*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 102705 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pierre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #28 στις: Σεπτέμβριος 20, 2008, 02:01:26 μμ »
Βοηθήματα για την Αντιγόνη:

http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=8735.0

Στην Αντιγόνη διδάσκουμε γραμματική και συντακτικό, απλά σκέψου οτι τα διαγωνίσματα θα απευθύνονται και σε μαθητές Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης, πράγμα το οποίο σημαίνει οτι οι απαιτήσεις θα περιορίζονται στα βασικά...

Συμβουλή: Δώσε βαρύτητα σε μετάφραση και ερμηνευτικά σχόλια, συντακτικό και γραμματική αυτό που δίνει το σχολικό βιβλίο και τα βασικά...
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:02:41 »

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #29 στις: Σεπτέμβριος 23, 2008, 05:25:34 μμ »
για ρητορικα πολυ καλο ειναι απο τις εκδοσεις Ελληνικα Γραμματα

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #30 στις: Σεπτέμβριος 23, 2008, 05:28:19 μμ »
Παιδια φετος αρχισα να δουλευω σε φροντιστηριο πρωτη φορα κι εχω μια απορια. Στα αρχαια στο γνωστο στη Β΄Λυκειου, τη μεταφραση να τη δινω εγω στα παιδια ή να τους προτεινω να παρουν καποιο βοηθημα?Μεσα στο μαθημα βεβαια τους εξηγω κατα συντακτικη σειρα τη μεταφραση, αλλα να τους τη δινω και γραπτα?Ή να τη διαβαζουν απο βοθημα??

Αποσυνδεδεμένος pupsi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 803
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Όχι με λόγια, με έργα το άδικο πολέμα....
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #31 στις: Σεπτέμβριος 25, 2008, 11:11:50 μμ »
Θα ήταν καλύτερο τη μετάφραση να τη δίνεις εσύ και να τουε εξηγείς πως να τη μαθαίνουν..... π.χ. βάζοντας τις λέξεις στη σειρά ή εξηγώντας τα βασικά συντακτικά φαινόμενα.... αυτό θ ατους βοηθήσει πολύ και στη γ΄  λυκείου στο γνωστό!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:02:41 »

Αποσυνδεδεμένος stefanosk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #32 στις: Απρίλιος 09, 2009, 04:36:23 μμ »
Θα ήθελα μια διευκρἰνιση για ένα θέμα: Όσο αφορά τα αρχαία κατεύθυνσης που διδάσκονται 4 ώρες την εβδομάδα. Τις 2 ώρες κάνουμε γνωστό και τις άλλες δύο άγνωστο. Στις 2 ώρες του αγνώστου πρέπει να κάνουμε και γραμματική και συντακτικό σωστά? Πρέπι πρώτα να ολοκληρώσω το εγχειρίδιο διδασκαλίας της α' λυκείου και μετά τι να κάνω όσο αφορά τη γραμματική και το συντακτικο? Να αρχίσω επανάληψη υποκείμενο, αντικείμενο, δευτερεύουσες κλπ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Και κάτι άλλο:Όταν ολοκληρώσω την ύλη των Ρητορικών να αρχίσω Λυρική ποιήση?

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #33 στις: Απρίλιος 09, 2009, 08:01:13 μμ »
2 ώρες γνωστό και 2 ώρες άγνωστο, σωστά.
Αυτό, βέβαια, δεν τηρείται πάντα. Αν, π. χ., χάνονται συνέχεια ώρες από το γνωστό για διάφορους λόγους, "δανείσου" ώρες από το άγνωστο.

Πρέπει να ολοκληρώσεις και το εγχειρίδιο της Α', σωστά.
Συνήθως φτάνουν μέχρι την ενότητα 15-16, οπότε έχεις άλλες 5-6 να διδάξεις.
Αλλά δε σημαίνει ότι διδάσκεις μόνο το εγχειρίδιο. Αφορμές για διδασκαλία γραμματικής και συντακτικού παίρνεις κάθε μέρα μέσα στην τάξη ή, αν σου μείνει χρόνος στο τέλος της ώρας, κάνεις κάτι από αυτά.
Εγώ κάθε βδομάδα έδινα κεφάλαια γραμματικής και συντακτικού στους μαθητές μου να τα μελετήσουν ή να τα επαναλάβουν σπίτι και άλλοτε τους έβαζα τεστ, άλλοτε τους εξέταζα προφορικά.

