0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καμία σχέση,συνάδελφε.Να σου πω ότι η σχετικότητα της φύσης των νόμων, δεν σημαίνει και την άρση της υποχρεωτικότητάς των.Να σου θυμίσω κι εγώ τον Σωκράτη...Ορισμένοι παπαγαλίζουν τη λέξη "δημοκρατία",αλλά αγνοούν τα βασικά για αυτήν. Δεν το λέω για εσένα συνάδελφε,γενικά μιλάω με αφορμή και το παρακάτω.https://www.in.gr/2020/10/02/greece/apantisi-papanikou-gia-skitso-tis-katalipseis/
χμμ.. ενδιαφέρον..και για την Αντιγόνη και τον Κρέοντα τι θα τους έλεγες αναρωτιέμαι (επειδή ανέφερες το και σωκράτη).
Δεν ΘΑ τους έλεγα.Φυσικά και διαπραγματευόμαστε τέτοια ζητήματα.Οι νόμοι σήμερα είναι αποτέλεσμα αυθαίρετης βούλησης ενός ή αποτέλεσμα δημοκρατικής ψηφοφορίας; Γι΄αυτό και είναι να απορεί κανείς με την αναφορά σε Πολυτεχνείο ...Μπορεί η δημοκρατία μας να έχει ένα σωρό προβλήματα,αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι νόμοι δεν πρέπει να τηρούνται.
Οι πρώτοι μπήκαν φυλακή για το υπόλοιπο της ζωής τους, τους δεύτερους τους παρακαλούσαμε να έρθουν...για να μην καταλήξουμε να λέμε τη δραχμή δραχμούλα. ...
Μα τι ημιμάθεια σε αυτό το φόρουμ..Για ποιο υπόλοιπο της ζωή τους; Που όσοι ήταν με θανατική ποινή, μετατράπηκαν από τον Καραμανλή σε ισόβια ("όταν λέμε ισόβια, εννοούμε ισόβια" έλεγε κιόλας) και τελικά αρκετοί από αυτούς (βλ. Παττακός, Μακαρέζος, Λαδάς και άλλοι) βγήκαν από τη φυλακή κάποια στιγμή και ψόφησαν ελεύθεροι.Όσο για τους δεύτερους, τους παρακαλούσαν να έρθουν οι εθνοπροδότες που μας κυβερνούσαν/ούν (αυτοί με το 25% των ψήφων, δημοκρατία γαρ), όχι ο λαός.Να ανοίξετε κανένα βιβλίο...
https://www.kathimerini.gr/opinion/561101938/katalipsi-kai-egkataleipsi/Κανείς πολιτικός από αυτή τη θέση δεν έκανε κάτι ποτέ για να αντιμετωπίσει αυτό το επαίσχυντο και διαλυτικό φαινόμενο της κοινωνίας. Από τότε που ήμουν μαθητής, και πάνε πολλά χρόνια πίσω, και κάθε χρόνο από τότε συνέβαινε το ίδιο. Με μικρές ή μεγάλες αφορμές. Το εύκολο: να κλείσεις ένα σχολείο. Πήρε το πολιτικό κόστος η υπουργός και προσωπικά, αν και δεν τους ψήφισα και δεν θα το έκανα, γιατί συνολικά μέχρι στιγμής πολιτεύονται με αρκετά λάθη, πέρα από την πανδημία, εκτιμώ πολύ αυτή την προσπάθεια. Δείχνει ότι ενδιαφέρεται για το δημόσιο σχολείο. Και με την εξΑΕ στο λοκντάουν έδειξε ότι προστατεύει το δημόσιο σχολείο. Γιατί να είμαστε απέναντι σε αυτό; Να θίξουμε τα πολλά στραβά που υπάρχουν, που υπήρχαν και από πριν, αλλά να βλέπουμε και όσα θετικά γίνονται. Τα σχολεία πρέπει να είναι σε λειτουργία ο κόσμος να χαλάσει! Ως εκπαιδευτικός που αγαπά τη δουλειά του και την ασκεί με πάθος, είμαι πολύ ικανοποιημένος που επιτέλους ένας υπουργός παιδείας έβαλε σε προτεραιότητα το δημόσιο σχολείο. Της καταλογίζω ότι από ιδεοληψία αφαίρεσε ώρες από τους κοινωνιολόγους. Αλλά η ενίσχυση των γλωσσών είναι στα συν. Υπάρχουν τρόποι να συζητηθούν αυτά τα ζητήματα και τα χίλια άλλα προβλήματα που υπάρχουν, αλλά με προτάσεις και από εμάς. Σοβαρές προτάσεις για όλα τα θέματα: αξιολόγηση εκπαιδευτικών, εξεταστικό σύστημα βαθμολόγηση των μαθητών, αναλυτικά προγράμματα, τρόπος διορισμών και τόσα άλλα. Με ενθουσιασμό θα εργάζομαι πάντα. Δεν το κάνω για τον μισθό. Έχω μάθει να ζω καλά με λίγα. Υπάρχει κάτι πιο σημαντικό από το χρήμα που διακυβεύεται στη δουλειά μας.
Σύντροφε leon, θα μεταφέρω την θέση σου στην ΚΟ
Τα παιδιά έχουν δίκιο. Και ναι αυτόν τον τρόπο έχουν για να αντιδράσουν. Εμείς που έχουμε κι άλλους τί ακριβώς κάνουμε; Ακολουθούμε διαταγές και κάνουμε τηλεκπαιδευση με απουσίες; Ούτε αυτό δεν μπόρεσε η υπουργός να οργανώσει σωστά! Είναι άχρηστη! Να πάει σπίτι της. Ακόμα και δικοί της το λένε! Μία ανακοίνωση χωρίς λάθος δεν έχουν καταφέρει ακόμα να βγάλουν.....