0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλημέρα σε όλους. Χρειάζομαι τη βοήθεια ειδικών. Έχω μια μαθήτρια στο μελετητήριο μου, η οποία έχει κάποια μορφή στέρησης, πολύ ελαφριά, πολύ λειτουργική. Αυτό δυστυχώς το έχω βγάλει ως συμπέρασμα μόνη, μιας που η μαμά δεμου έχει φέρει ποτέ τα χαρτιά της από τα κεσσυ ώστε να τα διαβάσω και δεν έχει μιλήσει ανοιχτά για το θέμα. Τη χαρακτηρίζει συνήθως ως ένα βαρύ παιδί. Από εκεί και πέρα το παιδί αρνείται να κάνει το οτιδήποτε. Την ενδιαφέρει να ααχολείται μόνο με τα μαθήματα του σχολείου και μετά δε δέχεται κανένα τύπου φυλλάδιο, που δίνω εγώ ώστε να βοηθηθεί. Χθες για παράδειγμα είχε μόνο μια άσκηση στα μαθηματικά από το τμήμα ένταξης που ανήκει και όταν της έδωσα έπειτα δικό μου φυλλάδιο, το πέταξε σε μια άκρη και άρχισε να κλαίει. Της μίλησα και της εξήγησα οτι δε με αφήνει να τη βοηθήσω, αλλά εκείνη επέμενε οτι δε θέλει να κάνει τπτ πέραν των σχολικών. (Ναι αλλά η μητέρα πληρώνει για να κάτσει στο μελετητήριο κάποιο νορμαλ χρόνο όχι για να φύγει σε δέκα λεπτά). Επίσης τις ασκήσεις των μαθηματικών συνηθως τις λύνω εγώ, γτ δε γνωρίζει πως να κινηθεί και αν το εξηγήσω δεν το καταλαβαίνει. Μου φαίνεται οτι μέσα σε όλα δε θέλει να το καταλάβει και διέπεται και από μικρη βαρεμάρα ας τη θέσω. Μπορείτε να με βοηθήσετε ως προς την αντιμετώπισή της; Θέλω να τη βοηθήσω!Ευχαριστω
Διωξτην από το μελετητηριο η απλά αστην να κοιμάται για να βγάζεις φράγκα άλλη λύση δεν υπάρχει
Πριν ξεκίνησετε επίσης κάποια δραστηριότητα με την μικρή, δώσε της κάποιο κίνητρο,π.χ.όταν τελειώσουμε τη πρώτη άσκηση μετά θα ζωγραφίσεις για 5 λεπτα η μπορούμε να μιλήσουμε για λίγο για οποίο θέμα θες εσυ.Μπορεί και να πιάσει...
Θα προτείνω κι εγώ να μιλήσεις ευγενικά με τη μητέρα. Προσεκτικά όμως δίχως αναφορά σε πιθανή νοητική υστέρηση. Θα συμφωνήσω με τη συνάδελφο που προτείνει να ζητάς από τη μικρή να ασχοληθεί π.χ. με μια άσκηση κι έπειτα να κάνει κάτι που της αρέσει. Είναι σημαντικό επίσης να της παρουσιάσεις πρακτικές εφαρμογές της γνώσης που λαμβάνει στην καθημερινή της ζωή και να προσαρμόσεις όσο γίνεται το στυλ της διδασκαλίας σου στον μαθησιακό της τύπο.
Απλά και πρακτικά, φρόντισε για αρχή να μάθεις τι μαθησιακό τύπο έχει, αν είναι οπτικός, ακουστικός, κιναισθητικος τύπος κλπ. Επίσης αν της αρέσει να δουλεύει ατομικά ή ομαδικά (αν κάνετε βέβαια λόγω καταστασης δουλεια σε ομάδες). Και φρόντισε πχ αν είναι οπτικός τύπος, να παρουσιάζεις το μάθημα με βιντεάκια από το διαδίκτυο, να χρησιμοποιείς διαφορετικό χρώμα για τα πιο σημαντικά σημεία των φυλλαδίων ή πάνω στο τετράδιο κλπ. Κάνε μια έρευνα σχετική στο διαδίκτυο. Προσωπικά βοηθήθηκα πολύ από το Master που έκανα αλλά και την εξειδίκευσή μου στην ειδική αγωγή. Θέλει βέβαια πολλή προσωπική δουλειά καθώς σχεδιάζεις το μάθημα πάνω ακριβώς στις ανάγκες του παιδιού. Το αποτέλεσμα όμως σε ανταμοίβει συνήθως. Φρόντισε να είσαι ήρεμη και υπομονετική και να μην αγχώνεσαι.