*

Αποστολέας Θέμα: Ανάλυση-συμπεράσματα-προοπτικές πινάκων κατάταξης με νόμο Γαβρόγλου  (Αναγνώστηκε 28627 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

kelif

  • Επισκέπτης
Εκπαιδευτικός είπαμε;
Είλωτες και τα υπόλοιπα παιδιά, και οι μαθητές σου;
Αν επικρατούσαν τέτοιες λογικές, τότε μετά από τόσους πολέμους και ειδικά τους 2 παγκοσμίους, το ανθρώπινο είδος θα είχε εξαφανιστεί..

Δεν κρίνω τις προσωπικές επιλογές σου, και κανενός γενικά, απλά σχολιάζω τα δημοσίως γραφόμενα.

Ως  προς την προτεραιότητα των τοποθετήσεων, δεν το θεωρώ μείζον θέμα, ας γίνεται και με κοινωνικά κριτήρια. Μικρή σημασία έχει αν θα πάει κάποιος στο Α σχολείο ή στο παραδίπλα
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 10, 2020, 12:35:45 pm από kelif »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Matina7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 604
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Στον επόμενο τόνο οι διορισμοί θα περάσουν στους δήμους, οι οποίοι θα κάνουν τις προκηρύξεις των θέσεων με τα δικά τους κριτήρια ο καθένας.

Να υποθέσω με πολιτικά κριτήρια, γνωριμίες, φωτογραφικές διατάξεις, όπως παίρνουν ξανά και ξανά τους ίδιους στους δήμους με ΕΣΠΑ...

Αποσυνδεδεμένος nikolas_pat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κι αν θέλω να εργαστώ στον κλάδο Α που ήδη έχω προϋπηρεσία, η μεταφερομενη προϋπηρεσία μου στον κλάδο

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3496
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Εϋλογο ερώτημα που το έχω και εγώ.... Το ρισκάρουμε όμως? Ποιός μας εξασφαλίζει? Γιαυτό ..ασε να πάρω το σίγουρο.... όποιος ζητάει τα πολλά ..χάνει και τα λίγα ..!!

Το θεμα ειναι οτι δεν ζητας πολλα. Οταν φετος πολλοι μεταφερανε στον κλαδο σου και εχασες θεσεις οπως και εσυ μετεφερες και κερδισες θεσεις στον αλλον κλαδο....
Τα πραγματα ειναι πιο απλα.
Παλαιοτερα ισχυε μεταφορα... καλως κακως την καταργησανε αφου δωσανε την επιλογη στους εκπαιδευτικους να την κρατησουν στον εναν κλαδο ολη ή  διασπασμενη.. ο ν. Γαβρογλου την επανεφερε εμφανιστηκε και παλι καταργηθηκε...εδω ομοιως το υπουργειο πρεπει να πραξει τα δεοντα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σχετικά με τα κοινωνικά κριτήρια. Να πω το εξής.
Διαπιστώνω ότι σε έναν μεγάλο βαθμό η μοριοδότηση των ατόμων που έχουν 2-3-4 παιδιά ή κάποιο βαθμό αναπηρίας τους εξασφαλίζει να είναι πιο πάνω από βασικά προσόντα και από μικρές προϋπηρεσίες. Αυτό είναι ενθαρρυντικό και ελπίζω αρκετά βοηθητικό για αυτόν τον κόσμο (ΑμεΑ και πολύτεκνους).

Ένα άλλο από τα συμπεράσματα που βγάζω αυτές τις μέρες είναι ότι μπορεί να θες διακαώς να διοριστείς αλλά σημασία έχει να παραμείνεις άνθρωπος.

Προς υπέρμαχους του γραπτού ΑΣΕΠ
Φαίνεται πως ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν είναι ένα σύστημα που μπορεί να διερευνά ποιος άνθρωπος είναι ακατάλληλος και αν έχει ή δεν έχει την παιδεία που χρειάζεται για να είναι εκπαιδευτικός.

