*

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων  (Αναγνώστηκε 28771 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3010
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #56 στις: Φεβρουάριος 16, 2021, 12:05:35 πμ »
Εσύ κάνε γραπτή αναφορά ότι αρνείσαι να εφαρμόσεις νόμο και μη φοβάσαι θα σε σώσει η Τσίπρα. Άλλωστε τι πιο φυσικό για τη χώρα της μπανανίας όπου ο καθένας λέει ότι θέλει.
Το Σύνταγμα υπερτερεί του Νόμου. Μη γράφετε ό,τι σας κατεβαίνει πρόχειρο. Το ΣτΕ θα κρίνει. Δεν υπάρχει ελέω θεού ή αποφασίζομεν και διατάσσομεν. Διαπιστώνω, παρεμπιπτόντως, πως έχομε αρκετούς νοσταλγούς στην εκπαίδευση. Σταγονίδια τα 'λεγε ο Δροσογιάννης.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:35:46 »

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #57 στις: Φεβρουάριος 16, 2021, 08:47:10 πμ »
Το γεγονός ότι θα κρίνει το ΣτΕ τι σημαίνει; να θυμίσω πως δικαιώθηκαν, όλως τυχαίως;; μόνο τα ειδικά μισθολόγια στις περικοπές κ οι δικές μας διεκδικήσεις  πήγαν στον αγύριστο. Εμένα δεν με καλύπτει καθόλου η εμπλοκη του ΣτΕ, ούτε μου δίνει αίσθημα δικαίωσης αν φτάσουμε σε συτο το σημείο.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #58 στις: Φεβρουάριος 16, 2021, 09:12:16 πμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι, έχω την αίσθηση ότι εδώ βρισκόμαστε για να κατεθέσουμε τις προσωπικές μας απόψεις μας για την εκπαίδευση ελέυθερα, όπως τις αντιλαμβάνεται ο καθένας μας, ανεξάρτητα εάν είναι καλές, κακές, ηλίθιες η προκαλούν τη θυμηδία.
Πολλών, τα κριτήρια είναι άλλου είδους, δεν εστιάζουν σε μια αντίθετη αποψη, αλλά δίνεται η εντύπωση οτι πρώτα προσπαθούν με καχυποψία να ερευνήσουν εάν  και από ποιο πολιτικό χώρο προέρχεται!

Με θλίβει ιδιαίιτερα το να προσπαθεί  κάποιος, όχι να αντιπαρατεθεί με επειχειρήματα σε μια αποψη αλλά να επιτίθεται λεκτικά και με χαρακτηρισμούς σε αυτόν που την εκφράζει, επειδή θεωρεί ότι είναι πολιτικά κατευθυνόμενη. Αυτό ειλικρινά με ξεπερνά.
 Δεν τιμά το διάλογο, ούτε αυτόν που αντί επιχειρήματος επιδίδεται στον ευτελισμό της αντίθετης άποψης επενδυοντας την  με κομματικό μανδύα, δεν είμαστε όλοι μας πολιτικά πιόνια συνάδελφοι.
Επειδή δεν προέρχομαι από κανέναν κομματικό σωλήνα, ανέκαθεν επικροτούσα και επικροτώ   απόψεις που θεωρώ καλές για την Παιδεία, ανεξάρτητα από τον πολιτικό χώρο από τον οποίο προέρχονται.

Δεν έχει νοημα να συζητείται  περαιτέρω το οτιδήποτε εδώ φίλοι, εάν τελικά η αντίθετη άποψη   a priori απορρίπτεται και εάν ο οιοσδήποτε  θεωρεί ότι μπορεί όχι να αντικρούει μία άποψη αυτή καθεαυτή, αλλά ότι είναι αποδεκτό να επιτίθεται λεκτικά στο πρόσωπο αυτού που την εκφράζει.

Στον ιστότοπο ο οποίος μας φιλοξενεί έχω την αίσθηση ότι δεν έχει προβλεφθεί χώρος για κομματικα τραπεζάκια.
Εάν σφάλλω,  πάραυτα θα «μετακομίσω».