Ακόμη δεν τελείωσες τα Ρητορικά;;;  :o
Ακόμη δεν ξεκίνησες τη Λυρική;;;  :o

2 βδομάδες μετά το Πάσχα κλείνουν τα σχολεία!!! Πότε θα κάνεις Λυρική;;;  ???  ???
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 09, 2009, 08:04:37 μμ από bikini »
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #34 στις: Απρίλιος 09, 2009, 10:20:23 μμ »
Μην τον πανικοβάλλεις τον άνθρωπο βρε bikini  ;D ;D....εγώ ας πούμε  (καθώς και πολλοί, πολλοί, ΠΟΛΛΟΙ άλλοι) δεν θα κάνω ΚΑΘΟΛΟΥ Λυρική ....

Επίσης δεν ασχολήθηκα καθόλου στην αρχή της χρονιάς με το εάν είχαν ολοκληρώσει τη διδασκαλία του Εγχειριδίου ή όχι. Ξανάρχισα Συντακτικό και Γραμματική ανά κεφάλαια και με ασκήσεις από το κάθε κείμενο που έκανα, πρακτική κυρίως εφαρμογή δηλαδή και όχι τόσο με θεωρία....

Πολλά πράγματα εξαρτώνται από το τί τμήμα έχεις, πόσο τραβάει, από τι αφετηρία ξεκινά, τι ανάγκες έχει/προκύπτουν στην πορεία κλπ...
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος stefanosk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #35 στις: Απρίλιος 09, 2009, 10:44:23 μμ »
Από τη νέα σχολική χρονιά θα διδάξω αυτό το μάθημα. Απλά τώρα στις γιορτές είπα να οργανωθώ λίγο για να ξέρω τι να κάνω. Δηλαδή όταν τελειώσω το εγχειρἰδιο (έχω ενημερωθεί από τους φιλόλογους της α ότι έχουν φτάσει μέχρι την ενότητα 14) μπορώ να τους διδάξω από το βιβλίο που έχω για την γ?(θεωρία και ακήσεις συντακτικου γ λυκείου εκδ. Ζήτἥ)Πιστεύω πως δε χρειάζεται να κάνουμε επανάληψη α, β , γ κλίση, επίθετα, παραθετικά, υποκείμενα, αντικείμενα κλπ καθώς τα έχουν διδαχτεί στη α λυκείου. Αν μπορείτε να μου προτείνετε κανένα καλό βοήθημα. Πόσα άγνωστα περίπου πρεπει να κάνω? (τώρα που κάνω στη γ 'έχω κάνει 22)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 09, 2009, 10:56:56 μμ από stefanosk »

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #36 στις: Απρίλιος 09, 2009, 10:45:16 μμ »
Πάσο, συνάδελφε daffyduck!  ;D  ;D

Απλώς πάντα μου έβγαινε η ύλη που όριζε το Υπουργείο και όσους συναδέλφους ρωτούσα από άλλα σχολέια μου έλεγαν το ίδιο!
Δεν ήξερα τι μπορεί να συμβαίνει και σε άλλα σχολεία...

Εγώ, πάντως, προλαβαίνω μια βδομάδα να κάνω και επανάληψη...  ;D  ;D  ;D
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #37 στις: Απρίλιος 09, 2009, 10:59:38 μμ »
Από τη νέα σχολική χρονιά θα διδάξω αυτό το μάθημα. Απλά τώρα στις γιορτές είπα να οργανωθώ λίγο για να ξέρω τι να κάνω. Δηλαδή όταν τελειώσω το εγχειρἰδιο (έχω ενημερωθεί από τους φιλόλογους της α ότι έχουν φτάσει μέχρι την ενότητα 14) μπορώ να τους διδάξω από το βιβλίο που έχω για την γ?(θεωρία και ακήσεις συντακτικου γ λυκείου εκδ. Ζήτἥ)Πιστεύω πως δε χρειάζεται να κάνουμε επανάληψη α, β , γ κλίση, επίθετα, παραθετικά, υποκείμενα, αντικείμενα κλπ καθώς τα έχουν διδαχτεί στη α λυκείου. Αν μπορείτε να μου προτείνετε κανένα καλό βοήθημα.

