*

Αποστολέας Θέμα: Μάθημα με webex  (Αναγνώστηκε 116729 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος loulou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • My Home is where My Dog is
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #560 στις: Δεκέμβριος 13, 2020, 04:57:09 μμ »
Βρήκα τις παρακάτω οδηγίες από google-groups webex. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα. Ελπίζω να είναι χρήσιμο.

"Για να μπορείτε να δημιουργείτε κουίζ και ερωτηματολόγια εκτός σύνδεσης, μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή Webex Poll Questionnaire Editor. Πώς;

1. Συνδέομαι από webex.sch.gr. Πριν πατήσω Start Meeting επιλέγω κάτω αριστερά Webex Training 
2. Επιλέγω από κάτω αριστερά και πάλι Downloads 
3. Επιλέγω να κατεβάσω την εφαρμογή Webex Poll  Questionnaire Editor 
4. Παταω το πράσινο κουμπί Download
5. Ένα πρόγραμμα exe κατεβαίνει κάτω αριστερά στον υπολογιστή μου
6. Το ανοίγω και το εκτελώ

Οι ενέργειες αυτές θα εγκαταστήσουν στον υπολογιστή μου το πρόγραμμα. Ανοίγοντας το θα δείτε ένα περιβάλλον που μοιάζει πολύ με αυτό του εργαλείου online στο webex. Φτιάχνετε το κουίζ που θέλετε με όσες ερωτήσεις θέλετε και για κάθε ερώτηση το είδος της απάντησης που θέλετε (απλή απάντηση, πολλαπλής επιλογής με μία σωστή απάντηση ή πολλαπλής επιλογής με πολλές σωστές απαντήσεις) και το αποθηκεύετε με ένα όνομα που σας βολεύει σε ένα φάκελο όπου θα βάζετε όλα τα κουίζ σας για εύκολη εύρεση και ανάκληση).

Όταν θα είστε στο webex για μάθημα θα ανακαλείτε το αρχείο από το μενού File -> Open Poll"

Καλή επιτυχία

ευχαριστούμε, πολύ χρήσιμο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μάθημα με webex
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:56:17 »

Αποσυνδεδεμένος eran

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #561 στις: Δεκέμβριος 13, 2020, 09:07:28 μμ »
Αν χρησιμοποιήσεις τον Poll Editor που ανέφερει στο post του/της harac πριν το δικό σου, μπορείς.

Έχεις δίκιο, ευχαριστώ πολύ.

Αποσυνδεδεμένος Tery

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #562 στις: Δεκέμβριος 14, 2020, 02:27:49 μμ »
επίσης με την εφαρμογη μπορεις να επιλέξεις mark as correct. Και σου δινει τα αποτελέσματα για τους συμμετεχοντες. πολύ χρήσιμο

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #563 στις: Δεκέμβριος 22, 2020, 10:23:32 πμ »
[Μπηκα στα στατιστικα σήμερα για να επιβεβαιώσω ότι όντως έλειπε μαθητεία από το διαγωνισμα. Είδα με έκπληξη ότι αναφέρονται ως συμμετέχοντες μια άλλη μαθήτρια κ η μαμα μιας μαθήτριας, που δεν τις έβλεπα στην αρχική λίστα, και προφανώς δεν τις είχα δεχτεί. Είναι δυνατόν αυτό; να έχει μπει στο μάθημα κάποιος που δεν φαίνεται στη λίστα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μάθημα με webex
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:56:17 »

Αποσυνδεδεμένος dors

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Καταδικάζω τον πανικό από όπου και αν προέρχεται
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #564 στις: Δεκέμβριος 22, 2020, 12:59:35 μμ »
[Μπηκα στα στατιστικα σήμερα για να επιβεβαιώσω ότι όντως έλειπε μαθητεία από το διαγωνισμα. Είδα με έκπληξη ότι αναφέρονται ως συμμετέχοντες μια άλλη μαθήτρια κ η μαμα μιας μαθήτριας, που δεν τις έβλεπα στην αρχική λίστα, και προφανώς δεν τις είχα δεχτεί. Είναι δυνατόν αυτό; να έχει μπει στο μάθημα κάποιος που δεν φαίνεται στη λίστα;