Αποσυνδεδεμένος misanofagos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 419
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #59 στις: Φεβρουάριος 16, 2021, 09:18:35 πμ »
Το Σύνταγμα υπερτερεί του Νόμου. Μη γράφετε ό,τι σας κατεβαίνει πρόχειρο. Το ΣτΕ θα κρίνει. Δεν υπάρχει ελέω θεού ή αποφασίζομεν και διατάσσομεν. Διαπιστώνω, παρεμπιπτόντως, πως έχομε αρκετούς νοσταλγούς στην εκπαίδευση. Σταγονίδια τα 'λεγε ο Δροσογιάννης.


Ποιο Σύνταγμα άνθρωπε μου; Τι λες; Εδώ έχουμε παράβαση νόμου και μάλιστα γραπτή παραδοχή!! Για συνέλθετε λίγο ορισμένοι. Σταματώ εδώ δεν έχει νόημα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:35:46 »

Αποσυνδεδεμένος ernie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 584
  • Φύλο: Άντρας
  • gunga galunga
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #60 στις: Φεβρουάριος 16, 2021, 11:39:23 πμ »
για να μη συζητάτε για τη γνωμοδότηση χωρίς τη γνωμοδότηση (από το 2016)

https://adedy.gr/wp-content/uploads/2016/04/2016.03.29-%CE%93%CE%9D%CE%A9%CE%9C%CE%9F%CE%94%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%97-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%AF%CF%89%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%87%CE%AE%CF%82.pdf

νομικός δεν είμαι αλλά νομίζω ότι λύνεται το πρόβλημα αν βγει ένας νόμος που απαγορεύει την απεργία κάθε μορφής
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 16, 2021, 01:02:20 μμ από ernie »
αν βγούμε από την κρίση σε λιγότερο από 100 χρόνια, εμένα να μην με λένε ernie

Αποσυνδεδεμένος ΑΝΝΑΒΤ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση 😁
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Δάφνη87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #62 στις: Φεβρουάριος 16, 2021, 02:26:50 μμ »
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/343898_sholeia-pos-tha-ginei-i-esoteriki-kai-exoteriki-axiologisi?fbclid=IwAR0XrI2p5h9UBr7J6UCOptlZKgGlSBsldA4n4uYHj8-wJBK3Dl9bCFr5cEA
 :o :o :o :o
Ναι, εξωφρενικά πράματα, ήθελα κ να ήξερα ΠΩΣ κ δεν έχουν καλέσει την ΑΡΠΑ καθηγητών Ηλείας  Βόρεια Αμερική , Βρετανία κ ΕΕ να τους τα πούνε αυτά. Αυτά τα χαιβάνια δεν έχουν πάρει γραμμή ότι αντι να σκοτώνεσαι να κάνεις αξιολόγηση μπορείς απλούστατα να φτιάξεις ένα σύστημα που μέχρι κ  ο φτωχός-μισθωτός θα δίνει το μισό μισθό για φροντιστήρια από πρώτη δημοτικού για τα Αγγλικά  μέχρι τη Γ λυκείου για κατευθυνση κ νόου πρόμπλεμ. Κ τα ψηφαλάκια σου έχεις και ησυχία έχεις , απλά το σύστημα σου αντι να έχει επίκεντρο το μαθητή έχει τη ψήφο του εκπαιδευτικού!!!

