*

Αποστολέας Θέμα: Καταλήψεις στα σχολεία  (Αναγνώστηκε 83864 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #406 στις: Οκτώβριος 04, 2020, 12:18:46 πμ »
Φίλε μου τα παιδιά είχαν τα και έκαναν και είπαν ότι αρκετοί μεγάλοι δεν μπορούν να κάνουν επειδή φοβούνται και την σκιά τούς.
Τι ζητάνε τα παιδιά; Τα αυτονόητα! Χρήματα για την παιδεία και όχι για τα κανάλια και αεροπλάνα.
Κάνε μια αναζήτηση πόσα σχολεία έκλεισε φέτος (και οι προηγούμενοι) τα τελευταία χρόνια! Αν δεις έγιναν μόνο με οικονομικά κριτήρια... Έτσι βλέπουν τα παιδιά μας.
Κρίμα
Επομένως,για να καταλαβω.Σε επίπεδο αρχών,δεν σου μιλάω για συγκεκριμένες ενέργειες, είσαι ανοικτός π.χ. στο φαινόμενο των τρομοκρατικών οργανώσεων.Κάνω λάθος;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:28:46 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #407 στις: Οκτώβριος 04, 2020, 12:45:10 πμ »
Επομένως,για να καταλαβω.Σε επίπεδο αρχών,δεν σου μιλάω για συγκεκριμένες ενέργειες, είσαι ανοικτός π.χ. στο φαινόμενο των τρομοκρατικών οργανώσεων.Κάνω λάθος;
Δηλαδή κατ' εσέ η Μπάαντερ-Μάινχοφ ήταν τρομοκρατική οργάνωση; Όχι ένοπλο επαναστατικό κίνημα αντάρτικου πόλεως;

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #408 στις: Οκτώβριος 04, 2020, 02:04:32 πμ »
Εδω γράφονται τρελά πράγματα.
Από τη μία παρατηρώ ότι επανειλημμένα γινεται επιλεκτική επίκληση των νομων  σε ό,τι εξυπηρετεί μια συγκεκριμένη  επιχειρηματολογία   μόνο.
Ενώ οι καταλήψεις έχουν χαρακτηρισθεί επίσημα από την κυβέρνηση και από το νομικό κόσμο ως παράνομες, δεν γίνεται καν επίκληση της νομιμότητας  για την παύση των παράνομων καταλήψεωναυτών,  αλλά αναζητούνται ψίχουλα νομιμότητας για να μην πάρουν απουσίες οι καταληψίες!
Ακόμη, να μην χαρακτηρίζονται καν ως καταληψίες!
Παιδιά έλεος..

ναι αλλά στη μία περίπτωση είμαστε εμείς εκτεθειμένοι και υπόλογοι, στην άλλη όχι.

Να ρωτήσω κάτι επί της ουσίας σχετικά με τις καταλήψεις. Έχει βγει ΦΕΚ σχετικά με τις υποχρεώσεις του συλλόγου διδασκόντων που τον υποχρεώνει να βρίσκεται εντός του σχολικού χώρου ώστε να "λύσει" την κατάληψη;

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #409 στις: Οκτώβριος 04, 2020, 07:58:54 πμ »
Εδώ να δεις μηνύσεις που θα πέφτανε από τους γονείς. Πώς θα στηρίξεις νομικά απουσία σε μάθημα που δεν έγινε; Αν μείνει μαθητής για αυτό το λόγο, θα τρέχει το σχολείο στα δικαστήρια μέχρι να πεθάνει ο Χαϊλάντερ.

