*

Αποστολέας Θέμα: Ανάλυση-συμπεράσματα-προοπτικές πινάκων κατάταξης με νόμο Γαβρόγλου  (Αναγνώστηκε 24787 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Ήδη έχουν γραφεί σε άλλα θέματα εντυπώσεις από τους διαμορφωμένους νέους πίνακες με το νόμο Γαβρόγλου.
Με μία γρήγορη ανάγνωση σε αρκετές ειδικότητες όσο αφορά την κατάταξη και τα χαρακτηριστικά (προϋπηρεσία, προσόντα, ηλικία κλπ) των εκπαιδευτικών σε θέσεις προσλήψεων και πιθανόν διορισμών παρατηρώ ότι υπάρχουν κοινά χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα αναφέρω την καλή θέση όσων έχουν διδακτορικά (εντυπωσιακό το πλήθος τους) πίσω από αυτούς που έχουν πολύ μεγάλη προϋπηρεσία.
Με τον τίτλο του θέματος προσδοκώ να καταγράψουμε κυρίως τάσεις για το μέλλον (επόμενη προκήρυξη) και να γίνουν προβλέψεις για την βιωσιμότητά του νόμου αυτού (διατήρηση ή αλλαγές ή αντικατάστασή του). Ίσως να προκύψουν και συμπεράσματα τα οποία θα μας βοηθήσουν στις αποφάσεις και τος επιλογές μας στην πορεία.

Θα παρακαλούσα όλους και όλες να σεβαστούν τους άλλους/ες στην συζήτηση αυτή και να αποφύγουν τις κλαδικές αντιπαλότητες. Ας αποφευχθούν οι συνήθεις αντιπαλότητες με τους/τις γνωστούς στα άλλα θέματα. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να μένουμε στο θέμα και να σεβόμαστε τον/την συνομιλητή/τρια και τους άλλους κλάδους και ειδικότητες.

Προσωπικά θα επανέλθω με τεκμηριωμένα στοιχεία μετά από μία καλύτερη μελέτη των πινάκων.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Ε, μόλις μαζέψει μπόλικος κόσμος κοντά στα 160-200 μόρια και αρχίσουν και γίνονται πρακτικά αδύνατα τα πράγματα για όσους έχουν κάτω από 100, θα αρχίσουν να σκάνε φωνές από νέους πτυχιούχους που θα ουρλιάζουν

"Και εμείς καμιά απολύτως ελπίδα για διορισμό; Ακόμα και με 10 στο πτυχίο, δύο ξένες γλώσσες, διδακτορικό και δύο μεταπτυχιακά και πάλι είμαστε 10-20-30-40 μόρια πίσω από τον τελευταίο. Που βρίσκετε την δικαιοσύνη σε αυτό; Δεν θα προσληφθούμε ποτέ;"

Ε κάπου εκεί θα έρθει ένας νέος υπουργός και θα πει: "Διαγωνισμός ΑΣΕΠ"

Εκεί θα έχει πολύ γέλιο. Θα έρχεται αυτός που το παίζει μάγκας σήμερα, ότι έχει διδακτορικό και μεταπτυχιακά και άρα είναι, με βάση τα τυπικά προσόντα, αυτός που αξίζει την πρόσληψη και θα γράφει τα ίδια που γράφουν αυτοί που χάσανε την θέση τους τώρα.

"Εγώ που πήρα μεταπτυχιακά και διδακτορικά και έτρεχα σε όλη την Ελλάδα, όπου με στέλνανε, εγώ που μόλις κατάφερα να αρχίσω να ζω με μια κάποια σταθερότητα, στα 40 μου θα πρέπει να παίξω κορώνα γράμματα την ζωή μου σε ένα διαγώνισμα; Που μπορεί να είμαι και άρρωστος εκείνη την μέρα;"

Και θα εισπράττει την πληρωμένη όσο και απαξιωτική απάντηση "Με τόσα τυπικά προσόντα και άρρωστος θα μπορείς να γράψεις άριστα. Οπότε τι κλαίγεσαι; Εκτός και αν τα πτυχία τα αγόρασες, δεν τα μάτωσες".

