*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019  (Αναγνώστηκε 36752 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #140 στις: Ιούλιος 13, 2021, 01:54:27 μμ »
Η λογική κ η ισορροπία στο προγραμμα λυκείου, επιτάσσουν λιγότερες ώρες βιολογίας? Σαφώς οχι. Η βιολογία είναι βασικοτατο μάθημα κ οι εποχές που δεν θεωρειται τέτοιο, έχουν περασει ανεπιστρεπτί, λόγω της αλματωδους προοδου που σημειωθηκε τα τελευταία χρόνια στον τομέα αυτό. Δεν είναι μάθημα φυσιολατρειας η ανατομίας πχ, εξαιρετικά παρωχημενη προσεγγιση.
Τώρα αν παιζει κ κάτι βυσματικο με τον κλάδο δεν το ξερω. Μπορεί. Για να το λέτε δλδ κάτι ξέρετε.
Να πω επίσης πως θεωρώ μεγάλη αδικία αυτό που έγινε με τους φυσικούς τώρα κ μακάρι συντομα να είναι όλες οι ειδικότητες σε επάρκεια, ώστε ο καθείς να κάνει το μάθημα του γιατί αυτή η τσουβαλοποιηση των πε04 είναι τουλάχιστον υποτιμητική. Κ αναποτελεσματική φυσικά.
Η φυσική της α λυκείου για παράδειγμα, δεν βγαίνει σε 2 ώρες σωστά, χρειάζεται 3. Και είναι η βασική για τη φυσική όλου του λυκείου και αφορά τους μισούς μαθητές που θα δώσουν φυσική στις πανελλήνιες. Η βιολογία μπορεί να γίνει μονοωρη, όπως ήταν στο παρελθόν, καθώς είναι πιο βατή και δεν αφορά παρά μόνο το 20 τοις εκατό των μαθητών που πάνε για σχολές υγείας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:01:54 »

Αποσυνδεδεμένος Jarvis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1019
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #141 στις: Ιούλιος 13, 2021, 02:01:11 μμ »
Μωρέ να γίνει 3ωρη η φυσική, οκ. Αλλά η βιολογία είναι βατη ΜΟΝΟ αν κάποιος την κάνει επιφανειακά. Αν γίνει εμβάθυνση, έχει δυσκολίες. Η Β έχει πραγματικα απαιτητικη υλη, ΑΝ μπορεις να την αντιληφθείς. Δεν μιλω για γ, επίπεδο πανεπιστημιακο, όπως κ στην φυσική έξαλλου.
Νομίζω ότι δεν πρεπει να συσχετιζουμε το τι διδάσκεται α κ Β λυκείου, με πανελλαδικές. Τα παιδια ασχέτως με το τι δίνουν, πρεπεινα ξέρουν κ βιολογία. Κ δε γίνεται αυτό με μια ώρα.
Ας αυξήσουν κ φυσική, συμφωνώ, πουνα βγει με 2ωρο, δεν παιζει, έχεις δίκιο σ αυτό.

Αποσυνδεδεμένος Jarvis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1019
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #142 στις: Ιούλιος 13, 2021, 02:03:22 μμ »
Τεσπα, τώρα τι νόημα έχει να λέει ο καθένας μας για το μάθημα του.. Θα πρεπει να απαιτηθεί να μας βλέπουν χωριστές κ αυτόνομες ειδικότητες. Κινδυνευουμε να γίνουμε σα το μάθημα science των ΗΠΑ. Λίγο από όλα δλδ κ επίπεδο γυμνασίου.

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #143 στις: Ιούλιος 13, 2021, 02:15:02 μμ »
Το να επαναλαμβάνεις κάθε λίγο και λιγάκι τις συνταξιοδοτήσεις των φυσικών, δε το αναβαθμίζει αυτόματα σε επιχείρημα.
Επίσης μπορεί να αποκτούσαν περισσότερη βαρύτητα τα γραφόμενά σου αν είχαν μια χρονική διάρκεια και συνέπιπταν με τις εποχές των παχιών αγελάδων.
Αλλά ποιος έχει λόγο να διαμαρτύρεται με γεμάτο στομάχι;

