*

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων  (Αναγνώστηκε 27783 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #28 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 01:18:31 πμ »
...
έχουν κομματικό χαρακτήρα και καθιστούν το όποιο ορθό περιεχόμενό τους αδύναμο. Και για να μην παρεξηγηθώ, σπεύδω να επισημάνω πως το ίδιο θα έλεγα είτε αναφερόταν στα σχέδια της αριστεράς, ή του κέντρου ή... ή... . Απλά, πιστεύω πως δεν πρέπει να πέφτουμε στην παγίδα και να υποδεικνύουμε τα ορθά και τα εσφαλμένα, αποφεύγοντας να τους δώσουμε κομματική ταυτότητα.

Έτι περαιτέρω, την άποψη:
δεν τη βρίσκω παραγωγική. Δε θα μείνω στην αισθητική του λόγου αλλά η αποχή δεν δημιουργεί πρόβλημα σε κανέναν άλλο παρά σε εμάς τους ίδιους. Προς επίρρωση αυτού που λέω, η αποχή από τις φετινές εκλογές αιρετών ήταν μνημειώδης. Και τί έγινε τελικά; Ποιος τη χρησιμοποίησε ως αφορμή για να περάσει το δικό του; (christos7 και θάνος, ελπίζω να μη με παρεξηγήσετε. Δικαίωμά σας να γράφετε ό,τι πιστεύετε όπως εσείς επιθυμείτε. Δεν σας επιτίθεμαι. Εκφράζω την άποψή μου επί των διατυπώσεων).

Όλα είναι πολιτική στην καθημερινότητα και αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε. Στη χώρα που είμαστε, όπου όλα γίνονται στρεβλά, καλό είναι να μην είμαστε ρομαντικοί, αλλά απηυδησμένοι και να είμαστε απέναντι σε αποδεδειγμένα σάπιες και ύπουλες πρακτικές και νοοτροπίες. Οι πολλές ευγένειες των καλοκάγαθων καθηγητών τελείωσαν, γιατί τους ξέρουμε καλά και αυτούς και τους στόχους τους. Δες νόμους που περνάνε και πόσο μας σέβονται, σε άλλα εξωσχολικά θέματα, για να καταλάβεις τι θέλουν να ξανα-κάνουν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:19:29 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #29 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 07:56:38 πμ »
Με δεδομένο ότι την κυβέρνηση δεν την απασχολεί η βελτίωση της εκπαίδευσης, η αρνησή μας σίγουρα τους συμφέρει περισσότερο από τη συμμετοχή μας. Σκεφτείτε τι ωραίο θέμα ανθρωποφαγίας: οι εκπαιδευτικοί αρνούνται την αξιολόγηση- ξανά.

Φέτος θα απέχω γιατί με ενοχλεί κυρίως η συγκυρία κ γιατί έτσι κερδίζουμε λίγο χρόνο. Σαν συστηματικός τρόπος αντίδρασης, δεν μου αρέσει. Κάνει πολύ κακό στην εικόνα που έχει για εμας η κοινωνία.

Αποσυνδεδεμένος Konstantinos83

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #30 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 09:14:11 πμ »
Την αξιολόγηση στα Ι.ΙΕΚ και στα κολέγια πότε θα την ξεκινήσουν; Α ξέχασα... πριν ανέβει αυτή η κυβέρνηση, οι ιδιοκτήτες τους γνώριζαν τις προθέσεις του κόμματος της Ν.Δ. αφού τους είχαν τάξει την αναγνώριση των πτυχίων όταν θα ανέβαιναν στην κυβέρνηση.