Εν τω μεταξύ συνεχίζει ένας από τους υπερμάχους του γραπτού ΑΣΕΠ να μου στέλνει προσωπικά μηνύματα, κοροϊδευτικά και υβριστικά χωρίς να του απαντάω. Δεν πειράζει. Με διασκεδάζει και μου υπενθυμίζει για ποιο λόγο διαφωνώ με τον γραπτό ΑΣΕΠ.

Γιατί αυτές οι "αδιάβλητες διαγωνιστικές εξετάσεις" δεν δείχνουν απολύτως τίποτα. Απόδειξη ότι υπάρχουν άνθρωποι εκπαιδευτικοί με γραπτό ΑΣΕΠ σαν αυτόν τον τύπο. Ας αναλογιστεί κανείς τι κάνει ένας τέτοιος τύπος στα σχολεία. Ένας τέτοιος τύπος (από την ύπαρξη του και μόνο) μου δίνει επιχειρήματα εναντίον του γραπτού ΑΣΕΠ.
 
Φαίνεται πως στο γραπτό ΑΣΕΠ δεν υπήρχαν οι παρακάτω ερωτήσεις. Όσοι προλάβατε και δώσατε ΑΣΕΠ και είστε φανατικά υπέρμαχοι διαψεύστε με αν υπήρχαν οι παρακάτω ερωτήσεις ή όχι. 

     "Θέλετε τόσο πολύ να διοριστείτε μόνιμος στην εκπαίδευση που φτάνετε στην απόλυτη ξεφτίλα να στέλνετε σε άγνωστο άνθρωπο υβριστικά-κοροϊδευτικά μηνύματα αξιοποιώντας την κάλυψη της ανωνυμίας; Συνεχίζετε να του στέλνετε ακόμα και αν δεν σας απαντάει γιατί δεν θέλει να πέσει στο επίπεδό σας; Συνεχίζετε να του στέλνετε ακόμα και αν δεν έχετε επικοινωνήσει ποτέ ανοιχτά;"
     "Δεν έχετε το θάρρος να γράψετε τη γνώμη σας ανοιχτά, ενώ αυτόν που βρίζετε γράφει ευθέως την άποψη του ανοιχτά στο φόρουμ και μπαίνετε στη διαδικασία να τον κοροϊδέψετε σε προσωπικό μήνυμα;"
 
Είχαν μπει αυτές οι ερωτήσεις; Ή απλώς ο τύπος έλυσε στο γραπτό ΑΣΕΠ στην φυσική μια εξίσωση και θεωρήθηκε ότι κατέχει το γνωστικό αντικείμενο;

Την παιδεία-καλλιέργεια που έχει ο κάθε άνθρωπος (και άρα την καταλληλότητα για να γίνει εκπαιδευτικός) δεν τη αξιολογείς ούτε με βάση τα διδακτορικά (και τα λοιπά προσόντα) ούτε με την "επιτυχία" στον γραπτό ΑΣΕΠ.


Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

kelif

  • Επισκέπτης
Σχετικά με τα κοινωνικά κριτήρια. Να πω το εξής.
Διαπιστώνω ότι σε έναν μεγάλο βαθμό η μοριοδότηση των ατόμων που έχουν 2-3-4 παιδιά ή κάποιο βαθμό αναπηρίας τους εξασφαλίζει να είναι πιο πάνω από βασικά προσόντα και από μικρές προϋπηρεσίες. Αυτό είναι ενθαρρυντικό και ελπίζω αρκετά βοηθητικό για αυτόν τον κόσμο (ΑμεΑ και πολύτεκνους).

Ένα άλλο από τα συμπεράσματα που βγάζω αυτές τις μέρες είναι ότι μπορεί να θες διακαώς να διοριστείς αλλά σημασία έχει να παραμείνεις άνθρωπος.

Προς υπέρμαχους του γραπτού ΑΣΕΠ
Φαίνεται πως ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν είναι ένα σύστημα που μπορεί να διερευνά ποιος άνθρωπος είναι ακατάλληλος και αν έχει ή δεν έχει την παιδεία που χρειάζεται για να είναι εκπαιδευτικός.