Αυτοί  νοου τσάιλντ λεφτ μπιχαιντ εμείς  νοου τίτσερ λεφτ μπιχαιντ  ;D  Δεν πα να μην κάνει ποτέ μάθημα ο τίτσερ, δεν πα να εξαφανίζεται μετά τη διδακτική ώρα κ το εργασιακό ωράριο να μην τηρείται ποτέ, δεν πα να μην πατάει ποτέ στην οργανική και τα χωριατάκια να έχουν άαααλλο δάσκαλο κάαααααθε χρόνογιατί ο μονιμος έχει "απόσπαση" μέχρι να πάρει "μετάθεση", δεν πα να είναι θεοπάλαβος , δεν πα να κλείνει προνήπια έξω στο κρύο για "τιμωρία" , δεν πα να είναι στο κινητό μέσα στο μάθημα , δεν πα να φέρεται με το χείριστο τρόπο σε παιδιά στην ειδική αγωγή κ στους γονείς τους κλπ. Το σύστημα το καλό είναι το Ελληνικό-απλά το έχουμε εμείς μόνο. Είναι πατέντα δεν μπορεί να την αγοράσει κανείς!! Εμείς ΑΥΤΟ ξέρουμε με ΑΥΤΟ πήγαμε σχολείο με ΑΥΤΟ περάσαμε πανεπιστήμιο κ μια χαρά βγήκαμε  ;D Γιατί να αλλάξει!?!?

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #63 στις: Φεβρουάριος 16, 2021, 03:36:42 μμ »
Δεν αντιλέγω ότι τα κακώς κείμενα του προηγούμενου μηνύματος υπάρχουν. Περιορισμένα αλλά υπαρκτά. Είσαι σίγουρη ότι η αξιολόγηση αυτά θα τα θεραπεύσει; Η εμπειρία μου λέει πως όχι. Είναι γενικά σύμφωνος με την αξιολόγηση και ένθερμος υποστηρικτής του ότι τα συνδικαλιστικά όργανα έπρεπε να έχουν προτείνει έναν αντικειμενικό τρόπο αξιολόγησης τα ίδια. Ένας ακόμη λόγος της αποχώρησής μου από το σωματείο ήταν και αυτός. Μόνο όχι ήξεραν να λένε. Καμία πρόταση.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4231
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #64 στις: Φεβρουάριος 16, 2021, 04:51:11 μμ »
Δεν αντιλέγω ότι τα κακώς κείμενα του προηγούμενου μηνύματος υπάρχουν. Περιορισμένα αλλά υπαρκτά. Είσαι σίγουρη ότι η αξιολόγηση αυτά θα τα θεραπεύσει; Η εμπειρία μου λέει πως όχι. Είναι γενικά σύμφωνος με την αξιολόγηση και ένθερμος υποστηρικτής του ότι τα συνδικαλιστικά όργανα έπρεπε να έχουν προτείνει έναν αντικειμενικό τρόπο αξιολόγησης τα ίδια. Ένας ακόμη λόγος της αποχώρησής μου από το σωματείο ήταν και αυτός. Μόνο όχι ήξεραν να λένε. Καμία πρόταση.

Σ αυτό συμφωνώ μαζί σου. Απλώς θα ήταν καθαρα επικοινωνιακό κ για την τιμή των όπλων. Και ούτε καν δύσκολο, τόσος κόσμος έχει μεταπτυχιακό στη διοίκηση εκπαίδευσης, η βιβλιογραφία για επιστημονικές αξιολογήσεις κ στοχοθεσίας κ σχέδια δράσης κλπ, υπάρχει. Δεν θα χρειαζόταν να εφεύρουν τον τροχό.

Όμως ο στόχος της συγκεκριμένης ειδικά κυβέρνησης, δεν είναι μια αξιολόγηση πάνω σε επιστημονική βάση. Είναι κάτι άλλο. Στην καλύτερη περίπτωση απλώς να πουν ότι έγινε, στη χειρότερη για να ανοίξει το δρόμο πρις την κατηγοριοποίηση σχολείων, την επιλογή σχολείων από γονείς, τη μείωση χρηματοδότησης στα «κακά» σχολεία κ γενικα τη δημιουργία σχολείων που θα λειτουργούν με καλό υλικό, έμψυχο κ άψυχο, κ σχολεία παρατημένα, με δύσκολες περιπτώσεις μαθητών, χαμηλές προσδοκίες κ χαμηλές επιδόσεις που συνεχώς θα αξιολογούνται αρνητικά κ θα διαιωνίζεται η κατάσταση. Είναι ιδωμένο το έργο στο εξωτερικό.

