*

Αποστολέας Θέμα: Μάθημα με webex  (Αναγνώστηκε 117558 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Νησάκι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #308 στις: Νοέμβριος 16, 2020, 01:42:07 μμ »

Παιδιά εγώ από χτες δε μπορω να δω το usage report. Μου βγάζει μήνυμα Search complete. No records match your search criteria. Ξέρει κανεις κάτι γι αυτό??

Τυχαίο;

Από την στιγμή που είπαμε ότι είδαμε στο usage report, συμμετέχοντες χωρίς στοιχεία και χωρίς έγκριση να έχουν μπει στο μάθημα, βγάλανε αυτήν την δυνατότητα.....  ;)

Εγώ ήθελα σήμερα να βάλω απουσίες απ'το usage report γιατι μπερδεύτηκα στο μάθημα και διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα. Αρα και απουσίες δεν μπορουμε να βάζουμε με σιγουρια... Σχεδόν πάντα έλεγχα και το usage report για να βάλω απουσίες, μετά το τέλος των μαθημάτων....
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 16, 2020, 01:47:00 μμ από Νησάκι »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μάθημα με webex
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:15:00 »

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #309 στις: Νοέμβριος 16, 2020, 01:56:28 μμ »
Σε αυτό ακριβώς αναφερόμουν όταν έλεγα τις προάλλες ότι αισθάνομαι ότι κάποιοι προσπαθούν να επιβάλλουν την πολιτική τους ατζέντα όπου μπορούν, ανεξάρτητα με το αν έχει σχέση με το θέμα ή όχι.
Είπε ο γάιδαρος...
Ακόμα κι εδώ προσπαθείτε ορισμένοι να κάνετε αντιπολίτευση.
Εχετε να προσθέσετε κάτι για να βελτιωθεί το μάθημα με webex και η γενικότερη κατάσταση;
Αν όχι,καλό θα ήταν κρίσεις σαν την παρακάτω να την κρατάτε για τον εαυτό σας ή για τα αντίστοιχα θέματα.

"Άλλο ένα επιτελικό μπάχαλο της υπουργού που θεωρεί επιτυχία που δεν χάθηκε μια μέρα μαθημάτων λόγω εκλογών. Εξαιτίας της φέτος έχουν χαθεί πολύ περισσότερες ώρες μαθημάτων.
Ντροπή για άλλη μια φορά σε αυτήν και στους χειροκροτητές των επικοινωνιακών πυροτεχνημάτων της. "


Κουράσατε.Εχουμε που έχουμε την κούρασή μας,μπαίνουμε να ανταλλάξουμε καμιά χρήσιμη πληροφορία,για να γλυτώσουμε χρόνο,έχουμε και τον καθένα να καταστρέφει όλα τα θέματα με άσχετες κρίσεις.

@gf
Και μια που με προκαλείτε,υπάρχει και ο όρος sociopath...
https://www.healthline.com/health/mental-health/sociopath
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 16, 2020, 02:22:57 μμ από rublev »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #310 στις: Νοέμβριος 16, 2020, 01:59:31 μμ »
Είπε ο γάιδαρος...
Ακόμα κι εδώ προσπαθείτε ορισμένοι να κάνετε αντιπολίτευση.
Εχετε να προσθέσετε κάτι για να βελτιωθεί το μάθημα με webex και η γενικότερη κατάσταση;
Αν όχι,καλό θα ήταν κρίσεις σαν την παρακάτω να την κρατάτε για τον εαυτό σας ή για τα αντίστοιχα θέματα.

"Άλλο ένα επιτελικό μπάχαλο της υπουργού που θεωρεί επιτυχία που δεν χάθηκε μια μέρα μαθημάτων λόγω εκλογών. Εξαιτίας της φέτος έχουν χαθεί πολύ περισσότερες ώρες μαθημάτων.
Ντροπή για άλλη μια φορά σε αυτήν και στους χειροκροτητές των επικοινωνιακών πυροτεχνημάτων της. "


Κουράσατε.Εχουμε που έχουμε την κούρασή μας,μπαίνουμε να ανταλάξουμε καμιά χρήσιμη πληροφορία,για να γλυτώσουμε χρόνο,έχουμε και τον καθένα να καταστρέφει όλα τα θέματα με άσχετες κρίσεις.