Αυτό είναι τόσο σίγουρο όσο το να προβλέψει κάποιος ότι αύριο θα ξημερώσει Σάββατο. Αλλά εντάξει, αργεί ακόμα αυτή η εποχή, 10 χρονάκια ίσως, οπότε δεν περιμένω θετική αντίδραση σε αυτό που γράφω εδώ. Αργούμε ακόμα.
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Ήδη έχουν γραφεί σε άλλα θέματα εντυπώσεις από τους διαμορφωμένους νέους πίνακες με το νόμο Γαβρόγλου.
Με μία γρήγορη ανάγνωση σε αρκετές ειδικότητες όσο αφορά την κατάταξη και τα χαρακτηριστικά (προϋπηρεσία, προσόντα, ηλικία κλπ) των εκπαιδευτικών σε θέσεις προσλήψεων και πιθανόν διορισμών παρατηρώ ότι υπάρχουν κοινά χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα αναφέρω την καλή θέση όσων έχουν διδακτορικά (εντυπωσιακό το πλήθος τους) πίσω από αυτούς που έχουν πολύ μεγάλη προϋπηρεσία.
Με τον τίτλο του θέματος προσδοκώ να καταγράψουμε κυρίως τάσεις για το μέλλον (επόμενη προκήρυξη) και να γίνουν προβλέψεις για την βιωσιμότητά του νόμου αυτού (διατήρηση ή αλλαγές ή αντικατάστασή του). Ίσως να προκύψουν και συμπεράσματα τα οποία θα μας βοηθήσουν στις αποφάσεις και τος επιλογές μας στην πορεία.

Θα παρακαλούσα όλους και όλες να σεβαστούν τους άλλους/ες στην συζήτηση αυτή και να αποφύγουν τις κλαδικές αντιπαλότητες. Ας αποφευχθούν οι συνήθεις αντιπαλότητες με τους/τις γνωστούς στα άλλα θέματα. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να μένουμε στο θέμα και να σεβόμαστε τον/την συνομιλητή/τρια και τους άλλους κλάδους και ειδικότητες.

Προσωπικά θα επανέλθω με τεκμηριωμένα στοιχεία μετά από μία καλύτερη μελέτη των πινάκων.

Πολύ ενδιαφέρον θέμα. Πολύ εύκολο να ξεφύγουμε.

Για τους ΠΕ02 που μπορώ να μιλήσω, είναι εντυπωσιακή η διαφορά που δημιουργήθηκε από το γεγονός ότι δεν προτάσσονται πλέον οι ειδικές κατηγορίες. Στους πίνακες του 2018 προτάσσονταν 225 άτομα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα -το έχω γράψει και αλλού- να μην έχουν απώλειες οι μεγάλες προϋπηρεσίες χωρίς ακαδημαϊκά, ακόμα κι αν έχασαν τα μόρια των δυσπρόσιτων ή/και ασεπ. Όσοι έχουν μεταπτυχιακό ή/και άλλα ακαδημαϊκά εκτινάχτηκαν. Είναι πασιφανές ότι στους σκληρούς κλάδους, ειδικά τους ΠΕ02, ευνοήθηκαν οι μεγάλες προϋπηρεσίες. Ταυτόχρονα, τα μεταπτυχιακά πραγματικά αποδείχτηκαν χρυσάφι. Επίσης, παρά τις απαισιόδοξες προβλέψεις ότι η βάση διορισμού στους ΠΕ02 θα κινηθεί στο 160, τα μόρια αυτά φέρνουν κάποιον στη θέση 80κάτι του εκκαθαρισμένου.

Υπάρχουν επίσης τεράστιες διαφορές από κλάδο σε κλάδο, ανάλογα με τις προϋπηρεσίες που υπάρχουν και τον αριθμό των θέσεων. Έχω την εντύπωση ότι σε κλάδους με χαμηλές προϋπηρεσίες οι ανακατατάξεις ήταν πολύ περισσότερες από τους φιλολόγους πχ, όπου τα ακαδημαϊκά δεν κατάφεραν να χτυπήσουν τις ψηλές προϋπηρεσίες.

