0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
@jure τι λες; η δουλειά σου κρίνεται από την ποιότητα των μαθητών;;;η δουλειά μας κρίνεται από το τι κάνουμε ανεξαρτήτως του επιπέδου των μαθητών, κρίνεται από το πώς ανεβάζουμε το επίπεδο των μαθητών, από το τι κάνουμε για να προσαρμόσουμε το μάθημα στο επίπεδο και τις ανάγκες τους για να τους ανεβάσουμε. αλίμονο αν καλή δουλειά κάνει οποίος είναι σε τμήμα που τραβάει. αυτό είναι το εύκολο. στα δύσκολα κρινομαστε
Θα πρέπει όμως να σταθούμε ιδιαίτερα στο φαινόμενο των σχολικών καταλήψεων. Οταν στα 14 χρόνια σου θεωρείς δικαίωμά σου την κατάληψη, τον βανδαλισμό του δημοσίου χώρου και την αγνόηση των κανόνων, είναι σίγουρο ότι αυτό θα επηρεάσει τη διαδρομή σου και τη ζωή σου ως πολίτη.
Ειδικά το μέσο της πολυήμερης εκδρομής σε τάξεις που δεν προβλέπεται κανονικά πχ πχ γυμνασίου με αντάλλαγμα να μη γίνει κατάληψη...αισχος
Συγγνώμη... πολυήμερη τι;;;; αυτό αποδεικνύει πόσο εκτός τόπου και χρόνου βρίσκονται και οι μεν και οι δε, όταν ο ένας τάζει εκδρομές φέτος με την πανδημία και οι άλλοι το δέχονται....
Σύμφωνα με την κόκκινη ιστορία το παραπάνω. Μάλιστα. Αφού είχαν εξοριστεί ή εκτελεστεί οι περισσότεροι - πήγαινε ρώτα την αναπτυγμένη τώρα Εσθονία, Λιθουανία, πόσο ωραία περνούσαν στην Σοβιετία, και άσε τα κόκκινα φυλλάδια και την προπαγάνδα τους - έφταναν τα νοσοκομεία να καλύψουν τους κομματικούς φίλους. Ήμαρτον!!! Τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα!!!! Υπάρχουν χώρες κομμουνιστικής διακυβέρνησης. Στο καλό...Μα καλά ιδιωτικά σχολεία δεν έχετε στη γειτονιά σας; Όλοι σε επαρχίες δουλεύετε; Περάστε μια μέρα βρε παιδιά, να δείτε. Το έθιξαν και άλλοι συνάδελφοι παραπάνω το ζήτημα αλλά και οι ίδιοι οι πολιτικοί, τα παιδιά των οποίων δεν πηγαίνουν στο σχολείο της γειτονιά τους, φοιτούν στις ίδιες συνθήκες. Γιατί το ζητούμενο είναι η μάθηση και η ΠΟΙΟΤΗΤΑ της, η οποία δεν καθορίζεται από το πλήθος των μαθητών, αλλά από τη διάθεση ΓΙΑ ΜΟΡΦΩΣΗ!!!! Ιδανικότατο φυσικά να έχουμε λίγους μαθητές στην τάξη. Και ποιος δεν θα το ήθελε!!! Έχω δουλέψει και σε σχολείο με τάξεις των 27, σε σχολείο με τάξεις των 10 μαθητών. Δεν έκρινε τη δουλειά μου ο αριθμός των μαθητών, αλλά η ποιότητά τους. Και τώρα στην πανδημία...με μάσκα και σε τάξη, κανείς δεν κινδυνεύει περισσότερο. Με σύνεση και με την ευαισθησία του ενός προς τον άλλον, μια χαρά λειτουργούσαμε ή καλύτερα θα λειτουργούσαμε, αφού λίγες ημέρες μόνο εργαστήκαμε. Πρώτη φορά μάς κάλεσαν τόσο νωρίς και ήταν η πανδημία ο βασικός λόγος. Να έχουμε επιστρέψει από τις διακοπές μας νωρίς, ώστε να μην διασπείρουμε τον ιό. Δεν βλέπω τι προτείνετε!!! Να κλείσουν τα σχολεία; Οκ. Εξ αποστάσεως; Αν επιβληθεί αυτό, θα ξεσηκωθείτε πάλι, όπως την άνοιξη με τη λογική τύπου: " Ο υπολογιστής μου είναι δικός μου και δεν θα μου τον επιτάξει το κράτος". Μα τι ζητάτε τέλος πάντων!!!! Τα παιδιά το ξέρουμε...δεν θέλουν να πιέζονται. Να μην κάνουν μάθημα. Τα λυκειόπαιδα εξάλλου πηγαίνουν στο φροντιστήριο. Εκεί οι αίθουσες είναι Μέγαρο. Τι κοροϊδία!!!! Τι ντροπή!!!! Όποιος ζητά να εργαστεί είναι συντηρητικός, ενώ ο προοδευτικός είναι ο καθηγητής που στηρίζει την παρανομία των καταλήψεων; Ε λοιπόν κύριοι συνάδελφοι, ΟΧΙ!!!!! Κάποιοι θεωρούμε την ΠΑΙΔΕΙΑ υψίστης σημασίας και αξίας. Τα σχολεία πρέπει να είναι σε λειτουργία, ό,τι και αν γίνει!!!!!!