Η αξιολόγηση της δημόσιας παιδείας του μάρανε; Δεν κοιτάνε τα χάλια τους σε όλα τα επίπεδα που ανοιγοκλείνουν την αγορά και την οικονομία ανάλογα με τις εκτιμήσεις μιας ομάδας ιατρών... Καναντήσαμε άσχημα, δυστυχώς. Στο χέρι μας είναι να περάσουμε τα ''σωστά μηνύματα'' και συμφωνώ με γνώμες που διατυπώθηκαν παραπάνω. Δεν θέλουν ούτε την αναβάθμιση, ούτε το καλό μας. Αυτή είναι η θέση μου.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #31 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 01:32:26 μμ »
Πολύ λίγα πράγματα στη ζωή ενός ανθρώπου αξίζουν περισσότερο από την εκπαίδευσή του.
Ενα άτομο θα εκπαιδευτεί, θα εργαστεί και  θα απολαύσει μια ποιότητα ζωής αντίστοιχη με την εκπαιδευση που έχει δεχθεί αυτός, ο κοινωνικος περιγυρος του, τα στελέχη και το προσωπικό σε κρατικές δομές και υπηρεσίες.
Ενα καλό εκπαιδευτικό σύστημα μιας χώρας, βοηθά τους πολίτες του να βρουν μία  καλύτερα αμοιβόμενη εργασία και να έχουν μια καλύτερη ποιότητα ζωής.
Εν τέλει,    η εκπαίδευση προάγει την ισότητα των φύλων, συμβάλει στην ειρήνη και αυξάνει τις πιθανότητες ένα ατομο να έχει περισσότερες ευκαιρίες στη ζωή του.
Οι υποχρεωσεις ενός εκπαιδευτικού δεν σταματούν  με το διορισμό του το δε κράτος δεν εξαντλείται σε ανούσια νομοθετήματα αλλά πασχίζει ασταμ΄’ατητα για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού του συστήματος.

Δυτικά κράτη έχουν αναπτυξει σοβαρά εκπαιδευτικά συστήματα,  αιώνες τώρα και τα αποτελεσματα  τα βιώνουμε   ολοι μας,  στην τεχνολογία, στην Υγεία, στην ασφάλεια, πρόσφατα με την ανακάλυψη εμβολίων. Δυστυχώς, στα παραπάνω μπορεί να συμμετείχαν Ελληνες που έφυγαν από την Ελλάδα αλλά δεν έγιναν στην Ελλάδα. Οι εικόνες ελληνικών πανεπιστημίων, οι αίθουσες, τα αμφιθεατρα, οι εστιες είναι όχι μόνο  όνειδος  αλλα και μια  απέραντη θλίψη, μιζέρια, έλλειψη πολιτικής βούλησης και οράματος...Αλλα αυτό είναι άλλο θέμα.

Ενα οποιοδήποτε συστημα αξιολόγησης  πέρα από την επίγνωση της κατάστασης του  προς αξιολόγηση σύστηματος   θα πρέπει  να λάβει υπόψη και το χώρο  στον οποίο καλείται να λειτουργήσει .
Δηλαδή αν λειτουργούν οι θεσμοί, αν η διαφθορά ειναι εκτεταμένη ώστε να απειλείται η Δημοκρατία, αν η  πελατοκρατία και κομματοκρατία   έχουν αντικαταστήσει την αξιοκρατία.


Σύμφωνα με σχετική έρευνα του     https://www.dianeosis.org/2016/02/ola_ta_grafimata_ti_pistevoun_oi_ellines/,
το μεγαλύτερο πρόβλημα για τη δημοκρατία στην Ελλάδα είναι η διαφθορά/διαπλοκή και το κομματικό/πελατειακό κράτος σε ποσοστό 75,5%

Πράγμα στο οποίο συμφωνεί και το       https://greekreporter.com/2019/01/09/state-of-greek-democracy-worst-in-the-eu-says-new-study/,
καθόσον θεωρεί ότι η Ελλάδα, η χώρα η οποια εφηύρε τη Δημοκρατία,  βρίσκεται στην τελευταία θέση στην ΕΕ όσον αφορά την υγεία της Δημοκρατίας και μόλις πιο πάνω από την Τουρκία:
« Greece currently ranks at the very bottom of all Western European nations for the health of its democracy, according to a survey from the U.K.’s Economist Intelligence Unit (EIU).... Earning an overall score of 7.29 out of 10, the nation which brought democracy to the world is ranked only above Turkey.-..»

Δεν εστιάζω στο γεγονός ότι τα παραπάνω δεν είναι  τιμητικά για τη χωρα μας αλλά στο χώρο στον οποίο καλειται να ανταπεξέλθει η αξιολόγηση.

