Θέσεις (καρέκλες).
Στη Δευτεροβάθμια τα Οργανικά Κενά για τις μεταθέσεις (και μετά προκύπτουν αυτά για τις μετατάξεις και τους διορισμούς) ΔΕΝ ταυτίζονται με τις κενές Οργανικές Θέσεις (καρέκλες), διότι τα Οργανικά Κενά για τις μεταθέσεις προκύπτουν μέσα από έναν υπολογισμό που λαμβάνει εγγενώς υπόψη του τις μεταβολές στον αριθμό των τμημάτων (ένεκα των μεταβολών του μαθητικού δυναμικού).
ΕΑΝ αύριο το πρωί μειωθεί το μαθητικό δυναμικό στο μισό και δε συμβεί καμία σχολική μεταβολή (υποβιβασμός, συγχώνευση, κατάργηση) και ζητήσει το Υπουργείο από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να συμπληρώσουν Οργανικά Κενά για μεταθέσεις στο e-DataCenter, τότε:
α) στην Πρωτοβάθμια θα συμπληρωθούν ακριβώς τα ΙΔΙΑ νούμερα με αυτά πριν από τη μείωση του μαθητικού δυναμικού,
β) στη Δευτεροβάθμια θα υπάρξει σημαντική μείωση στα νούμερα (όχι βέβαια στο μισό, αλλά λιγότερο, περίπου κατά το ποσοστό μείωσης του αριθμού των τμημάτων).
Το ίδιο θα συνέβαινε και αν υπήρχε αύξηση του διδακτικού ωραρίου (χωρίς καμιά σχολική μεταβολή).
Συνεπώς ο (καθ)ορισμός των οργανικών θέσεων των «νέων» κλάδων της παρ. 1 του άρθρου 29 του ν. 4521/2018 (Α’ 38) του εκπαιδευτικού προσωπικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ουδεμία επίπτωση έχει στα Οργανικά Κενά (για τις υπηρεσιακές μεταβολές) της Δευτεροβάθμιας. Εξάλλου, σε ποια Περιοχή Μετάθεσης είναι αυτές οι θέσεις; (πουθενά, είναι στην αποθήκη του Υπουργείου Παιδείας). Σχήμα καθ' υπερβολή: και 10.000 να όριζαν σε κάθε κλάδο (αν μπορούσαν), τι θα άλλαζε, αφού στις υπηρεσιακές μεταβολές της Δευτεροβάθμιας ΔΕΝ λαμβάνονται υπόψη οι κενές Οργανικές Θέσεις (καρέκλες);
Επίσης, επισήμανα εξ αρχής ότι για τις συγκεκριμένες θέσεις χρησιμοποιείται η λέξη ορισμός, άρα δεν έχουμε σύσταση ΝΕΩΝ οργανικών θέσεων. Και δεν θα μπορούσαμε να έχουμε, διότι δεν θα το επέτρεπε το Υπουργείο Οικονομικών (εκτός αν υπήρχε ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων θέσεων από αλλού). Γι’ αυτό και στην Πρωτοβάθμια είχαμε σύσταση 721 οργανικών θέσεων με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων θέσεων από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Ορισμός σημαίνει ότι έκαναν τη διαδικασία του https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.msg1081759#msg1081759 και κατέληξαν σε αυτά τα νούμερα. Απλώς στα ΦΕΚ για αυτή τη διαδικασία αναφέρονταν οι "παλιοί" κλάδοι και έπρεπε να υπάρξει ένας ορισμός βάσει των "νέων" κλάδων.

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #5677 στις: Ιούλιος 10, 2021, 12:31:27 πμ »
ok Victor 123 ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος M1F2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #5678 στις: Ιούλιος 10, 2021, 12:51:28 πμ »
Νόμιζα ότι είμαι έξυπνος αλλά μάλλον όχι. Αν κατάλαβα καλά:

α) μπορεί σε ένα 6θέσιο δημοτικό σχολείο να καταργηθούν 2 τμήματα αλλά οι οργανικές θέσεις θα φαίνονται πάλι 6 (δηλαδή αν υπάρχουν ήδη 4 πε70 θα "υπάρχουν" 2 οργανικά "κενά"),

β) Σε ένα Γυμνάσιο με 10 τμήματα αν καταργηθούν 2 τμήματα και άρα μειωθούν οι ώρες διδασκαλίας των αντίστοιχων διδακτικών αντικειμένων θα χαθούν οι αντίστοιχες οργανικές θέσεις.