Επειδή αναφέρεσαι σ εμένα δεύτερη φορά, δεν έχει σχέση με το μάθημα το σημερινό μπάχαλο της πρώτης ώρας; Δεν είναι χώρος ενημέρωσης και για τα προβλήματα της πλατφόρμας; ποιος ευθύνεται γι αυτά; ούτε οι αριστεροί ούτε οι καταληψίες ούτε οι εξωγήινοι. Δεν είναι άσχετο γιατί εμείς εκτιθέμεθα όταν τα παιδιά πάνε να μπουν στο μάθημα κ δεν βρίσκουν τον καθηγητη. Αυτή τη στιγμή χάνονται ώρες από την αδράνεια των υπευθύνων. Που οι ίδιοι υπεύθυνοι κάνουν επικοινωνιακή πολιτική πάνω στην απώλεια ωρών για άλλους λόγους. Καθολου άσχετο με το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #311 στις: Νοέμβριος 16, 2020, 02:06:53 μμ »
Επειδή αναφέρεσαι σ εμένα δεύτερη φορά, δεν έχει σχέση με το μάθημα το σημερινό μπάχαλο της πρώτης ώρας; Δεν είναι χώρος ενημέρωσης και για τα προβλήματα της πλατφόρμας; ποιος ευθύνεται γι αυτά; ούτε οι αριστεροί ούτε οι καταληψίες ούτε οι εξωγήινοι. Δεν είναι άσχετο γιατί εμείς εκτιθέμεθα όταν τα παιδιά πάνε να μπουν στο μάθημα κ δεν βρίσκουν τον καθηγητη. Αυτή τη στιγμή χάνονται ώρες από την αδράνεια των υπευθύνων. Που οι ίδιοι υπεύθυνοι κάνουν επικοινωνιακή πολιτική πάνω στην απώλεια ωρών για άλλους λόγους. Καθολου άσχετο με το θέμα.
Λοιπόν, για να τελειώνουμε:
Εδειξες την ίδια ευαισθησία που χάνονται άπειρες ώρες εξαιτίας των καταλήψεων;ΟΧΙ
Αρα μπήκες πάλι εδώ να κάνεις αντιπολίτευση.Δεν ασχολούμαι άλλο.Εχω και πιο σοβαρές δουλειές.Καλή συνέχεια

Υ.Γ.Και θα παρακαλούσα τους διαχειριστές να σβήσουν τα τελευταία μηνύματα,αν συμφωνούν και οι υπόλοιποι ,γιατί καταλαμβάνεται πολύτιμος χώρος και μπορεί να χαθεί κάποιος ψάχνοντας βοήθεια.Ευχαριστώ
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 16, 2020, 02:10:38 μμ από rublev »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μάθημα με webex
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:15:00 »

Αποσυνδεδεμένος Marilita87

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #312 στις: Νοέμβριος 16, 2020, 02:21:29 μμ »
Επειδή αναφέρεσαι σ εμένα δεύτερη φορά, δεν έχει σχέση με το μάθημα το σημερινό μπάχαλο της πρώτης ώρας; Δεν είναι χώρος ενημέρωσης και για τα προβλήματα της πλατφόρμας; ποιος ευθύνεται γι αυτά; ούτε οι αριστεροί ούτε οι καταληψίες ούτε οι εξωγήινοι. Δεν είναι άσχετο γιατί εμείς εκτιθέμεθα όταν τα παιδιά πάνε να μπουν στο μάθημα κ δεν βρίσκουν τον καθηγητη. Αυτή τη στιγμή χάνονται ώρες από την αδράνεια των υπευθύνων. Που οι ίδιοι υπεύθυνοι κάνουν επικοινωνιακή πολιτική πάνω στην απώλεια ωρών για άλλους λόγους. Καθολου άσχετο με το θέμα.

Απόλυτα σχετικό είναι.