Νομίζω ότι χρειάζεται λίγο καλύτερη γνώση των νόμων και της λειτουργίας τους.  :-\
Θα έμπαιναν αυτόματα από το Υπουργείο. Από το κεντρικό σύστημα. Ας έκαναν μηνύσεις στο Υπουργείο. Κινείται και αυτή με τον πιο ασφαλή τρόπο. Οφείλουμε να της το αναγνωρίσουμε. Νόμοι υπήρχαν και τους έχουμε διαβάσει: αυτεπαγγέλτως εισαγγελέας! Χρειάστηκε να εκδώσει νέο ΦΕΚ. Διασώζει κάτι από την αξιοπρέπεια του δημοσίου σχολείου και του εκπαιδευτικού, ενώ ταυτόχρονα προστατεύει τον αδύναμο μαθητή. Δεν θα χάσει το μάθημά του. Οι άλλοι όμως που κλείνουν το σχολείο και το στερούν από όλους, για να έχουν χρόνο για το φροντιστήριο, δεν θα έπρεπε να δικαιούνται να συμμετέχουν στις εκπαιδευτικές διαδικασίες που διαλύουν.
Έχει χίλια δυο κακά; Ναι, έχει! Έχει όμως και χίλια δυο καλά το εκπαιδευτικό σύστημα στην χώρα μας! Οφείλουμε να τα αναδείξουμε και να τα παρουσιάσουμε στα παιδιά. Εδώ γκρίνια και μόνο γκρίνια. Αν περάσετε από χώρες του εξωτερικού είτε με απόσπαση είτε με άλλους τρόπους θα διαπιστώνατε ότι δεν είναι όλα λάθος. Ο εκπαιδευτικός όμως πουθενά αλλού δεν έχει τόση ελευθερία κινήσεων, για αυτό και εδώ φέρει την μεγαλύτερη ευθύνη για τα χάλια της εκπαίδευσης, όπου αυτά υπάρχουν, εννοώντας στην ουσία της: τι μαθαίνουν τελικά τα παιδιά! Και με κάκιστο βιβλίο και σε χάλια αίθουσες ένας καλός δάσκαλος θα λάμψει και μαζί του και οι μαθητές του! Υπήρξαμε μαθητές οι ίδιοι και το ξέρουμε καλά αυτό. Και όποιος δεν μπόρεσε, θα του δοθεί η ευκαιρία της επαναφοίτησης.
Το κράτος είμαστε όλοι μας και πρέπει να βάλουμε τα δυνατά μας να το βελτιώσουμε, μικροί μεγάλοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:28:46 »

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #410 στις: Οκτώβριος 04, 2020, 09:05:13 πμ »
Κινητοποιήσεις από την ΟΛΜΕ
Μάλιστα η ΟΛΜΕ έχει αποφασίσει να προχωρήσει σε 3ωρη στάση εργασίας από τις 8 το πρωί ως τις 11πμ από Δευτέρα ως Παρασκευή όταν και τίθεται σε εφαρμογή τα μέτρα που ανακοίνωσε η Νίκη Κεραμέως. Ενώ παράλληλα έχει καλέσει τις ΕΛΜΕ να προκηρύξουν άμεσα συμπληρωματικές στάσεις εργασίας από τις 11πμ ως τις 2μμ για τις ίδιες ημέρες για τα ημερήσια σχολεία και αντίστοιχα στάσεις εργασίας για την πρώτη βάρδια των εσπερινών σχολείων, με τις ΕΛΜΕ να καλύπτουν τη δεύτερη βάρδια.

Επιπλέον η ΟΛΜΕ έχει αποφασίσει να ζητήσει από την ΑΔΕΔΥ να προκηρύξει άμεσα απεργία-αποχή ως απάντηση στη σχετική υπουργική απόφαση και κάθε διαδικασία τηλεκπαίδευσης στα υπό κατάληψη σχολεία.