Μην κοροϊδευομαστε: αν ο ΣΥΡΙΖΑ, που έχει άτομα σε θέσεις ευθύνης στην εκπαίδευση, κ άτομα με προσόντα, εφάρμοζε ένα επιστημονικά τεκμηριωμένο πλάνο με την αποδοχή ή κ τη συνεργασία της ΟΛΜΕ, η ΝΔ δεν θα ήταν ευχαριστημένη, πάλι θα το ξήλωνε γιατί η στόχευσή της είναι άλλη. Αυτό φυσικά δεν απαλλασσεει την ολμε κ την προηγ. κυβέρνηση από τις ευθύνες που δεν το έκαναν.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #65 στις: Φεβρουάριος 16, 2021, 05:56:11 μμ »
Αδυνατώ να πιστέψω σε τέτοιες προθέσεις ένθεν εκείθεν. Δεν κρίνω τις καταστάσεις με αυτον τρόπο. Σέβομαι την οπτική του καθενός. Αυτό που αναφέρεις όμως για καλά και κακά σχολεία υπάρχει ήδη και αφορά την διαφοροποίηση του κοινωνικού περιβάλλοντος όπου ανήκει το κάθε σχολείο. Χωρίς να υπάρχει αξιολόγηση οι εκπαιδευτικοί επιλέγουμε τα καλά σχολεία να στελεχώσουμε πρώτα και οι καλοί μαθητές επιδιώκουν με κάθε πρόσφορο μέσο να φοιτήσουν σε κάποιο καλό. Ένα σχολείο σε υποβαθμισμένες περιοχές με πολλούς μετανάστες και χαμηλής κοινωνικής τάξης μαθητές είναι δύσκολο από μόνο του και δεν έχει γίνει καμία αξιολόγηση. Αν γίνει μπορεί να κριθεί ως προς τις δράσεις που προσφέρει πχ πολύ υψηλά. Και αντίστροφα. Η λογική λέει ότι με καλό μαθητικό δυναμικό το σχολείο πετάει! Το καλό δυναμικό βρίσκεται στις πιο αναβαθμισμένες κοινωνικά περιοχές. Θεωρώ απίθανο η χρηματοδότηση να συσχετιστεί με την ποιότητα του σχολείου. Εξάλλου οι επιτροπές εξαρτώνται από τους δήμους και φυσικά άλλη δυνατότητα έχει ο δήμος Αθηναίων άλλη ο δήμος Καλαβρύτων (τυχαίο το παράδειγμα). Η κουβέντα για την αξιολόγηση όλες αυτές τις δεκαετίες μου θυμίζει τα αφηγήματα κάποιων για το δαιμόνιο μάισκουλ!

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4231
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #66 στις: Φεβρουάριος 17, 2021, 08:17:08 πμ »
@TimPap, δεν διαφωνούμε, ή μάλλον διαφωνούμε συμφωνώντας. Πιστεύεις ότι οποιαδήποτε αυτοαξιολόγηση θα ανατρέψει τα δεδομένα του κοινωνικού-οικογενειακού περιβάλλοντος; Πιστεύεις ότι τα προβλήματα της εκπαίδευσης είναι το πλάνο του κάθε σχολείου κ όχι βαθύτερα δομικά; Σε ένα αυστηρά κεντρικό σύστημα με πλήρη έλεγχο, τι νόημα έχει η πρωτοβουλία κάθε σχολείου, από τη στιγμή που είναι όλα καθορισμένα; Τι περιθώριο παρεμβάσεων έχει ένα Λύκειο πχ για να ανεβάσει τις επιδόσεις των μαθητών καλύπτοντας κενά κ μαθησιακές δυσκολίες, όταν πρέπει να τα προετοιμάσει για εξετάσεις με τράπεζα; πώς ζητούν αυτονομία κ σχεδιασμό όταν στραγγαλίζουν κάθε περιθώριο για ελευθερια κίνησης; Σε άλλες χώρες τα σχολεία επιλέγουν βιβλία πχ. Εδώ έχουμε ένα εγχειρίδιο. Δεν γιηεται να αντιγράφουμε έτσι στον αέρα διαφορα μοντέλα χωρίς όλες τις προυποθεσεθς κ μετά να ρίχνουμε την ευθύνη στον εκπαιδευτικό που είναι ο τελευταίος τροχιά της αμάξης. Δεν έχουμε κάνει δικαίωμα να κάνουμε τη δουλειά μας όπως κρίνουμε σωστά, κ θα (αυτο)αξιολογηθούμε κιόλας;