Αποσυνδεδεμένος Tery

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #313 στις: Νοέμβριος 16, 2020, 02:24:30 μμ »
Τυχαίο;

Από την στιγμή που είπαμε ότι είδαμε στο usage report, συμμετέχοντες χωρίς στοιχεία και χωρίς έγκριση να έχουν μπει στο μάθημα, βγάλανε αυτήν την δυνατότητα.....  ;)

Εγώ ήθελα σήμερα να βάλω απουσίες απ'το usage report γιατι μπερδεύτηκα στο μάθημα και διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα. Αρα και απουσίες δεν μπορουμε να βάζουμε με σιγουρια... Σχεδόν πάντα έλεγχα και το usage report για να βάλω απουσίες, μετά το τέλος των μαθημάτων....

κι εγώ το ίδιο έκανα! ήταν πολύ χρήσιμο το usage report. μαθητής ισχυριζόταν ότι μπήκε στο μάθημα και μπορούσα να τον αντικρούσω. τώρα κάθε δεκα λεπτά ελέγχω τους participants. Τεσπα!

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #314 στις: Νοέμβριος 16, 2020, 02:30:50 μμ »
Λοιπόν, για να τελειώνουμε:
Εδειξες την ίδια ευαισθησία που χάνονται άπειρες ώρες εξαιτίας των καταλήψεων;ΟΧΙ
Αρα μπήκες πάλι εδώ να κάνεις αντιπολίτευση.Δεν ασχολούμαι άλλο.Εχω και πιο σοβαρές δουλειές.Καλή συνέχεια

Υ.Γ.Και θα παρακαλούσα τους διαχειριστές να σβήσουν τα τελευταία μηνύματα,αν συμφωνούν και οι υπόλοιποι ,γιατί καταλαμβάνεται πολύτιμος χώρος και μπορεί να χαθεί κάποιος ψάχνοντας βοήθεια.Ευχαριστώ

Σβήσε καλύτερα τον εαυτό σου από το φόρουμ, γιατί καταλαμβάνεις χωρίς λόγο χώρο εδώ.. Θα κάνεις και υποδείξεις κιόλας! Άντε με τον κάθε προβοκάτορα εδώ μέσα!
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #315 στις: Νοέμβριος 16, 2020, 03:13:55 μμ »
Όλες οι απόψεις είναι χρήσιμες. Πιο χρήσιμη όμως η ανταλλαγή πρακτικών για βελτίωση της κατάστασης. Μπορούμε να κάνουμε από τη μεριά μας όσα περισσότερα μπορούμε στο μέτρο του δυνατού. Αρκετά παιδιά παίζουν και θεωρούν την όλη φάση μια ωραία φάρσα. Για να είναι όλα σωστά και να διασώσουμε τις επόμενες γενιές θα πρέπει το καλοκαίρι να γίνουν ενισχυτικά μαθήματα για να καλυφθούν τα κενά των παιδιών. Κενά που θα φανούν σε διαγνωστικά τεστ. Κάποια παιδιά δουλεύουν πολύ και προχωράνε κανονικότατα. Είναι λίγα όμως τα παιδιά που δεν χάνουν την προσήλωσή τους. Ο μέσος όρος των μαθητών πολύ εύκολα αποπροσανατολίζεται. Και αν δεν έχει τον φόβο δεν μπορεί να λειτουργήσει. Τη συνείδηση της αξίας της γνώσης που χάνει κανείς την διαθέτουν ελάχιστοι. Δημιουργούνται μαθητές πολλών ταχυτήτων. Αυτός είναι ο λόγος που σε Γερμανία και Γαλλία δεν έκλεισαν τα σχολεία. Εδώ βέβαια πρωτοτυπούμε στη φύλαξη των τέκνων. Οι παππούδες τα μεγαλώνουν τα παιδιά. Βρίσκονται σε κίνδυνο!
Δυο χρονιές χαμένες για κάποιους. Δεν είναι ο σκοπός να προχωράς, αλλά να κατακτάς τη γνώση! Είναι το βασικό έλλειμμα του συστήματος αυτό. Απλώς σπρώχνει.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #316 στις: Νοέμβριος 16, 2020, 03:37:38 μμ »
Όλες οι απόψεις είναι χρήσιμες. Πιο χρήσιμη όμως η ανταλλαγή πρακτικών για βελτίωση της κατάστασης. Μπορούμε να κάνουμε από τη μεριά μας όσα περισσότερα μπορούμε στο μέτρο του δυνατού. Αρκετά παιδιά παίζουν και θεωρούν την όλη φάση μια ωραία φάρσα. Για να είναι όλα σωστά και να διασώσουμε τις επόμενες γενιές θα πρέπει το καλοκαίρι να γίνουν ενισχυτικά μαθήματα για να καλυφθούν τα κενά των παιδιών. Κενά που θα φανούν σε διαγνωστικά τεστ. Κάποια παιδιά δουλεύουν πολύ και προχωράνε κανονικότατα. Είναι λίγα όμως τα παιδιά που δεν χάνουν την προσήλωσή τους. Ο μέσος όρος των μαθητών πολύ εύκολα αποπροσανατολίζεται. Και αν δεν έχει τον φόβο δεν μπορεί να λειτουργήσει. Τη συνείδηση της αξίας της γνώσης που χάνει κανείς την διαθέτουν ελάχιστοι. Δημιουργούνται μαθητές πολλών ταχυτήτων. Αυτός είναι ο λόγος που σε Γερμανία και Γαλλία δεν έκλεισαν τα σχολεία. Εδώ βέβαια πρωτοτυπούμε στη φύλαξη των τέκνων. Οι παππούδες τα μεγαλώνουν τα παιδιά. Βρίσκονται σε κίνδυνο!
Δυο χρονιές χαμένες για κάποιους. Δεν είναι ο σκοπός να προχωράς, αλλά να κατακτάς τη γνώση! Είναι το βασικό έλλειμμα του συστήματος αυτό. Απλώς σπρώχνει.