Πηγή: in.gr

Η..."μαχητικότητα" της ΟΛΜΕ για τα αιτήματα μαθητών και εκπαιδευτικών τα οποία προφανώς θεωρεί δεδομένα, εξαντλείται σε... στάσεις εργασίας.
Αν υπάρχει μαζική αποδοχή των αιτημάτων από τους εκπαιδευτικούς, ας προκηρύξει απεργία διαρκείας. Εκεί θα φανεί πόσοι εκπαιδευτικοί στηρίζουν, όπως λένε τουλάχιστον, τους μαθητές.
Όχι άλλες "πομφόλυγες και φληναφηματα"!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2020, 09:09:47 πμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #411 στις: Οκτώβριος 04, 2020, 09:22:46 πμ »
Έχουν ξεκινήσει αποχωρήσεις από τοπικές ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ από εκπαιδευτικούς ακόμη και διευθυντές σχολείων ως αντίδραση σε αυτές τις -πώς να τις χαρακτηρίσει κανείς- ανακοινώσεις τους. Το μόνο συμπέρασμα που βγάζει ένας απλός πολίτης διαβάζοντάς τες είναι: οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουν να εργαστούν. Δεν με εκπροσωπούν και αποχωρώ και εγώ από το όργανο. Με ένα κύμα αποχωρήσεων θα συνειδητοποιήσουν την αστοχία τους και σε αυτή την κρίση και σε όλες τις άλλες που υπήρχαν τα προηγούμενα χρόνια. Η τελευταία φορά που πήγα σε συνέλευση ήταν όταν επρόκειτο να τοποθετηθώ ως διοριστέος του ΑΣΕΠ και στο αίτημά μας να επιλέγουμε πρώτοι ή έστω βάσει μορίων και να μην προηγούνται οι του 40% , γέλασαν μαζί μας. Από τότε έπρεπε να έχω αποχωρήσει. Φέτος όμως μια οι ανακοινώσεις για τις εκλογές το Σάββατο μια για τις καταλήψεις και οι στάσεις στις οποίες δεν μαθαίνουμε ποτέ πόσοι συμμετέχουν, ξεχύλισε το ποτήρι!
Ρέα, κανέναν δεν εκπροσωπούν. Ούτε το 5% δεν θέλει απεργία ούτε για μία μέρα όχι διαρκείας!!! Κρίνετε από τα σχολεία σας. Χάθηκε η ισχύς των απεργιών, διότι προκηρύσσονταν με όποια αφορμή και χωρίς προτάσεις από μέρους μας.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #412 στις: Οκτώβριος 04, 2020, 09:34:07 πμ »
Δηλαδή κατ' εσέ η Μπάαντερ-Μάινχοφ ήταν τρομοκρατική οργάνωση; Όχι ένοπλο επαναστατικό κίνημα αντάρτικου πόλεως;
Μάλιστα.Για εμένα (και όχι μόνο...),ήταν ξεκάθαρα τρομοκρατική οργάνωση.
Ο συγκεκριμένος, τουλάχιστον είναι ειλικρινής.Το ερώτημα παραμένει και θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να γνωρίσουμε τις απόψεις και των υπολοίπων υποστηρικτών των καταλήψεων:
Σε επίπεδο αρχών,δεν μιλάω για συγκεκριμένες ενέργειες, είστε ανοικτοί π.χ. στο φαινόμενο των τρομοκρατικών οργανώσεων;

