*

Αποστολέας Θέμα: Καταλήψεις στα σχολεία  (Αναγνώστηκε 83896 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 88
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #574 στις: Οκτώβριος 11, 2020, 05:37:28 μμ »
Πανό ξέρουν να φτιάχνουν φαντάζομαι έχουν καλύτερους δασκάλους στην ΟΒ της ΚΝΕ... πάρα στο σχολείο που πηγαίνουν... 8)

Ναι, τι; Ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα; Ότι παιδιά 15 χρονών δεν ξέρουν να φτιάχνουν πανό;

Τα 2-3 παιδιά που έφτιαξαν αυτό το πανό είναι απρόσεκτα. Το 'χει αυτό η εφηβεία. Το μήνυμα του πανό όμως το είδες; Είναι αποτελεσματικό μέσο παιδαγωγικής η τράπεζα θεμάτων;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:23:23 »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #575 στις: Οκτώβριος 11, 2020, 08:24:00 μμ »
Δυσκολεύομαι πάρα πολύ να βλέπω ανθρώπους που υποτίθεται ενδιαφέρονται για την παιδεία και τους μαθητές να μη συγχωρούν ένα λάθος των μαθητών. Αυτό δείχνει εμπαθή δάσκαλο, που φοβάται τα παιδιά, που περιμένει να κάνουν το λάθος για να τους το τρίψει στα μούτρα...

Όχι πως περίμενα να πάρω απάντηση για την τράπεζα θεμάτων. Όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα, ενοχλούν τα ορθογραφικά.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #576 στις: Οκτώβριος 11, 2020, 08:29:44 μμ »
elranna,
μη νομίζεις ότι όλοι όσοι γράφουν εδώ μέσα είναι απαραίτητα και εκπαιδευτικοί. 

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #577 στις: Οκτώβριος 11, 2020, 08:39:45 μμ »
Σας παρακαλω πολυ παραμεινετε στο θεμα.

Χαρακτηρισμοι σε συναδελφους δεν θα γινονται ανεκτοι.

Οσοι θελετε μπορειτε επικοινωνησετε μεσω προσωπικων μηνυματων ..

Ειναι κριμας να κλειδωθει το νημα κατι το οποιο θα γινει αναγκαστικα αν καποιοι συνεχιζουν παραβαινουν τους κανονισμους του φορουμ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:23:23 »

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #578 στις: Οκτώβριος 11, 2020, 10:24:22 μμ »
Δυσκολεύομαι πάρα πολύ να βλέπω ανθρώπους που υποτίθεται ενδιαφέρονται για την παιδεία και τους μαθητές να μη συγχωρούν ένα λάθος των μαθητών. Αυτό δείχνει εμπαθή δάσκαλο, που φοβάται τα παιδιά, που περιμένει να κάνουν το λάθος για να τους το τρίψει στα μούτρα...

