0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλώς ήρθες στο pde.Στην ελληνική εκπαίδευση τίποτα δεν είναι σταθερό. Άρα κανείς δεν ξέρει τι θα ισχύει μετά από 10 χρόνια. Εδώ δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι θα ισχύει για τα κριτήρια των προσλήψεων αναπληρωτών και των μόνιμων διορισμών στην επόμενη προκήρυξη, που αναμένεται τέλος του 2022 με αρχές του 2023. Το ότι θα ασχολείσαι με άλλη δουλειά και δεν θα αποκτάς εκπαιδευτική προϋπηρεσία μέσα στα επόμενα 10-13 χρόνια, κάνει τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα για να πραγματοποιήσεις το στόχο σου να γίνει η εκπαίδευση η κύρια απασχόλησή σου.
Καλώς σας βρήκα. Δε θα ασχολούμαι με άλλη δουλειά, εννοείται ότι με το που με πάρουν θα πάω και συνεπώς θα χτίσω προϋπηρεσία, απλά λέω ότι μέχρι να έρθει αυτή η πρώτη φορά και λογικά στη συνέχεια οι επόμενες, έχω μια σίγουρη δουλειά/εισόδημα/ασφάλεια οπότε δεν έχω το άγχος και την άμεση ανάγκη να με πάρουν του χρόνου ή σε 2-3 χρόνια πχ, αρκεί όμως να γίνει μέσα σε ένα εύλογο διάστημα και όχι σε 15χρόνια ας πούμε. Οπότε αν και σίγουρα κανείς δεν μπορεί να απαντήσει με απόλυτη ακρίβεια, ρωτάω αυτούς που είναι στο χώρο χρόνια κι έχουν κάποια δεδομένα, αν μπορούν να κάνουν μια εκτίμηση για το αν μιλάμε για 5 χρονια, 10, 20 ή ποτέ. Αν ούτε καν αυτό μπορεί να γίνει, καλώς.Και με την ευκαιρία ας προσθέσω και το εξής ερωτημα, μιας που το ψιλοανέφερα στο τέλος του πρώτου μηνύματος. Ποια η άποψη για δεύτερο πτυχίο στο Παιδαγωγικό το οποίο σαφώς κινείται πολύ καλύτερα? Αν υποθέσουμε ότι περνάω με την πρώτη και κάνω παράλληλα και το μεταπτυχιακό, σε 4 χρόνια έχω τελειώσει και θα έχω 2 πτυχία ΑΕΙ, μεταπτυχιακό, σεμινάριο + όλα τα άλλα που έχω ήδη, γλώσσες, ecdl κτλ. Αξίζει τον κόπο ή να συνεχίσω ως Χημικός έχοντας την άλλη μου δουλειά + ιδιαίτερα για να πορεύομαι μέχρι να έρθει αυτή η πρώτη φορά?
Kάθε εκτίμηση είναι παρακινδυνευμένη και επομένως δεν μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα για το πότε και το πως. Πρώτον: Σε λίγο καιρό θα έχουμε νέο νόμο προσλήψεων και διορισμών. Να δούμε τι θα αλλάξει σε σχέση με αυτόν που ισχύει τώρα. Αν για παράδειγμα βάλουν ή όχι γραπτό. Δεύτερον: Ο κλάδος των χημικών είναι παλιός και στα επόμενα χρόνια θα έχουμε πολλές συνταξιοδοτήσεις άρα και ευκαιρίες για να εισέλθουν και νεότεροι στο χώρο. Νεότερους εννοώ αυτούς που δεν εργάζονται τώρα! Συμπέρασμα: Ίσως αξίζει να κάνεις δυναμική κίνηση για να εργαστείς ως εκπαιδευτικός στο δημόσιο σχολείο αλλά θα πρέπει να δεις και τις εξελίξεις. Μπορείς να κρατήσεις μία δουλειά, αυτή που σε βολεύει και κάνε παράλληλα αυτά που θα μοριοδοτούνται αρκετά (π.χ. προετοιμασία για γραπτό αν γίνει και ξεκίνα σίγουρα ένα καλό μεταπτυχιακό). Επίσης ρόλο παίζει ο καλός βαθμός στο πτυχίο...
Δηλαδή προτείνεις να προχωρήσω με την ιδιότητα του Χημικού και να μην μπω στον κόπο για Παιδαγωγικό, οπου εκεί πάμε για πρωτοβάθμια εκπαίδευση πια, χρησιμοποιώντας το πτυχίο Χημείας σαν δεύτερο? Μιλάμε και για απορρόφηση στην ειδική αγωγή πάντα. Μεταπτυχιακό κτλ θα γινόταν και στις δύο περιπτώσεις.