Γενικά, η αίσθησή μου είναι ότι δημιουργούνται πολύ μεγάλες διαφορές ανά κλάδο. Σε κάποιους κλάδους, τα ακαδημαϊκά πετάνε έξω προϋπηρεσίες, στους φιλολόγους το διδακτορικό σε πάει γύρω στη θέση 1000. Αυτό κάνει το σύστημα εξαιρετικά ανισοβαρές, κατά τη γνώμη μου. Αυτά.

Αποσυνδεδεμένος Rapsodos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο τρελός που επιμένει στην τρέλα του ειναι σοφός..
    • Προφίλ
Ε, μόλις μαζέψει μπόλικος κόσμος κοντά στα 160-200 μόρια και αρχίσουν και γίνονται πρακτικά αδύνατα τα πράγματα για όσους έχουν κάτω από 100, θα αρχίσουν να σκάνε φωνές από νέους πτυχιούχους που θα ουρλιάζουν

"Και εμείς καμιά απολύτως ελπίδα για διορισμό; Ακόμα και με 10 στο πτυχίο, δύο ξένες γλώσσες, διδακτορικό και δύο μεταπτυχιακά και πάλι είμαστε 10-20-30-40 μόρια πίσω από τον τελευταίο. Που βρίσκετε την δικαιοσύνη σε αυτό; Δεν θα προσληφθούμε ποτέ;"

Ε κάπου εκεί θα έρθει ένας νέος υπουργός και θα πει: "Διαγωνισμός ΑΣΕΠ"

Εκεί θα έχει πολύ γέλιο. Θα έρχεται αυτός που το παίζει μάγκας σήμερα, ότι έχει διδακτορικό και μεταπτυχιακά και άρα είναι, με βάση τα τυπικά προσόντα, αυτός που αξίζει την πρόσληψη και θα γράφει τα ίδια που γράφουν αυτοί που χάσανε την θέση τους τώρα.

"Εγώ που πήρα μεταπτυχιακά και διδακτορικά και έτρεχα σε όλη την Ελλάδα, όπου με στέλνανε, εγώ που μόλις κατάφερα να αρχίσω να ζω με μια κάποια σταθερότητα, στα 40 μου θα πρέπει να παίξω κορώνα γράμματα την ζωή μου σε ένα διαγώνισμα; Που μπορεί να είμαι και άρρωστος εκείνη την μέρα;"

Και θα εισπράττει την πληρωμένη όσο και απαξιωτική απάντηση "Με τόσα τυπικά προσόντα και άρρωστος θα μπορείς να γράψεις άριστα. Οπότε τι κλαίγεσαι; Εκτός και αν τα πτυχία τα αγόρασες, δεν τα μάτωσες".

Αυτό είναι τόσο σίγουρο όσο το να προβλέψει κάποιος ότι αύριο θα ξημερώσει Σάββατο. Αλλά εντάξει, αργεί ακόμα αυτή η εποχή, 10 χρονάκια ίσως, οπότε δεν περιμένω θετική αντίδραση σε αυτό που γράφω εδώ. Αργούμε ακόμα.

Συμφωνώ μαζι σου! Ενα απλο ανακάτεμα της τράπουλας είναι για να μαλώνουμε μεταξύ μας! Για εμενα θα πρέπει να γίνεται οτι και στην επιλογή για σχολές δικαστών. Γραπτός διαγωνισμός απο μηδενική βάση και να γνωρίζουμε απο πριν για πόσες θέσεις μιλάμε! Ειναι ο μόνος διαγωνισμός ΑΣΕΠ που δεν λεει επίσημα με ΦΕΚ θα προσλάβω 10500 απο τους οποίους 5000 ΠΕ70 2000 ΠΕ02 κλπ κλπ απαράδεκτο!
Μια γαρδένια η καρδιά μου κι όμως άντεξε,
φλόγα αγάπης η χαρά μου, μα δεν βάσταξε..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος aporias

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
    • Προφίλ

Και θα εισπράττει την πληρωμένη όσο και απαξιωτική απάντηση "Με τόσα τυπικά προσόντα και άρρωστος θα μπορείς να γράψεις άριστα. Οπότε τι κλαίγεσαι; Εκτός και αν τα πτυχία τα αγόρασες, δεν τα μάτωσες".