το usage report κρατάει και όσους αφήνεις στο lobby και το χρόνο παραμονής στην τάξη. Δες το απο εκεί
Α ρε Αγκάμπεν δίκαιο είχες

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #565 στις: Δεκέμβριος 22, 2020, 02:21:43 μμ »
το usage report κρατάει και όσους αφήνεις στο lobby και το χρόνο παραμονής στην τάξη. Δες το απο εκεί

Όντως είναι ένας που είχα στο lobby γιατί είχε μοερδεψει τις ώρες. Οι άλλοι όμως; δεν τους είχα δει να περιμένουν. υπάρχει περίπτωση να είχαν προσπαθήσει να μπουν πριν ανοίξω το meeting κ να τους κατέγραψε; πρις στιγμή κ τρελάθηκα γιατί ήταν ώρα διαγωνισματος κ φοβήθηκα μήπως γινόταν απατεωνιά, αλλά το διαγωνισμα ήταν στο eclass κ τα παιδιά αποσυνδεθήκαν για να γράψουν, οπότε ηρέμησα ότι δεν υπάρχει κάτι υποπτο από πλευράς παιδιών.

Αποσυνδεδεμένος dors

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Καταδικάζω τον πανικό από όπου και αν προέρχεται
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #566 στις: Δεκέμβριος 22, 2020, 07:32:51 μμ »
Έσπερος, όπως είπε ο εξαιρετικός διευθυντής (σπάνιο φαινόμενο)  που έχω την τύχη να συνεργάζομαι φέτος , δεν χρειάζεται να τρελαθούμε εμείς για τα ανεφάρμοστα του υπουργείου, τα παιδιά τα ξέρουμε και μπορούμε να κρίνουμε. Πάντως, είναι πιθανό να μπήκε παιδί απο τον υπολογιστή της μαμάς του και να είδες άλλο όνομα. Μου έχει συμβεί και αυτό (το να μπαίνουν με τα ονόματα απο τα αδέλφια τους δεν το αναφέρω καν,  συμβαίνει κάθε μέρα)
Α ρε Αγκάμπεν δίκαιο είχες

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2490
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #567 στις: Δεκέμβριος 22, 2020, 08:04:50 μμ »
Ναι, μου έχει συμβεί και εμένα, στα πρώτα μαθήματα να ρωτώ... ποια είναι αυτή.... και μαθητής να μπαίνει με το όνομα της μητέρας του!

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #568 στις: Δεκέμβριος 22, 2020, 11:02:10 μμ »
Μάλλον δεν το εξηγώ καλά. Δ¨εχτηκα στην "αίθυσα" 20 παιδιά κι άφησα στο λόμπι εναν από άλλο τμήμα. Στο report όμως βλέπω 23 άτομα. Τα 20 που δέχτηκα, αυτόν που έμεινε στο λόμπι, μία μαθήτρια άλλου τμήματος και τη μαμά μιας μαθήτριας από αυτές που κάναμε μάθημα (η οποία ήταν συνδεδεμένη σε εμένα με το όνομά της).

Υποθέτω ότι οι άλλοι δύο μπήκαν στο λόμπι την ώρα που είχα ανοίξει την κλήση αλλά πριν τους δεχτώ και αποσυνδέθηκαν, η μία γιατί κατάλαβε ότι είχε κάνει λάθος και η άλλη για να μπει με το δικό της όνομα. Δεν έχω άλλη εξήγηση, πραγματικά!