Καλά κατάλαβα; ή όχι πάλι;

Συγνώμη αλλά δεν τα παίρνω εύκολα.


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2021, 12:56:15 πμ από M1F2 »

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2245
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #5679 στις: Ιούλιος 10, 2021, 12:59:42 πμ »
Νόμιζα ότι είμαι έξυπνος αλλά μάλλον όχι. Αν κατάλαβα καλά:

α) μπορεί σε ένα 6θέσιο δημοτικό σχολείο να καταργηθούν 2 τμήματα αλλά οι οργανικές θέσεις θα φαίνονται πάλι 6 (δηλαδή αν υπάρχουν ήδη 4 πε70 θα "υπάρχουν" 2 οργανικά "κενά"),

β) Σε ένα Γυμνάσιο με 10 τμήματα αν καταργηθούν 2 τμήματα και άρα μειωθούν οι ώρες διδασκαλίας των αντίστοιχων διδακτικών αντικειμένων θα χαθούν οι αντίστοιχες οργανικές θέσεις.

Καλά κατάλαβα; ή όχι πάλι;

Συγνώμη αλλά δεν τα παίρνω εύκολα.

Νομίζω ναι.

Αποσυνδεδεμένος M1F2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #5680 στις: Ιούλιος 10, 2021, 01:08:35 πμ »
Διάβασα και patreas, μάλλον σωστά κατάλαβα απλά που φαίνεται πολύ παράξενο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2021, 01:19:13 πμ από M1F2 »

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #5681 στις: Ιούλιος 10, 2021, 02:03:19 πμ »
Ακριβέστερα (για το συγκεκριμένο παράδειγμα): στη μεν Δευτεροβάθμια θα μειωθούν τα Οργανικά Κενά (ή θα αυξηθούν τα Οργανικά Πλεονάσματα) για τις μεταθέσεις (και μετά προκύπτουν αυτά για τις μετατάξεις και τους διορισμούς), στη δε Πρωτοβάθμια τα Οργανικά Κενά/Πλεονάσματα για τις μεταθέσεις (και μετά προκύπτουν αυτά για τις μετατάξεις και τους διορισμούς) θα παραμείνουν αμετάβλητα.
Και στις 2 περιπτώσεις δεν υπάρχει καμία μεταβολή στις Οργανικές Θέσεις (καρέκλες).

Αποσυνδεδεμένος Αδιάφορος

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 156
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #5682 στις: Ιούλιος 10, 2021, 08:30:48 πμ »
Ακριβέστερα (για το συγκεκριμένο παράδειγμα): στη μεν Δευτεροβάθμια θα μειωθούν τα Οργανικά Κενά (ή θα αυξηθούν τα Οργανικά Πλεονάσματα) για τις μεταθέσεις (και μετά προκύπτουν αυτά για τις μετατάξεις και τους διορισμούς), στη δε Πρωτοβάθμια τα Οργανικά Κενά/Πλεονάσματα για τις μεταθέσεις (και μετά προκύπτουν αυτά για τις μετατάξεις και τους διορισμούς) θα παραμείνουν αμετάβλητα.
Και στις 2 περιπτώσεις δεν υπάρχει καμία μεταβολή στις Οργανικές Θέσεις (καρέκλες).
*ΆΚΥΡΟ.....
=>Το μαθητικό δυναμικό μπορεί να μειωθεί τώρα στην Αθμια αλλά
=>θα αργήσει χρόνια να μειωθεί στην β+γ γελ/επαλ....
*Στο Αlfavita χθες το πεδίο Οικονομίας πληροφορικής στα Γελ ήταν
 1ο σε αριθμούς υποψηφίων στις φετινές πανελλήνιες...
+Αντίστοιχα στα Επαλ 2η η ειδικότητα Οικονομίας/Διοίκησης...
*Άρα υπάρχουν αυξημένες ανάγκες...
*Επίσης δεν είπα για νέες οργανικές αλλά για διαθέσιμες υπάρχων
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2021, 09:05:14 πμ από Αδιάφορος »

Αποσυνδεδεμένος Αδιάφορος

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 156
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #5683 στις: Ιούλιος 10, 2021, 08:43:35 πμ »
Συνάδελφε έχει γράψει ο patreas και έχει εξηγήσει οτι η διαφορά αυτή στους εννοποιημένους κλάδους που νομίζεις και λές για νέα οργανικά κενά δεν ισχύει.