Όχι πως περίμενα να πάρω απάντηση για την τράπεζα θεμάτων. Όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα, ενοχλούν τα ορθογραφικά.
Συγγνώμη που επεμβαίνω στην κουβέντα, αλλά γιατί έχεις πρόβλημα με την τράπεζα θεμάτων; Σε τι ενοχλεί; Οι μαθητές αγνοούν τη σημασία της και το βάζουν στα αιτήματά τους, όπως και όλα τα άλλα. Η μάσκα εξ αρχής ήταν το πρόβλημα. Τα ίδια θέλουν να είναι όλα μαζί. Δεν τους άρεσε το εκ περιτροπής του Μαίου.
Την κατήργησε η προηγούμενη κυβέρνηση, χωρίς αιτιολογία, διαλύοντας μια προσπάθεια. Είχε τα προβλήματά της, γιατί κυρίως έγινε κάπως βιαστικά και κάποια θέματα δεν είχεν ελεγχεί, όπως θα έπρεπε. Δεν μπορεί να θεωρείται όμως μεταρρύθμιση το ότι καταργήθηκε. Και πολύ περισσότερο δεν μπορεί να αποτελεί αίτημα και δικαιολογία για καταλήψεις. Όπως πολλές φορές έχω πει, μόνο στα ολοκληρωτικά καθεστώτα θα τη δικαιολογούσα. Για αιτήματα συνοδά με την ελευθερία.
Από εμπειρία δική μου να καταθέσω ότι αρκετές φορές ενώ έχουμε κάποιοι συνάδελφοι ολοκληρώσει την ύλη και κάνουμε και επαναλήψεις, ένας δυο δεν έχουν κάνει παρά μόνο 2 κεφάλαια τα αρχικά. Με βαθμούς από 18-20 οι κύριοι, ενώ εμείς αξιολογούσαμε κανονικότατα. Τέτοια ευτράπελα δεν μπορούν να συμβούν με την τράπεζα. Ένα θετικό αυτό από εμένα.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #579 στις: Οκτώβριος 12, 2020, 06:31:31 μμ »
Συγγνώμη που επεμβαίνω στην κουβέντα, αλλά γιατί έχεις πρόβλημα με την τράπεζα θεμάτων; Σε τι ενοχλεί; Οι μαθητές αγνοούν τη σημασία της και το βάζουν στα αιτήματά τους, όπως και όλα τα άλλα. Η μάσκα εξ αρχής ήταν το πρόβλημα. Τα ίδια θέλουν να είναι όλα μαζί. Δεν τους άρεσε το εκ περιτροπής του Μαίου.
Την κατήργησε η προηγούμενη κυβέρνηση, χωρίς αιτιολογία, διαλύοντας μια προσπάθεια. Είχε τα προβλήματά της, γιατί κυρίως έγινε κάπως βιαστικά και κάποια θέματα δεν είχεν ελεγχεί, όπως θα έπρεπε. Δεν μπορεί να θεωρείται όμως μεταρρύθμιση το ότι καταργήθηκε. Και πολύ περισσότερο δεν μπορεί να αποτελεί αίτημα και δικαιολογία για καταλήψεις. Όπως πολλές φορές έχω πει, μόνο στα ολοκληρωτικά καθεστώτα θα τη δικαιολογούσα. Για αιτήματα συνοδά με την ελευθερία.
Από εμπειρία δική μου να καταθέσω ότι αρκετές φορές ενώ έχουμε κάποιοι συνάδελφοι ολοκληρώσει την ύλη και κάνουμε και επαναλήψεις, ένας δυο δεν έχουν κάνει παρά μόνο 2 κεφάλαια τα αρχικά. Με βαθμούς από 18-20 οι κύριοι, ενώ εμείς αξιολογούσαμε κανονικότατα. Τέτοια ευτράπελα δεν μπορούν να συμβούν με την τράπεζα. Ένα θετικό αυτό από εμένα.

Ευτυχώς, είχα την τύχη μια χρονιά να δουλέψω σε σχολείο με baccalaureate. Εκεί, λοιπόν, είδα τι σημαίνει curriculum και πόσο παρωχημένη και απολιθωμένη είναι η δική μας αντίληψη περί "ύλης". Είναι φοβερά ενδιαφέρον και απελευθερωτικό να οργανώνεις εσύ το μάθημά σου με βάση το curriculum και όχι να πηγαίνεις παράγραφο-παράγραφο, σελίδα-σελίδα, με κόμμα και τελεία, όπως στο ελληνικό σύστημα. Δεν συζητώ, φυσικά, για τη δυνατότητα να προσαρμόζεις το περιεχόμενο του μαθήματός σου στις ιδιαιτερότητες και τις προτιμήσεις των μαθητών. Γι'αυτό δεν τη θέλω την τράπεζα θεμάτων: γιατί θα περιορίσει το μάθημα σε αυτό που περιέχουν τα βιβλία 20ετίας. Θα "πανελληνιοποιήσει" όλο το λύκειο, θα πνίξει την ελάχιστη κριτική σκέψη και δημιουργικότητα που υπάρχει και σίγουρα δε θα προσφέρει πραγματική γνώση, αλλά παπαγαλία και τεχνικές εξετάσεων. Ε, έχουμε τις πανελλήνιες γι'αυτό -ήδη τεράστιο πρόβλημα, δεν βρίσκω κανένα λόγο να το επεκτείνουμε και στις άλλες τάξεις.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #580 στις: Οκτώβριος 12, 2020, 07:23:19 μμ »
https://www.kathimerini.gr/opinion/561112138/oi-akraioi-kathe-pleyras-echoyn-to-pano-cheri/

Ακρότητες...μόνο. Η μεσότητα είναι δύσκολη. Η μετριότητα εύκολη. Και εδώ μέσα παρατηρείται δυστυχώς. Έχω κλείσει όλα τα "σόσιαλ μίντια" για αυτούς τους λόγους. Να μην αηδιάζω κάθε φορά που ανοίγω το κινητό μου. Δεν υπάρχει λόγος συνετός, μεστός και δημοκρατικός πια. Σπανίζει. Όταν ξέρεις όμως τι αναζητάς, τον εντοπίζεις. Όταν ψάχνεις να επιβεβαιώσεις τον εαυτό σου κοιτάζεις στον καθρέπτη το τέρας.

