0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
"..... Δεν ζήσαμε και το αίσχος με τους καταληψίες Μακεδονομάχους..´."Το να υπερασπίζεσαι την πατρίδα σου είναι αίσχος;;
Το ΓΕΛ μας έχει κι αυτό κατάληψη. Οι μαθητές, όμως, μετά τις 10 φεύγουν. Έτσι χτες στις 11 πήγαμε στο σχολείο και κάναμε τη συνεδρίαση του συλλόγου. Χτες το βράδυ, η δ/ντρια έστειλε μέιλ ότι σήμερα πάλι, στις 10, έχουμε στο σχολείο συνεδρίαση ο σύλλογος διδασκόντων με το σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την "εύρυθμη λειτουργία του σχολείου". Το σχολείο, όμως, εξακολουθεί να έχει κατάληψη! Από τη ΔΔΕ έχει έρθει αυτό στα μέιλ μας ότι σύμφωνα με το ΦΕΚ 1340/2002 ο δ/ντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων οφείλουν να εισέλθουν στο σχολείο να πάνε στις αντίστοιχες αίθουσες διδασκαλίας σύμφωνα με το ημερήσιο ωρολόγιο πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί και να πράξουν τα προβλεπόμενα.Τι γίνεται βρε συνάδερφοι; Μπορούμε να μπαίνουμε μέσα όταν δεν υπάρχουν μαθητές; Γιατί δε σταματάμε την κατάληψη τότε;
Γιατι, είχαμε εισβολή και την αντιμετωπίσαμε με καταλήψεις;
μετά τις 10 το πρωί εννοείς;;;; τότε γιατί δεν μπαίνετε να ανοίξετε τάξεις και γραφεία και να βάλετε και απουσίες;;;; απλό είναι. και την επόμενη μέρα από τις 6 η διοίκηση στο σχολείο. τι εννοείς "αν μπαίνουμε μέσα; " η κατάληψη είναι παράνομη πράξη - άλλο που δεν κινούνται διαδικασίες...- εσείς δεν θα μπείτε στο ωράριο κανονικά; σε ποια δδε γίνονται αυτά και στέλνονται αυτά;
Αν όλοι, μαθητές και καθηγητές ξεσηκώνονταν μαζί, με αιτήματα για υγεία και μόρφωση, τότε θα πίστευα ότι πράγματι κάτι πάει να γίνει. Αλλά... στην παρούσα κατάσταση τα πράγματα δεν έχουν έτσι. Δηλαδή, αν, προκηρυσσόταν μια απεργία με αιτήματα σχετικά με την υγεία και την μόρφωση, τότε ίσως... Αλλά ξέρουμε ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει.
Ακριβώς αυτό!Συμπληρώνω τονίζοντας ότι η Παιδεία και η Υγεία αφορούν όλους μας ανεξαρτήτως κομματικών παρατάξεων.Από τα μέχρι τώρα αποτελέσματα των "αγώνων" σε όλους ανεξαιρετως τους τομείς, εύκολα διαπιστώνεται ότι κανένα κόμμα δεν μπορεί να είναι περήφανο για τους "αγωνες" που δόθηκαν από τους "αγωνιστες" του.Οι διάφορες απεργιακές κινητοποιήσεις για ευκαιριακά βολέματα δεν μπορούν να θεωρηθούν αγωνες για το κοινό καλό.Επομένως ή οι αγώνες ήταν γιαλατζί ή η κοινωνία πρέπει να αφυπνισθεί και να αρθεί σε επίπεδο από το οποίο δεν θα επιτρέπει στις κρατικές δομές να λειτουργούν ως χαμαιτυπείο.Προς το παρόν η ελληνική κοινωνία πάσχει από βαρειά "βαρηκοία", "μυωπία" και "αναισθησία" μαζί.Που και που ακούει κανέναν ήχο, ανασηκώνει το κεφάλι να δει από που προέρχεται, ψάχνεται για λίγο και μετά ξανακοιμάται.