Εγώ βλέπω ότι συμμετέχουν αυτοί όλοι που θα συμμετείχαν στην τάξη, συν κάποιες εκπλήξεις. Δεν ξέρω αν είναι επειδή παρακολουθούν ι γονείς και κάνουν τα καλά παιδιά, ή αν συγκεντρώνονται επειδή δεν τους ενοχλούν / αποσπουν οι μπροστινοί-διπλανοί-πισινοί, ή αν τους βοηθάει που έχουμε πολύ εποπτικό υλικό που δεν υπάρχει στην τάξη. Εννοείται βέβιαα ότι συχνά παρασύρομαι και δεν ανοίγω τα μικρόφωνα σε άλλους για να δω αν κοιμούνται/παίζουν/δεν ξέρω τι άλλο κάνουν. Η αλήθεια έιναι ΄τοι αυτή η ησυχία που κανείς δεν πετάγεται, κανείς δεν ψιθυρίζει, δεν έχιες απ έξω τις μπαλες, είναι απίστευτη. Τελειώνει το μάθημα και νιώθω φρέσκια. Όμως είναι αγχωτικό αυτό που δεν ξέρουμε τι κ άνουν όλοι οι μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #317 στις: Νοέμβριος 16, 2020, 04:31:50 μμ »
Σβήσε καλύτερα τον εαυτό σου από το φόρουμ, γιατί καταλαμβάνεις χωρίς λόγο χώρο εδώ.. Θα κάνεις και υποδείξεις κιόλας! Άντε με τον κάθε προβοκάτορα εδώ μέσα!
Ό,τι θέλουμε θα κάνουμε. Και αντιπολίτευση και ανυπακοή και επανάσταση και ό,τι άλλο θέλουμε... λακέ! Όντως μας κούρασες κι εσύ κι οι όμοιοι σου!
Φυσικά και εγώ δεν πρόκειται να κάνω αναφορά για κανέναν.Θα χαλάσω εγώ τη φαντασίωση του άλλου ότι είναι εκπαιδευτικός ή δημοκράτης;

