0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
* Τα τελικά κενά για διορισμούς τα έχει το Υπουργείο+όχι ο κάθε αιρετος.... +συμπεριλαμβανουν +τα οργανικά κενά απο το Φεκ 11 Ιουνίου 2021....Αυτά μου είπαν χθες στο Υπουργείο δάσκαλε....
δε κανουμε και ενα σενάριο με αυτο το φεκ 11/6/2021 ?θα ειχε πολυ ενδιαφερον
Τα τελευταία σενάρια του victor123 και του trust no one τα έχουν μέσα αυτά τα κενά.
δε μιλαω για τα 721
θα μπορούσε να γίνει ενα σενάριο και με τα οργανικά κενα των νέων κλάδων αφου για αυτούς τους κλάδους δεν υπήρχαν οργανικά κενάολα τα ΠΕ 17 και ΠΕ 12 κτλπα ενοποιήθηκαν σε νέους κλάδους και τώρα απέκτησαν οργανικά κενάτο φεκ 11/6/2021 έχει αυτά τα κενάαν αφαιρέσεις τους μόνιμους απομένουν τα οργανικά κενά μπορεί και να κάνω λάθος υ.γ. αυτα ειναι στο ιδιο φεκ με τα 721
Νόμιζα ότι είμαι έξυπνος αλλά μάλλον όχι. Αν κατάλαβα καλά:α) μπορεί σε ένα 6θέσιο δημοτικό σχολείο να καταργηθούν 2 τμήματα αλλά οι οργανικές θέσεις θα φαίνονται πάλι 6 (δηλαδή αν υπάρχουν ήδη 4 πε70 θα "υπάρχουν" 2 οργανικά "κενά"),β) Σε ένα Γυμνάσιο με 10 τμήματα αν καταργηθούν 2 τμήματα και άρα μειωθούν οι ώρες διδασκαλίας των αντίστοιχων διδακτικών αντικειμένων θα χαθούν οι αντίστοιχες οργανικές θέσεις.Καλά κατάλαβα; ή όχι πάλι; Συγνώμη αλλά δεν τα παίρνω εύκολα.
Ακριβέστερα (για το συγκεκριμένο παράδειγμα): στη μεν Δευτεροβάθμια θα μειωθούν τα Οργανικά Κενά (ή θα αυξηθούν τα Οργανικά Πλεονάσματα) για τις μεταθέσεις (και μετά προκύπτουν αυτά για τις μετατάξεις και τους διορισμούς), στη δε Πρωτοβάθμια τα Οργανικά Κενά/Πλεονάσματα για τις μεταθέσεις (και μετά προκύπτουν αυτά για τις μετατάξεις και τους διορισμούς) θα παραμείνουν αμετάβλητα.Και στις 2 περιπτώσεις δεν υπάρχει καμία μεταβολή στις Οργανικές Θέσεις (καρέκλες).
Συνάδελφε έχει γράψει ο patreas και έχει εξηγήσει οτι η διαφορά αυτή στους εννοποιημένους κλάδους που νομίζεις και λές για νέα οργανικά κενά δεν ισχύει. Τα έχω αναφέρει και στο παρελθόν (https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.msg1081765#msg1081765), θα τα πω και πάλι με λίγο διαφορετική διατύπωση.Στην Πρωτοβάθμια τα Οργανικά Κενά για τις μεταθέσεις (και μετά προκύπτουν αυτά για τις μετατάξεις και τους διορισμούς) ταυτίζονται με τις κενές Οργανικές Θέσεις (καρέκλες).Στη Δευτεροβάθμια τα Οργανικά Κενά για τις μεταθέσεις (και μετά προκύπτουν αυτά για τις μετατάξεις και τους διορισμούς) ΔΕΝ ταυτίζονται με τις κενές Οργανικές Θέσεις (καρέκλες), διότι τα Οργανικά Κενά για τις μεταθέσεις προκύπτουν μέσα από έναν υπολογισμό που λαμβάνει εγγενώς υπόψη του τις μεταβολές στον αριθμό των τμημάτων (ένεκα των μεταβολών του μαθητικού δυναμικού).ΕΑΝ αύριο το πρωί μειωθεί το μαθητικό δυναμικό στο μισό και δε συμβεί καμία σχολική μεταβολή (υποβιβασμός, συγχώνευση, κατάργηση) και ζητήσει το Υπουργείο από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να συμπληρώσουν Οργανικά Κενά για μεταθέσεις στο e-DataCenter, τότε:α) στην Πρωτοβάθμια θα συμπληρωθούν ακριβώς τα ΙΔΙΑ νούμερα με αυτά πριν από τη μείωση του μαθητικού δυναμικού,β) στη Δευτεροβάθμια θα υπάρξει σημαντική μείωση στα νούμερα (όχι βέβαια στο μισό, αλλά λιγότερο, περίπου κατά το ποσοστό μείωσης του αριθμού των τμημάτων).Το ίδιο θα συνέβαινε και αν υπήρχε αύξηση του διδακτικού ωραρίου (χωρίς καμιά σχολική μεταβολή).Συνεπώς ο (καθ)ορισμός των οργανικών θέσεων των «νέων» κλάδων της παρ. 1 του άρθρου 29 του ν. 4521/2018 (Α’ 38) του εκπαιδευτικού προσωπικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ουδεμία επίπτωση έχει στα Οργανικά Κενά (για τις υπηρεσιακές μεταβολές) της Δευτεροβάθμιας. Εξάλλου, σε ποια Περιοχή Μετάθεσης είναι αυτές οι θέσεις; (πουθενά, είναι στην αποθήκη του Υπουργείου Παιδείας). Σχήμα καθ' υπερβολή: και 10.000 να όριζαν σε κάθε κλάδο (αν μπορούσαν), τι θα άλλαζε, αφού στις υπηρεσιακές μεταβολές της Δευτεροβάθμιας ΔΕΝ λαμβάνονται υπόψη οι κενές Οργανικές Θέσεις (καρέκλες);Επίσης, επισήμανα εξ αρχής ότι για τις συγκεκριμένες θέσεις χρησιμοποιείται η λέξη ορισμός, άρα δεν έχουμε σύσταση ΝΕΩΝ οργανικών θέσεων. Και δεν θα μπορούσαμε να έχουμε, διότι δεν θα το επέτρεπε το Υπουργείο Οικονομικών (εκτός αν υπήρχε ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων θέσεων από αλλού). Γι’ αυτό και στην Πρωτοβάθμια είχαμε σύσταση 721 οργανικών θέσεων με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων θέσεων από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.Ορισμός σημαίνει ότι έκαναν τη διαδικασία του https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.msg1081759#msg1081759 και κατέληξαν σε αυτά τα νούμερα. Απλώς στα ΦΕΚ για αυτή τη διαδικασία αναφέρονταν οι "παλιοί" κλάδοι και έπρεπε να υπάρξει ένας ορισμός βάσει των "νέων" κλάδων.