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #413 στις: Οκτώβριος 04, 2020, 09:58:45 πμ »
Θα έμπαιναν αυτόματα από το Υπουργείο. Από το κεντρικό σύστημα. Ας έκαναν μηνύσεις στο Υπουργείο. Κινείται και αυτή με τον πιο ασφαλή τρόπο. Οφείλουμε να της το αναγνωρίσουμε. Νόμοι υπήρχαν και τους έχουμε διαβάσει: αυτεπαγγέλτως εισαγγελέας! Χρειάστηκε να εκδώσει νέο ΦΕΚ. Διασώζει κάτι από την αξιοπρέπεια του δημοσίου σχολείου και του εκπαιδευτικού, ενώ ταυτόχρονα προστατεύει τον αδύναμο μαθητή. Δεν θα χάσει το μάθημά του. Οι άλλοι όμως που κλείνουν το σχολείο και το στερούν από όλους, για να έχουν χρόνο για το φροντιστήριο, δεν θα έπρεπε να δικαιούνται να συμμετέχουν στις εκπαιδευτικές διαδικασίες που διαλύουν.
Έχει χίλια δυο κακά; Ναι, έχει! Έχει όμως και χίλια δυο καλά το εκπαιδευτικό σύστημα στην χώρα μας! Οφείλουμε να τα αναδείξουμε και να τα παρουσιάσουμε στα παιδιά. Εδώ γκρίνια και μόνο γκρίνια. Αν περάσετε από χώρες του εξωτερικού είτε με απόσπαση είτε με άλλους τρόπους θα διαπιστώνατε ότι δεν είναι όλα λάθος. Ο εκπαιδευτικός όμως πουθενά αλλού δεν έχει τόση ελευθερία κινήσεων, για αυτό και εδώ φέρει την μεγαλύτερη ευθύνη για τα χάλια της εκπαίδευσης, όπου αυτά υπάρχουν, εννοώντας στην ουσία της: τι μαθαίνουν τελικά τα παιδιά! Και με κάκιστο βιβλίο και σε χάλια αίθουσες ένας καλός δάσκαλος θα λάμψει και μαζί του και οι μαθητές του! Υπήρξαμε μαθητές οι ίδιοι και το ξέρουμε καλά αυτό. Και όποιος δεν μπόρεσε, θα του δοθεί η ευκαιρία της επαναφοίτησης.
Το κράτος είμαστε όλοι μας και πρέπει να βάλουμε τα δυνατά μας να το βελτιώσουμε, μικροί μεγάλοι!

Αν θέλει το υπουργείο να βάλει απουσίες, να τις βάλει μόνο του.

Για τα συστήματα του εξωτερικού, έχω να σου πω πολλά. Η δική μου εμπειρία μου έχει δείξει ότι έχουν πολύ μεγαλύτερη ελευθερία οι καθηγητές εκεί σε σχέση με εμάς. Πρώτον γιατί δουλεύουν με curriculum και όχι με ύλη, άρα ο καθηγητής έχει πολύ περισσότερες επιλογές για το πώς θα διδάξει και δεύτερον γιατί έχουν πολύ καλύτερες υποδομές και διοικητικό προσωπικό στα σχολεία. Τέλειο δεν είναι κανένα σύστημα, εγώ πάντως δεν θα έβαζα στα πλεονεκτήματα του δικού μας την ελευθερία. Τι ελευθερία έχω, όταν αυτή τη στιγμή στην Α' λυκείου υποτίθεται ότι θα εξεταστούν τα παιδιά με τράπεζα θεμάτων, η ύλη έφτασε την περασμένη βδομάδα στα σχολεία -σε κάποια μαθήματα είχε τεράστιες αλλαγές σε σχέση με πέρσι- και φυσικά η τράπεζα δεν έχει φτιαχτεί ακόμα; Αλλά βγαίνουμε εκτός θέματος.

Μη με παρεξηγήσεις, αγαπάω πολύ το δημόσιο σύστημα και παλεύω όπως μπορώ. Συνεχίζει να με εκπλήσσει ότι παρά τα στραβά του, με ένα μυστήριο τρόπο έχει αποτελέσματα -εξαιρετικά πενιχρά σε σχέση με τον κόπο και το χρόνο που καταβάλλεται από τα παιδιά, αλλά υπάρχουν. Και θεωρώ ότι αν λειτουργεί κάτι, οφείλεται στο φιλότιμο πολλών συναδέλφων που μέσα στις ασάφειες, τις αβεβαιότητες και την μονίμως παρωχημένη ύλη, δίνουν τις μικρές καθημερινές τους μάχες μέσα στην τάξη. Δεν είμαστε όμως αντίπαλοι με τα παιδιά, συνοδοιπόροι είμαστε σε αυτό.