Οσον αφορά την  κατάσταση  του εκπαιδευτικού μας συστήματος, σύμφωνα με την καθημερινή,
https://www.ekathimerini.com/159776/article/ekathimerini/news/greek-education-ranked-worst-in-the-eu,
η Ελλάδα έχει το χειροτερο εκπαιδευτικό σύστημα μεταξύ των 29 μελών  της ΕΕ :
 "Greece has the worst education system in the 28-member European Union, according to a global league table compiled by the Economist Intelligence Unit for the British publishing firm Pearson ..."

Αφού λοιπόν το «δεντρο» της εκπαίδευσης μας είναι καχεκτικό δεν μπορεί  παρά να φαίνεται και στους «καρπους" του:
Οι επιδόσεις των μαθητων μας, όπως προκύπτουν από τα στοιχεία   του  PISA  2018 στο οποίο συμμετέχουμε,  https://www.dianeosis.org/2019/12/pisa-2018-prota-apotelesmata/,
 εμφανίζουν επαναλαμβανόμενα χαμηλές επιδόσεις στη μεγάλη διεθνή εκπαιδευτική έρευνα του ΟΟΣΑ!!

Στη συνέχεια θα περίμενε κανείς ότι θα παίρναμε το μαθημα μας από τις επιδόσεις των μαθητων μας και θα προσπαθούσαμε να βελτιωσουμε τις επιδόσεις τους μεσα από διάφορες διαδικασίες.
Αντί αυτού,  έρχεται η ΟΛΜΕ   https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/332533_programma-pisa-otan-i-hora-plironei-70000-eyro-hrono-gia-na-pistopoiei-diethnos
και προτείνει να σταματήσουμε να πληρωνουμε για την παραπάνω αξιολόγηση του  PISA, επειδή ισχυρίζεται ότι το PISA πιστοποιεί την διεθνή αποτυχία των μαθητών μας (!!!!) και, ότι  «.... πρόκειται για ένα διαγωνισμό, που είναι κομμένος στα μέτρα του ΟΟΣΑ, ....» Φευ!

Μετά από τα παραπάνω και δεδομένου ότι  το 75,5 % των Ελλήνων της σχετικής έρευνας θεωρεί ότι στην Ελλάδα  υπάρχει διαφθορά και πελατοκρατία,  θα δικαιολογήσω κάποιους δηλούμενους φόβους  συναδέλφων ότι η αξιολόγηση ίσως αποτελεί προοίμιο απολύσεων και άλλων δεινών. Αναφέρομαι βεβαίως σε όσους το πιστευουν και όχι σε όσους βρίσκονται σε "διατεταγμένη υπηρεσία» τρομοκράτησης.
Εδώ όμως υπάρχει το εξης παραδοξο.
Εαν υποτεθεί ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελληνων θεωρει ότι η διαφθορά και η  πελατοκρατία είναι υπαρκτές και σε τόσο μεγάλη έκταση ώστε να αποτελούν  τη μειζονα απειλη για τη Δημοκρατιας μας,  πώς είναι δυνατόν (η διαφθορά και η πελατοκρατία) να έχουν παρεισφρύσει  μόνο στον πολιτικό χώρο και να αφήνουν ανέγγιχτους όλους τους υπολοίπους;
Λογικά θα υπάρχει διασπορά  σε όλη την ελληνική επικράτεια και θα συμπεριλαμβάνει, αν όχι εμας τους ιδιους, πάντως πολλούς από τους γυρω μας.
Επομένως θα ήταν ετερόκλητο  και συνάμα εγωιστικό να θεωρειται οτι  όλοι  εμείς δεν μπορεί παρά να αποτελούμε το αδιάφθορο τμημα της ελληνικής κοινωνιας ενω ο πολιτικός χώρος και μόνο, να αποτελείται  από διεφθαρμενους.
Ουτε πάλι ότι η διαφθορά προέκυψε μετά τη δικη μας ημερομηνία διορισμού.
Το κάθε σχολείο γνωρίζει την ποιότητα και το έργο του κάθε εκπαιδευτικού και το βαθμό προσφοράς του.
Εν άλλαις λέξεσιν, μεταξυ μας στο σχολείο γνωρίζουμε ποιοί πληρώνονται επειδή το αξιζουν- ΄άρα έχουν άποψη και δικαίωμα να ομιλούν-  και ποιοί πληρώνονται για να κάθονται.
Εξ άλλου, εάν κάποιος θεωρεί τον εαυτο του αδιαφθορο  και απαλλαγμένο από κομματοπελατειακές συμπεριφορές,  σίγουρα θα εχει  κατι καλύτερο να προτεινει ως τρόπο αξιολόγησης και κατ επέκταση βελτιωσης ενός πρόδηλα απαξιωμένου εκπαιδευτικού συστήματος, αντί του στερεότυπου « καμια αλλαγη» .
Τα τεκμηρια της άφθαρσίας δεν μπορεί να τα κατέχει  επιλεκτικα ούτε η ΟΛΜΕ, ούτε οι αριστεροί ούτε οι δεξιοί. Ειμαστε όλοι σε ένα χωρο που οφείλουμε να βελτιώσουμε μακριά από τον παραμορφωτικό φακό της κομματοκρατίας. Στα πανεπιστημια δεν μπορεί να υπάρχουν τα κόμματα ούτε το σχολείο να αποτελεί τον προθαλαμο αυτων που συντελουνται στα κομματικά τραπεζακια των πανεπιστημίων συνεπικουρούμενοι με κομματικές καρικατούρες που υποδύονται τον καθηγητή πανεπιστημίου. .