Υ.γ. οι χαρακτηρισμοί δεν έχουν νόημα, ξέρεις μπορούν κάλλιστα να αναγνωσθούν και αντίστροφα.
Ξέρεις ότι οι φυσικοί και οι γεωλόγοι είναι τόσοι όσοι και οι νηπιοβρεφοκόμοι και οι κομμώτριες;
Οι βιολόγοι λίγο περισσότεροι απ' τους νοσηλευτές και αισθητικούς;
Αυτή η αρνητική- συκοφαντική μερικές φορές- κριτική που επικράτησε στον κλάδο μας (και έχεις συμβάλει σε αυτό) που νομίζεις ότι τον κατατάσσει;
Νομίζεις μετά απ' αυτή την συμπεριφορά του υπουργείου έχει κανείς φυσικός την διάθεση να σκοτιστεί για την αναβάθμιση των μαθησιακών προτύπων της PISA;
Το υπουργείο δεν πρόκειται να αλλάξει. Οι ίδιοι άνθρωποι, οι κακοπληρωμένοι που προσβλέπουν ίσως σε καμιά μίζα από αναθέσεις και ευρωπαϊκά προγράμματα.
Η Κεραμέως έκανε αυτό που της είπαν να κάνει, να τρενάρει την κατάσταση χωρίς αντιδράσεις μέχρι τις εκλογές που μάλλον θα γίνουν λίαν συντόμως. Πετάνε τις αρλούμπες για αξιολόγηση για τους γονείς και την συνθηματολογία και εμείς θα μιλάμε για τις ελάχιστες θέσεις σε ένα κλάδο τόσο σημαντικό από κάθε άποψη για την πραγματική εκπαίδευση.
Ο ένας ή ο άλλος έπαιξαν το παιχνίδι του δουλέματος των παραγοντίσκων του υπουργείου. Οι χρήσιμοι ηλίθιοι.
Αντί να σκεφτόμαστε την πραγματική αναβάθμιση των θετικών μαθημάτων επιδοθήκαμε στην προσφιλή μας φαγωμάρα.
Πόσο καλά είμαστε τώρα μετά από 11 χρονάκια χωρίς διορισμούς που πήραμε 900 θέσεις;
Και πότε νομίζεις ότι θα ξαναπάρουν και άλλους;
Καλύτερα να μην το πω δημόσια...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:01:54 »

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 452
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #144 στις: Ιούλιος 13, 2021, 05:10:43 μμ »
Οι συνταξιοδοτήσεις είναι επιχείρημα, καθώς δείχνουν πού οδήγησε η μείωση των ωρών της φυσικής, προκειμένου να αυξηθούν οι ώρες της βιολογίας, για να ευνοηθούν τα βύσματα του κλάδου, που είναι οι βιολόγοι.

Άντε πάλι τα ίδια.Ποια μείωση ωρών; Στα λύκεια όλα τα μαθήματα πανελλαδικών έγιναν 6ωρα. Στα γυμνάσια που είναι περισσότερα από τα λύκεια (και υποχρεωτικής εκπαίδευσης) το μάθημα σας αυξήθηκε κατά μία ώρα ενώ το δικό μας και των βιολόγων μειώθηκε κατά μία ώρα. Πλεονάσματα έχετε γιατί οι διορισμοί στο παρελθόν δε γινόταν με βάση τα οργανικά κενά, με βάση δηλαδή τις ώρες Α΄ανάθεσης.
Το 2013 υπήρχαν 4467 φυσικοί για 68208 ώρες Α΄ανάθεσης.
Οι συνταξιοδοτήσεις λοιπόν δεν είναι μέτρο γιατί κάποιος που αποχωρεί δεν αφήνει κενό απαραίτητα ώστε να αναπληρωθεί με διορισμό!

Ξέρεις ότι οι φυσικοί και οι γεωλόγοι είναι τόσοι όσοι και οι νηπιοβρεφοκόμοι και οι κομμώτριες;
Οι βιολόγοι λίγο περισσότεροι απ' τους νοσηλευτές και αισθητικούς;

Τα τελευταία στοιχεία που έχω είναι του 2016. Ενώ τα ζητάω κάθε χρόνο εδώ και μια δεκαετία, τα δίνουν με το σταγονόμετρο. Γιατί άραγε;
Οι Φυσικοί τότε ήταν (με ραδιοηλεκτρολόγους) 4416 και οι αντίστοιχες ώρες 47699.
Βιολόγοι 1144 με 16143 ώρες
Χημικοί 1899 με  18860 ώρες

EDIT: Μια διευκρίνιση εδώ. Οι παραπάνω ώρες είναι αυτές που διδάσκει η κάθε ειδικότητα, όχι το σύνολο τους!
Δυστυχώς το έγγραφο ήταν παραπλανητικό, δεν συνηθίζουν να εξυπηρετούν τον πολίτη δυστυχώς!

Για εμάς τα νούμερα του 2015 ήταν 730 με 18709 ώρες (χωρίς τις ώρες του επιλογής μαθήματος της Α΄Λυκείου) εκ των οποίων οι 12247 καλύφθηκαν με Β΄ανάθεση!



Αυτή η αρνητική- συκοφαντική μερικές φορές- κριτική που επικράτησε στον κλάδο μας (και έχεις συμβάλει σε αυτό) που νομίζεις ότι τον κατατάσσει;

Αν την αλήθεια τη βαφτίζεις συκοφαντία, ναι είμαι συκοφάντης!

Νομίζεις μετά απ' αυτή την συμπεριφορά του υπουργείου έχει κανείς φυσικός την διάθεση να σκοτιστεί για την αναβάθμιση των μαθησιακών προτύπων της PISA;
Το υπουργείο δεν πρόκειται να αλλάξει. Οι ίδιοι άνθρωποι, οι κακοπληρωμένοι που προσβλέπουν ίσως σε καμιά μίζα από αναθέσεις και ευρωπαϊκά προγράμματα.
Η Κεραμέως έκανε αυτό που της είπαν να κάνει, να τρενάρει την κατάσταση χωρίς αντιδράσεις μέχρι τις εκλογές που μάλλον θα γίνουν λίαν συντόμως. Πετάνε τις αρλούμπες για αξιολόγηση για τους γονείς και την συνθηματολογία και εμείς θα μιλάμε για τις ελάχιστες θέσεις σε ένα κλάδο τόσο σημαντικό από κάθε άποψη για την πραγματική εκπαίδευση.
Ο ένας ή ο άλλος έπαιξαν το παιχνίδι του δουλέματος των παραγοντίσκων του υπουργείου. Οι χρήσιμοι ηλίθιοι.
Αντί να σκεφτόμαστε την πραγματική αναβάθμιση των θετικών μαθημάτων επιδοθήκαμε στην προσφιλή μας φαγωμάρα.
Πόσο καλά είμαστε τώρα μετά από 11 χρονάκια χωρίς διορισμούς που πήραμε 900 θέσεις;
Και πότε νομίζεις ότι θα ξαναπάρουν και άλλους;
Καλύτερα να μην το πω δημόσια...