Αποσυνδεδεμένος Δάφνη87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #67 στις: Φεβρουάριος 17, 2021, 10:33:48 πμ »
Δεν αντιλέγω ότι τα κακώς κείμενα του προηγούμενου μηνύματος υπάρχουν. Περιορισμένα αλλά υπαρκτά. Είσαι σίγουρη ότι η αξιολόγηση αυτά θα τα θεραπεύσει; Η εμπειρία μου λέει πως όχι. Είναι γενικά σύμφωνος με την αξιολόγηση και ένθερμος υποστηρικτής του ότι τα συνδικαλιστικά όργανα έπρεπε να έχουν προτείνει έναν αντικειμενικό τρόπο αξιολόγησης τα ίδια. Ένας ακόμη λόγος της αποχώρησής μου από το σωματείο ήταν και αυτός. Μόνο όχι ήξεραν να λένε. Καμία πρόταση.
Συνάδελφε, περιορισμένα είναι ΕΥΤΥΧΩΣ τα περιστατικά με τους παλαβούς που κλείνουν 4χρονα έξω, που φωνάζουν/βριζουν κλπ οκ.

ΑΛΛΑ τα υπόλοιπα που γράφω ΚΑΘΟΛΟΥ περιορισμένα είναι -είναι δομικά στοιχεία του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος και δεν υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού. Η μη τήρηση εργασιακού ωραρίου, οι στρατηγικοί "διορισμοί" σε σχολεία που ο άλλος απο πριν ΞΕΡΕΙ ότι δεν θα πατήσει ή θα πατήσει για 1 χρόνο (τώρα για 2) κ μετά "αποσπάσεις" για 10ετιες ολόκληρες σε βάρος των παιδιών της υπαίθρου, οι καθγητές που απλά βαριούνται να κάνουν μάθημα ΔΕΝ είναι περιορισμένα. Τα είχαμε σαν μαθητές κ τα βλέπουμε τώρα σαν εκπαιδευτικοί, ΙΔΙΑ κατάσταση με λιγότερους παλαβούς γιατί τώρα τους βάζουν στα γραφεία για να μην βρουν κανα μπελά.

Και ΔΕΝ εχει να κάνει με ΝΔ κ ΣΥΡΙΖΑ. Το ΧΑΛΙ αυτό που υπάρχει στη τελική είναι περισσοτερο ευθυνη της ΝΔ, ΑΥΤΟΙ ήταν δεκαετιες ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ και δεν άλλαξαν ΤΙΠΟΤΑ και ΤΩΡΑ που ΞΑΝΑβγήκαν εφαρμσαν ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά που έκανε ο Γαβρόγλου στους διορισμούς ενω προεκλογικά έλεγαν ΑΛΛΑ κ κατα τα άλλα μας έχουν μουρλάνει με την "αριστεία" του 5χιλιαρου σε πανεπιστημια κ μεταπτυχιακά αμφιβολου ποιότητας τα οποία έχουν ΓΕΜΙΣΕΙ ειδικά την ειδική αγωγή με ανθρώπους που ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να είναι στην ειδική αγωγή αλλά στρατηγικά ΄χωθηκαν εκεί γιατί εκεί μπορούσανε , στο πιο ΕΥΑΛΩΤΟ κομμάτι του μαθητικού πλυθησμού που για να πατήσεις το ποδαράκι σου έξω περνάς από 40 κύματα , τρως αξιολόγηση με δεκα διαφορετικούς τρόπους κ από 10 μεριές.