........Εδώ, πιστεύω πως η σωστή αξιολόγηση, εν τέλει, προτείνει θεραπείες και προβλέπει το μηχανισμό εφαρμογής αυτών. Καταλαβαίνω, βέβαια, πως το εναρκτήριο σήμα για οποιαδήποτε τέτοια εφαρμογή δίνεται από κάποιον κυβερνητικό/υπουργικό θώκο αλλά, ίσως να είναι και ευκαιρία για την ανάδειξη της ανάγκης δημιουργίας ενός ανεξάρτητου μηχανισμού/οργάνου που θα έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί αυτόνομα..........

Εν συντομία ακολουθούν οι προσωπικές μου απόψεις μου στα ερωτώμενα παραπάνω, παρόλο που θεωρώ ότι η αξιολόγηση χωρίς ηγετικό οραμα για την Παιδεία, χωρίς προτεραιότητες, σε ένα χωρο πανταχόθεν κυριευμένο από την παραπαιδεία, τη διαφθορά και την ευνοιοκρατία πολύ δύσκολα θα έχει επιτυχίες.
Εδώ δύσκολα θα απαντησω στο ειλικρινές ερώτημα: «ποιος θα μας αξιολογήσει; Οι διεφθαρμένοι;»
Πάντως έστω και η προσπάθεια για κωδικοποίηση της υφιστάμενης νομοθεσίας και η εισαγωγή της έννοιας «αξιολόγηση» στο εκπαιδευτιοκό σύστημα, ας δεχθούμε ότι θα είναι η αρχή.


1. Η αξιολόγηση είναι μία. Σε αυτή που γίνεται για το σκοπό που έχει συσταθεί, χωρίς να επιτρέπεται να αλλοιώσουν το αποτέλεσμά της διάφορες μεθοδεύσεις, αλλιώς δεν πρόκειται για αξιολόγηση.
2. Η αξιολόγηση καταγράφει προβλήματα και αποκλίσεις, προτείνει, εισηγείται τρόπους για την εξάλειψή τους αλλά δεν έχει τα εργαλεία για να τα θεραπεύσει. Αλλοι, αφού μελετήσουν  τα συμπεράσματα της αξιολόγησης, θα αποφασίσουν εάν και σε ποιο βαθμό θα θεραπεύσουν τα προβλήματα που έχουν καταγραφεί.
3. Ο εξωτερικός φορέας που θα εκτελεί τις αξιολογήσεις θα πρέπει:
  - να είναι ανεξάρτητος αλλά  θα υπάγεται στο υπουργείο Παιδείας
  - να γνωρίζει πολύ καλά τα θέματα της εκπαίδευσης και να έχει εμεπιρία
  - να  έχει φυσική παρουσία στην κάθε σχολική μονάδα,
   -  εκτελεί την αξιολόγηση αφού έχει προηγηθεί  η σχετική έκθεση εσωτερικής αυτοαξιολόγησης .
Εδώ μου κάνει εντυπωση το γεγονός πως οι ΣΕΕ και ΠΕ.Κ.Ε.Σ θα « ..... μελετούν τις Εκθέσεις των σχολικών μονάδων ευθύνης τους και συντάσσουν, μέχρι τις 20 Ιουλίου κάθε έτους....».
Αναρωτιέμαι, τι είδους αξιολόγηση είναι αυτή εάν βασίζεται μόνο στις εκθέσεις της εσωτερικής αξιολόγησης του κάθε σχολείου; Διακίνηση εγγράφων θα κάνουν οι ΣΕΕ και τα ΠΕ.Κ.Ε.Σ;