ΥΓ. Θα επαναλάβω ότι οι νόμοι εφαρμόζονται κατά γράμμα και όχι κατά το δοκούν. Πολλή προσοχή, γιατί αυτή τη στιγμή δεν είναι ξεκάθαρο ποιανού αρμοδιότητα είναι να καθορίσει ποιοι μαθητές είναι οι "καταληψίες". Απλά πετάει το ΦΕΚ ότι όσοι παρακωλύουν τη διαδικασία δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως, χωρίς όμως να ορίζεται πουθενά ποιος θα βάλει την υπογραφή του στην διοικητική πράξη που θα ορίσει το ποιοι είναι αυτοί. Αν είναι αρμοδιότητα του συλλόγου, πρέπει να γίνει πρακτικό και να γραφτούν ονόματα, όπως γίνεται στα αποτελέσματα. Είναι αρμοδιότητα του διευθυντή; Είναι αρμοδιότητα του διευθυντή Δευτεροβάθμιας; Εφόσον -όπως επιμένετε τόσο- είναι παράνομη πράξη, πρέπει να ανακατευτεί η αστυνομία και ο εισαγγελέας και μήπως δεν είναι καθόλου αρμοδιότητα των σχολείων αυτό; Και αυτό πρέπει να οριστεί με σαφήνεια, γιατί αλλιώς όποιος βάλει υπογραφή σε τέτοια πράξη, είναι έκθετος στην πολύ απλή ερώτηση: "Και πού το 'δες γραμμένο;"
ΥΓ2. Σε επίπεδο αρχών, αφού το θέσατε και αυτό, προσωπικά είμαι αντίθετη σε κάθε μορφή βίας η οποία θέτει σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές. Ως ιστορικός, ωστόσο, θα ήθελα να προσθέσω ότι καμία επανάσταση δεν είναι νόμιμη. Το ερώτημα που τίθεται κατά βάση είναι αν μπορεί να δικαιολογηθεί κάποια μορφή βίας -και σε ποιο βαθμό- κατά τη διεκδίκηση δίκαιων αιτημάτων.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #414 στις: Οκτώβριος 04, 2020, 10:35:39 πμ »
ΥΓ2. Σε επίπεδο αρχών, αφού το θέσατε και αυτό, προσωπικά είμαι αντίθετη σε κάθε μορφή βίας η οποία θέτει σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές. Ως ιστορικός, ωστόσο, θα ήθελα να προσθέσω ότι καμία επανάσταση δεν είναι νόμιμη. Το ερώτημα που τίθεται κατά βάση είναι αν μπορεί να δικαιολογηθεί κάποια μορφή βίας -και σε ποιο βαθμό- κατά τη διεκδίκηση δίκαιων αιτημάτων.
Επανάσταση σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα εναντίον ποιου;;;Και λες ότι οι νόμοι τηρούνται κατά γράμμα, αλλά από την άλλη ότι η επανάσταση δεν είναι νόμιμη ή, ακόμα χειρότερα,ότι τίθεται ζήτημα χρήσης βίας σε διεκδίκηση "δίκαιων" αιτημάτων;Και όλα αυτά, επαναλαμβάνω,πάντα εντός του δημοκρατικού πολιτεύματος;

Και μετά από αυτά σε προβληματίζει δήθεν το ποιος θα πάρει παρουσίες; Συγνώμη, αλλά στα δικά μου τα αυτιά ακούγονται όλα  ως υπεκφυγές,για να μην πω έμμεσος εκφοβισμός.
Ο εκπαιδευτικός το μόνο που έχει να κάνει είναι το μάθημά του διαδικτυακά.Εάν την ίδια στιγμή πάει ο διευθυντής και ο φύλακας με έναν κόφτη να κόψει τις αλυσίδες,ποιος θα τον εμποδίσει;Ο μαθητής που παρακολουθεί το μάθημα;Το δισυπόστατο μόνο σε κβαντικά συστήματα μπορεί θεωρητικά να δικαιολογηθεί, από όσο ξέρω.

