0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η λογική κ η ισορροπία στο προγραμμα λυκείου, επιτάσσουν λιγότερες ώρες βιολογίας? Σαφώς οχι. Η βιολογία είναι βασικοτατο μάθημα κ οι εποχές που δεν θεωρειται τέτοιο, έχουν περασει ανεπιστρεπτί, λόγω της αλματωδους προοδου που σημειωθηκε τα τελευταία χρόνια στον τομέα αυτό. Δεν είναι μάθημα φυσιολατρειας η ανατομίας πχ, εξαιρετικά παρωχημενη προσεγγιση. Τώρα αν παιζει κ κάτι βυσματικο με τον κλάδο δεν το ξερω. Μπορεί. Για να το λέτε δλδ κάτι ξέρετε. Να πω επίσης πως θεωρώ μεγάλη αδικία αυτό που έγινε με τους φυσικούς τώρα κ μακάρι συντομα να είναι όλες οι ειδικότητες σε επάρκεια, ώστε ο καθείς να κάνει το μάθημα του γιατί αυτή η τσουβαλοποιηση των πε04 είναι τουλάχιστον υποτιμητική. Κ αναποτελεσματική φυσικά.
Το να επαναλαμβάνεις κάθε λίγο και λιγάκι τις συνταξιοδοτήσεις των φυσικών, δε το αναβαθμίζει αυτόματα σε επιχείρημα. Επίσης μπορεί να αποκτούσαν περισσότερη βαρύτητα τα γραφόμενά σου αν είχαν μια χρονική διάρκεια και συνέπιπταν με τις εποχές των παχιών αγελάδων.Αλλά ποιος έχει λόγο να διαμαρτύρεται με γεμάτο στομάχι; Υ.γ. οι χαρακτηρισμοί δεν έχουν νόημα, ξέρεις μπορούν κάλλιστα να αναγνωσθούν και αντίστροφα.
Οι συνταξιοδοτήσεις είναι επιχείρημα, καθώς δείχνουν πού οδήγησε η μείωση των ωρών της φυσικής, προκειμένου να αυξηθούν οι ώρες της βιολογίας, για να ευνοηθούν τα βύσματα του κλάδου, που είναι οι βιολόγοι.
Ξέρεις ότι οι φυσικοί και οι γεωλόγοι είναι τόσοι όσοι και οι νηπιοβρεφοκόμοι και οι κομμώτριες; Οι βιολόγοι λίγο περισσότεροι απ' τους νοσηλευτές και αισθητικούς;
Αυτή η αρνητική- συκοφαντική μερικές φορές- κριτική που επικράτησε στον κλάδο μας (και έχεις συμβάλει σε αυτό) που νομίζεις ότι τον κατατάσσει;
Νομίζεις μετά απ' αυτή την συμπεριφορά του υπουργείου έχει κανείς φυσικός την διάθεση να σκοτιστεί για την αναβάθμιση των μαθησιακών προτύπων της PISA;Το υπουργείο δεν πρόκειται να αλλάξει. Οι ίδιοι άνθρωποι, οι κακοπληρωμένοι που προσβλέπουν ίσως σε καμιά μίζα από αναθέσεις και ευρωπαϊκά προγράμματα. Η Κεραμέως έκανε αυτό που της είπαν να κάνει, να τρενάρει την κατάσταση χωρίς αντιδράσεις μέχρι τις εκλογές που μάλλον θα γίνουν λίαν συντόμως. Πετάνε τις αρλούμπες για αξιολόγηση για τους γονείς και την συνθηματολογία και εμείς θα μιλάμε για τις ελάχιστες θέσεις σε ένα κλάδο τόσο σημαντικό από κάθε άποψη για την πραγματική εκπαίδευση. Ο ένας ή ο άλλος έπαιξαν το παιχνίδι του δουλέματος των παραγοντίσκων του υπουργείου. Οι χρήσιμοι ηλίθιοι.Αντί να σκεφτόμαστε την πραγματική αναβάθμιση των θετικών μαθημάτων επιδοθήκαμε στην προσφιλή μας φαγωμάρα. Πόσο καλά είμαστε τώρα μετά από 11 χρονάκια χωρίς διορισμούς που πήραμε 900 θέσεις; Και πότε νομίζεις ότι θα ξαναπάρουν και άλλους; Καλύτερα να μην το πω δημόσια...
