0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχει κάνει ντόρο για αυτό ΚΠ.Συνεχώς λένε πως διορίστηκαν όλα τα άτομα με χαμηλές βαθμολογίες ενώ είναι 155 στους 455 οι χαμηλόβαθμοι που διορίστηκαν.
Φυσικά και υφίσταται ο όρος "χαμηλόβαθμοι", εννοώντας όλους όσους, βάσει 527/2015 Ολομ. ΣτΕ, δε θεμελιώνουν δικαίωμα διορισμού, αφού η σειρά τους στους πίνακες επιτυχόντων είναι χαμηλότερη από το σύνολο των διορισμών στον κλάδο τους : διοριστέοι + αντισυνταγματικοί διορισμοί (30μηνο+24μηνο+40%).Για του λόγου το αληθές, παραθέτω ακολούθως αυτούσια αποσπάσματα από σχετικά πρόσφατες αποφάσεις του ΣτΕ, που αποτελούν πλέον νομολογία κι εκφράζουν την εδραιωμένη άποψη του Ανωτάτου Δικαστηρίου επί των συγκεκριμένων ζητημάτων:"... με καμία από τις προαναφερθείσες αποφάσεις δεν κρίθηκε ότι οι επιτυχόντες εκπαιδευτικοί σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ αποκτούν άνευ ετέρου - και δη ανεξαρτήτως της σειράς κατατάξεώς τους στους οικείους πίνακες - "δικαίωμα διορισμού" σε οργανικές θέσεις δυσπρόσιτων (ή κοινών) σχολείων, τις οποίες είχαν καταλάβει εκπαιδευτικοί των οποίων οι διορισμοί κρίθηκαν ως μη νόμιμοι και ακυρωτέοι, αλλά μόνον ότι δεν μπορούσε να αποκλεισθεί, στις κριθείσες υποθέσεις, το έννομο συμφέρον των επιτυχόντων σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για την άσκηση αιτήσεως ακυρώσεως κατά το άρθρο 47 παρ. 1 του Π.Δ/τος 18/1989. Και τούτο, προκειμένου να μη στερηθούν της αναγκαίας δικαστικής προστασίας...""... η άποψη πως οι συγκεκριμένοι επιτυχόντες διορίστηκαν τελικώς λόγω άδηλου ενδιαφέροντος εκ μέρους των επιτυχόντων που βρίσκονται πολύ υψηλότερα από αυτούς στον οικείο Πίνακα επιτυχόντων, ουδόλως είναι αληθής και ευσταθεί, καθώς η μη προσφυγή στο δικαστήριο των ενδιαμέσων αυτών επιτυχόντων που έλαβαν υψηλότερη θέση από τους συγκεκριμένους διορισθέντες, δεν αποτελεί τεκμήριο άρνησης του διορισμού τους..."Και ακολουθούν σύντομα και άλλες, που θα ανατρέψουν και θα ξεκαθαρίσουν πολλά...Οι δικαστικές αποφάσεις άλλωστε δε δίνουν εντολές διορισμού, αλλά περιγράφουν αυστηρά το νομικό πλαίσιο, εντός του οποίου καλείται η εκάστοτε διοίκηση του Υπουργείου να τις εφαρμόσει (εκτελέσει) και να διορίσει όσους το δικαιούνται, με βάση πάντα το αιτιολογικό σκεπτικό και το διατακτικό τους. Κάθε υπέρβαση βέβαια της διοίκησης, υπόκειται και πάλι σε δικαστικό έλεγχο.Στην συγκεκριμένη περίπτωση τώρα, η διοίκηση του Υπουργείου επέλεξε να μην συμμορφωθεί στις δικαστικές αποφάσεις απλά εκτελώντας τις, αλλά να νομοθετήσει (άρθρο 73, ν.4589/2019), για να δώσει μια νομιμοφανή κάλυψη στο 35% περίπου όσων διορίστηκαν, αλλά βάσει του αιτιολογικού σκεπτικού των αποφάσεων αυστηρά, δεν προέκυπτε διορισμός για αυτούς, δηλαδή η τροπολογία Γαβρόγλου έγινε μόνο για να μπορέσουν να διοριστούν οι "χαμηλόβαθμοι", μετατρέποντας καταχρηστικά το απλό έννομο συμφέρον τους σε δικαίωμα διορισμού.