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #569 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 01:31:15 πμ »
Παιδιά να ρωτήσω και εγώ όσο πιo απλά μπορώ: στο meetings completed που μπαίνω για να δω ποιοί μαθητές ήταν μέσα , αρχικά έχει μία "οριζόντια" σειρά με τα ονόματα σε κυκλάκια μερικών παιδιών (ας πούμε 6) και μετά έχει +15 και αν το πατήσεις βγάζει και αλλά ονόματα. Σύνολο λοιπόν 21 άτομα. Πιό κάτω έχει μια κάθετη στήλη με το πλήρες όνομα καθε παιδιού, το χρόνο συμμετοχής του ,αν βγαίνει από φορητό κ.λ.π. ας πούμε 15 άτομα. Αυτά τα δύο δεν ταυτίζονται πάντα, π.χ. όπως είπα η πάνω γραμμή έχει σύνολο 21 παιδιά ενώ η αναλυτική 15 . Γιατί συμβαίνει αυτό??? θέλει μίνιμουμ χρόνο συμμετοχής για να "μετρήσει" ένα παιδί ότι συμμετέχει¨? ή είναι κάτι άλλο? ευχαριστώ για τον χρόνο σας, είναι μία απορία που έχω καθώς ορισμένες φορές δεν παίρνω απουσίες on line και χρησιμοποιώ το report αλλά δεν μπορώ να ξεκαθαρίσω από ποιά στήλη-γραμμή θα παίρνω τα στοιχεία
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 23, 2020, 01:32:52 πμ από blueswire »

Αποσυνδεδεμένος Tery

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #570 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 12:24:04 μμ »
Μήπως ξέχασες να κοιτάξεις τη δευτερη σελίδα??

Αποσυνδεδεμένος ernie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 581
  • Φύλο: Άντρας
  • gunga galunga
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #571 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 01:26:08 μμ »
@ blueswire
λίγο που το κοίταξα, αυτό το + όταν το πατήσεις σου βγάζει μια λίστα που περιλαμβάνει και τους 6 που έβλεπες πριν στα κυκλάκια, δηλαδή οχι +15 αλλά +9, συνολικά τους ίδιους 15 που έχεις αναλυτικά και κάτω

επίσης κάτω εμφανίζεται το όνομα κάθε φορά που μπήκε ακόμη και αν μπήκε και βγήκε το ίδιο λεπτό
δεν ξέρω αν βοηθάει
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 23, 2020, 01:33:50 μμ από ernie »
αν βγούμε από την κρίση σε λιγότερο από 100 χρόνια, εμένα να μην με λένε ernie

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3349
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #572 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 03:52:28 μμ »
Συνάδερφοι, την γνώμη σας θα ήθελα, πώς να χειριστώ το θέμα με την μάνα μαθητή που γράφει αυτή τις απαντήσεις, τις ανεβάζει στο eclass, με τον δικό της γραφικό χαρακτήρα, μας παρακολουθεί στο μάθημα, και μάλιστα την ακούσαμε όλοι να με σχολιάζει; Τα παιδιά έσκασαν στα γέλια, βέβαια, αλλά το παιδί της ήρθε σε δύσκολη θέση... Δυστυχώς...

Αποσυνδεδεμένος patra25

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα με webex
« Απάντηση #573 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 11:07:35 μμ »
Θα ακουστεί λίγο παράξενο, αλλά σου προτείνω να την πάρεις τηλέφωνο. Να της πεις ότι έχεις παρατηρήσει ότι ακούγονται διαφορετικές φωνές μήπως υπάρχει κάποιος αδερφός που παρεμβαίνει  του λύνει τις ασκήσεις και τέτοια. Οτι είναι καλό να τις κάνει μόνος του για να εξεσκείται. Αν αυτη έχει επίβλεψη την ωρα τουwenex γιατί τα παιδιά είναι μικρά. δεν ξέρω για τις ασκήσεις αλλα θα σταματήσει στοwebex. Aλλο που μπορεις να κάνεις έίναι να κλείσεις τα μικρόφωνα όλων των παιδιών και να πεις την ώρα τουwebex σας παραλαλώ να απομακρύνεται τα αδέρφια σας γιατί ακούγονται θόρυβοι από τα σπίτια και ενοχλούν. Θα το αντιληφθούν και θα σταματήσουν. Πως είσαι σίγουρος οτι είναι η μητέρα ; από τη φωνή;ελπιζω να βοήθξσα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158559
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 472
Σύνολο: 478

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.