Εχει ωριμάσει πια ο καιρός,ώστε τρία πράγματα,ήδη ειπωμένα, να κάνει ένας υπουργός παιδείας και θα σπάσει το απόστημα του λαϊκισμού:
1) Χρέωση στους γονείς των εξόδων λειτουργίας μιας σχολικής μονάδας που τελεί υπό κατάληψη.Παραμελώντας τα παιδιά τους και αφήνοντάς τα έρμαια στον αριστερόστροφο φασισμό, φέρουν ευθύνη για αυτή την ξεφτίλα.Φυσικά οι ηγέτες της αριστεράς που το παίζουν μαθητοπατέρες, στέλνουν τα παιδιά τους στα πιο ακριβά ιδιωτικά...
2) Επιμονή στην τράπεζα θεμάτων και συμπερίληψη της απόστασης μεταξύ προφορικού-γραπτού βαθμού στην αναμενόμενη αξιολόγηση του καθηγητή.Σπάσιμο έτσι της συναλλαγής μεταξύ καθηγητών και μαθητών μέσω της πλαστά υψηλής βαθμολογίας.Για τις εκδρομές δεν το συζητάμε.Μόνο με καθαρά πολιτιστικό-εκπαιδευτικό χαρακτήρα με απαγόρευση μπουζουκιών,κλάμπς κλπ.
3)Οι ίδιες οι σχολές να ορίζουν τον αριθμό εισακτέων,τον ελάχιστο βαθμό εισαγωγής και, βάσει των αποτελεσμάτων αυτών των μέτρων, αξιολόγηση των τμημάτων.Πραγματική αξιολόγηση,μετατροπή,συγχώνευση και κλείσιμο πολλών τμημάτων.Μόνο στο ελληνικό πανεπιστήμιο υπάρχει αυτή η πανσπερμία πανεπιστημιακών τμημάτων,όπως και το φαινόμενο των καταλήψεων και της υπερβολικής βαθμολογίας.Για αυτά δεν μιλάνε οι υπέρμαχοι δήθεν της επιστήμης.Που έχει γεμίσει ο τόπος με διδάκτορες και ακαδημαϊκούς με μηδενικό επιστημονικό έργο αναφοράς στη διεθνή βιβλιογραφία.Με πτυχιούχους κυριολεκτικά αμόρφωτους.Νομίζω ότι η πλειοψηφία του λαού δεν παρασύρεται πια από τις φωνές των δήθεν επαναστατών των βουπού με τις δεξιές τσέπες.
ψάχνεις για ανεμόμυλους αλά Δον Κιχώτης.Μιας και ανέφερες όμως την ΕΣΣΔ, να θυμηθούμε το σύστημα υγείας (100% δωρεάν), όπου το 1980 είχαν πλέον 1300+ κλίνες ΜΕΘ ανά 100.000 κατοίκους. Στην ΕΕ το 2020 έχουμε κατά μέσο όρο περίπου 500 κλίνες ΜΕΘ ανά 100.000, με τον μέσο όρο σε πολλές χώρες να είναι 10-20 κλίνες (ή και λιγότερες) ανά 100.000 κατοίκους. Κατά τα άλλα, ευτυχώς έχουμε δημοκρατία (not) στην ΕΕ.
Υπάρχει λαικισμος αλλά και άλλα αποστήματα που με ενοχλούν, της παρεοκρατείας/αριστείας , της μηντιοκρατείας/αποχαύνωσης .
Αν τελεί υπο κατάληψη ένα σχολείο προτείνω περικοπή μισθού σε όλη την κλίμακα του υπ,παιδείας . Κλιμακωτή από πάνω προς τα κάτω. Αν και φιλοσοφικά διαφωνώ με μια οικονομοκεντρική προσέγγιση.
Συμφωνώ. Αν και υπάρχει ο αντίλογος ότι ευνοούνται τα παιδιά του κέντρου που έχουν πρόσβαση σε καλά οργανωμένα και μεγάλα φροντηστήρια.
Επιμονή στην τράπεζα θεμάτων
Πού το στηρίζετε αυτό συνάδερφοι; Είναι σαν να παραδεχόμαστε ότι οι περισσότεροι είμαστε άχρηστοι και θέλουμε την τράπεζα για να συμμαζευτούμε και να δουλέψουμε. Και εν πάση περιπτώσει, πού είναι αυτή η έρμη τράπεζα; Πότε θα εμφανιστεί; 10 μέρες πριν τις εξετάσεις όπως επί Αρβανιτόπουλου; Ας κοιτάξει η κυρία Υπουργός που πολλά σχολεία δεν έχουν αντισηπτικά και να αφήσει την τράπεζα...
Μιας και ανέφερες όμως την ΕΣΣΔ, να θυμηθούμε το σύστημα υγείας (100% δωρεάν), όπου το 1980 είχαν πλέον 1300+ κλίνες ΜΕΘ ανά 100.000 κατοίκους. Στην ΕΕ το 2020 έχουμε κατά μέσο όρο περίπου 500 κλίνες ΜΕΘ ανά 100.000, με τον μέσο όρο σε πολλές χώρες να είναι 10-20 κλίνες (ή και λιγότερες) ανά 100.000 κατοίκους. Κατά τα άλλα, ευτυχώς έχουμε δημοκρατία (not) στην ΕΕ.