*

Τελευταία νέα

  • Πρόσκληση μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς του ΥΠΑΙΘ για το 2022-2023
  • Έκδοση Προκηρύξεων ΑΣΕΠ για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψήφιων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) και υποψηφίων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) κλάδων ΠΕ21, ΠΕ22, ΠΕ23, ΠΕ25, ΠΕ28, ΠΕ29, ΠΕ30, ΠΕ31
  • Προσλήψεις 144 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Πρόσκληση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων
  • Προσλήψεις 30 μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) και εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ01.30-Βοηθοί Βρεφοκόμων-Παιδοκόμων για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Αποστολέας Θέμα: Νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.  (Αναγνώστηκε 2176 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος leon.

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2342
    • Φύλο: Άντρας
    • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
      • Προφίλ
    Νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
    « στις: Οκτώβριος 26, 2020, 03:46:18 μμ »
    https://www.ethnos.gr/ellada/130007_niki-kerameos-sto-ethnosgr-oi-8-allages-stin-epaggelmatiki-ekpaideysi

    Οι οκτώ αλλαγές στην επαγγελματική εκπαίδευση:

    1.Καθιέρωση Εθνικού Συστήματος Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης.
    Κοινός Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, της Επαγγελματικής Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης για την κατάργηση αλληλοεπικαλύψεων και τη βέλτιστη ικανοποίηση των αναγκών της ελληνικής οικονομίας.

    2.Άμεση σύνδεση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης με την αγορά εργασίας, με την ουσιαστική συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων στο σχεδιασμό τους.

    3.Καθιέρωση Εθνικού Συστήματος Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Σ.Ε.Ε.Κ.) το οποίο αναπτύσσεται στα επίπεδα (3), τέσσερα (4)και πέντε (5) του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων, κατ’ αντιστοιχία με αυτά του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων. Ειδικότερα, στο επίπεδο 3 εντάσσονται οι Επαγγελματικές Σχολές Κατάρτισης (Ε.Σ.Κ.) και οι Επαγγελματικές Σχολές Μαθητείας (ΕΠΑ.Σ.) του Ο.Α.Ε.Δ., στο επίπεδο 4 τα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) και στο επίπεδο 5 τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) και το Μεταλυκειακό Έτος-Τάξη Μαθητείας των ΕΠΑ.Λ.

    4.Νέα διάρθρωση της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης, η οποία καλείται να διαδραματίσει επιτελικό και κεντρικό συντονιστικό ρόλο.

    5.Συγκρότηση Κεντρικού Συμβουλίου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης, με εκπροσώπους από τα παραγωγικά Υπουργεία, εκπροσώπους των κοινωνικών εταίρων (εργοδοτών και εργαζομένων) και Επιμελητηρίων.

    6.Σε Περιφερειακό Επίπεδο: Συγκρότηση Συμβουλίων Σύνδεσης μετην Παραγωγή και την Αγορά Εργασίας (Σ.Σ.Π.Α.Ε.), στην έδρα κάθε Περιφέρειαςτης χώρας.

    7.Ίδρυση Επαγγελματικών Σχολών Κατάρτισης (Ε.Σ.Κ.) διετούςφοίτησης επιπέδου 3 για αποφοίτους Γυμνασίου (υποχρεωτικής εκπαίδευσης), οι οποίεςθα μπορούν να ιδρύονται και να λειτουργούν στα ενδιαφερόμενα Υπουργεία, Επιμελητήρια, Οργανώσεις Εργοδοτών ή Εργαζομένων ή στον Ιδιωτικό τομέα.

    8.Ιδρυση Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων.
    « Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2020, 03:50:56 μμ από leon. »

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:06:27 »

    Αποσυνδεδεμένος leon.