Από εκεί και πέρα μια σχολική μονάδα θα  βαθμολογείται  σε δύο επίπεδα.
Επίπεδο αρμοδιότητας σχολικής μονάδας και Επίπεδο Μη αρμοδιότητας σχολικής μονάδας.  Πχ η έλλειψη διαδραστικών πινάκων δεν είναι αρμοδίοτητας σχολείου ( εάν έχει υποβληθεί σχετικό αίτημα) αλλά η παράλειψη υποβολής σχετικού αιτήματος για την απόκτηση τους βαρύνει το σχολείο.
Πέραν αυτού θα πρέπει να πεισθούν όλοι ότι αποδεχόμενοι μία οποιαδήποτε θεση, αποδεχονται και τις ευθύνες που αναλογούν, στο πλαίσιο πάντα των αρμοδιοτήτων που τους εκχωρούνται για τη θέση που κατέχουν. Από τον απλό καθηγητή εως τον Διευθυντή.






« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 14, 2021, 02:39:52 μμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:19:29 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #32 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 01:52:13 μμ »
Με δεδομένο ότι την κυβέρνηση δεν την απασχολεί η βελτίωση της εκπαίδευσης, η αρνησή μας σίγουρα τους συμφέρει περισσότερο από τη συμμετοχή μας. Σκεφτείτε τι ωραίο θέμα ανθρωποφαγίας: οι εκπαιδευτικοί αρνούνται την αξιολόγηση- ξανά.

Φέτος θα απέχω γιατί με ενοχλεί κυρίως η συγκυρία κ γιατί έτσι κερδίζουμε λίγο χρόνο. Σαν συστηματικός τρόπος αντίδρασης, δεν μου αρέσει. Κάνει πολύ κακό στην εικόνα που έχει για εμας η κοινωνία.
Να δεχτούμε και τις απολύσεις που θ' ακολουθήσουν με πρόσχημα την αξιολόγηση. Μη μας κακολογήσει η κοινωνία. Έγινε και πριν μια εφταετία. Εκτός κι αν έχομε μνήμη χρυσόψαρου. Ή αν δε μας απασχολεί θεωρώντας (χο χο χο) ότι θα συμβεί στους άλλους κι όχι σ' εμάς, γιατί ημείς είμεθα υπόδειγμα καθηγητού (χα χα χα).

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #33 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 02:08:22 μμ »
Πες τα leon, ξεχάσανε οι συνάδερφοι που εν μια νυκτί μπήκαν σε διαθεσιμότητα πάνω από 2000 εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ, με εξαίρεση πολύτεκνους και έχοντες αναπηρία;

nickitol, μα για ποιον ανεξάρτητο εξωτερικό φορέα αξιολόγησης μιλάς; Αφού δεν υφίσταται κάτι τέτοιο.
Η αξιολόγηση είναι εξαρτημένη, η χώρα μας βαθύτατα διεφθαρμένη. Τα παραδείγματα πολυάριθμα.
Ας πάρουμε ως πλέον πρόσφατα αυτά που αποκαλύπτονται στον χώρο του αθλητισμού και του πολιτισμού.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 14, 2021, 02:16:02 μμ από erietta »

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #34 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 03:11:14 μμ »


nickitol, μα για ποιον ανεξάρτητο εξωτερικό φορέα αξιολόγησης μιλάς; Αφού δεν υφίσταται κάτι τέτοιο.
Η αξιολόγηση είναι εξαρτημένη, η χώρα μας βαθύτατα διεφθαρμένη. Τα παραδείγματα πολυάριθμα.
Ας πάρουμε ως πλέον πρόσφατα αυτά που αποκαλύπτονται στον χώρο του αθλητισμού και του πολιτισμού.