ο μόνος λόγος που σχολιάζω (μπορούσα και με πμ) πέρα από το γεγονός ότι το γράφεις ωραία και λογικά, είναι το θεϊκό 1+1 = α+ΦΠΑ χαχαχαχαχα, αλλά ρε αδερφέ, πού έχει ΦΠΑ 57% ;  δεν το έχω δει αλλού ως ιδέα, ωραίο πάντως...

Αποσυνδεδεμένος lasard

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 603
    • Προφίλ
Ε, μόλις μαζέψει μπόλικος κόσμος κοντά στα 160-200 μόρια και αρχίσουν και γίνονται πρακτικά αδύνατα τα πράγματα για όσους έχουν κάτω από 100, θα αρχίσουν να σκάνε φωνές από νέους πτυχιούχους που θα ουρλιάζουν

"Και εμείς καμιά απολύτως ελπίδα για διορισμό; Ακόμα και με 10 στο πτυχίο, δύο ξένες γλώσσες, διδακτορικό και δύο μεταπτυχιακά και πάλι είμαστε 10-20-30-40 μόρια πίσω από τον τελευταίο. Που βρίσκετε την δικαιοσύνη σε αυτό; Δεν θα προσληφθούμε ποτέ;"

Ε κάπου εκεί θα έρθει ένας νέος υπουργός και θα πει: "Διαγωνισμός ΑΣΕΠ"

Εκεί θα έχει πολύ γέλιο. Θα έρχεται αυτός που το παίζει μάγκας σήμερα, ότι έχει διδακτορικό και μεταπτυχιακά και άρα είναι, με βάση τα τυπικά προσόντα, αυτός που αξίζει την πρόσληψη και θα γράφει τα ίδια που γράφουν αυτοί που χάσανε την θέση τους τώρα.

"Εγώ που πήρα μεταπτυχιακά και διδακτορικά και έτρεχα σε όλη την Ελλάδα, όπου με στέλνανε, εγώ που μόλις κατάφερα να αρχίσω να ζω με μια κάποια σταθερότητα, στα 40 μου θα πρέπει να παίξω κορώνα γράμματα την ζωή μου σε ένα διαγώνισμα; Που μπορεί να είμαι και άρρωστος εκείνη την μέρα;"

Και θα εισπράττει την πληρωμένη όσο και απαξιωτική απάντηση "Με τόσα τυπικά προσόντα και άρρωστος θα μπορείς να γράψεις άριστα. Οπότε τι κλαίγεσαι; Εκτός και αν τα πτυχία τα αγόρασες, δεν τα μάτωσες".

Αυτό είναι τόσο σίγουρο όσο το να προβλέψει κάποιος ότι αύριο θα ξημερώσει Σάββατο. Αλλά εντάξει, αργεί ακόμα αυτή η εποχή, 10 χρονάκια ίσως, οπότε δεν περιμένω θετική αντίδραση σε αυτό που γράφω εδώ. Αργούμε ακόμα.
Πόσο δίκιο έχετε! Στο διαγωνισμό του 2005 χωρίς μεταπτυχιακό ήμουν στους επιτυχοντες και άτομα με μεταπτυχιακό και διδακτορικό ούτε τη βάση είχαν πιάσει! Όσον αφορά ένα γνωστό με μεταπτυχιακό ισοβαθμησε με εμένα δηλ.  έγραψε πιο λίγο αλλά λόγω του μεταπτυχιακού ισοβαθμησαμε! Θα έχει πλάκα να γράψουν καλύτερα όσοι έχουν μόνο πτυχίο!