Οδυσσεάκο καλά όλα αυτά αλλά το timing δεν σε βοηθάει για να πείσεις. Τόσα χρόνια που τρώγατε με χρυσές κουτάλες και είχατε εκατοντάδες αναπληρωτές σε γενική και ειδική, όλα ήταν καλά. Ούτε pisa, ούτε υποβάθμιση, ούτε τίποτα. Εμείς στο ενδιάμεσο βλέπαμε το θρίλερ παιγμένο ανάποδα, τα κενά μας μειώνονταν χωρίς να μεσολαβούν προσλήψεις αναπληρωτών, το υπουργείο μας παρέπεμπε στις διευθύνσεις και τούμπαλιν, μία μία χτυπούσαμε τις πόρτες να μάθουμε γιατί δεν παίρνουν γεωλόγους, οι Β και Γ αναθέσεις είχαν ως αποτέλεσμα να κάνουν Γεωλογία-Γεωγραφία μέχρι και οι ανθοκόμοι και για ανταμοιβή ήρθαν και οι περικοπές των ωρών μας σε γυμνάσιο και λύκειο.
Πλέον οι μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διδάσκονται: 33 ώρες Μαθηματικά, 17 ώρες Φυσική, 12 ώρες Χημεία, 13 ώρες Βιολογία, 13 ώρες Αγγλικά, 14 ώρες Πληροφορική και μόλις...03 ώρες Γεωλογία-Γεωγραφία!!

Τέλος πάντων, κακώς για μένα ταυτίζεται η υποβάθμιση των φυσικών επιστημών με τους διορισμούς. Ναι να αυξηθούν οι ώρες ΠΕ04, ναι να επανέλθει η μείωση στον υσεφε, ναι να διδάσκονται οι φυσικές επιστήμες στην ειδική αγωγή αλλά διορισμοί με βάση τα οργανικά κενά, ούτε ένας παραπάνω!
Μια λύση που θα έλυνε πολλά ζητήματα και θα βοηθούσε να πάμε μπροστα είναι η ενοποίηση του κλάδου αλλά άντε να πείσεις τους βιολόγους.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 14, 2021, 06:19:39 μμ από gagarin_3 »

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #145 στις: Ιούλιος 13, 2021, 06:16:58 μμ »
Οι ραδιοηλεκτρολόγοι ΠΕ12 ενοποιήθηκαν  το 2018 και τα στοιχεία που παραθέτεις είναι αριθμητική του μανάβη.
Εσύ με μερικούς άλλους επίμονα και διαβρωτικά ασκείς άκυρη κριτική.
Δεν διεκδικείς να αναβαθμιστεί  η γεωλογία αλλά στρέφεσαι επίμονα ενάντια στους φυσικούς που θεωρείς ότι σε αδικούν. Αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό και το επεξεργάζεσαι με φανατισμό στην απελπισία της ανεργίας και της φτώχιας. Κατανοητό αλλά δεν είναι κριτική με στοιχεία αντικειμενικά. Εσύ τα βαπτίζεις έτσι και τότε και τώρα.
Επειδή η ελληνική κοινωνία είναι δεκτική στην κριτική, ακόμη και την αβάσιμη, βρίσκεις ακροατήριο.
Το ίδιο έκαναν και η ομάδα των βιολόγων.
Με την αύξηση του διδακτικού ωραρίου κατά δύο ώρες έστω και με τα στοιχεία που παραθέτεις (που δεν είναι σωστά) εμφανίζουν οι φυσικοί 400 πλεονάσματα, 200 οι χημικοί και 100 οι βιολόγοι και 60 οι γεωλόγοι.  Το ίδιο και χειρότερο με τις συγχωνεύσεις των γυμνασίων. Εκεί τα σκόρπια ωράρια των βιολόγων και γεωλόγων μεταμορφώνονται σε οργανικά κενά που δήθεν καταχρώνται οι φυσικοί!
Το είχε αποδείξει παλιότερα ένας συνάδελφος με στοιχεία. Παράλληλα γίνονται αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων και αλλάζουν τους συσχετισμούς με αύξηση των ωρών βιολογίας και ταυτόχρονη μείωση των ωρών της φυσικής. Κάθε ώρα που μεταβιβάζεται επηρεάζει κατά 200 περίπου πλεονάσματα τους φυσικούς και συγχρόνως 200 ελλείματα τους βιολόγους.
Καταλαβαίνεις τι έχει γίνει ή θα κάνεις και τώρα τον χαζό;
Οι φυσικοί κοντολογίς,  έχουν φορτωθεί αναλογικά παραπάνω από 200 πλεονάσματα λόγω της αύξησης του διδακτικού ωραρίου συν τουλάχιστον 200 λόγω συγχωνεύσεων (φαίνονται σαν ελλείματα των βιολόγων) και άλλα 400 απ' τις ανταλλαγές ωρών μεταξύ των ειδικοτήτων συν 400 από μείωση των ωρών της φυσικής απλά.
Συν την κατάργηση του υπεύθυνου εργαστηρίου που αντιστοιχεί σε 100 πλεονάσματα αναλογικά στους φυσικούς που είναι περισσότεροι.  Έτσι φαίνονται οι φυσικοί να έχουν 1300 πλεονάσματα και να καταχρώνται τις θέσεις των βιολόγων.
Μερικοί το βλέπουν σαν τις πεινασμένες κότες το σιλό με το σιτάρι  και αρχίζουν να διαμαρτύρονται για την "αδικία". Παίρνεις εσύ αμπάριζα και άλλοι και λόγω της  επικριτικής άνεσης που παρέχεται από μια εποχή παρακμής και φτώχιας. Έρχονται από κοντά σύμβουλοι του υπουργείου που φοβούνται γενικά τις αντιδράσεις και χωρίς ανάλυση υιοθετούν τις κατηγορίες.
Αυτές οι κατηγορίες χαντάκωσαν του φυσικούς και θα είναι ένα μνημείο της γκρίνιας και φαγωμάρας που θα αποδεικνύει πόσο ανίκανοι είναι οι εκπαιδευτικοί και το υπουργείο φυσικά να μοιράσουν πέντε κάστανα.
Εγώ, το μόνο που έχω να πω είναι ότι ο διασυρμός των φυσικών ολοκληρώθηκε.
Εκεί που υπήρχαν πλεονάσματα ή προέκυψαν, οι  άλλοι κλάδοι βρήκαν λύσεις, οι πληροφορικοί, οι γυμναστές , οι ξενόγλωσσοι και το υπουργείο τους βοήθησε.
Μπορείτε να διοριστείτε και να ευτυχείτε...