Καλά τα λες για την εμπειρία σου,  elranna. Μπορείς να την εφαρμόσεις σε κάποιο βαθμό έστω και στο ελληνικό σύστημα. Υπάρχει απίστευτος χώρος να κινηθείς. Ποτέ πχ δεν δουλεύω με το ένα και μοναδικό εγχειρίδιο, το σχολικό βιβλίο. Αν κάποιος επίσης αποκτήσει τη γνώση, οι εξετάσεις δεν τον τρομάζουν. Ούτε είναι απαραίτητη η παπαγαλία. Προσωπικά ούτε ένα δίστιχο για σχολική εορτή δεν κατάφερα να αποστηθίσω ποτέ. Δεν με εμπόδισε αυτό σε κάτι...ποτέ δεν στάθηκε εμπόδιο στις σπουδές μου.
Μύθος ότι οι εξετάσεις αντιμετωπίζονται με παπαγαλία. Έχει εδραιωθεί από τα φροντιστήρια κυρίως. Ευτυχώς δεν πήγα ποτέ!

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #581 στις: Οκτώβριος 12, 2020, 08:04:25 μμ »
Καλά τα λες για την εμπειρία σου,  elranna. Μπορείς να την εφαρμόσεις σε κάποιο βαθμό έστω και στο ελληνικό σύστημα. Υπάρχει απίστευτος χώρος να κινηθείς. Ποτέ πχ δεν δουλεύω με το ένα και μοναδικό εγχειρίδιο, το σχολικό βιβλίο. Αν κάποιος επίσης αποκτήσει τη γνώση, οι εξετάσεις δεν τον τρομάζουν. Ούτε είναι απαραίτητη η παπαγαλία. Προσωπικά ούτε ένα δίστιχο για σχολική εορτή δεν κατάφερα να αποστηθίσω ποτέ. Δεν με εμπόδισε αυτό σε κάτι...ποτέ δεν στάθηκε εμπόδιο στις σπουδές μου.
Μύθος ότι οι εξετάσεις αντιμετωπίζονται με παπαγαλία. Έχει εδραιωθεί από τα φροντιστήρια κυρίως. Ευτυχώς δεν πήγα ποτέ!

Εννοείται ότι την εφαρμόζω, εκεί που μπορώ. Σε κάποια μαθήματα, ειδικά σε γλώσσα και λογοτεχνία, τείνω να αγνοώ τελείως το εγχειρίδιο. Αν όμως επιβληθεί η τράπεζα θεμάτων, δε θα μπορώ να το κάνω. Αναγκαστικά, θα πρέπει να περιοριστώ στο σχολικό, γιατί τα θέματα θα έρθουν από εκεί. Δεν το συζητώ ότι το πιο πιθανόν είναι ότι θα κάνουμε ένα πασάλειμμα των πάντων, γιατί στα δικά μας τουλάχιστον μαθήματα, η ύλη είναι υπερβολικά μεγάλη σε σχέση με το διαθέσιμο χρόνο -ειδικά φέτος που υπάρχουν τα κενά της προηγούμενης χρονιάς. Γενικά, θεωρώ ότι η τράπεζα είναι οπισθοδρόμηση και όχι βελτίωση.