Μπορεί να διακρίνει και μερικές σκιές πάντως όχι τους τοιχους στα σχολικά κτιρια που οι μαθητες μας ( μαζί με άλλου ςάσχετους ) τους εχουν κανει χαλια.Ετσι πορευεται. Επίπεδο; Σημερα οι μαθητές εκαναν καταληψη. Καδοι μπροστα από την είσοδο και από μεσα μερικοί πάνω στα καγκελα. Οι καθηγητές σουζα.Μερικοί χαίρονταν άλλοι πονούσαν.Μερικοί γονείς καμάρωναν τα παιδια τους πάνω στα καγκελα, άλλοι εκνευρισμένοι με αυτό που γίνεται. Ολοι μαζί όμως, χειροκροτητές και διαμαρτυρόμενοι, στις αρχες κάθε μηνα βάζουν το χέρι βαθειά στην τσέπη να πληρωσουν την παραπαιδεία (με μισες αποδειξεις) τα φροντιστηρια και συνηθως μαυρα τα αγγλικά ή τα γερμανικά στο σπίτι.Μετά όλοι μαζί φοιτητές. Φοιτητές που μόχθησαν για να περάσουν αλλά και αυτοί οι της ....λευκής κόλας.Καταλήψεις επί καταλήψεων και "αγωνες" επί "αγώνων¨των κομματικών παρατάξεων στα πανεπιστήμια. Η παραπαιδεία πανταχού παρούσα, ακόμη και εργασίες άσχετων ή πονηρών, πάντως φοιτητων, πτυχιακές, μεταπτυχιακές, διδακτορικά τα πάντα όλα προσφέρει!Μετά πτυχίο και συνήθως ανεργία. Χρειάζεται και άλλο χαρτί, λένε.Ξανά πάλι με θεμιτούς και αθέμιτους τρόπους για να μαζευτούν τα "χαρτιά΅.Ακόμη και διδακτορικά..Για να διοριστεί τις σε θέση που δεν χρειάζεται ούτε βασικό πτυχίο, τρόπος του λέγειν.Αλλοι με την προσφιλή μέθοδο της πλαγίας καταφέρνουν "θαυματα στο ελληνιστάν.. Γίνονται ακόμη και "καθηγηταί" πανεπιστημίου!Γίνονται βουλευτές, αρχοντες, πώς να διαμαρτυρηθούν μετά για τα κακώς κείμενα ή να αγωνισθούν για μια καλύτερη ΠΑιδεία όταν οι ίδιοι αποτελούν κομμάτι του κακώς κειμένου, όταν τους αγωνες τους τους εδωσαν για να αναρριχηθούν ανάξια στους αρμούς της εξουσίας;;;;Οσοι βέβαια πατανε καλά στα πόδια τους δεν τους περιορίζει η Ελλάδα.Και αυτό είναι το παρήγορο και αισιόδοξο μαζί ότι ο άξιος δεν χανεται ποτέ!Γιατί ακόμη και δρόμοι να μην υπάρχουν μπορεί αυτός μπορεί και τους χαράσσει.Στο τέλος αναρωτιέσαι: Τόσοι αγωνες για την Παιδεία πού πήγαν;Τόσες καταλήψεις στα Γυμνάσια, στα Λύκεια;Τόσες αφίσες, μηνύματα στους τοίχους, άσυλα και διαμαρτυρίες φοιτητών στα πανεπιστήμια;Αγωνες ήταν, μία αντλία που δουλευει στο κενό ή κατι άλλο;Την απάντηση την έχουν ετοιμη οι εραστές της ήσσονος προσπάθειας: ¨φταιει το κρατος".Το δε κρατος απαντα ότι ¨μαζί τα φαγαμε¨.Ντρέπονται να πούνε ότι κάθε λαός έχει τους κυβερνώντες που του αξίζουν αλλά αυτό είανι γνωστό πλέον, καποιος το πρωτοείπε κάποτε.Φαυλος κύκλος ή όχι γεγονός είναι ότι η ελληνική Παιδεία είναι δικαιωματικά η χειρότερη ευρωπαικής χώρας.Για όσο διάστημα κυβερνάται και κατοικείται από "βαρηκοους, μυωπες και αναισθητους" δύσκολα να γίνει καλυτερη.Ζητούνται "πολίτες με ευρωπαϊκή κουλτούρα" θα έπρεπε να είναι το βασικό κριτήριο αξιολόγησης ΑΣΕΠ.
Για ποιους (ανορθόγραφους) λόγους γίνονται οι καταλήψεις...