Εν τω μεταξύ συνεχίζει ένας από τους υπερμάχους του γραπτού ΑΣΕΠ να μου στέλνει προσωπικά μηνύματα, κοροϊδευτικά και υβριστικά χωρίς να του απαντάω. Δεν πειράζει. Με διασκεδάζει και μου υπενθυμίζει για ποιο λόγο διαφωνώ με τον γραπτό ΑΣΕΠ.

Γιατί αυτές οι "αδιάβλητες διαγωνιστικές εξετάσεις" δεν δείχνουν απολύτως τίποτα. Απόδειξη ότι υπάρχουν άνθρωποι εκπαιδευτικοί με γραπτό ΑΣΕΠ σαν αυτόν τον τύπο. Ας αναλογιστεί κανείς τι κάνει ένας τέτοιος τύπος στα σχολεία. Ένας τέτοιος τύπος (από την ύπαρξη του και μόνο) μου δίνει επιχειρήματα εναντίον του γραπτού ΑΣΕΠ.
 
Φαίνεται πως στο γραπτό ΑΣΕΠ δεν υπήρχαν οι παρακάτω ερωτήσεις. Όσοι προλάβατε και δώσατε ΑΣΕΠ και είστε φανατικά υπέρμαχοι διαψεύστε με αν υπήρχαν οι παρακάτω ερωτήσεις ή όχι. 

     "Θέλετε τόσο πολύ να διοριστείτε μόνιμος στην εκπαίδευση που φτάνετε στην απόλυτη ξεφτίλα να στέλνετε σε άγνωστο άνθρωπο υβριστικά-κοροϊδευτικά μηνύματα αξιοποιώντας την κάλυψη της ανωνυμίας; Συνεχίζετε να του στέλνετε ακόμα και αν δεν σας απαντάει γιατί δεν θέλει να πέσει στο επίπεδό σας; Συνεχίζετε να του στέλνετε ακόμα και αν δεν έχετε επικοινωνήσει ποτέ ανοιχτά;"
     "Δεν έχετε το θάρρος να γράψετε τη γνώμη σας ανοιχτά, ενώ αυτόν που βρίζετε γράφει ευθέως την άποψη του ανοιχτά στο φόρουμ και μπαίνετε στη διαδικασία να τον κοροϊδέψετε σε προσωπικό μήνυμα;"
 
Είχαν μπει αυτές οι ερωτήσεις; Ή απλώς ο τύπος έλυσε στο γραπτό ΑΣΕΠ στην φυσική μια εξίσωση και θεωρήθηκε ότι κατέχει το γνωστικό αντικείμενο;

Την παιδεία-καλλιέργεια που έχει ο κάθε άνθρωπος (και άρα την καταλληλότητα για να γίνει εκπαιδευτικός) δεν τη αξιολογείς ούτε με βάση τα διδακτορικά (και τα λοιπά προσόντα) ούτε με την "επιτυχία" στον γραπτό ΑΣΕΠ.

« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 10, 2020, 04:02:55 pm από kelif »

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

 Θα ηθελες να μας διευκρινισεις τι ακριβως εννοεις και σε ποιους απευθυνεσαι στην δευτερη παραγραφο σου ;;;;  Αν αναφερεσαι σε οσους λεμε οτι μετρηθηκαν μια φορα τα μορια πολυτεκνων και τριτεκνων τι θες να πεις ακριβως;; οτι επειδη δεν επιθυμουμε την διπλη μοριοδοτηση και επιθυμουμε να κοπιαζουμε και να αναγνωριζεται δεν ειμαστε ανθρωποι;;;;Αν αναφερεσαι σε εμας,  δεν επιθυμουμε διακαως να διοριστουμε , επιθυμουμε να αντιληφθουν καποιοι οτι υπαρχουμε κι εμεις κι οταν κατι το κερδιζουμε με το σπαθι μας να μην μας το κλεβουν/ 'κλεβουν' αλλοι..Που βρισκεις το παραλογο;;;Μοριοδοτηθηκαν ηδη....τι να κανουμε πια;; να εγκαταλειψουμε μηπως και τελειως το επαγγελμα;;;Αν αναφερεσαι αλλου και καταλαβα λαθος παω πασο...Αν ομως καταλαβα καλα κι απευθυνεσαι σε εμας ,το να χαρακτηριζεις  καποιον οτι δεν φερεται ανθρωπινα μονο και μονο  επειδη δηλωνει κι αυτος απλα την παρουσια του με τον αγωνα του κι οχι χαριστικα λυπαμαι πολυ και αμφιβαλλω για το ποιος επιθυμει πραγματικα διακαως να διοριστει πατωντας πανω στους αλλους διαρκως και ποιος ειναι ανθρωπος εντος ή εκτος εισαγωγικων..θα παρακαλουσα να διευκρινισεις ωστε να μην αδικω με τα δικα μου συμπερασματα..