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2342
    • Φύλο: Άντρας
    • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
      • Προφίλ
    Απ: Νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
    « Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 05:32:43 μμ »
    https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/338307_epaggelmatiki-ekpaideysi?fbclid=IwAR0n7ZbV9KgmFnIwY72ws2tDBWUjdoKdTRw2w98eWy5jlNNs6-Ea4iK7EgQ

    Στο νέο νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση προβλέπεται μεταξύ άλλων η δημιουργία Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων από το Σεπτέμβριο, η εισαγωγή νέων ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Επιδίωξη του υπουργείου Παιδείας είναι επίσης η σύνδεση των Επαγγελματικών Λυκείων με την αγορά εργασίας, η οποία θα βρίσκεται «υπό την επίβλεψη» της νέας Γενικής Γραμματείας ΕΕΚΔΒΜ, του Κεντρικού Συμβουλίου ΕΕΚ αλλά και των Συμβουλίων Σύνδεσης με την Παραγωγή και την Αγορά Εργασίας που θα συγκροτηθούν σε περιφερειακό επίπεδο.

    Τα συμβούλια αυτά θα συγκροτούνται από μέλη της τοπικής αυτοδιοίκησης και εκπροσώπους της αγοράς εργασίας.
     

    Ν. Κεραμέως: Στόχος μας να γίνει ελκυστική η Επαγγελματική Εκπαίδευση
    Για ένα νομοσχέδιο που έχει ως στόχο την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης έκανε λόγο η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, υπογραμμίζοντας την ανάγκη σύνδεση της με την αγορά εργασίας και την ανάταξη της εθνικής οικονομίας. «Θέλουμε η Επαγγελματική Εκπαίδευση να είναι συνειδητή επιλογή και όχι λύση ανάγκης» ανέφερε κατά την παρουσίαση του νέου νομοσχεδίου, σημειώνοντας πως ο τομέας αυτός της εκπαίδευσης δεν είναι πλέον ελκυστικός.

    Από τη μεριά του ο γ.γ Δια Βίου Μάθησης Γιώργος Βούτσινος μίλησε για μια ολιστική μεταρρύθμιση: «Τόσα χρόνια το υπουργείο Παιδείας ήταν αποκομμένο από την οικονομική ζωή της χώρας, αυτό αλλάζει» σημείωσε, προσθέτοντας πως το νομοσχέδιο συγκροτήθηκε κατόπιν επαφών με κοινωνικούς φορείς και ενώσεις επιμελητηρίων, την ΟΛΤΕΕ, την ΟΛΜΕ και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή κ.ά.
    « Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 23, 2020, 05:34:27 μμ από leon. »

    Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2936
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
    « Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 06:34:15 μμ »
    Όταν ακούμε για επιμόρφωση, είμαστε σίγουροι ότι δεν θα γίνει ποτέ.

    Ελκυστική επαγγελματική εκπαίδευση.... Χμ.... Μια υπουργός που κάνει τα πάντα για να καταστήσει απωθητικό το σχολείο, όταν λέει να είναι ελκυστικό το ΕΠΑΛ, μάλλον εννοεί ότι θέλει να «διώξει» τους «φτωχούς μη άριστους» μαθητες από το δημόσιο σχολείο για να γίνουν ψυκτικοί, όπως ελεγε κ ο πρωθυπουργός.

    Αποσυνδεδεμένος leon.

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2342
    • Φύλο: Άντρας
    • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
      • Προφίλ
    Απ: Νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
    « Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 06:46:04 μμ »
    Εγώ θέλω να γίνω κομμάτι των πρότυπων ΕΠΑΛ. Θα νιώσω ένα μεγαλείο. Σα να βάζω ιταλικά πλακάκια στον ουλαμό της ίλης μου στην Ορεστιάδα.

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:06:27 »

    Αποσυνδεδεμένος English

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1058
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
    « Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 10:09:12 μμ »
    Συμφωνώ όπως κι οι περισσότεροι, φαντάζομαι, ότι η τεχνική εκπαίδευση μπορεί να γίνει πολύ πιο ελκυστική και πρέπει. Προσωπικά δεν κατανοώ γιατί πρέπει όλοι να σπουδάσουν αυτά στα οποία οδηγούν τα ΓΕΛ. Κι αυτό όχι γιατί κάποιοι δεν μπορούν αλλά ίσως να μην θέλουν και να επιθυμούν συνειδητά να ασχοληθούν με τον τεχνικό τομέα που και απαραίτητος είναι κι εξαιρετικά επικερδής σε πολλές περιπτώσεις. Το κατά πόσο αυτό θα γίνει είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση και φαντάζομαι και πολλοί από μας θα συμφωνήσουμε στο τι πρόκειται τελικά να γίνει.

    Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2936
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
    « Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 10:22:29 μμ »
    Κι εγώ συμφωνώ ότι παρα πολλά παιδιά, ίσως περισσότερα από όσο φανταζόμαστε, θέλουν να κανουν κάτι πιο πρακτικό αντί να περνάνε τη β και τη γ λυκείου λιώνοντας στα φροντιστήρια για ένα αβέβαιο αποτέλεσμα, για να μπουν οπουδήποτε στο οποιοδήποτε κατσικοχώρι ιδρύθηκε " τμήμα"  για ρουσφέτι. Και θα ήθελα ένα ΕΠΑΛ που όντως να παρέχει επαγγελματική εκπαίδευση, όχι να είναι απλώς ένα πιο εύκολο εισιτήριο σε αει/ τει.
    δεν συμφωνώ με το ταξικό πρόσημο του ψυκτικού από το Περιστέρι που έλεγε ο πρωθυπουργός, και με το ελιτιστικό κλιμα που φοβάμαι ότι θα πάρει το γελ με την τράπεζα θεμάτων. το θέμα είναι να φύγει οποιοδήποτε στίγμα από το επαλ, όχι να πούμε ότι θα είναι ένα σχολείο για τον σωρό, επειδή οι λίγοι εκλεκτοί θα είναι στο γελ.

    Αποσυνδεδεμένος English

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1058
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
    « Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 10:29:20 μμ »
    Κι εγώ συμφωνώ ότι παρα πολλά παιδιά, ίσως περισσότερα από όσο φανταζόμαστε, θέλουν να κανουν κάτι πιο πρακτικό αντί να περνάνε τη β και τη γ λυκείου λιώνοντας στα φροντιστήρια για ένα αβέβαιο αποτέλεσμα, για να μπουν οπουδήποτε στο οποιοδήποτε κατσικοχώρι ιδρύθηκε " τμήμα"  για ρουσφέτι. Και θα ήθελα ένα ΕΠΑΛ που όντως να παρέχει επαγγελματική εκπαίδευση, όχι να είναι απλώς ένα πιο εύκολο εισιτήριο σε αει/ τει.
    δεν συμφωνώ με το ταξικό πρόσημο του ψυκτικού από το Περιστέρι που έλεγε ο πρωθυπουργός, και με το ελιτιστικό κλιμα που φοβάμαι ότι θα πάρει το γελ με την τράπεζα θεμάτων. το θέμα είναι να φύγει οποιοδήποτε στίγμα από το επαλ, όχι να πούμε ότι θα είναι ένα σχολείο για τον σωρό, επειδή οι λίγοι εκλεκτοί θα είναι στο γελ.
    Συμφωνώ απόλυτα! Μάλιστα αν μπορούσα να επιλέξω πού θα δίδασκα αποκλειστικά, θα επέλεγα το ΕΠΑΛ, ένα σχολείο που θα παρείχε, όμως, σοβαρή επαγγελματική εκπαίδευση και δε βλέπει και το ίδιο πολλές φορές τους μαθητές του ως λιγότερο άξιους με αποτέλεσμα να κατεβαίνει η ποιότητα της εκπαίδευσης που προσφέρει. Και δεν αναφέρομαι στην πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα ΕΠΑΛ αλλά στους υψηλά ιστάμενους που μπορούν αν θέλουν να αλλάξουν την κατάσταση προς το καλύτερο.

    Αποσυνδεδεμένος aporias

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 627
      • Προφίλ
    Απ: Νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
    « Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 11:33:35 μμ »
    Εγώ θέλω να γίνω κομμάτι των πρότυπων ΕΠΑΛ. Θα νιώσω ένα μεγαλείο. Σα να βάζω ιταλικά πλακάκια στον ουλαμό της ίλης μου στην Ορεστιάδα.

    χαχαχαχα, θεούλης. σα να ακούω το τακατάκα..