 ;D  ;D  ;D  ;D
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;;;

Εύχομαι να έχεις δίκιο εσύ κι εγώ άδικο, αλλά θα δεις τόσες ελλείψεις στη γραμματική, που θα ήθελες οι μαθητές σου να είναι β' γυμνασίου, για να τους πιάσεις από την αρχή σε γραμματική και συντακτικό...
Οι δικοί μου μού έχουν γράψει "ω βάρβαρο", "τοις παίδοις", τετόξευσαν", "της βασίλισσας" κτλ κτλ. Μεγάααααααααλα μαργαριτάρια!  ;D  :'(  ;D  :'(  ;D  :'( (= για γέλια και για κλάματα δηλαδή).

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τους μάθεις να ψάχνουν σ' αυτή τη ριμάδα τη γραμματική, ώστε να παραπέμπονται σ' αυτή, όποτε το θελήσουν και το κρίνουν απαραίτητο...
Δυστυχώς, ούτε να ψάχνουν δεν ξέρουν... :-\  :-\  :-\
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #38 στις: Απρίλιος 09, 2009, 11:02:02 μμ »
Από τη νέα σχολική χρονιά θα διδάξω αυτό το μάθημα. Απλά τώρα στις γιορτές είπα να οργανωθώ λίγο για να ξέρω τι να κάνω. Δηλαδή όταν τελειώσω το εγχειρἰδιο (έχω ενημερωθεί από τους φιλόλογους της α ότι έχουν φτάσει μέχρι την ενότητα 14) μπορώ να τους διδάξω από το βιβλίο που έχω για την γ?(θεωρία και ακήσεις συντακτικου γ λυκείου εκδ. Ζήτἥ)Πιστεύω πως δε χρειάζεται να κάνουμε επανάληψη α, β , γ κλίση, επίθετα, παραθετικά, υποκείμενα, αντικείμενα κλπ καθώς τα έχουν διδαχτεί στη α λυκείου. Αν μπορείτε να μου προτείνετε κανένα καλό βοήθημα.

Όπως είπε πολύ σωστά η bikini, το τι έχουν διδαχθεί σε σχέση με το τι ξέρουν είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Από τη δική μου εμπειρία φέτος, στην α'λυκείου προλαβαίνουμε να κάνουμε επανάληψη τα χοντρά χοντρά και αυτό ΑΝ είμαστε τυχεροι. Δεν συζητάμε πόσα από τα παιδιά μαθαίνουν την ύλη της α 'λυκείου (εις -μι, υποθετικούς/πλάγιους λόγους, κ.α), ζήτημα να είναι 2 ή 3 σε κάθε τμήμα. Από την αρχή επανάληψη, σαν να μην ξέρουν τα παιδιά τίποτα απολύτως.  :-\
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 09, 2009, 11:04:52 μμ από elranna »

Αποσυνδεδεμένος maria02

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση αλλα πότε θα διδάξω;
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #39 στις: Μάιος 14, 2009, 12:05:56 μμ »
Θα μπορουσε κάποιος να μου απαντήσει αν ειναι δυνατο να μπει στις εξετάσεις αμετάφραστο κομμάτι Δημοσθένη και μεταφρασμένο Ισοκράτη?Δηλαδή συνδυασμός από δύο διαφορετικά κείμενα?
Ευχαριστώ
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2009, 12:15:16 μμ από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος elytron

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 197
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 - Η εκπαίδευση είναι μεγάλο σχολείο
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #40 στις: Μάιος 14, 2009, 02:12:50 μμ »
Ασφαλώς και γίνεται.

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #41 στις: Μάιος 14, 2009, 02:47:02 μμ »
Ασφαλώς γίνεται, αλλά και επιβάλλεται.

Συγκεκριμένα: "Δίνεται στους μαθητές απόσπασμα διδαγμένου κειμένου 12-20 στίχων με νοηματική συνοχή και τους ζητείται να απαντήσουν σε...
μία (1) ερώτηση ερμηνευτική που αναφέρεται σε τμήματα του από μετάφραση διδασκόμενου κειμένου, σε συσχετισμό με το παραπάνω εξεταζόμενο πρωτότυπο απόσπασμα. Σ' αυτή την περίπτωση δίνεται στην ερώτηση το συγκεκριμένο μεταφρασμένο τμήμα".

"Η κάθε ερώτηση βαθμολογείται με 10 μονάδες της 100βαθμης κλίμακας".

Καλή επιτυχία στους μαθητές μας! :D
Οι δικοί μου μαθητές ξεκινούν με τα Αρχαία Κατεύθυνσης.  :)
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159749
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 358
Σύνολο: 379

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.133 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.