Τα έχω αναφέρει και στο παρελθόν (https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.msg1081765#msg1081765), θα τα πω και πάλι με λίγο διαφορετική διατύπωση.
Στην Πρωτοβάθμια τα Οργανικά Κενά για τις μεταθέσεις (και μετά προκύπτουν αυτά για τις μετατάξεις και τους διορισμούς) ταυτίζονται με τις κενές Οργανικές Θέσεις (καρέκλες).
Στη Δευτεροβάθμια τα Οργανικά Κενά για τις μεταθέσεις (και μετά προκύπτουν αυτά για τις μετατάξεις και τους διορισμούς) ΔΕΝ ταυτίζονται με τις κενές Οργανικές Θέσεις (καρέκλες), διότι τα Οργανικά Κενά για τις μεταθέσεις προκύπτουν μέσα από έναν υπολογισμό που λαμβάνει εγγενώς υπόψη του τις μεταβολές στον αριθμό των τμημάτων (ένεκα των μεταβολών του μαθητικού δυναμικού).
ΕΑΝ αύριο το πρωί μειωθεί το μαθητικό δυναμικό στο μισό και δε συμβεί καμία σχολική μεταβολή (υποβιβασμός, συγχώνευση, κατάργηση) και ζητήσει το Υπουργείο από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να συμπληρώσουν Οργανικά Κενά για μεταθέσεις στο e-DataCenter, τότε:
α) στην Πρωτοβάθμια θα συμπληρωθούν ακριβώς τα ΙΔΙΑ νούμερα με αυτά πριν από τη μείωση του μαθητικού δυναμικού,
β) στη Δευτεροβάθμια θα υπάρξει σημαντική μείωση στα νούμερα (όχι βέβαια στο μισό, αλλά λιγότερο, περίπου κατά το ποσοστό μείωσης του αριθμού των τμημάτων).
Το ίδιο θα συνέβαινε και αν υπήρχε αύξηση του διδακτικού ωραρίου (χωρίς καμιά σχολική μεταβολή).
Συνεπώς ο (καθ)ορισμός των οργανικών θέσεων των «νέων» κλάδων της παρ. 1 του άρθρου 29 του ν. 4521/2018 (Α’ 38) του εκπαιδευτικού προσωπικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ουδεμία επίπτωση έχει στα Οργανικά Κενά (για τις υπηρεσιακές μεταβολές) της Δευτεροβάθμιας. Εξάλλου, σε ποια Περιοχή Μετάθεσης είναι αυτές οι θέσεις; (πουθενά, είναι στην αποθήκη του Υπουργείου Παιδείας). Σχήμα καθ' υπερβολή: και 10.000 να όριζαν σε κάθε κλάδο (αν μπορούσαν), τι θα άλλαζε, αφού στις υπηρεσιακές μεταβολές της Δευτεροβάθμιας ΔΕΝ λαμβάνονται υπόψη οι κενές Οργανικές Θέσεις (καρέκλες);
Επίσης, επισήμανα εξ αρχής ότι για τις συγκεκριμένες θέσεις χρησιμοποιείται η λέξη ορισμός, άρα δεν έχουμε σύσταση ΝΕΩΝ οργανικών θέσεων. Και δεν θα μπορούσαμε να έχουμε, διότι δεν θα το επέτρεπε το Υπουργείο Οικονομικών (εκτός αν υπήρχε ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων θέσεων από αλλού). Γι’ αυτό και στην Πρωτοβάθμια είχαμε σύσταση 721 οργανικών θέσεων με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων θέσεων από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Ορισμός σημαίνει ότι έκαναν τη διαδικασία του https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.msg1081759#msg1081759 και κατέληξαν σε αυτά τα νούμερα. Απλώς στα ΦΕΚ για αυτή τη διαδικασία αναφέρονταν οι "παλιοί" κλάδοι και έπρεπε να υπάρξει ένας ορισμός βάσει των "νέων" κλάδων.
★Συνάδελφε όπως γράφεις τα (υπάρχων δεν ειπα για νεα...) οργανικά κενά του
φεκ 11Ιουνίου 2021 είναι στην αποθήκη του Υπουργείου ...
+μπορεί να τα χρησιμοποιησει αν κρίνει ότι υπάρχουν αυξημένες ανάγκες...
*Στο αλφαβήτα στα Γελ 1ο σε αριθμό υποψηφίων στις φετινές πανελλήνιες είναι το πεδίο Οικονομίας πληροφορικής
ενώ στα Επαλ είναι 2η η Ειδικότητα Οικονομίας/Διοίκησης.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2021, 08:56:40 πμ από Αδιάφορος »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159609
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 397
Σύνολο: 405

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.