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #415 στις: Οκτώβριος 04, 2020, 10:38:11 πμ »
Έχουν ξεκινήσει αποχωρήσεις από τοπικές ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ από εκπαιδευτικούς ακόμη και διευθυντές σχολείων ως αντίδραση σε αυτές τις -πώς να τις χαρακτηρίσει κανείς- ανακοινώσεις τους. Το μόνο συμπέρασμα που βγάζει ένας απλός πολίτης διαβάζοντάς τες είναι: οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουν να εργαστούν. Δεν με εκπροσωπούν και αποχωρώ και εγώ από το όργανο. Με ένα κύμα αποχωρήσεων θα συνειδητοποιήσουν την αστοχία τους και σε αυτή την κρίση και σε όλες τις άλλες που υπήρχαν τα προηγούμενα χρόνια. Η τελευταία φορά που πήγα σε συνέλευση ήταν όταν επρόκειτο να τοποθετηθώ ως διοριστέος του ΑΣΕΠ και στο αίτημά μας να επιλέγουμε πρώτοι ή έστω βάσει μορίων και να μην προηγούνται οι του 40% , γέλασαν μαζί μας. Από τότε έπρεπε να έχω αποχωρήσει. Φέτος όμως μια οι ανακοινώσεις για τις εκλογές το Σάββατο μια για τις καταλήψεις και οι στάσεις στις οποίες δεν μαθαίνουμε ποτέ πόσοι συμμετέχουν, ξεχύλισε το ποτήρι!
Ρέα, κανέναν δεν εκπροσωπούν. Ούτε το 5% δεν θέλει απεργία ούτε για μία μέρα όχι διαρκείας!!! Κρίνετε από τα σχολεία σας. Χάθηκε η ισχύς των απεργιών, διότι προκηρύσσονταν με όποια αφορμή και χωρίς προτάσεις από μέρους μας.

Συμφωνώ. Για αυτό άλλωστε δεν τολμούν να προκηρύξουν απεργία. Γνωρίζουν το ποσοστό που θα συμμετάσχει.
Υ.Γ Αν και είναι εκτός θέματος, όντως η ΟΛΜΕ γελούσε με τους επιτυχόντες του διαγωνισμού ΑΣΕΠ. Της προκαλούσαν αλλεργία. Προϋπηρεσία και μόνο προϋπηρεσία!
Επιεικως, άλλη μια φορά απαράδεκτη!