Κερασάκι στη τούρτα της δεξιάς αριστείας είναι τα παραμάγαζα-"κολέγια" τα οποία δεν υπόκεινται σε ΚΑΝΕΝΑ έλεγχο κ βγαζουν πτυχια-φωτοτυπίες κ μετά βουρ στο ΤΕΕ για εγγραφή με βάση μηδεν.

ΔΕΝ είμαστε όλοι κομματοσκυλα της ΝΔ -βολεύει, αλλά ΔΕΝ είμαστε. Έχουμε φάει τα νιάτα μας έξω κ πολύ είδαμε με τα ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΑΣ ΠΩΣ λειτουργόυν τα σχολεία έξω.  ΑΠΛΑ.

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #68 στις: Φεβρουάριος 17, 2021, 02:00:23 μμ »
Δεν έχει νοημα να συζητείται  περαιτέρω το οτιδήποτε εδώ φίλοι, εάν τελικά η αντίθετη άποψη   a priori απορρίπτεται και εάν ο οιοσδήποτε  θεωρεί ότι μπορεί όχι να αντικρούει μία άποψη αυτή καθεαυτή, αλλά ότι είναι αποδεκτό να επιτίθεται λεκτικά στο πρόσωπο αυτού που την εκφράζει.

Συγνώμη για το ύφος, αλλά όταν βλέπω κάποιον να έρχεται με προβιά, είμαι καχύποπτος. Ειδικά όταν λέει τα ίδια με μια αγαπημένη παράταξη, που με με μανδύα αριστείας δρα με κομπατζασισμό. Αν είστε με προβιά, αλλά τα λέτε από άποψη αριστείας και πραγματικής βελτίωσης του σχολείου, μαζί σας, είστε στο 10% και τότε να συζητήσουμε, αφού μεταναστεύσουμε στο Βέλγιο. Στην Ελλάδα είναι μια ωραία θεωρητική συζήτηση για ένα ξεβράκωτο δημόσιο σχολείο με εκπαιδευτικούς πολυεργαλεία. Επίσης και μόνο ο διάλογος, δίνει μια βάση στον λόγο κάθε πονηρού λύκου με προβιά. Δεν ξέρω όλοι οι πρόθυμοι εδώ που ανήκετε, μακάρι να είστε όντως άνθρωποι που ενδιαφέρεστε για το δημόσιο σχολείο και επιθυμείτε την ορθή αξιολόγηση.
α)καταλάβετε που είστε και απορρίψτε την αξιολόγηση στη χώρα που ζούμε, όσο θετική και να είναι σαν έννοια. ζητήστε βελτίωση και πόρους με τα χρήματα αυτά, αντί για ανούσιες επιτροπές, πλατφόρμες, εξτραδάκια, χαμένο χρόνο σε συλλόγους, κτλ. να θυμίσω το 2014 στην αυτοαξιολόγηση οι γυμναστές στο σχολείο μου έκριναν τη δομή του κτιρίου.  ;D
β) η πλειοψηφία είστε σαν να έρχονται τα non paper της κυβέρνησης με όμορφα λόγια. αυτό για να πειστεί κάποιος αμφιταλαντευόμενος, που θα παίξει ρόλο στις ισορροπίες των συλλόγων.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #69 στις: Φεβρουάριος 17, 2021, 02:29:29 μμ »
Περιορισμένα. Πόσους θυμάσαι εσύ ως μαθήτρια; Εγώ δυο στα 6 χρόνια ββάθμιας. Ως καθηγητής στα πολλά χρόνια που χω στην πλάτη μου ξέρω 4 περιπτώσεις. Αλλά και πάλι. Θεωρείς ότι η αξιολόγηση έτσι όπως είναι στημένη θα θεραπεύσει αυτά τα δεινά; Στο υπογράφω : καθόλου. Προσθέτει γραφειοκρατικά και ουσιαστικά μόνο αφαιρεί.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161794
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 479
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 459
Σύνολο: 473

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.