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #146 στις: Ιούλιος 13, 2021, 07:47:46 μμ »
Άντε πάλι τα ίδια.Ποια μείωση ωρών; Στα λύκεια όλα τα μαθήματα πανελλαδικών έγιναν 6ωρα. Στα γυμνάσια που είναι περισσότερα από τα λύκεια (και υποχρεωτικής εκπαίδευσης) το μάθημα σας αυξήθηκε κατά μία ώρα ενώ το δικό μας και των βιολόγων μειώθηκε κατά μία ώρα. Πλεονάσματα έχετε γιατί οι διορισμοί στο παρελθόν δε γινόταν με βάση τα οργανικά κενά, με βάση δηλαδή τις ώρες Α΄ανάθεσης.
Το 2013 υπήρχαν 4467 φυσικοί για 68208 ώρες Α΄ανάθεσης.
Οι συνταξιοδοτήσεις λοιπόν δεν είναι μέτρο γιατί κάποιος που αποχωρεί δεν αφήνει κενό απαραίτητα ώστε να αναπληρωθεί με διορισμό!

Τα τελευταία στοιχεία που έχω είναι του 2016. Ενώ τα ζητάω κάθε χρόνο εδώ και μια δεκαετία, τα δίνουν με το σταγονόμετρο. Γιατί άραγε;
Οι Φυσικοί τότε ήταν (με ραδιοηλεκτρολόγους) 4416 και οι αντίστοιχες ώρες 47699.
Βιολόγοι 1144 με 16143 ώρες
Χημικοί 1899 με  18860 ώρες
Για εμάς τα νούμερα του 2015 ήταν 730 με 18709 ώρες (χωρίς τις ώρες του επιλογής μαθήματος της Α΄Λυκείου) εκ των οποίων οι 12247 καλύφθηκαν με Β΄ανάθεση!

Αν την αλήθεια τη βαφτίζεις συκοφαντία, ναι είμαι συκοφάντης!

Οδυσσεάκο καλά όλα αυτά αλλά το timing δεν σε βοηθάει για να πείσεις. Τόσα χρόνια που τρώγατε με χρυσές κουτάλες και είχατε εκατοντάδες αναπληρωτές σε γενική και ειδική, όλα ήταν καλά. Ούτε pisa, ούτε υποβάθμιση, ούτε τίποτα. Εμείς στο ενδιάμεσο βλέπαμε το θρίλερ παιγμένο ανάποδα, τα κενά μας μειώνονταν χωρίς να μεσολαβούν προσλήψεις αναπληρωτών, το υπουργείο μας παρέπεμπε στις διευθύνσεις και τούμπαλιν, μία μία χτυπούσαμε τις πόρτες να μάθουμε γιατί δεν παίρνουν γεωλόγους, οι Β και Γ αναθέσεις είχαν ως αποτέλεσμα να κάνουν Γεωλογία-Γεωγραφία μέχρι και οι ανθοκόμοι και για ανταμοιβή ήρθαν και οι περικοπές των ωρών μας σε γυμνάσιο και λύκειο.
Πλέον οι μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διδάσκονται: 33 ώρες Μαθηματικά, 17 ώρες Φυσική, 12 ώρες Χημεία, 13 ώρες Βιολογία, 13 ώρες Αγγλικά, 14 ώρες Πληροφορική και μόλις...03 ώρες Γεωλογία-Γεωγραφία!!