Αποσυνδεδεμένος pp1970

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 703
    • Προφίλ
Συμφωνώ μαζι σου! Ενα απλο ανακάτεμα της τράπουλας είναι για να μαλώνουμε μεταξύ μας! Για εμενα θα πρέπει να γίνεται οτι και στην επιλογή για σχολές δικαστών. Γραπτός διαγωνισμός απο μηδενική βάση και να γνωρίζουμε απο πριν για πόσες θέσεις μιλάμε! Ειναι ο μόνος διαγωνισμός ΑΣΕΠ που δεν λεει επίσημα με ΦΕΚ θα προσλάβω 10500 απο τους οποίους 5000 ΠΕ70 2000 ΠΕ02 κλπ κλπ απαράδεκτο!
Καμία σύγκριση δεν μπορεί να γίνει με τους δικαστές. Μιλάμε για 100-150 θέσεις. Η εκπαίδευση είναι ιδιαίτερη περίπτωση. Απλά σου αναφέρω ότι αφορά όλα τα πτυχία και ότι χρησιμοποιεί τη δεξαμενή που προκύπτει για να πάρει και χιλιάδες συμβασιούχους. Έχουν αναφερθεί πολλές φορές οι λόγοι που δεν ευνοούν γραπτό διαγωνισμό στις διαμορφωμένες συνθήκες.

Αποσυνδεδεμένος Rapsodos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο τρελός που επιμένει στην τρέλα του ειναι σοφός..
    • Προφίλ
Καμία σύγκριση δεν μπορεί να γίνει με τους δικαστές. Μιλάμε για 100-150 θέσεις. Η εκπαίδευση είναι ιδιαίτερη περίπτωση. Απλά σου αναφέρω ότι αφορά όλα τα πτυχία και ότι χρησιμοποιεί τη δεξαμενή που προκύπτει για να πάρει και χιλιάδες συμβασιούχους. Έχουν αναφερθεί πολλές φορές οι λόγοι που δεν ευνοούν γραπτό διαγωνισμό στις διαμορφωμένες συνθήκες.

Οπότε θεωρεις το υπάρχων συστημα καλυτερο απο τον γραπτό; Με τον γραπτο δίνεις την ιδια ευκαιρια και σε αυτον με 10χρονια προυπηρεσια και σε αυτον με κανενα χρονο, και σε αυτον με πτυχιο και σε αυτον με διδακτορικο και σε αυτον που ειναι αγαμος και σε αυτον που εχει 6παιδια. Ποιο θα ηταν το ιδανικότερο σύστημα δλδ;
Μια γαρδένια η καρδιά μου κι όμως άντεξε,
φλόγα αγάπης η χαρά μου, μα δεν βάσταξε..

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
[OFF TOPIC]

ο μόνος λόγος που σχολιάζω (μπορούσα και με πμ) πέρα από το γεγονός ότι το γράφεις ωραία και λογικά, είναι το θεϊκό 1+1 = α+ΦΠΑ χαχαχαχαχα, αλλά ρε αδερφέ, πού έχει ΦΠΑ 57% ;  δεν το έχω δει αλλού ως ιδέα, ωραίο πάντως...
Ο ΦΠΑ μπαίνει μετά, επιπλέον του 3,14, το οποίο 3,14 είναι το γνωστό μας "π".
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος pp1970

