0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οταν δουλέψετε σε Διεύθυνση 8ωρο και καλοκαιρι να ερθετε να μου μιλήσετε για τις αποσπάσεις. Εσεις εχετε ιδεολογια και εγω κομματικο συμφερον που δουλευα οταν εσεις κάνατε διακοπές και επί Φίλη και Γαβρόγλου και επί Κεραμέως. Εμείς είμαστε βαλτοί από μέσα ενώ εσείς υπηρετείτε το κοινό καλό.Ποιος νομιζετε πως ειστε;Τι έπαρση είναι αυτή; Λίγη ντροπή και συστολή.Δεν υμνω καμία αξιολόγηση αλλά η εμπαθεια που αποπνέει η γραφή σας δε σας αφηνει να το καταλαβετε. Οπως ειπα και στην πετσοκοφτρα, δεν ειστε ο πρωτος που αντιμετωπιζω απο το 2009 εδω μεσα και επειδή κάποιοι ειναι αγενεις δε θα σταματησω να λεω τη γνωμη μου.Γενικότερα να θυμάστε ότι εμείς δεν ντρεπόμαστε να μιλήσουμε πουθενά όλα αυτά τα χρόνια. Ουτε στα πεντε σχολεία που υπηρετούσαμε κάθε χρόνο επί πολλά χρόνια, ούτε στη Διεύθυνση που πήραμε απόσπαση, εσείς όμως σίγουρα μόνο εδώ μπορείτε να κάνετε τσάμπα μαγκιές.
... προγραμματα σπουδων, βιβλια, και μαλιστα μοναδικά βιβλια χψρις δυνατοτητα επιλογης, προορισμένα μονο για αποστήθιση, τρόποι αξιολόγησης τελειως ασύμβατοι με οποιαδηποτε σύγχρονη παιδαγωγικη θεωρια, καποιες φορες ακομα χειροτερα, σύγχρονες οδηγιες διδασκαλιας βασισμένες σε παρωχημένα βιβλια που δεν συμβαδίζουν ομως με την παραδοσιακή αξιολογηση, απουσια πρωτοβουλιας για το οτιδηποτε, κλπ; ...
Τι στοχους μοορουμε να βαλουμε αν δεν μπορουμε να επιλέξουμε βιβλια,
debaser, Μας είπες πώς θέλεις να αξιολογήσεις αλλά δεν μας είπες γιατί θέλεις να αξιολογήσεις, που φυσικά έχει άμεση σχέση με το πως.Σε μία επιχείρηση θέλεις περισσότερους πελάτες, περισσότερα έσοδα, χαμηλό κόστος λειτουργίας, αποφυγή φορολογίας και δεν ξέρω τι άλλο, κάνεις αξιολόγηση για να βελτιώσεις κάποιον ή όλους αυτούς τους δείκτες και φυσικά, αν είναι δική σου, εξαιρείς τον εαυτό σου και τους συγγενείς σου. Σε ένα σχολείο τι θέλεις; Ας πάρουμε ένα ακραίο παράδειγμα, ας πούμε ότι θέλεις σχολεία που θα βγάζουν πιο ψηλά παιδιά κατά 10%.Μπορείς να βάλεις στο πρόγραμμα περισσότερες ώρες μπάσκετ, μπορείς να ελέγχεις αν αυτές οι ώρες διδάσκονται όντως, μπορείς να ελέγχεις αν υπάρχουν στα σχολεία γήπεδα μπάσκετ και μπάλες, αν είναι σε εσωτερικούς χώρους ή αν είναι κυρίως σε εξωτερικούς και οι καιρικές συνθήκες οδηγούν στο να μη γίνεται π.χ. το 30% των ωρών, μπορείς να συνυπολογίσεις τη διατροφή των μαθητών, να λάβεις υπόψη τη γενετική τους προδιάθεση να ψηλώσουν, το αν είναι ικανές οι ώρες που προσθέτεις να προκαλέσουν αύξηση στο ύψος των παιδιών και αν μπορεί να είναι στο ποσοστό που τη θέλεις, μπορείς να ελέγχεις αυτό το δείκτη σε συνδυασμό π.χ. με την εκμάθηση άλλων αθλημάτων ή μπορείς να τον ελέγχεις απομονωμένο και μπορείς να παρακολουθήσεις χίλιους άλλους δείκτες για να καταλήξεις με όσο μεγαλύτερη ακρίβεια γίνεται στο γιατί φτάνουν ή δεν φτάνουν μετά από 6 ή 12 χρόνια τα παιδιά στο ύψος που έχεις βάλει ως στόχο. Εναλλακτικά, μπορείς να μην ασχοληθείς με τίποτα από αυτά και να πεις «Τα αγόρια απόφοιτοι της Γ’ Λυκείου πρέπει να έχουν ύψος 1.80 (επειδή το λέει ο ΟΟΣΑ). Αφού το 30% είναι κάτω από αυτό το δείκτη, το 30% των γυμναστών χρειάζεται επιμόρφωση ή απόλυση ή μείωση μισθού ή μετάθεση» Και οι δύο τρόποι σκέψης μπορούν να βαφτιστούν αξιολόγηση και μάλιστα η δεύτερη λέγεται αξιολόγηση με παροχή κινήτρων. Και επιπρόσθετα, στην πολιτική και οι δύο τρόποι σκέψεις είναι σωστοί!