Άντε πάλι τα ίδια.Ποια μείωση ωρών; Στα λύκεια όλα τα μαθήματα πανελλαδικών έγιναν 6ωρα. Στα γυμνάσια που είναι περισσότερα από τα λύκεια (και υποχρεωτικής εκπαίδευσης) το μάθημα σας αυξήθηκε κατά μία ώρα ενώ το δικό μας και των βιολόγων μειώθηκε κατά μία ώρα. Πλεονάσματα έχετε γιατί οι διορισμοί στο παρελθόν δε γινόταν με βάση τα οργανικά κενά, με βάση δηλαδή τις ώρες Α΄ανάθεσης.Το 2013 υπήρχαν 4467 φυσικοί για 68208 ώρες Α΄ανάθεσης.Οι συνταξιοδοτήσεις λοιπόν δεν είναι μέτρο γιατί κάποιος που αποχωρεί δεν αφήνει κενό απαραίτητα ώστε να αναπληρωθεί με διορισμό! Τα τελευταία στοιχεία που έχω είναι του 2016. Ενώ τα ζητάω κάθε χρόνο εδώ και μια δεκαετία, τα δίνουν με το σταγονόμετρο. Γιατί άραγε;Οι Φυσικοί τότε ήταν (με ραδιοηλεκτρολόγους) 4416 και οι αντίστοιχες ώρες 47699.Βιολόγοι 1144 με 16143 ώρεςΧημικοί 1899 με 18860 ώρεςΓια εμάς τα νούμερα του 2015 ήταν 730 με 18709 ώρες (χωρίς τις ώρες του επιλογής μαθήματος της Α΄Λυκείου) εκ των οποίων οι 12247 καλύφθηκαν με Β΄ανάθεση!Αν την αλήθεια τη βαφτίζεις συκοφαντία, ναι είμαι συκοφάντης!Οδυσσεάκο καλά όλα αυτά αλλά το timing δεν σε βοηθάει για να πείσεις. Τόσα χρόνια που τρώγατε με χρυσές κουτάλες και είχατε εκατοντάδες αναπληρωτές σε γενική και ειδική, όλα ήταν καλά. Ούτε pisa, ούτε υποβάθμιση, ούτε τίποτα. Εμείς στο ενδιάμεσο βλέπαμε το θρίλερ παιγμένο ανάποδα, τα κενά μας μειώνονταν χωρίς να μεσολαβούν προσλήψεις αναπληρωτών, το υπουργείο μας παρέπεμπε στις διευθύνσεις και τούμπαλιν, μία μία χτυπούσαμε τις πόρτες να μάθουμε γιατί δεν παίρνουν γεωλόγους, οι Β και Γ αναθέσεις είχαν ως αποτέλεσμα να κάνουν Γεωλογία-Γεωγραφία μέχρι και οι ανθοκόμοι και για ανταμοιβή ήρθαν και οι περικοπές των ωρών μας σε γυμνάσιο και λύκειο. Πλέον οι μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διδάσκονται: 33 ώρες Μαθηματικά, 17 ώρες Φυσική, 12 ώρες Χημεία, 13 ώρες Βιολογία, 13 ώρες Αγγλικά, 14 ώρες Πληροφορική και μόλις...03 ώρες Γεωλογία-Γεωγραφία!!Τέλος πάντων, κακώς για μένα ταυτίζεται η υποβάθμιση των φυσικών επιστημών με τους διορισμούς. Ναι να αυξηθούν οι ώρες ΠΕ04, ναι να επανέλθει η μείωση στον υσεφε, ναι να διδάσκονται οι φυσικές επιστήμες στην ειδική αγωγή αλλά διορισμοί με βάση τα οργανικά κενά, ούτε ένας παραπάνω!Μια λύση που θα έλυνε πολλά ζητήματα και θα βοηθούσε να πάμε μπροστα είναι η ενοποίηση του κλάδου αλλά άντε να πείσεις τους βιολόγους.
Τι συνέβη από το 2013 ως το 2016 και οι ώρες φυσικής από 68000 έγιναν 48000;;
Οι ραδιοηλεκτρολόγοι ΠΕ12 ενοποιήθηκαν το 2018 και τα στοιχεία που παραθέτεις είναι αριθμητική του μανάβη.
Εσύ με μερικούς άλλους επίμονα και διαβρωτικά ασκείς άκυρη κριτική. Δεν διεκδικείς να αναβαθμιστεί η γεωλογία αλλά στρέφεσαι επίμονα ενάντια στους φυσικούς που θεωρείς ότι σε αδικούν.
Αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό και το επεξεργάζεσαι με φανατισμό στην απελπισία της ανεργίας και της φτώχιας. Κατανοητό αλλά δεν είναι κριτική με στοιχεία αντικειμενικά. Εσύ τα βαπτίζεις έτσι και τότε και τώρα.
Επειδή η ελληνική κοινωνία είναι δεκτική στην κριτική, ακόμη και την αβάσιμη, βρίσκεις ακροατήριο.Το ίδιο έκαναν και η ομάδα των βιολόγων.
Με την αύξηση του διδακτικού ωραρίου κατά δύο ώρες έστω και με τα στοιχεία που παραθέτεις (που δεν είναι σωστά) εμφανίζουν οι φυσικοί 400 πλεονάσματα, 200 οι χημικοί και 100 οι βιολόγοι και 60 οι γεωλόγοι.
Το ίδιο και χειρότερο με τις συγχωνεύσεις των γυμνασίων. Εκεί τα σκόρπια ωράρια των βιολόγων και γεωλόγων μεταμορφώνονται σε οργανικά κενά που δήθεν καταχρώνται οι φυσικοί!Το είχε αποδείξει παλιότερα ένας συνάδελφος με στοιχεία.