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 703
    • Προφίλ
Οπότε θεωρεις το υπάρχων συστημα καλυτερο απο τον γραπτό; Με τον γραπτο δίνεις την ιδια ευκαιρια και σε αυτον με 10χρονια προυπηρεσια και σε αυτον με κανενα χρονο, και σε αυτον με πτυχιο και σε αυτον με διδακτορικο και σε αυτον που ειναι αγαμος και σε αυτον που εχει 6παιδια. Ποιο θα ηταν το ιδανικότερο σύστημα δλδ;
Δεν  υπάρχει ιδανικό σύστημα. Τα συστήματα προσαρμόζονται στις συνθήκες της εποχής. Έτσι καταργήθηκε και η επετηρίδα κάποτε. Τη δεδομένη στιγμή νομίζω ότι ικανοποιεί τις ανάγκες της εποχής. Σε 10 χρόνια μπορεί να γυρίσουμε στον γραπτό ή στην επετηρίδα. Ποιος ξέρει? Το πρόβλημα είναι ότι είμαστε πολλοί, πολλοί εργάζονται με σύμβαση και προσλαμβάνονται από ενιαίο πίνακα. Η απόφαση του ΣτΕ ήταν καθοριστική.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 07, 2020, 02:44:28 μμ από pp1970 »

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1345
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν  υπάρχει ιδανικό σύστημα. Τα συστήματα προσαρμόζονται στις συνθήκες της εποχής. Έτσι καταργήθηκε και η επετηρίδα κάποτε. Τη δεδομένη στιγμή νομίζω ότι ικανοποιεί τις ανάγκες της εποχής. Σε 10 χρόνια μπορεί να γυρίσουμε στον γραπτό ή στην επετηρίδα. Ποιος ξέρει? Το πρόβλημα είναι ότι είμαστε πολλοί, πολλοί εργάζονται με σύμβαση και προσλαμβάνονται από ενιαίο πίνακα. Η απόφαση του ΣτΕ ήταν καθοριστική.
δεν ξέρουμε τι θα πει το ΣτΕ αν το μοριοδοτικο του Γαβρόγλου έτσι όπως είναι δομημένο ειναι το καλυτερο κι όχι το να δινει ποσόστωση σε νέους δηλαδη 50% των θέσεων σε έχοντες προϋπηρεσια-εργασ. εμπειρια και 50 σε μη έχοντες και  ανάλογα σε ειδικές κατηγοριεσ και τριτεκνους κλπ έτσι στους μοριοδοτικους δινει ευκαιρίες στους νέους σε άλλους ασεπ

Αποσυνδεδεμένος Rapsodos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο τρελός που επιμένει στην τρέλα του ειναι σοφός..
    • Προφίλ
δεν ξέρουμε τι θα πει το ΣτΕ αν το μοριοδοτικο του Γαβρόγλου έτσι όπως είναι δομημένο ειναι το καλυτερο κι όχι το να δινει ποσόστωση σε νέους δηλαδη 50% των θέσεων σε έχοντες προϋπηρεσια-εργασ. εμπειρια και 50 σε μη έχοντες και  ανάλογα σε ειδικές κατηγοριεσ και τριτεκνους κλπ έτσι στους μοριοδοτικους δινει ευκαιρίες στους νέους σε άλλους ασεπ

Οι μόνοι που έχουν πιθανότητες δικαιώσεις είναι οι ΑΣΕΠιτες σιγά μην δώσει 50% των θέσεων σε μη έχοντες προϋπηρεσία τότε όλοι θα κάτσουν σπίτι τους κ δεν θα έχει αναπληρωτες στα σχολεία!
Μια γαρδένια η καρδιά μου κι όμως άντεξε,
φλόγα αγάπης η χαρά μου, μα δεν βάσταξε..

Αποσυνδεδεμένος pp1970

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 703
    • Προφίλ
δεν ξέρουμε τι θα πει το ΣτΕ αν το μοριοδοτικο του Γαβρόγλου έτσι όπως είναι δομημένο ειναι το καλυτερο κι όχι το να δινει ποσόστωση σε νέους δηλαδη 50% των θέσεων σε έχοντες προϋπηρεσια-εργασ. εμπειρια και 50 σε μη έχοντες και  ανάλογα σε ειδικές κατηγοριεσ και τριτεκνους κλπ έτσι στους μοριοδοτικους δινει ευκαιρίες στους νέους σε άλλους ασεπ
Το ΣτΕ δεν κρίνει τι είναι καλύτερο. Ελέγχει την συνταγματικότητα των διατάξεων.