Θέλεις σχολεία που θα έχουν πιο ευτυχισμένα παιδιά;Θέλεις σχολεία που θα βγάζουν πιο ισορροπημένους ενήλικες;Θέλεις σχολεία που θα βγάζουν καλύτερους γιατρούς ή καλύτερους ηλεκτρολόγους;Θέλεις σχολεία που θα βγάζουν λιγότερους γιατρούς γιατί δεν έχεις τι να τους κάνεις;Θέλεις πιο φτηνά σχολεία, γενικώς;Θέλεις να ρίξεις το κόστος μισθοδοσίας, ειδικώς; Έχεις διαλέξει ένα παραγωγικό μοντέλο ως χώρα για την επόμενη 20ετία και θέλεις μετρήσεις για να προσαρμόσεις την εκπαίδευση προς εκείνη την κατεύθυνση;Ποιο είναι το συγκεκριμένο πρόβλημα που έχεις εντοπίσει και θέλεις να διορθώσεις;Πώς ορίζεται το τέλειο σχολείο απέναντι από το οποίο θα μετρηθούμε και θα ζυγιστούμε;
Αυτο πώς το γνωρίζεις;Θεωρείς ότι ένα σχολείο μπορεί να μην ελέγχεται από κανέναν, να μη δίνει αναφορά πουθενά και ταυτόχρονα να διατηρεί υψηλά πρότυπα;Και εάν ένα σχολείο δεν πετυχαίνει τους στοχους του θα πρέπει να παραμένει έτσι ες αεί;Αυτό θα το αποφασίσει ο διευθυντής έτσι γενικώς και αορίστως επειδή κάτι σκέφτηκε εκεί που καθόταν; Εάν δεν του δοθούν τα κατάλληλα εργαλεία, κανένας δεν πρόκειται να κάνει απολύτως τίποτα και κανενας δεν θα αισθανεται υποχρεωμένος να πράξει το οτιδήποτε - και σωστά- εάν δεν προβλέπεται.Παιδιά, πρέπει κάποια στιγμή να κοιτάμε μπροστά και να μην σκεφτόμαστε με κριτήρια παρελθόντων δεκαετιών.Ειδικά εάν αυτά τα κριτήρια αποδεδειγμένα είχαν σαν αποτέλεσμα η Ελλάδα να έχει το χειροτερο εκπαιδευτικό συστημα στην ΕΕ, την θεσμική, αξιακή, τεχνολογική , πολιτική και πολιτισμική απαξια συν τοις άλλοις.Σε κανένα κράτος του κόσμου, στο οποίο δεν γίνεται πόλεμος και δεν γινονται φυλετικές συγκρούσεις, δεν μετανάστευσε σχεδόν το 1/10 του πληθυσμού του για να βρει δουλειά, το δε υπόλοιπο να παραμένει με μισθούς της ταξεως των 400 ευρω, τα οποία, ειρήσθω εν παρόδω, δεν φτάνουν ούτε για το σουπερ μαρκετ!Ειλικρινά μου προξενει τρομερή εντύπωση, ένας νέος άνθρωπος, μοντέρνος, να έχει στο μυαλό του μεταπτυχιακά, , να έχει στο βιογραφικό του εκπαιδευσεις στο εξωτερικό, να απαιτεί και να απολαμβάνει υψηλού επιπέδου τεχνολογια, μεταφορές κλπ και ταυτόχρονα όταν πρόκειται για τον χωρο από τον οποίο πληρωνεται και υποτίθεται ότι προσφέρει, να έχει μηδενικές απαιτήσεις βελτιωσης και εκσυγχρονισμού και να οχυρώνεται πίσω από το οπισθοδρομικο «καμία αλλαγή» Να ισχυριζεται ότι «λατρεύει την εκπαίδευση» αλλά να μην θέλει να βελτιωθεί αυτό που υποτίθεται ότι λατρεύει και ταυτόχρονα να παραμένει σιωπηρός στο γεγονός οτι τα παιδιά του σχολείου του δίνουν πανελλήνιες με βαση αυτά που έμαθαν στο φροντιστηριο και οτι ο ίδιος στην ουσια αποτελεί για την κοινωνία διακοσμητικο στοιχείο σε ένα ακαλαίσθητο, αφιλόξενο και γεμάτο φοβικα σύνδρομα σχολείο, στο οποιο οι καθηγητές ουτε καλά καλα το μπουλινγκ δεν μπορουν να αντιμετωπίσουν το δε σχολειο να γινεται ερμαιο καταληψιών, μικρπωλητων, εμπορων της εκπαιδευσης, με τους διευθυντες και τους καθηγητες να κοιτουν απλως ως απλοί θεατές.