Τέλος πάντων, κακώς για μένα ταυτίζεται η υποβάθμιση των φυσικών επιστημών με τους διορισμούς. Ναι να αυξηθούν οι ώρες ΠΕ04, ναι να επανέλθει η μείωση στον υσεφε, ναι να διδάσκονται οι φυσικές επιστήμες στην ειδική αγωγή αλλά διορισμοί με βάση τα οργανικά κενά, ούτε ένας παραπάνω!
Μια λύση που θα έλυνε πολλά ζητήματα και θα βοηθούσε να πάμε μπροστα είναι η ενοποίηση του κλάδου αλλά άντε να πείσεις τους βιολόγους.
Τι συνέβη από το 2013 ως το 2016 και οι ώρες φυσικής από 68000 έγιναν 48000;;

Αποσυνδεδεμένος belw

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #147 στις: Ιούλιος 13, 2021, 08:22:17 μμ »
http://www.sfkritis.gr/%ce%b4%ce%b5%ce%bb%cf%84%ce%af%ce%bf-%cf%84%cf%8d%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%ba%ce%bf%ce%af%ce%bd%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%bc%cf%8c%ce%bd%ce%b9%ce%bc%cf%89%ce%bd-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83/


"....Καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να επανεξετάσει τις κατανομές και να αιτιολογήσει την λογική τους τουλάχιστον. Είναι αδιανόητο η κατανομή θέσεων να μην γίνεται με βάση τις πραγματικές ανάγκες σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις των αναλυτικών προγραμμάτων."


Ηράκλειο, 13 Ιουλίου 2021


Η Κεραμεως σίγουρα θα το επανεξετασει... :P

Αποσυνδεδεμένος CBK

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 378
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #148 στις: Ιούλιος 13, 2021, 08:30:43 μμ »
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένας φυσικός δεν θα πρέπει να διδάσκει χημεία ή ένας χημικός βιολογία κοκ. Τουλάχιστον στο ΑΠΘ σε όλα τα τμήματα Θετικών Επιστημών τα κάναμε όλα σε μαθήματα πανεπιστημιακού επιπέδου. Μπορεί να χρειάζεται κάποια προετοιμασία όπως σε όλα τα μαθήματα, αλλά σε κάθε περίπτωση μιλάμε για μαθήματα σχολικού επιπέδου. Ίσως στα μαθήματα κατεύθυνσης να είχε κάποιο νόημα κατά περίπτωση.

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 452
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #149 στις: Ιούλιος 13, 2021, 09:22:00 μμ »
Τι συνέβη από το 2013 ως το 2016 και οι ώρες φυσικής από 68000 έγιναν 48000;;

Ότι και στους υπόλοιπους, δεν μειώθηκαν μόνο οι δικές σας ώρες.


Οι ραδιοηλεκτρολόγοι ΠΕ12 ενοποιήθηκαν  το 2018 και τα στοιχεία που παραθέτεις είναι αριθμητική του μανάβη.

Δεν είπα ότι ενοποιήθηκαν νωρίτερα, εγώ άθροισα τις ώρες, αν θες στα βάζω και χώρια, δεν αλλάζει η εικόνα. Τα στοιχεία είναι του Υπ. Παιδείας.1-2-2016, Α.Π.:15502/Ε2
Περιμένω να δω τα δικά σου που είναι πιο έγκυρα.

Εσύ με μερικούς άλλους επίμονα και διαβρωτικά ασκείς άκυρη κριτική.
Δεν διεκδικείς να αναβαθμιστεί  η γεωλογία αλλά στρέφεσαι επίμονα ενάντια στους φυσικούς που θεωρείς ότι σε αδικούν.

Ότι πεις, υποθέτω πως αν εσύ είχες στοιχεία ότι τοποθετούνται μόνιμοι και αναπληρωτές άλλης ειδικότητας σε θέσεις τις ειδικότητάς σου, θα έδειχνες χαρακτήρα και θα μιλούσες για αναβάθμιση της επιστήμης σου κλπ. Εντωμεταξύ, δεν είναι αστείο που με κατηγορείς ότι δεν διεκδικώ να αναβαθμιστεί η γεωλογία παρά στρέφομαι κατά των φυσικών ενώ εσύ από την άλλη πασχίζεις για αναβάθμιση της διδασκαλίας της επιστήμης σου μέσω φυσικά περισσότερων διορισμών ΠΕ04.01 ;  ;D ;D ;D
 
Αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό και το επεξεργάζεσαι με φανατισμό στην απελπισία της ανεργίας και της φτώχιας. Κατανοητό αλλά δεν είναι κριτική με στοιχεία αντικειμενικά. Εσύ τα βαπτίζεις έτσι και τότε και τώρα.

Υποκειμενικό από ποιά άποψη; Με αριθμούς μιλάω, εσύ και μερικοί άλλοι αρνείστε να το δεχτείτε. Δεν ασκώ τυφλή κριτική στους φυσικούς. Απλά δε θέλω να κόβονται θέσεις από την ειδικότητά μου με διάφορα προσχήματα, για να εξυπηρετούνται άλλοι. Ήδη σου παρέθεσα στοιχεία του 2015 όπου το μάθημά μας διδασκόταν από ΠΕ04.05 μόνο κατά 29%!!