Το θέμα λέγεται "Μάθημα στο webex".
Οποιος θέλει να κάνει την προπαγάνδα του,έχει πολλά θέματα.
Υπάρχει άλλο θέμα που τιτλοφορείται "Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων".
Ας αφήσουμε κι ένα για πολύτιμες εκπαιδευτικές και τεχνικές πληροφορίες.
Χθες βράδυ,για παράδειγμα,συνεννοηθήκαμε αμέσως μεταξύ μας για την αλλαγή διευθύνσεων.
Γιατί πρέπει εντελώς φασιστικά να "τρώμε στη μάπα" την προπαγάνδα του καθενός για να μάθουμε κάτι χρήσιμο;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #318 στις: Νοέμβριος 16, 2020, 04:35:49 μμ »
Φασιστική προπαγάνδα είναι να συζητήσουμε για τις τεχνικές δυσλειτουργίες της πλατφόρμας; είμαστε σοβαροί;

και στο κάτω κάτω εγω δεν άλλαξα θέμα συζήτησης. αναφέρθηκα στο webex μόνο. για τα λοιπά, εσυ μίλησες.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #319 στις: Νοέμβριος 16, 2020, 04:53:49 μμ »
Φασιστική προπαγάνδα είναι να συζητήσουμε για τις τεχνικές δυσλειτουργίες της πλατφόρμας; είμαστε σοβαροί;

και στο κάτω κάτω εγω δεν άλλαξα θέμα συζήτησης. αναφέρθηκα στο webex μόνο. για τα λοιπά, εσυ μίλησες.

Σε άλλο σημείο του φόρουμ είχα αναφέρει τις προάλλες ότι εμφανίζεται συχνά στο φόρουμ η εξής νοοτροπία: "Όποιος θεωρεί τα μέτρα που λαμβάνονται στην εκπαίδευση ανεπαρκή, είναι λαϊκιστής ή/και φασίστας ή/και οπαδός του σταλινισμού ή/και τεμπέλης ή/και γκρινιάρης". Είναι πάγια τακτική κάποιων. Κάθε φορά που κάποιος αναφέρει ότι υπάρχει πρόβλημα στην εκπαιδευτική διαδικασία και ειδικά αν τολμήσει να πει ότι για το συγκεκριμένο πρόβλημα η ευθύνη ανήκει στο υπουργείο, παίζει το κασετοφωνάκι με τις ad hominem επιθέσεις. Κλασική περίπτωση ένδειας επιχειρημάτων. Θα τον βρούμε το βηματισμό μας και ας τρώμε επιθέσεις επί του προσωπικού. :)

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #320 στις: Νοέμβριος 16, 2020, 04:59:30 μμ »
Για καποοοα πιο αμφιλεγόμενα θέματα πχ απουσίες, καταλήψεις, καταλαβαίνω να υπάρχουν  τέτοιες καταστάσεις. Τώρα δεν καταλαβαίνω γιατί ενοχλεί η κριτική. Μια βδομάδα τώρα το webex έχει γίνει ανέκδοτο κ δεν είναι τόσο η ύπαρξη προβλημάτων όσο η διαχείριση από το υπουργείο αυτό που εκνευρίζει.

νομίζω ότι κάποιοι είχαν χτίσει μια φαντασίωση ότι οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουν το μάθημα, θα σαμποτάρουν την εξΑΕ, θα φανούν οι λίγοι φωτισμένοι κ οι τεμπέληδες θα αποκαλυφθούν κλπ. Και τους ενοχλεί τώρα που η τηλεκπαίδευση κολλαει λόγω άλλων προβλημάτων κ όχι λόγω των εκπαιδευτικών.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #321 στις: Νοέμβριος 16, 2020, 05:01:55 μμ »
Ναι βρε,τρώτε επιθέσεις επί προσωπικού!!
Για ρίξε μια ματιά πιο πάνω!Ή θες να σου παραθέσω τα προσωπικά μηνύματα με ύβρεις;
Και στην τελική,τί θέλετε;Αν λέμε τρις ημερησίως: "απεταξάμην" την υπουργό, θα πάμε παρακάτω;
Να συμφωνήσουμε ότι είναι άχρηστη;Οτι επί Σύριζα ήταν καλύτερα;Ο,τι θέλετε,αλλά κάπου λίγο έλεος...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159814
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 550
Σύνολο: 556

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.