0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με βάση την πρώτη φάση αναπληρωτών, προκύπτουν τα εξής νούμερα (με αναγωγή στους διορισμούς):ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙΠΕ01 82ΠΕ02 538ΠΕ03 573ΠΕ04.01 156ΠΕ04.02 155ΠΕ04.04 281ΠΕ04.05 50ΠΕ05 107ΠΕ06 573ΠΕ07 179ΠΕ08 858ΠΕ11 338ΠΕ33 7ΠΕ34 1ΠΕ60 2164ΠΕ70 2470ΠΕ78 35ΠΕ79.01 375ΠΕ80 80ΠΕ81 21ΠΕ82 91ΠΕ83 47ΠΕ84 15ΠΕ85 17ΠΕ86 452ΠΕ87.01 33ΠΕ87.02 80ΠΕ87.03 33ΠΕ87.04 11ΠΕ87.05 1ΠΕ87.06 0ΠΕ87.07 0ΠΕ87.08 21ΠΕ87.09 39ΠΕ87.10 0ΠΕ88.01 35ΠΕ88.02 21ΠΕ88.03 3ΠΕ88.04 6ΠΕ88.05 7ΠΕ89.01 10ΠΕ90 25ΠΕ91.01 418ΠΕ91.02 44Πρωτοβάθμια 71,51%, Δευτεροβάθμια 28,24% (έχει γίνει στρογγυλοποίηση προς τα κάτω, γι'αυτό δε βγάζει 100%, ούτε οι διορισμοί βγαίνουν 10500)Προσωπικά δε θεωρώ ότι υπάρχει περίπτωση να πάρει 2470 δασκάλους μόνο... Μπορεί τα δηλωμένα 4299 οργανικά κενά να μην είναι όλα πραγματικά, μπορεί οι 900 φέτος συνταξιοδοτήσεις να καλύφθηκαν με την αύξηση του ορίου μαθητών, αλλά οι διορισμοί θα γίνουν του χρόνου το καλοκαίρι. Και θα έχουν βγει τουλάχιστον άλλοι 900 στη σύνταξη που δε θα μπορούν να καλυφθούν με κάποιο τρόπο. Οπότε τα πραγματικά οργανικά κενά θα πλησιάζουν τις 4000, αν δεν τις ξεπερνάνε.
H αναγωγή που λες πως γινεται; γιατι πχ 538 πε 02 ή 82 ΠΕ 01 κι όχι 537 πε 02 ή 92 πε 01;
Καλά προφανώς με χρήση ποσοστού βγήκαν τα νούμερα και δεν υπήρξε στρογγυλοποίηση. Να πει, δηλαδής, αντί για 538 το 540. Πάνω κάτω είν' τούτα. 538 ΠΕ02 σημαίνει γύρω στο 540. Αυτό. Μην πιάνεστε και στην ακρίβεια των μονάδων. Ή σκεφτείτε μεταξύ 530 και 550. Ή στους ΠΕ01 μεταξύ 80 και 90. Κάπως έτσι.
Ε, τότε μπορεί να ειναι και πολύ πιο κάτω ή πολύ πιο πάνω
Να πω και τούτο. Άμα πέσει πολύ έξω τότε οι διορισμοί δε θα 'χουν βασιστεί στις προσλήψεις των αναπληρωτών. Τόσο απλά.
Αυτό θέλω να πω, πόσο ασφαλής δείκτης ειναι τελικά οι προσλήψεις αναπληρωτων;
Επιτέλους ακούστηκαν αλήθειες για τα χαιδεμένα παιδιά της εκπαίδευσης. Μπράβο Rapsodos!
Επειδή υπάρχει μεγάλη κακεντρέχεια κι εμπάθεια από συγκεκριμένα άτομα με συγκεκριμένα nicknames που..μάλλον έχουν τέτοια σχέση με την εκπαίδευση όσο ένας ιατροδικαστής, για παράδειγμα, με έναν πυρηνικό φυσικό- εκτός αν κάνει..νεκροψία/νεκροτομή στον πυρήνα μετά τη σχάση-, ας πάψουν να μας σπάνε τα νεύρα.Στο φινάλε,δεν τους έβαλε κανείς το πιστόλι στον κρόταφο να γίνουν εκπαιδευτικοι όταν δήλωναν στο μηχανογραφικό τις σχολές που τελικά πέρασαν, ας κάνανε κάτι άλλο κι επιπλέον, επειδή πολλοί από τους φίλτατους σχολιαστές προέρχονται από σχολές θετικής κατεύθυνσης, είχαν επιλογές να απορροφηθούν σε διάφορους άλλους τομείς όταν για μας της πρωτοβάθμιας η απορρόφησή μας στην εκπαίδευση ήταν σχεδόν μονόδρομος, να τα λέμε κι αυτά.