Σου φαίνονται κι αυτά του μανάβη; Και μη μου πεις ότι και μεις κάνουμε άλλα μαθήματα με β, γ ανάθεση γιατί οι μόνιμοι (και αναπληρωτές) ΠΕ04.05 ήταν πάντα λιγότεροι από τις ώρες Α΄ανάθεσης τους.

Επειδή η ελληνική κοινωνία είναι δεκτική στην κριτική, ακόμη και την αβάσιμη, βρίσκεις ακροατήριο.
Το ίδιο έκαναν και η ομάδα των βιολόγων.

Δεν έχω να πω κάτι πάνω σε αυτό, το αφήνω στην κρίση του κοινού  ;D

Με την αύξηση του διδακτικού ωραρίου κατά δύο ώρες έστω και με τα στοιχεία που παραθέτεις (που δεν είναι σωστά) εμφανίζουν οι φυσικοί 400 πλεονάσματα, 200 οι χημικοί και 100 οι βιολόγοι και 60 οι γεωλόγοι. 
Τα στοιχεία που παραθέτω πιο πάνω είναι από το Δεκέμβρη του 2013, η αύξηση ωραρίου είχε ήδη γίνει από την αρχή της σχολικής χρονιάς 2013-14. Αν εννοείς ότι πληγήκατε περισσότερο
από τους υπόλοιπους, ενδεχομένως ναι αφού είχατε περισσότερο πλεονάσματα παρά κενά



Το ίδιο και χειρότερο με τις συγχωνεύσεις των γυμνασίων. Εκεί τα σκόρπια ωράρια των βιολόγων και γεωλόγων μεταμορφώνονται σε οργανικά κενά που δήθεν καταχρώνται οι φυσικοί!
Το είχε αποδείξει παλιότερα ένας συνάδελφος με στοιχεία.

Τι είχε αποδείξει; Ότι δεν τα καταχρώνται; Αφού έτσι γίνεται, τα ΠΥΣΔΕ είτε εφαρμόζοντας το νόμο για την κρίση και την ρύθμιση της υπεραριθμίας είτε με άλλα τερτίπια, εμφανίζουν τα κενά στα γυμνάσια ενιαία ΠΕ04 για να τοποθετούν όσους ΠΕ04 περισσεύουν.

Παράλληλα γίνονται αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων και αλλάζουν τους συσχετισμούς με αύξηση των ωρών βιολογίας και ταυτόχρονη μείωση των ωρών της φυσικής. Κάθε ώρα που μεταβιβάζεται επηρεάζει κατά 200 περίπου πλεονάσματα τους φυσικούς και συγχρόνως 200 ελλείματα τους βιολόγους.
Καταλαβαίνεις τι έχει γίνει ή θα κάνεις και τώρα τον χαζό;
Οι φυσικοί κοντολογίς,  έχουν φορτωθεί αναλογικά παραπάνω από 200 πλεονάσματα λόγω της αύξησης του διδακτικού ωραρίου συν τουλάχιστον 200 λόγω συγχωνεύσεων (φαίνονται σαν ελλείματα των βιολόγων) και άλλα 400 απ' τις ανταλλαγές ωρών μεταξύ των ειδικοτήτων συν 400 από μείωση των ωρών της φυσικής απλά.
Συν την κατάργηση του υπεύθυνου εργαστηρίου που αντιστοιχεί σε 100 πλεονάσματα αναλογικά στους φυσικούς που είναι περισσότεροι.  Έτσι φαίνονται οι φυσικοί να έχουν 1300 πλεονάσματα και να καταχρώνται τις θέσεις των βιολόγων.

Άλλος κάνει τον χαζό από ότι φαίνεται. Δεν δέχεσαι ότι υπήρχε αυτό το καθεστώς με τα πλεονάσματα σας, ήδη πριν από τις συγχωνεύσεις, πριν τις αλλαγές στο ωρολόγιο, πριν τη μείωση του μαθητικού πληθυσμού. Συμφωνώ πως οι παράγοντες που αναφέρεις επιδείνωσαν την κατάσταση, πιθανόν περισσότερο σε σας παρά στους υπόλοιπους ΠΕ04. Δεν την δημιούργησαν όμως!

Μερικοί το βλέπουν σαν τις πεινασμένες κότες το σιλό με το σιτάρι  και αρχίζουν να διαμαρτύρονται για την "αδικία". Παίρνεις εσύ αμπάριζα και άλλοι και λόγω της  επικριτικής άνεσης που παρέχεται από μια εποχή παρακμής και φτώχιας. Έρχονται από κοντά σύμβουλοι του υπουργείου που φοβούνται γενικά τις αντιδράσεις και χωρίς ανάλυση υιοθετούν τις κατηγορίες.
Προσυπογράφω στο ακέραιο απλά θα αφαιρούσα τα εισαγωγικά. Κάποτε έπρεπε να διορθωθεί η αδικία ρε γαμώτο. Μακάρι να μπορούσε να γίνει με άλλο τρόπο πιο ήπια για να μην μείνουν στην απέξω συνάδελφοι που δούλευαν για χρόνια.