    το ΕΠΑΛ - πέρα από μερικά ήσυχα εσπερινά , όχι όπως κάποια άγρια τα παλιότερα άγρια χρόνια- δεν είναι σχολείο επιλογής, έχει πάρα πολλά θέματα. το σχόλιο "θα το επέλεγα , αν παρείχε σοβαρή εκπαίδευση" είναι λογικό εν μέρει, θα έλεγα αν είχε σοβαρότητα γενικά,  σοβαρούς κανόνες και πλαίσιο λειτουργίας,  που για όσους γνωρίζουν ΔΕΝ έχει και δεν προβλέπεται με το παρόν νομοσχέδιο - αν το διαβάσατε , αφού ανέβηκε αργά στη διαβούλευση. Βέβαια, αναμένονται πολλές εφαρμοστικές, ΦΕΚ κλπ για τις λεπτομέρειες αλλά δεν βλέπω φως (επιτροπές, δομές, στασίδια και διαβουλεύσεις, χαρτιά και αναφορές  και από ουσία και λειτουργικότητα σχεδόν τίποτα). κρίμα σε όσους περίμεναν... και δεν είδαμε τίποτα ακόμα από το μπάχαλο που πιστεύω ότι θα γίνει χειρότερο. η διαφοροποίηση είναι στα ιεκ και στα μεταγυμνασιακά ΕΣΚ  (τι επαφή με την πραγματικότητα έχουν απορώ , έχουν ιδέα ότι λίγες δομές ανά την επικράτεια μπορούν να στεγαστούν αξιοπρεπώς: πολλά επαλ-ιεκ -σδε τώρα και εσκ στο ίδιο χρέπι κτηριακό συγκρότημα, είναι αλλού γι΄αλλού οι άνθρωποι)

    Αποσυνδεδεμένος English

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1058
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
    « Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 11:42:04 μμ »
    χαχαχαχα, θεούλης. σα να ακούω το τακατάκα..

    το ΕΠΑΛ - πέρα από μερικά ήσυχα εσπερινά , όχι όπως κάποια άγρια τα παλιότερα άγρια χρόνια- δεν είναι σχολείο επιλογής, έχει πάρα πολλά θέματα. το σχόλιο "θα το επέλεγα , αν παρείχε σοβαρή εκπαίδευση" είναι λογικό εν μέρει, θα έλεγα αν είχε σοβαρότητα γενικά,  σοβαρούς κανόνες και πλαίσιο λειτουργίας,  που για όσους γνωρίζουν ΔΕΝ έχει και δεν προβλέπεται με το παρόν νομοσχέδιο - αν το διαβάσατε , αφού ανέβηκε αργά στη διαβούλευση. Βέβαια, αναμένονται πολλές εφαρμοστικές, ΦΕΚ κλπ για τις λεπτομέρειες αλλά δεν βλέπω φως (επιτροπές, δομές, στασίδια και διαβουλεύσεις, χαρτιά και αναφορές  και από ουσία και λειτουργικότητα σχεδόν τίποτα). κρίμα σε όσους περίμεναν... και δεν είδαμε τίποτα ακόμα από το μπάχαλο που πιστεύω ότι θα γίνει χειρότερο. η διαφοροποίηση είναι στα ιεκ και στα μεταγυμνασιακά ΕΣΚ  (τι επαφή με την πραγματικότητα έχουν απορώ , έχουν ιδέα ότι λίγες δομές ανά την επικράτεια μπορούν να στεγαστούν αξιοπρεπώς: πολλά επαλ-ιεκ -σδε τώρα και εσκ στο ίδιο χρέπι κτηριακό συγκρότημα, είναι αλλού γι΄αλλού οι άνθρωποι)
    Συμφωνώ. Και δεν εννοώ φυσικά ότι δεν θα το επέλεγα τώρα λόγω των μαθητών που φοιτούν εκεί αλλά όταν λείπουν όλα όσα ανέφερες, είναι φυσικό να έχει όσα προβλήματα έχει και αυτά να μην επιλύονται εύκολα.
    Το ότι όσοι σχεδιάζουν το μέλλον της επαγγελματικής (και γενικά) της εκπαίδευσης δεν έχουν συνήθως αίσθηση της πραγματικότητας, νομίζω δε χρειάζεται συζήτηση.

     

    Pde.gr, © 2005 - 2022

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 31133
    • Τελευταία: Nikisara
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1108130
    • Σύνολο θεμάτων: 18499
    • Σε σύνδεση σήμερα: 536
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
    • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 31
    Επισκέπτες: 455
    Σύνολο: 486

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.