Ανεξάρτητος φορέας αλλά θα υπάγεται στο υπουργείο Παιδείας.
Διεφθαρμένοι υπάρχουν παντού,  είναι τροχοπέδη μεν αλλά από την άλλη σηματοδοτεί την ανάγκη για πιο επείγουσα  δράση και  δεν μπορεί να αποτελεί άλλοθι στο διηνεκές.
Η χωρα είναι στην Ευρωπη  και οχι στην Αφρική. Οι συμμαχίες ειναι καλες με τους ισχυρους και οχι με παριες. Αργά η γρηγορα θα το αντιληφθούν οι πάντες και η κατασταση θα αναστραφεί.Επιτυχία θα είναι και οι νυν να μετεχουν σε δημιουργικη έστω και με αργα βηματα διαδικασια αντι να αναπαράγουν οπισθοδρομικές κασσέτες λες και εχουμε χούντα. Τα πάντα αλλάζουν δεχθειτε το. Ακομη και το πασοκ κερδισε τις εκλογες με το εοκ και νατο το ίδιο συνδικατο αλλά στο μελλον ειδε ότι δεν είναι και ασχημα να είσαι ούτε στο νατο ούτε στην  εοκ. Προς το παρόν όσοι δεν συμβιβαζονται με την ελληνική μιζέρια μεταναστεύουν και εκεί αναγνωριζεται η αξία τους ενώ λίγοι επιστρέφουν.
Σε κάθε περιπτωση, είτε αυτοί, είτε οι άλλοι , κάποιοι τέλος πάντων θα πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη να πράξουν τα αυτονόητα- αυτά που έπρεπε να είχαν πράξει χθες-  σε ένα δημοκρατικό κράτος.

Οσον αφορά τα ΕΠΑΛ, αυτά αντί να δουν θετικά τη λειτουργια τους έχουν επιλέξει το δρόμο της αυτοαπαξίωσης.
Αλλά μην το πάμε παραπέρα.
Keep calm and carry on λοιπόν!

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 14, 2021, 03:14:25 μμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #35 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 03:20:10 μμ »
Η χωρα είναι στην Ευρωπη  και οχι στην Αφρική. Οι συμμαχίες ειναι καλες με τους ισχυρους και οχι με παριες. Αργά η γρηγορα θα το αντιληφθούν οι πάντες και η κατασταση θα αναστραφεί.Επιτυχία θα είναι και οι νυν να μετεχουν σε δημιουργικη έστω και με αργα βηματα διαδικασια αντι να αναπαράγουν οπισθοδρομικές κασσέτες λες και εχουμε χούντα. Τα πάντα αλλάζουν δεχθειτε το. Ακομη και το πασοκ κερδισε τις εκλογες με το εοκ και νατο το ίδιο συνδικατο αλλά στο μελλον ειδε ότι δεν είναι και ασχημα να είσαι ούτε στο νατο ούτε στην  εοκ.
Τι 'ν' όλα τούτα; Η Ώρα του Νεοδημοκράτη λέγεται το νήμα και δεν το 'χω καταλάβει;

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #36 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 03:38:18 μμ »
Πολύ ρομαντικός! Οι αξιολογήσεις είναι για σωστούς πολίτες και κράτη, όχι για κομματικούς σφουγγοκωλάριους μαθημένους σε κοτζαμπασισμό και αναξιοκρατία.

Αποσυνδεδεμένος real

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 491
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #37 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 04:56:02 μμ »

Διεφθαρμένοι υπάρχουν παντού
Και κυρίως στο κόμμα σου! Ο ορισμός της διαφθοράς!
λες και εχουμε χούντα.
[/quote]
Όταν λες "λες και" τι εννοείς; Θέλεις να μας το εξηγήσεις και, φυσικά, να μας πείσεις ότι δεν έχουμε χούντα;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 14, 2021, 04:57:56 μμ από real »
Just be real!

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #38 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 05:29:52 μμ »
Συνάδελφοι, ο nickitol μπήκε στον κόπο και συμμετείχε στο διάλογο καταθέτοντας τις απόψεις του και κάτι παραπάνω: Τις τεκμηρίωνε με παράθεση πηγών και έκανε κάτι που θα 'πρεπε να κάνουμε όλοι μας. Προτάσεις! Σωστές; Εσφαλμένες; Ατελείς; Κριτική και αντιπροτάσεις επ' αυτών και όχι επί του προσώπου που τις κατέθεσε.