Αυτές οι κατηγορίες χαντάκωσαν του φυσικούς και θα είναι ένα μνημείο της γκρίνιας και φαγωμάρας που θα αποδεικνύει πόσο ανίκανοι είναι οι εκπαιδευτικοί και το υπουργείο φυσικά να μοιράσουν πέντε κάστανα.

Δεν είστε άμοιροι ευθυνών Οδυσσέα. Ίσως όχι οι αναπληρωτές σας όπως λέει κι ο gvasilis αλλά οι μόνιμοί σας, ιδίως σε μεγάλα αστικά κέντρα έχουν λερωμένη τη φωλιά τους.

Εγώ, το μόνο που έχω να πω είναι ότι ο διασυρμός των φυσικών ολοκληρώθηκε.
Εκεί που υπήρχαν πλεονάσματα ή προέκυψαν, οι  άλλοι κλάδοι βρήκαν λύσεις, οι πληροφορικοί, οι γυμναστές , οι ξενόγλωσσοι και το υπουργείο τους βοήθησε.

Οι πληροφορικοί, οι γυμναστές και οι ξενόγλωσσοι βρήκαν λύση; Δε νομίζω να είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από την κατανομή.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 13, 2021, 09:26:59 μμ από gagarin_3 »

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #150 στις: Ιούλιος 13, 2021, 09:48:53 μμ »
Ο πίνακας που παρέθεσες δεν αποδεικνύει αυτά που έγραψα πριν;
Τα πλεονάσματα στους φυσικούς και τα ελλείματα στους βιολόγους και γεωλόγους κατάλαβες πως διαμορφώθηκαν ή να τα πω πιο απλά;
Είπα ότι οι συγχωνεύσεις συγκέντρωσαν σκόρπια κενά βιολογίας και γεωλογίας και στα συγχωνευμένα εμφανίζονταν σαν οργανικά κενά. Υπολόγισε ο συνάδελφος που είχε κάνει μια σχετική παρατήρηση πάνω από 200 τέτοια κενά που εμφανίζονται σαν ελλείματα του κλάδου των βιολόγων και γεωλόγων.
Επίσης η αύξηση του ωραρίου κατάλαβες πως λειτούργησε σε ένα κλάδο και στους συσχετισμούς μεταξύ ειδικοτήτων; Περίπου πλεονάσματα 400 φυσικούς , 200 χημικούς, 100 βιολόγους και 60 γεωλόγους. Καταλαβαίνεις τι λέω; Αυτή η συσχέτιση με την προηγούμενη και με τις μεταβολές στις ώρες διδασκαλίας μείωση φυσικής-αύξηση βιολογίας  δημιούργησαν άλλα 400 πλεονάσματα φυσικών και αντίστοιχα ελλείματα βιολόγων.
Τέλος, η μείωση του ίδιου του μαθήματος της φυσικής μόνο του, χωρίς αυξομείωση των άλλων του κλάδου δίνει άλλα 400 πλεονάσματα στους φυσικούς.
Δηλαδή την περίοδο που αναφέρεις στον πίνακα πρέπει να πλεονάζουν πάνω από 1300 φυσικοί και να υπάρχουν πάνω από 600 ελλείματα βιολογίας και 200 γεωλογίας.  Των δε φυσικών μειώνονται χάρη στις συνταξιοδοτήσεις που είναι αναλογικά περισσότερες.
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ Ο ΔΟΛΟΣ;
ΠΟΙΟΣ ΕΦΤΑΙΞΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ;
Περιμένω μια τίμια απάντηση.
Έτσι και αλλιώς διορίστηκες.
Δεν έπαιξε ρόλο η νοοτροπία της αλληλοκατηγορίας που ευδοκιμεί στην χώρα μας;
Ή δεν ευδοκιμεί και υπερβάλλω;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 13, 2021, 11:03:45 μμ από Ulysses1 »

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #151 στις: Ιούλιος 13, 2021, 10:17:04 μμ »
Την παρακμιακή ρητορική μας την άφησε παρακαταθήκη η Διαμαντοπούλου, που ενώ γνώριζε τα ρουσφέτια του ΠΑΣΟΚ τότε στο δημόσιο, μετέφερε τις κατηγορίες στους εκπαιδευτικούς με μια συνθηματολογία που επηρέασε πολύ κόσμο. Μιλούσε για υπεραριθμίες και προσωπικά τις διαπίστωσα το 2009 που έμπλεξα με την δημόσια εκπαίδευση  σε κάποιες περιπτώσεις. Το καλοκαίρι του 2010 έφυγαν στην σύνταξη πάνω από 11000 και θεώρησα ότι όσες παρατυπίες και να υπήρξαν θα είχαν εξαλειφθεί με το ρεκόρ συνταξιοδοτήσεων.
Μετά όμως άρχισε τις συγχωνεύσεις και ξεκίνησε ο κατήφορος...
Για τους μόνιμους φυσικούς και τον κλάδο ΠΕ 04 δεν υπήρχε κατά διάνοια το κλίμα που διαμορφώθηκε σε εμάς τους αναπληρωτές. Οι άνθρωποι συνεργαζόταν χωρίς πνεύμα διχόνοιας.
Αυτό δημιουργήθηκε από τους αναπληρωτές που άφησε παγωμένους στο χρόνο η Διαμαντοπούλου.
Οι απέξω έβλεπαν κενά πχ κενά βιολόγων ή γεωλόγων που ουσιαστικά δεν τους αφορούσαν αφού δεν γινόταν διορισμοί. Η ομάδα αναπληρωτών βιολόγων ξεκίνησε την εκστρατεία της, διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα, μες στην απόγνωση της ανεργίας... Η κατηγορίες και οι διεκδικήσεις αναμίχθηκαν και οι φυσικοί χρεώθηκαν τον λογαριασμό... Η Κεραμέως είχε ευήκοα ώτα  για κατηγορίες... Πέταξε στα σκουπίδια το υπόμνημα της ΕΕΦ
αναλογιζόμενη την υπεραξία της ως απόφοιτος του Χάρβαρντ και χαντάκωσε τους κακομοίρηδες τους αναπληρωτές φυσικούς που έχουν τραβήξει του λιναριού τα πάθη...