Αυτά που διαβάζεις τώρα αγαπητή/ε συνάδελφε, η αμεσότητα και η ταχύτητα με την οποία φτάνουν σε σένα, δεν προέκυψαν από μια διαδικασία στην οποία απουσιάζουν τα ποιοτικά πρότυπα.Εαν έχεις μάθει να ζητάς ποιότητα σε αυτά για τα οποία πληρώνεις, πρέπει να γνωρίζεις ότι αντίστοιχα και οι άλλοι που πληρωνουν για εσένα ζητούν αντίστοιχη ποιότητα, μην το ξεχνάς. Αν θα περάσουν τα σχολεία σε Δημους, σε περιφερειες, αν ειναι υπευθυνος ο Μακρόν, η Μερκελ η ο Πουτιν λιγο ενδιαφερει τον κάθε γονιό ο οποόιος πληρώνει από αυτα που (δεν) έχει.Αν φοβάμαι κάτι αυτο θα ηταν, σε συνδιασμό με άλλες διαδικασίες, η αξιολόγηση να περάσει σε μη υποχρεωτική βάση με συνέπεια διάφορες σχολικές μονάδες να αυτοαπαξιωθουν.Τελος στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και προκειμένου οι εκπαιδευτικοί ν αεπιδιδονται απροσκοπτα το εργο τους θα ΄ηταν καλύτερα αντι να πληρωνονται χιλιαδες με ‘ανεργοι, να γινουν προσλήψεις γραμματειακής υποστηριξης μόνιμου σε κάθε σχολείο προσωπικού.
DEBASER, μαζί σου!! Στο όραμα σου αξίζουν να διατεθούν οι δυνάμεις όλων μας. Στο καθημερινό πεδίο του καθενός, πιστεύω, γίνεται δουλειά με αυτούς τους στόχους. Η αξιολόγηση αυτή, με τις παραμέτρους που θέτει, πώς ανταποκρίνεται σε αυτό το όραμα; Απογοητεύομαι απλώς...
...Παιδιά, πρέπει κάποια στιγμή να κοιτάμε μπροστά και να μην σκεφτόμαστε με κριτήρια παρελθόντων δεκαετιών....Ειλικρινά μου προξενει τρομερή εντύπωση, ένας νέος άνθρωπος, μοντέρνος, να έχει στο μυαλό του μεταπτυχιακά, , να έχει στο βιογραφικό του εκπαιδευσεις στο εξωτερικό, να απαιτεί και να απολαμβάνει υψηλού επιπέδου τεχνολογια, μεταφορές κλπ και ταυτόχρονα όταν πρόκειται για τον χωρο από τον οποίο πληρωνεται και υποτίθεται ότι προσφέρει, να έχει μηδενικές απαιτήσεις βελτιωσης και εκσυγχρονισμού και να οχυρώνεται πίσω από το οπισθοδρομικο «καμία αλλαγή» Να ισχυριζεται ότι «λατρεύει την εκπαίδευση» αλλά να μην θέλει να βελτιωθεί αυτό που υποτίθεται ότι λατρεύει και ταυτόχρονα να παραμένει σιωπηρός στο γεγονός οτι τα παιδιά του σχολείου του δίνουν πανελλήνιες με βαση αυτά που έμαθαν στο φροντιστηριο και οτι ο ίδιος στην ουσια αποτελεί για την κοινωνία διακοσμητικο στοιχείο σε ένα ακαλαίσθητο, αφιλόξενο και γεμάτο φοβικα σύνδρομα σχολείο, στο οποιο οι καθηγητές ουτε καλά καλα το μπουλινγκ δεν μπορουν να αντιμετωπίσουν το δε σχολειο να γινεται ερμαιο καταληψιών, μικρπωλητων, εμπορων της εκπαιδευσης, με τους διευθυντες και τους καθηγητες να κοιτουν απλως ως απλοί θεατές....
Στο ότι οι μαθητες γνωρίζουν για την ποιότητα του μαθήματος στην τάξη συνηγορεί και η άποψη του leon:Οπωσδήποτε ο leon εδώ έχει δίκιο αλλά θα περιμένω όμως να μας πει ο ιδιος ή οποιοσδήποτε άλλος το επιθυμεί, τι θα πρέπει να γίνει όταν η άποψη των μαθητων είναι ότι ένας καθηγητής δεν κάνει σωστό μάθημα.
Οι μαθητές δεν ενδιαφέρονται για την ποιότητα του μαθήματός μας αλλά να πάρουν άκοπα βαθμούς αναπαράγοντας τη βαθμοθηρία των γονιών τους
Αυτό δεν τους αφαιρεί την δυνατότητα να αντιλαμβάνονται την ποιότητα του μαθηματος στην τάξη.
τους την αφαιρει αφού εξ αρχής την βλέπουν συμφεροντολογικα....