Αποσυνδεδεμένος pink butterfly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 337
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εργοθεραπευτρια-Φιλόλογος (Msc)
    • Προφίλ
Θα γράψω την προσωπική μου άποψη για το ζήτημα. Είμαι σε ειδικότητα με λίγους υποψηφίους. Είμαι στον πινακα πε29 έργοθεραπευτών από οπου διορίστηκαν 80 συναδελφοι μόνιμοι (σε σύνολο 399 υποψηφίων) και αναπληρωτές (με βάση τις προσλήψεις των τελευταιων 4 ετων) αναμένουμε άλλα 80 περιπου ατομα να προσληφθούν,καλύπτοντας τόσο τα οργανικά μας κενά (άλλα 45 πανελλαδικά σε σύνολο 125) όσο και τα λειτουργικά κενά. Προσωπικά, είμαι ευνοημένη απο το σύστημα Γαβρογλου διότι είμαι στο 8% των εργοθεραπευτων πανελλαδικά, θεση 27η σε συνολο 319 συναδελφων, μετα τους διορισμούς,οποτε θα είμαι αναπληρώτρια με μόνο ακαδημαϊκά προσόντα (2 πτυχία, ελληνική φιλολογία η οποία με προταξε χάρη στην παιδαγωγική επάρκεια, εργοθεραπεία και 2 πιστοποιητικά ξενων γλωσσών (επιπέδου lower). Η προϋπηρεσία μου ηταν μηδενική όταν εκανα τα χαρτιά μου. Ωστόσο, θεωρώ απαράδεκτο το γεγονος οτι δεν προσμετριέται η επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό ασεπ σε οσες ειδικότητες στο παρελθον υπηρχαν εξετάσεις ασεπ. Στη δική μου ειδικότητα, τόσο οι διορισμένοι όσο και οι υποψήφιοι αναπληρωτές δεν είχαν επιτυχία ΑΣΕΠ. Επιπλέον, καλώς ή κακώς η πλειοψηφία των ειδικοτήτων αποτελειται απο χιλιαδες υποψηφίους, γεγονος που όσο μεγάλη και αν είναι η μοριοδοτηση των ακαδημαϊκών προσόντων, αυτοι που θα εργάζονται ακόμη και ως αναπληρωτές, θα είναι όσοι έχουν και μεγάλη προϋπηρεσία αλλά και πολλά ακαδημαϊκά προσόντα. Με το υπάρχον συστημα, θα φτάσουμε σε σημείο και παλι σε πολυπληθείς ειδικότητες αναφέρομαι, να βλέπουμε συνάδελφους με 200+ μορια στις πρωτες θεσεις (και οι υπολοιποι με 100+ μορια να μενουν εκτος).Αν το συστημα συνεχίζει να υφίσταται ως έχει, απλα όλοι θα τρέχουν να μαζέψουν χαρτιά, τα οποία όμως αν δεν συνοδεύονται απο μεγάλη προϋπηρεσία δε θα οδηγούν κάπου. Για μένα, θεωρώ οτι έμπρακτα ευκαιρίες για νέους πτυχιούχους με μηδενική προϋπηρεσία θα δοθούν μονο με γραπτό διαγωνισμό ασεπ. Από εκεί και πέρα, αν παραμείνει η μοριοδοτηση προσόντων,τοτε θα πρεπει να βρεθεί ένας τροπος να μοριοδοτουνται και ο βαθμός ή οι βαθμοί πανω απο τη βαση σε όσους συμμετείχαν σε γραπτές εξετάσεις ασεπ στο παρελθόν. Εύχομαι πραγματικά σε όσους δε διορίστηκαν, να υπάρξουν πολλές πιστώσεις και οι τοποθετήσεις να είναι κοντά στους δικούς τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 07, 2020, 03:02:54 μμ από pink butterfly »
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΛΑΔΟΙ : ΠΕ 29, ΠΕ 87.08, ΠΕ 02.50, ΠΕ 02

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159609
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 376
Σύνολο: 380

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.134 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.