Αποσυνδεδεμένος koim

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #152 στις: Ιούλιος 13, 2021, 11:20:43 μμ »
Ασε μας ρε φιλαρακι που θυμηθηκες την Διαμαντοπουλου προ 11ετιας...Την χρυσή πενταετία της αριστεράς με τους μηδενικους διορισμους την ξεχασες...? Η Διαμαντοπουλου μιλουσε και για γραπτο...που δυασαρεστουσε την μεγαλυτερη μεριδα αναπληρωτων και ηρθε με την πιεση σας το αξιοκρατικό συστημα Γαβρογλου με τα πληρωμενα μεταπτυχιακα και διδακτορικα και την προυπηρεσια απο την "πισω" πορτα....Ας προσέχατε... >:(


Την παρακμιακή ρητορική μας την άφησε παρακαταθήκη η Διαμαντοπούλου, που ενώ γνώριζε τα ρουσφέτια του ΠΑΣΟΚ τότε στο δημόσιο, μετέφερε τις κατηγορίες στους εκπαιδευτικούς με μια συνθηματολογία που επηρέασε πολύ κόσμο. Μιλούσε για υπεραριθμίες και προσωπικά τις διαπίστωσα το 2009 που έμπλεξα με την δημόσια εκπαίδευση  σε κάποιες περιπτώσεις. Το καλοκαίρι του 2010 έφυγαν στην σύνταξη πάνω από 11000 και θεώρησα ότι όσες παρατυπίες και να υπήρξαν θα είχαν εξαλειφθεί με το ρεκόρ συνταξιοδοτήσεων.
Μετά όμως άρχισε τις συγχωνεύσεις και ξεκίνησε ο κατήφορος...
Για τους μόνιμους φυσικούς και τον κλάδο ΠΕ 04 δεν υπήρχε κατά διάνοια το κλίμα που διαμορφώθηκε σε εμάς τους αναπληρωτές. Οι άνθρωποι συνεργαζόταν χωρίς πνεύμα διχόνοιας.
Αυτό δημιουργήθηκε από τους αναπληρωτές που άφησε παγωμένους στο χρόνο η Διαμαντοπούλου.
Οι απέξω έβλεπαν κενά πχ κενά βιολόγων ή γεωλόγων που ουσιαστικά δεν τους αφορούσαν αφού δεν γινόταν διορισμοί. Η ομάδα αναπληρωτών βιολόγων ξεκίνησε την εκστρατεία της, διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα, μες στην απόγνωση της ανεργίας... Η κατηγορίες και οι διεκδικήσεις αναμίχθηκαν και οι φυσικοί χρεώθηκαν τον λογαριασμό... Η Κεραμέως είχε ευήκοα ώτα  για κατηγορίες... Πέταξε στα σκουπίδια το υπόμνημα της ΕΕΦ
αναλογιζόμενη την υπεραξία της ως απόφοιτος του Χάρβαρντ και χαντάκωσε τους κακομοίρηδες τους αναπληρωτές φυσικούς που έχουν τραβήξει του λιναριού τα πάθη...

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #153 στις: Ιούλιος 13, 2021, 11:50:13 μμ »
Πάμε πάλι.
Αλλαγή ωρών


Κλεμμένα οργανικά κενά φέτος το 2021

https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vSCq76eReO4O-vGE--uB7hgnVggOf0399AjuwwVltn4l4O2H6ovHXc6L4zamNaXlWinDka4cxNEHZGJ/pubhtml?gid=1957438718&single=true

Τοποθετήσεις Φυσικών και Χημικών σε οργανικά κενά Βιολογίας από 2015 εώς 2021

https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vSCq76eReO4O-vGE--uB7hgnVggOf0399AjuwwVltn4l4O2H6ovHXc6L4zamNaXlWinDka4cxNEHZGJ/pubhtml?gid=424165191&single=true

Εναπομείναντα οργανικά κενά Για τοποθετήσεις (ΟΧΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ) 2021 και σε πόσα οργανικά κενά Βιολογίας έχουν τοποθετηθεί μέχρι τώρα άλλες ειδικότητες αναπεριοχή

https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vSCq76eReO4O-vGE--uB7hgnVggOf0399AjuwwVltn4l4O2H6ovHXc6L4zamNaXlWinDka4cxNEHZGJ/pubhtml?gid=1002824910&single=true




 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 759
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 768
Σύνολο: 779

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.