Το αν τα παιδιά το καταλαβαίνουν αυτό στην ολότητά του, είναι τεράστια συζήτηση. Σίγουρα όμως καταλαβαίνουν ότι είναι κάτι που δεν είναι καλό ούτε γι'αυτά ούτε για εμάς. Σίγουρα μπορούν να επιλέξουν διαφορετικούς τρόπους διαμαρτυρίας. Το ότι επέλεξαν ένα βίαιο μέσο δεν ακυρώνει το δίκαιο του αιτήματος.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #582 στις: Οκτώβριος 12, 2020, 08:31:55 μμ »
Ο συνδυασμός της βάσης με την τράπεζα οδήγησε στο να μείνουν κάποια παιδιά στο Λύκειο. Βασικά έδειξε ποιοι πραγματικά μπορούν να περάσουν. Δεν τη βρίσκω δαιμόνια. Αν περιοριστεί μάλιστα η ύλη και αν είναι στο ποσοστό που ήταν όσον αφορά στα θέματα, θα φέρει και θετικά αποτελέσματα. Το Λύκειο πρέπει να προσφέρει εγκύκλιο παιδεία αλλά και να προετοιμάζει για τις σπουδές. Το ότι οι μαθητές μας ανταπεξέρχονται σε όποιο πανεπιστήμιο του εξωτερικού και αν βρεθούν πρέπει να συνυπολογίζεται στην κριτική που ασκούμε στο ελληνικό σύστημα.
Δεν θεωρώ πως τα παιδιά ζητούν κάτι άλλο από το να μην κοπιάσουν.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #583 στις: Οκτώβριος 12, 2020, 09:54:35 μμ »
Ο συνδυασμός της βάσης με την τράπεζα οδήγησε στο να μείνουν κάποια παιδιά στο Λύκειο. Βασικά έδειξε ποιοι πραγματικά μπορούν να περάσουν. Δεν τη βρίσκω δαιμόνια. Αν περιοριστεί μάλιστα η ύλη και αν είναι στο ποσοστό που ήταν όσον αφορά στα θέματα, θα φέρει και θετικά αποτελέσματα. Το Λύκειο πρέπει να προσφέρει εγκύκλιο παιδεία αλλά και να προετοιμάζει για τις σπουδές. Το ότι οι μαθητές μας ανταπεξέρχονται σε όποιο πανεπιστήμιο του εξωτερικού και αν βρεθούν πρέπει να συνυπολογίζεται στην κριτική που ασκούμε στο ελληνικό σύστημα.
Δεν θεωρώ πως τα παιδιά ζητούν κάτι άλλο από το να μην κοπιάσουν.

Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι συμφωνείς με την ύπαρξη της "ύλης", όπως ορίζεται στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Εγώ -και από τα λίγα που ξέρω και η σύγχρονη παιδαγωγική- διαφωνώ κάθετα. Πλέον μιλάμε για curriculum και χώρες όπως η Φινλανδία είναι ακόμα πιο μπροστά με την κατάργηση της διάκρισης των αντικειμένων. Εδώ, στην Ελλάδα, ακόμα είμαστε ένα αιώνα πίσω και το περηφανευόμαστε κιόλας.

Δεύτερον, οι μαθητές μας καταβάλλουν δυσανάλογη προσπάθεια σε χρόνο και κόπο για τις γνώσεις που αποκομίζουν και τις δεξιότητες που αποκτούν. Ναι, μπορούν και αντεπεξέρχονται, αλλά έχουν αφιερώσει πάρα πολύ χρόνο και πολύ χρήμα, αν βάλεις μέσα και τα φροντιστήρια.

Ποια είναι τα θετικά αποτελέσματα που θα φέρει η τράπεζα; Αν εννοείς ότι θα μείνουν μαθητές, αυτό μάλλον λέει περισσότερα για την αποτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος παρά για την επιτυχία της αξιολόγησης. Κάποιο άλλο θετικό αποτέλεσμα που εγώ δεν βλέπω υπάρχει;

