0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πότε αναμένονται για μουσικά σχολεία οι μεταθέσεις;
Κυκλοφορεί ως συζήτηση και όχι ως επιβεβαιωμένη πληροφορία ότι φέτος ίσως προσμετρηθούν για τις μεταθέσεις τα οργανικά κενά που θα προκύψουν όχι μόνο από τις περσινές αλλά και από τις φετινές αιτήσεις παραίτησης/συνταξιοδότησης. Ως γνωστόν οι αιτήσεις συνταξιοδότησης φέτος υποβάλλονται νωρίτερα (όχι τις πρώτες μέρες του Απριλίου) με καταληκτική ημερομηνία τις 10 Μαρτίου. Ακολουθεί ένας μήνας που οι αιτούντες έχουν δικαίωμα ανάκλησης της αίτησης και στις 10 Απριλίου θα καταστούν οριστικές οι αιτήσεις συνταξιοδότησης. Επομένως εάν το Υπουργείο καθυστερήσει λίγο τη διαδικασία των μεταθέσεων μπορεί να υπολογίσει κατά τη διαδικασία υπολογισμού οργανικών κενών/πλεονασμάτων και τα κενά που προκύπτουν από τις οριστικοποιημένες αιτήσεις παραίτησης/συνταξιοδότησης.Πολλοί μάλιστα λένε ότι αυτό θα γίνει διότι:α) Αφενός έχει ξαναγίνει πριν λίγα χρόνια όταν οι μεταθέσεις ανακοινώθηκαν αργά, τον Ιούνιοβ) Ο υπολογισμός οργανικών κενών/πλεονασμάτων θα πρέπει φέτος να γίνει με πολλή προσοχή καθώς μετά τις μεταθέσεις θα ακολουθήσει η διαδικασία διορισμού μονίμων εκπαιδευτικών Γενικής Παιδείας. Και φυσικά δεν είναι ούτε λογικό ούτε νόμιμο οι μεν μεταθέσεις να γίνουν σε οργανικά κενά που δεν θα συνυπολογίζουν αυτά από τις αιτήσεις παραίτησης οι δε διορισμοί να γίνουν σε άλλα οργανικά κενά που θα προκύψουν εκ των υστέρων λόγω συνυπολογισμού των αιτήσεων παραίτησης. Πιο απλά: δεν είναι νόμιμος ο διορισμός εκπαιδευτικών σε οργανικά κενά για τα οποία υπάρχει ενδιαφέρον για μετάθεση εκπαιδευτικών.
Δεν είναι απλά συζήτηση, είναι σίγουρο ότι θα γίνει έτσι. Γι’ αυτό εξάλλου ψηφίστηκε και το άρθρο 46 του Νόμου 4777/2021 και γι’ αυτό καθυστερεί και η αποστολή των σχετικών εγκυκλίων προσδιορισμού κενών οργανικών θέσεων και πλεονασμάτων (πέρυσι είχαν σταλεί στις 18/2/2020).
Προστέθηκε με τροπολογία (26MB), όπου σχετικώς αναφέρονται τα εξής:«Η υποβολή αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υποβάλλονταν μετά την 31η Μαΐου και κατά τη διάρκεια του αμέσως επόμενου διδακτικού έτους, δημιουργούσε δυσκολίες στη διοίκηση ως προς τη λήψη αποφάσεων σχετικά με τις υπηρεσιακές μεταβολές, την κάλυψη των πραγματικών κενών, καθώς και για τον έγκαιρο και ορθολογικό προγραμματισμό των διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών.»Ενώ στους στόχους αναφέρονται τα εξής:
Πού μπορούμε να δούμε πόσες συνταξιοδοτήσεις είχε κάθε ειδικότητα ανά Διεύθυνση; Με ενδιαφέρει η Αθμια. Λέει κάθε Διεύθυνση αυτά τα στοιχεία;