Κάποιες επόμενες αναρτήσεις ασπάζονται το δόγμα του "δεν" και του "καμία ελπίδα". Σε αυτές, η άποψή μου είναι πως δεν προσφέρουν κάτι στο διάλογο. Καταλαβαίνω την απογοήτευση και τη συσσωρευμένη αγανάκτηση και είμαι σίγουρος πως υπάρχει αλήθεια που τις στηρίζει. Αυτό που επίσης καταλαβαίνω όμως, είναι πως αυτή η κατάσταση συντηρεί τους διεφθαρμένους και τους άχρηστους υπαίτιους της όποιας κατάντιας υποδεικνύετε. Καθιστά επιτυχημένο το εγχείρημά τους γιατί, η απογοήτευση και η αγανάκτηση που οδηγούν σε αποχή και αδιαφορία, προσφέρουν πεδίο δόξης λαμπρό στους ίδιους καρεκλοκένταυρους να συνεχίσουν το έργο τους, χαρακτηρίζοντάς μας ως κουρασμένους/γερασμένους/ανεπίδεκτους αλλαγής. Κάθε ολοκληρωτικό, απολυταρχικό καθεστώς προσπαθεί να εκριζώσει την όποια ελπίδα, ιδεαλισμό και όραμα μπορεί να μας πάει μπροστά και τους επιτρέπει να παρουσιάζονται ως προοδευτικοί και δραστήριοι. Πραγματικά, απορώ πώς δεν το καταλαβαίνετε, από τη στιγμή που ανήκουμε σε ένα σύνολο μορφωμένων και -θεωρητικά- ανοιχτόμυαλων ανθρώπων. Όταν εξαντλούμαστε στην περιγραφή των γεγονότων, δεν κάνουμε κανένα βήμα μπροστά. Και αν νομίζουμε πως παραμένοντες ακίνητοι δεν μεταβάλλεται η θέση μας, είμαστε, αν μη τι άλλο, αφελείς.

Κάποιες άλλες αναρτήσεις που επιμένουν να αναφέρονται σε Νεοδημοκράτες και Πασόκους και Αριστερούς και... και... είναι απλά θλιβερές. Η εικόνα που βγαίνει προς τον όποιο αναγνώστη είναι αυτή της κουβέντας καφενείου. Όταν ο αντίλογος (επιθυμητός και ευκταίος) κινείται σε ad hominem χαρακτηρισμούς και όχι σε τεκμηριωμένη κριτική επί των επιχειρημάτων και (θα το ξαναπώ) ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, εμπεριστατωμένες και νουνεχείς, απέχει κατά πολύ από τον επιστημονικό (ορθό) λόγο και προσεγγίζει τα τεχνάσματα που χρησιμοποιεί, στην καλύτερη των περιπτώσεων, ο -κατά τ' άλλα συμπαθέστατος- κυρ-Μπάμπης στον καφενέ και στη χειρότερη, κάποιος λαοπλάνος - προβοκάτορας - εντεταλμένος.

Ελπίζω μέσα από αυτές τις μόλις τρεις σελίδες αναρτήσεων να μπορείτε να διακρίνετε πως ό,τι κακό γίνεται το επιτρέπουμε εμείς. Αν λειτουργούμε ως ένοικοι πολυκατοικίας που δεν μπορούν να συνεννοηθούν στη σύσκεψη, τόσο θα απαξιώνεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού γιατί θα προσφέρουμε οι ίδιοι λόγους και επιχειρήματα για να συμβεί αυτό.