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #416 στις: Οκτώβριος 04, 2020, 10:42:21 πμ »
ΥΓ2. Σε επίπεδο αρχών, αφού το θέσατε και αυτό, προσωπικά είμαι αντίθετη σε κάθε μορφή βίας η οποία θέτει σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές. Ως ιστορικός, ωστόσο, θα ήθελα να προσθέσω ότι καμία επανάσταση δεν είναι νόμιμη. Το ερώτημα που τίθεται κατά βάση είναι αν μπορεί να δικαιολογηθεί κάποια μορφή βίας -και σε ποιο βαθμό- κατά τη διεκδίκηση δίκαιων αιτημάτων.
[/quote]Πολύ ωραία τοποθέτηση. Ποια επανάσταση όμως αναφέρεις; Τι ζητούν τελικά οι μαθητές; Γιατί σε εμάς δεν θέλουν απλώς τη μάσκα. Και επειδή καμιά πολιτική παράταξη δεν επενέβη το αίτημα παρέμεινε το ίδιο. Ένα και μοναδικό. Δεν αδικώ τα παιδιά, έχουν βολευτεί στην λίγη προσπάθεια. Οι επαναστάσεις που έφεραν αποτέλεσμα δεν είχαν στη βάση τους έλλειμμα γνώσης. Το αίτημα ήταν περισσότερο μερίδιο στα κέντρα αποφάσεων. Έχουμε δημοκρατία και μπορεί ο καθένας να ακουστεί και να πιέσει με νόμιμους τρόπους. Τι σχέση έχει η Γαλλία με την απολυταρχία της του 18ου αιώνα, η Ρωσία του τσάρου του 20ου με την ΕΕ του 21ου; Επειδή είσαι ιστορικός, έχεις διπλή ευθύνη να μεταφέρεις τα σωστά δεδομένα και τα γεγονότα ως είχαν και τα παιδιά θα κρίνουν. Έχουν κρίση, όταν έχουν γνώση. Όταν υπεραπλουστεύουμε το αίτημα της επανάστασης και τα μέσα της, οδηγούμαστε σε φασιστικά χαρακτηριστικά επιβολής της άποψής μας. Προσωπικά είμαι υπέρμαχος της αναίμακτης επανάστασης, της ειρηνικής, που έχει να αναδείξει πολλά θετικά αποτελέσματα. Δεν θα υποστήριζα πουέ τον αποκεφαλισμό ακόμη και του βασιλιά που θα μου έπινε το αίμα, γιατί θα κατέληγα απλώς να του μοιάζω. Θα ακολουθούσα έναν Γκάντι όμως. Και ας κατέληγα δολοφονημένος. Όποιος θεωρεί λοιπόν ότι κάνει επανάσταση, γιατί χρειάζεται την ασφάλεια της ολοκληρωμένης φοίτησης; Γιατί χρειάζεται τις φτερούγες του κινήματος να κρυφτεί; Θα χαρεί να θυσιαστεί! Έτσι έχω κατανοήσει εγώ τις επαναστάσεις και ας μην είμαι ιστορικός.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #417 στις: Οκτώβριος 04, 2020, 11:04:41 πμ »
Μάλιστα.Για εμένα (και όχι μόνο...),ήταν ξεκάθαρα τρομοκρατική οργάνωση.
Ο συγκεκριμένος, τουλάχιστον είναι ειλικρινής.Το ερώτημα παραμένει και θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να γνωρίσουμε τις απόψεις και των υπολοίπων υποστηρικτών των καταλήψεων:
Σε επίπεδο αρχών,δεν μιλάω για συγκεκριμένες ενέργειες, είστε ανοικτοί π.χ. στο φαινόμενο των τρομοκρατικών οργανώσεων;
Ναι, αλλά επιμένεις να τις ονομάζεις τρομοκρατικές. Αυτό αποτελεί δικιά σου οπτική και μερικών ακόμη. Ως τρομοκρατικά χαρακτηρίζονται πλείστα κοινωνικοαπελευθερωτικά κινήματα στον κόσμο. Ως τρομοκράτης εκτελέστηκε ο Λουμούμπα. Το Κράτος, που υποστηρίζεις, ό,τι απειλεί την εξουσία και παντοδυναμία του το βαφτίζει τρομοκρατία. Πρόκειται για την επίσημη προπαγάνδα που αποπειράται, πλην της φυσικής εξόντωσης, να στιγματίσει ηθικά λαϊκούς αγωνιστές.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #418 στις: Οκτώβριος 04, 2020, 11:14:54 πμ »
Επανάσταση σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα εναντίον ποιου;;;Και λες ότι οι νόμοι τηρούνται κατά γράμμα, αλλά από την άλλη ότι η επανάσταση δεν είναι νόμιμη ή, ακόμα χειρότερα,ότι τίθεται ζήτημα χρήσης βίας σε διεκδίκηση "δίκαιων" αιτημάτων;Και όλα αυτά, επαναλαμβάνω,πάντα εντός του δημοκρατικού πολιτεύματος;

Έχουν γίνει και πολύ βίαιες διαμαρτυρίες σε δημοκρατικά πολιτεύματα, με αίτημα ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή των πολιτών στη λήψη αποφάσεων. Τυχαίο παράδειγμα ο Μάης του 68. Ή το κίνημα περί δικαιωμάτων στην Αμερική τη δεκαετία του '60. Δεν τα λες και ακριβώς ειρηνικά. Αυτό δεν σημαίνει ότι υποστηρίζω τη βία γενικώς, απλώς αναφέρω γεγονότα.

Και μετά από αυτά σε προβληματίζει δήθεν το ποιος θα πάρει παρουσίες; Συγνώμη, αλλά στα δικά μου τα αυτιά ακούγονται όλα  ως υπεκφυγές,για να μην πω έμμεσος εκφοβισμός.

Νομίζω ότι δεν έχεις καταλάβει τι λέω. Δεν με προβληματίζει ποιος θα πάρει παρουσίες. Με προβληματίζει ποιος θα φτιάξει την κατάσταση με βάση την οποία θα πάρω παρουσίες. Κοινώς, ποιος θα σηκώσει το βάρος να χαρακτηρίσει ένα μαθητή εγκληματία, χωρίς να υπάρχει κανένα νομικό πλαίσιο για αυτό.




Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #419 στις: Οκτώβριος 04, 2020, 11:25:16 πμ »
ΥΓ2. Σε επίπεδο αρχών, αφού το θέσατε και αυτό, προσωπικά είμαι αντίθετη σε κάθε μορφή βίας η οποία θέτει σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές. Ως ιστορικός, ωστόσο, θα ήθελα να προσθέσω ότι καμία επανάσταση δεν είναι νόμιμη. Το ερώτημα που τίθεται κατά βάση είναι αν μπορεί να δικαιολογηθεί κάποια μορφή βίας -και σε ποιο βαθμό- κατά τη διεκδίκηση δίκαιων αιτημάτων.
Πολύ ωραία τοποθέτηση. Ποια επανάσταση όμως αναφέρεις; Τι ζητούν τελικά οι μαθητές; Γιατί σε εμάς δεν θέλουν απλώς τη μάσκα. Και επειδή καμιά πολιτική παράταξη δεν επενέβη το αίτημα παρέμεινε το ίδιο. Ένα και μοναδικό. Δεν αδικώ τα παιδιά, έχουν βολευτεί στην λίγη προσπάθεια. Οι επαναστάσεις που έφεραν αποτέλεσμα δεν είχαν στη βάση τους έλλειμμα γνώσης. Το αίτημα ήταν περισσότερο μερίδιο στα κέντρα αποφάσεων. Έχουμε δημοκρατία και μπορεί ο καθένας να ακουστεί και να πιέσει με νόμιμους τρόπους. Τι σχέση έχει η Γαλλία με την απολυταρχία της του 18ου αιώνα, η Ρωσία του τσάρου του 20ου με την ΕΕ του 21ου; Επειδή είσαι ιστορικός, έχεις διπλή ευθύνη να μεταφέρεις τα σωστά δεδομένα και τα γεγονότα ως είχαν και τα παιδιά θα κρίνουν. Έχουν κρίση, όταν έχουν γνώση. Όταν υπεραπλουστεύουμε το αίτημα της επανάστασης και τα μέσα της, οδηγούμαστε σε φασιστικά χαρακτηριστικά επιβολής της άποψής μας. Προσωπικά είμαι υπέρμαχος της αναίμακτης επανάστασης, της ειρηνικής, που έχει να αναδείξει πολλά θετικά αποτελέσματα. Δεν θα υποστήριζα πουέ τον αποκεφαλισμό ακόμη και του βασιλιά που θα μου έπινε το αίμα, γιατί θα κατέληγα απλώς να του μοιάζω. Θα ακολουθούσα έναν Γκάντι όμως. Και ας κατέληγα δολοφονημένος. Όποιος θεωρεί λοιπόν ότι κάνει επανάσταση, γιατί χρειάζεται την ασφάλεια της ολοκληρωμένης φοίτησης; Γιατί χρειάζεται τις φτερούγες του κινήματος να κρυφτεί; Θα χαρεί να θυσιαστεί! Έτσι έχω κατανοήσει εγώ τις επαναστάσεις και ας μην είμαι ιστορικός.

Συμφωνώ στα περισσότερα.  :)

Μια μικρή παρατήρηση μόνο: μπορεί να θεωρείς ότι κάνω μια υπεραπλούστευση, την οποία έκανα για να δείξω ότι σε πολλές περιπτώσεις έχει χρησιμοποιηθεί βία για δίκαια αιτήματα. Αν θεωρείς ότι κάνω λάθος, μπορεί απλά να πεις ότι, κατά τη γνώμη σου, κάνω λάθος. Δεν είναι "φασιστικό χαρακτηριστικό επιβολής της άποψής μας" η διατύπωση μιας λανθασμένης άποψης. Η διαφωνία δεν είναι φασιστική συμπεριφορά, είναι βασική αρχή του διαλόγου.  ;)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 266
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 247
Σύνολο: 248

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.