Όχι kelif, συμφωνώ απολύτως μαζί σου σε αυτό το θέμα. Το θέμα του να παραμένεις άνθρωπος το έγραψα για όποιον έχει ένα προσόν (διδακτορικό ή γραπτό ΑΣΕΠ) και νομίζει ότι θα το κραδαίνει σαν το μέγιστο προσόν που αποδεικνύει την καταλληλοτητα του ως εκπαιδευτικός.

Καλά κάνεις και ζήτησες διευκρίνηση γιατί έτσι όπως το έγραψα θα νόμιζε κανείς ότι αυτό πήγαινε προς αυτούς που δεν θέλουν διπλή μοριοδότηση των ΑμεΑ. Για μένα ναι οι ΑμεΑ και οι πολύτεκνοι μοριοδοτήθηκαν (και εξήγησα ότι μοριοδοτήθηκαν επαρκώς και έτσι είναι πιο πάνω από πολλούς) και στην τοποθέτηση δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να ξαναμοριοδοτηθούν.

Ελπίζω να σε κάλυψα με την διευκρίνηση. Νομίζω ότι συμφωνούμε σε αυτό.

kelif

  • Επισκέπτης
Όχι kelif, συμφωνώ απολύτως μαζί σου σε αυτό το θέμα. Το θέμα του να παραμένεις άνθρωπος το έγραψα για όποιον έχει ένα προσόν (διδακτορικό ή γραπτό ΑΣΕΠ) και νομίζει ότι θα το κραδαίνει σαν το μέγιστο προσόν που αποδεικνύει την καταλληλοτητα του ως εκπαιδευτικός.

Καλά κάνεις και ζήτησες διευκρίνηση γιατί έτσι όπως το έγραψα θα νόμιζε κανείς ότι αυτό πήγαινε προς αυτούς που δεν θέλουν διπλή μοριοδότηση των ΑμεΑ. Για μένα ναι οι ΑμεΑ και οι πολύτεκνοι μοριοδοτήθηκαν (και εξήγησα ότι μοριοδοτήθηκαν επαρκώς και έτσι είναι πιο πάνω από πολλούς) και στην τοποθέτηση δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να ξαναμοριοδοτηθούν.

Ελπίζω να σε κάλυψα με την διευκρίνηση. Νομίζω ότι συμφωνούμε σε αυτό.

Ok ναι

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3496
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Όχι kelif, συμφωνώ απολύτως μαζί σου σε αυτό το θέμα. Το θέμα του να παραμένεις άνθρωπος το έγραψα για όποιον έχει ένα προσόν (διδακτορικό ή γραπτό ΑΣΕΠ) και νομίζει ότι θα το κραδαίνει σαν το μέγιστο προσόν που αποδεικνύει την καταλληλοτητα του ως εκπαιδευτικός.

Καλά κάνεις και ζήτησες διευκρίνηση γιατί έτσι όπως το έγραψα θα νόμιζε κανείς ότι αυτό πήγαινε προς αυτούς που δεν θέλουν διπλή μοριοδότηση των ΑμεΑ. Για μένα ναι οι ΑμεΑ και οι πολύτεκνοι μοριοδοτήθηκαν (και εξήγησα ότι μοριοδοτήθηκαν επαρκώς και έτσι είναι πιο πάνω από πολλούς) και στην τοποθέτηση δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να ξαναμοριοδοτηθούν.