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #584 στις: Οκτώβριος 12, 2020, 10:32:42 μμ »
Πολλά θετικά.Βασικά είναι τέτοια η κατάσταση που καθίσταται απαραίτητη η λειτουργία τράπεζας.
Όσο το σύστημά μας είναι έτσι δομημένο, χρειάζεται μία επανεκκίνηση με εντατικοποίηση της προσπάθειας και των μαθητών και των εκπαιδευτικών.
Με την έννοια ότι ο λαϊκισμός επέβαλε την ισοπέδωση προς τα κάτω,το χαμήλωμα του πήχη των απαιτήσεων και την αποθέωση της ελάσσονας προσπάθειας.
Μιλάμε για ΙΒ,όταν εξακολουθούμε να έχουμε τις πανελλαδικές εξετάσεις και οι μαθητές μας φτάνουν στο Λύκειο και δυσκολεύονται ακόμα και με δεξιότητες,όπως της ανάγνωσης.
Φυσικά και δεν είναι το ζητούμενο η μαθητική διαρροή, αλλά φτάσαμε στο σημείο να καταβάλεις υπερπροσπάθεια για να μείνεις στην ίδια τάξη και πάλι να σε περνάνε.Ας κλείσουν πανεπιστημιακά τμήματα και ας πάνε τα κονδύλια αυτά στα ΕΠΑΛ, μήπως και αναβαθμιστούν και προσελκύσουν περισσότερους μαθητές.
Αλληλοκοροϊδευόμαστε αυτή τη στιγμή στο Λύκειο.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #585 στις: Οκτώβριος 12, 2020, 11:02:10 μμ »
Επανεκκίνηση σημαίνει ξεκινάω μεταρρύθμιση από το νηπιαγωγείο. Σημαίνει αλλάζω αναλυτικά προγράμματα, φτιάχνω νέα βιβλία δίνοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα πολλαπλών εγχειριδιών, σημαίνει εφαρμόζω νέες μεθόδους -όλα αυτά που τόσα χρόνια μαθαίνουμε στις επιμορφώσεις και μένουν μόνο στα χαρτιά. Αφού θέσω νέους στόχους ως σύστημα και αφού εξασφαλίσω τα απαραίτητα μέσα για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι, τότε φτιάχνω και ένα σύστημα αξιολόγησης για να δω αν πέτυχα τους στόχους που έθεσα. Το βάζω μια τράπεζα θεμάτων στο πόδι -η οποία δεν έχει αρχίσει καν να φτιάχνεται- δεν το λες επανεκκίνηση σε καμία περίπτωση.

Ο χρόνος που καταβάλλει σε αναποτελεσματικό διάβασμα ένας μέσος μαθητής λυκείου είναι φοβερά δυσανάλογος σε σχέση με τη γνώση που αποκτά. Δεν συζητώ για το χρήμα που πέφτει σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα. Ποιο πρόβλημα ακριβώς λύνει η τράπεζα θεμάτων;

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #586 στις: Οκτώβριος 12, 2020, 11:21:39 μμ »

[...] Μιλάμε για ΙΒ,όταν εξακολουθούμε να έχουμε τις πανελλαδικές εξετάσεις και οι μαθητές μας φτάνουν στο Λύκειο και δυσκολεύονται ακόμα και με δεξιότητες,όπως της ανάγνωσης.
Φυσικά και δεν είναι το ζητούμενο η μαθητική διαρροή, αλλά φτάσαμε στο σημείο να καταβάλεις υπερπροσπάθεια για να μείνεις στην ίδια τάξη και πάλι να σε περνάνε.Ας κλείσουν πανεπιστημιακά τμήματα και ας πάνε τα κονδύλια αυτά στα ΕΠΑΛ, μήπως και αναβαθμιστούν και προσελκύσουν περισσότερους μαθητές.
Αλληλοκοροϊδευόμαστε αυτή τη στιγμή στο Λύκειο.

Σωστά. Αλλά την αναβάθμιση των  ΕΠΑΛ θα τη φροντίσουν οι....περιφέρειες που θα τα αναλάβουν σύμφωνα με το νομοσχέδιο που ετοιμάζεται. :(
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 12, 2020, 11:23:17 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« Απάντηση #587 στις: Οκτώβριος 13, 2020, 12:17:22 πμ »
Έχω ήδη παραθέσει επιχειρήματα που καθιστούν απαραίτητη την λειτουργία της τράπεζας και στη συνέχεια  τη βελτίωσή της.
Δεν αποτελεί απάντηση το κλασικό "η μεταρρύθμιση πρέπει να ξεκινήσει από χαμηλά", γιατί τέτοιες πολιτικές, ενώ είχαν νόημα στη βιβλιογραφία πριν λίγα χρόνια, σήμερα φαντάζουν ως πολυτέλεια,που απλώς αναβάλλει τη λήψη αναγκαίων μέτρων.Η κατάσταση πλέον αλλάζει χρόνο με τον χρόνο δραματικά.Ειναι σαν να λέμε το άλλο κλασικό "να βελτιωθούν οι υλικοτεχνικές υποδομές".
Τα παιδιά δεν μπορούν πλέον να ανταποκριθούν ως προς την απόκτηση δομημένης γνώσης, γιατι η εποχή μας δεν ευνοεί κάτι τέτοιο.Το ελληνικό σχολείο παλεύει να ισορροπήσει μεταξύ της απόκτησης γνώσεων και δεξιοτήτων.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 13, 2020, 12:21:04 πμ από rublev »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159608
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 404
Σύνολο: 416

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.