Κάνω έκκληση προς όλους να σταματήσουμε να σηκώνουμε το δάκτυλο και να δείχνουμε το κακό έξω από εμάς (το οποίο υπάρχει ΚΑΙ αυτό) αλλά να προσπαθούμε να αναστοχαζόμαστε και να συνομιλούμε με κριτική και αυτοκριτική διάθεση, ευγένεια και πολιτισμό.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 14, 2021, 05:43:57 μμ από Debaser »
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #39 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 06:15:10 μμ »
Οκ λοιπόν ας μιλήσουμε χωρίς φοβίες.
Υπάρχουν συβαδελφοι αμελείς ή με θέματα συμπεριφοράς; ναι υπάρχουν. Με προβλήματα συμπεριφοράς/ακατάλληλους έχω γνωρίσει δυο, που είχαν τόσα τυπικα προσόντα που μάλλον άριστα θα έπαιρναν. Αμελείς ξέρω πολλούς αλλά σε θέματα που δεν αφορούν το ευρύ κοινό. Πχ αυτούς που λουφάρουν κ δεν παίρνουν πολλά εξωδιδακτικα ή αυτούς που δεν είναι σχολαστικοι στην εφημερία. Πράγματα άσχετα με αξιολόγηση επίσης, όπως την εννοούν. Καθαρα θέματα διοικητικά, ίσως θα μπορούσε να έχει μια δικαιοδοσία ο διευθυντής να τα επιλύει, αλλά μέχρι εκεί. Α ξέχασα, είναι κ αυτοί που φορτώνουν μαθήματα στους νέους, διαλέγουν τμήματα κλπ. Άσχετα με αξιολόγηση όπως την εννοούν επίσης. Θέμα διαχείρισης του διευθυντή περισσότερο.

Πάμε στο διδακτικό κομμάτι. Αξιολόγηση ως προς τι; Αν φορτώνουμε το μάθημα με μπιχλιμπίδια; αν βγάζουμε την ύλη; (στο γυμνάσιο στα φιλολογικά αν βγάλουμε την ύλη σημαίνει ότι κάναμε πασαλειμμα). υπάρχουν κριτήρια φυσικα, η εκπαιδευτική βιβλιογραφία τα έχει. Είναι όμως κριτήρια άσχετα με την πραγματικότητα στην οποία καλούμαστε να ανταποκριθούμε. Όταν καλείσαι να ετοιμάσεις παιδιά για ομοιόμορφη εξέταση, δεν μπορείς να αξιολογηθείς με κριτήριο αν κανεις ομαδοσυβεργατικη ή πρότζεκτ ή εξατομικευμένη, όταν το σύστημα δεν σου ζητάει να κανεις αυτό. Στο δικό μας σύστημα η μόνη αξιολόγηση που ταιριάζει είναι βάσει της επίδοσης για να κατηγοριοποιήσει τα σχολεία σε αυτά για τα φτωχά πλην τίμια παιδιά που δεν έχουν λεφτά για ιδιωτικό, όπως λέει ο πρωθυπουργός, και τα άλλα άλλα, για τα παιδιά που θέλουν απλώς να γίνουν ψυκτικοί, όπως θα ελεγε πάλι ο πρωθυπουργός. αυτό προφανώς δεν μπορούμε να το δεχτούμε.

Το αυτό ισχύει για την αυτοαξιολόγηση μονάδας. μπορούμε να έχουμε στόχους κ να κάνουμε δράσεις με καθοδήγηση του ΣΕΕ κ μέχρι εκεί, που εμένα μ αρέσει κ επίσης υποστηρίζεται βιβλιογραφικά. όλα τ αλλά είναι εξ του πονηρού.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 14, 2021, 06:17:43 μμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #40 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 06:36:47 μμ »
Aν σκοπός της αξιολόγησης είναι οι απολύσεις όπως ισχυρίζονται κάποιοι δεν το γνωρίζω. Θεωρώ όμως πως αν ήθελαν να μειώσουν το εκπαιδευτικό προσωπικό δεν θα έκαναν τους 4.500 διορισμούς της ειδικής, ούτε τους 10.500 που υπόσχονται. Άλλωστε αν θέλουν να απολύσουν κάνουν κατάργηση κλάδων εν μια νυκτί.  Προσωπική μου άποψη είναι ότι θα γίνει αξιολόγηση για το θεαθήναι. Οψόμεθα...

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #41 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 06:43:15 μμ »
αυτή τη στιγμή δεν νομίζω  ότι θέλουν απολύσεις αφού δεν επαρκούμε. επιλογή σχολείων κ κουπόνια ίσως. μισθολογική καθήλωση επίσης.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 524
Σύνολο: 539

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.