Παράλληλα γίνονται αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων και αλλάζουν τους συσχετισμούς με αύξηση των ωρών βιολογίας και ταυτόχρονη μείωση των ωρών της φυσικής. Κάθε ώρα που μεταβιβάζεται επηρεάζει κατά 200 περίπου πλεονάσματα τους φυσικούς και συγχρόνως 200 ελλείματα τους βιολόγους. Καταλαβαίνεις τι έχει γίνει ή θα κάνεις και τώρα τον χαζό; Οι φυσικοί κοντολογίς, έχουν φορτωθεί αναλογικά παραπάνω από 200 πλεονάσματα λόγω της αύξησης του διδακτικού ωραρίου συν τουλάχιστον 200 λόγω συγχωνεύσεων (φαίνονται σαν ελλείματα των βιολόγων) και άλλα 400 απ' τις ανταλλαγές ωρών μεταξύ των ειδικοτήτων συν 400 από μείωση των ωρών της φυσικής απλά. Συν την κατάργηση του υπεύθυνου εργαστηρίου που αντιστοιχεί σε 100 πλεονάσματα αναλογικά στους φυσικούς που είναι περισσότεροι. Έτσι φαίνονται οι φυσικοί να έχουν 1300 πλεονάσματα και να καταχρώνται τις θέσεις των βιολόγων.
Μερικοί το βλέπουν σαν τις πεινασμένες κότες το σιλό με το σιτάρι και αρχίζουν να διαμαρτύρονται για την "αδικία". Παίρνεις εσύ αμπάριζα και άλλοι και λόγω της επικριτικής άνεσης που παρέχεται από μια εποχή παρακμής και φτώχιας. Έρχονται από κοντά σύμβουλοι του υπουργείου που φοβούνται γενικά τις αντιδράσεις και χωρίς ανάλυση υιοθετούν τις κατηγορίες.
Αυτές οι κατηγορίες χαντάκωσαν του φυσικούς και θα είναι ένα μνημείο της γκρίνιας και φαγωμάρας που θα αποδεικνύει πόσο ανίκανοι είναι οι εκπαιδευτικοί και το υπουργείο φυσικά να μοιράσουν πέντε κάστανα.
Εγώ, το μόνο που έχω να πω είναι ότι ο διασυρμός των φυσικών ολοκληρώθηκε.Εκεί που υπήρχαν πλεονάσματα ή προέκυψαν, οι άλλοι κλάδοι βρήκαν λύσεις, οι πληροφορικοί, οι γυμναστές , οι ξενόγλωσσοι και το υπουργείο τους βοήθησε.
Την παρακμιακή ρητορική μας την άφησε παρακαταθήκη η Διαμαντοπούλου, που ενώ γνώριζε τα ρουσφέτια του ΠΑΣΟΚ τότε στο δημόσιο, μετέφερε τις κατηγορίες στους εκπαιδευτικούς με μια συνθηματολογία που επηρέασε πολύ κόσμο. Μιλούσε για υπεραριθμίες και προσωπικά τις διαπίστωσα το 2009 που έμπλεξα με την δημόσια εκπαίδευση σε κάποιες περιπτώσεις. Το καλοκαίρι του 2010 έφυγαν στην σύνταξη πάνω από 11000 και θεώρησα ότι όσες παρατυπίες και να υπήρξαν θα είχαν εξαλειφθεί με το ρεκόρ συνταξιοδοτήσεων.Μετά όμως άρχισε τις συγχωνεύσεις και ξεκίνησε ο κατήφορος...Για τους μόνιμους φυσικούς και τον κλάδο ΠΕ 04 δεν υπήρχε κατά διάνοια το κλίμα που διαμορφώθηκε σε εμάς τους αναπληρωτές. Οι άνθρωποι συνεργαζόταν χωρίς πνεύμα διχόνοιας. Αυτό δημιουργήθηκε από τους αναπληρωτές που άφησε παγωμένους στο χρόνο η Διαμαντοπούλου. Οι απέξω έβλεπαν κενά πχ κενά βιολόγων ή γεωλόγων που ουσιαστικά δεν τους αφορούσαν αφού δεν γινόταν διορισμοί. Η ομάδα αναπληρωτών βιολόγων ξεκίνησε την εκστρατεία της, διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα, μες στην απόγνωση της ανεργίας... Η κατηγορίες και οι διεκδικήσεις αναμίχθηκαν και οι φυσικοί χρεώθηκαν τον λογαριασμό... Η Κεραμέως είχε ευήκοα ώτα για κατηγορίες... Πέταξε στα σκουπίδια το υπόμνημα της ΕΕΦαναλογιζόμενη την υπεραξία της ως απόφοιτος του Χάρβαρντ και χαντάκωσε τους κακομοίρηδες τους αναπληρωτές φυσικούς που έχουν τραβήξει του λιναριού τα πάθη...