Ελπίζω να σε κάλυψα με την διευκρίνηση. Νομίζω ότι συμφωνούμε σε αυτό.

Δεν θα συμφωνησω ουτε θα διαφωνησω μαζι σου συναδελφε....
Απλα το οτι μοριοδοτηθηκαν επαρκως ...οταν ενα σεμιναριο στο οτι να ναι εδινε μορια.....και μια ξενη γλωσσα εδινε διπλασια μορια  μου φαινεται αστοχο.....

Απο την αλλη να βλεπω και το αναφερω και απο προσωπικο συμφερον το 2ο πτυχιο ΑΕΙ με 4 ετη σπουδων να μου δινει οσα μορια δινει μια ξενη γλωσσα ειναι γελοιο....

Στα υπολοιπα που γραφεις συμφωνω.....θα επρεπε νσ υπαρχει πρωτιστως σωστη ψυχιατρικη αξιολογηση ενος εκπαιδευτικου πριν διοριστει.

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν θα συμφωνησω ουτε θα διαφωνησω μαζι σου συναδελφε....
Απλα το οτι μοριοδοτηθηκαν επαρκως ...οταν ενα σεμιναριο στο οτι να ναι εδινε μορια.....και μια ξενη γλωσσα εδινε διπλασια μορια  μου φαινεται αστοχο.....

Απο την αλλη να βλεπω και το αναφερω και απο προσωπικο συμφερον το 2ο πτυχιο ΑΕΙ με 4 ετη σπουδων να μου δινει οσα μορια δινει μια ξενη γλωσσα ειναι γελοιο....

Στα υπολοιπα που γραφεις συμφωνω.....θα επρεπε νσ υπαρχει πρωτιστως σωστη ψυχιατρικη αξιολογηση ενος εκπαιδευτικου πριν διοριστει.

Συμφωνώ μαζί σου σχετικά με το δεύτερο πτυχίο. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να δίνει περισσότερα από μια γλώσσα (ειδικά από μια δεύτερη γλώσσα που δεν τη λες και τόσο σημαντική.

Επίσης τα σεμινάρια δεν θα έπρεπε να είναι σε ότι να ναι αντικείμενο. Μάλλον δεν θα έπρεπε να είναι καθόλου αφού δεν μπορούν αν τα περιορίσουν στο γνωστικό αντικείμενο και στα παιδαγωγικά.

Έγραψα ότι μοριοδοτήθηκαν επαρκώς οι πολύτεκνοι και οι ΑμεΑ καθώς διαπιστώνει ότι ενώ τα ακαδημαϊκά τους είναι χαμηλα βοηθήθηκαν αρκετά για να περάσουν τουλάχιστον αυτούς με μικρές προϋπηρεσίες και νορμάλ ακαδημαϊκά. Άρα ευνοήθηκαν και δεν θεωρώ ότι στην τοποθέτηση πρέπει να μετρήσουν και πάλι.   

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εχει χιουμορακι παντως! Συνάδελφε εχεις την υποστηριξη μου αλλα εντάξει καλαμπουρίζουν οι περισσότεροι εδω μην δινεις σημασια

Συμφωνώ μαζί σου. Δεν θα έπρεπε να δίνω σημασία αλλά αηδιάζω και μόνο στην ιδέα ότι ένας τέτοιος άνθρωπος με αυτή την ποιότητα θέλει να με πείσει για τον γραπτό ΑΣΕΠ ότι αξιολόγησε την καταλληλότητά του.

Αυτός ο άνθρωπος θα πάει να διδάξει;;;

Και εσύ έχεις διαφωνήσει μαζί μου, αλλά ανοιχτά και χωρίς να με θίγεις.

Εμένα δεν μου έρχεται να στείλω σε κανέναν από σας που μπορεί να διαφωνώ κάποιο προσωπικό μήνυμα τέτοιου ύφους. Είναι αηδία.


Αποσυνδεδεμένος jops

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 155
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πολύ το..."φοβάμαι"... :D


 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182569
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 639
Σύνολο: 652

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.