0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ακριβώς έτσι είναι, διότι με τις μετατάξεις ανακατεύεται η τράπουλα και δημιουργούνται αδικίες στους ΠΕ86 της πρωτοβάθμιας.Μπορεί να σας πει περισσότερα ο trust no one για αυτό, γιατί είναι κάτι που κατέχει καλά και τον αφορά ως πληροφορικό.
Εκεί που πήγατε υπήρχε οργανικό κενό?Επιπλέον οι ώρες πληροφορικής έχουν αυξηθεί φέτος στην Δευτεροβάθμια.
Η ώρα της αλήθειας για τους πε86πε 8620191252 πλεονάσματα , Δόθηκαν για μεταθέσεις 8 κενά στη δευτεροβάθμια (8 οργανικά κενά)παραιτήσεις /συνταξιοδ. 6320201121 πλεονάσματα στη δευτεροβάθμια , Δόθηκαν για μεταθέσεις 13 κενά στη δευτεροβάθμια (13 οργανικά κενά)16 πλεονάσματα στη πρωτοβάθμια , Δόθηκαν για μεταθέσεις 31 κενά στη δευτεροβάθμια (31 οργανικά κενά)Σύνολο 1137 πλεονάσματα και 44 οργανικά κενά για μεταθέσειςπαραιτήσεις /συνταξιοδ. 692021Το ερώτημα είναι πόσα κενά θα δοθούν ( 44 και πόσα από 69 θα είναι ενεργά) για τις μεταθέσεις ώστε με βάση το νόμο να καθορίσουν τους διορισμούς. Από τα 69 κενά λόγω του καθολικού πλεονάσματος ενδέχεται να είναι είναι ενεργά κάτω από το 20%.ενεργά εννοώ προκύπτουν από περιοχές που δεν έχουν πλεονάσματα...Επίσης οι συνταξιοδοτήσεις του 2021 δεν θα μετρήσουν για καμια ειδικότητα . Άρα πάμε για το πολύ 60 - 65 οργανικές που θα δοθούν για μεταθέσεις το 2021 Προσωπική εκτίμηση που εύχομαι από καρδίας να είναι αποτυχημένη: To μέγιστο 90 διορισμούς
Υ.Γ. Επειδή βλέπω ότι μιλάτε για υπεράριθμους κι άρα δε μπορούν να δικαιολογηθούν διορισμοί σε αυτές τις ειδικότητες. Το ότι λόγω πολιτικών του παρελθόντος (αλλαγή προγραμμάτων αλλά κυρίως μεταθέσεις σε ανύπαρκτα οργανικά κενά), έχουν διαμορφωθεί πλεονασματικές και ελλειμματικές περιοχές, δεν αναιρεί τα οργανικά κενά. Φυσικά μία λύση θα ήταν να μετακινηθούν οι (οργανικά) υπεράριθμοι στις ελλειμματικές περιοχές. Επειδή όμως όλοι μας καταλαβαίνουμε ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ, η λογική που λέει ότι μέχρι η
Καλησπέρα συνάδερφοι, χρόνια πολλά για την σημερινή μέρα!Κατάφερε κανείς να μάθει κενά τα οποία δεν καλύφθηκαν από τις μεταθέσεις ή κάποιο άλλο χρήσιμο νέο για τον κλάδο μας;Ευχαριστώ!
Στην Α/θμια πήραν μετάθεση 9 και έμειναν 28 κενά. Φυσικά τα κενά αυτά είναι πλασματικά γιατί τα πραγματικά οργανικά μας κενά είναι πάρα πολλά περισσότερα.Στην
Συνεχίζεις να είσαι μέσα στην αισιοδοξία συνάδελφε. Εντάξει μπορεί να μην είναι 300+, μπορεί να είναι 250. Καλά θα ήταν να είχε δημιουργήσει όλες τις οργανικές μας αλλά τα συμφέροντα είναι πολύ ισχυρά. Ξέρουμε τις περιοχές που είναι τα 28 κενά;
Ναι. Είναι σε έναν πίνακα του trust.Θα ρίξω ξανά μια ματιά και θα τον βάλω εδώ.https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xVcgzuWmX-EayU5bh7RnLUaQ1o4aFXWQqEaweMwvWRk/edit
Αντί να γράφουμε εδώ σενάρια επί σεναρίων, απόψεις επί απόψεων, ελπίδες, σεντόνια, να μπαίνουν άλλες ειδικότητες στη συζήτηση και να λένε "θέλετε και διορισμούς με πλεονάσματα", μήπως, λέω μήπως, θα ήταν καλύτερο ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ, ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ. Συγνώμη για τα κεφαλαία αλλά νιώθω ότι το πλοίο έχει σαλπάρει και εμείς το κοιτάμε από μακριά και αναρωτιόμαστε αν μπορεί να γυρίσει πίσω για να μας πάρει. Μήπως πρέπει έστω κα αργά να μπούμε στη βάρκα και να κυνηγήσουμε το πλοίο ή μήπως λέω ουτοπικά πράγματα και να συνεχίσουμε τα σενάρια για τις επόμενες 100+ σελίδες;
Αυτό ακριβώς. Κάποιοι μάλιστα ελπίζουν σε σύσταση οργανικών στην α/θμια λες και όλα γίνονται αυτόματα ή αγαπάνε τον κλάδο μας στο Υπουργείο. Θα έπρεπε να είχαμε οργανωθεί και όχι να ελπίζουμε σε θαύμα. Όλοι απλά ελπίζουν, ενώ τα νούμερα μεταθέσεων είναι πολύ απογοητευτικά για τον κλάδο μας. Μάλλον ελπίζουν για οργανικές και για 100+ διορισμούς επειδή το είδαν στον καφέ.