*

Ψηφοφορία

σαν σύλλογος τι έχετε αποφασίσει όσο αναφορά την αξιολόγηση ? Σε περίπτωση τελικής απόφασης του σχολείου να αλλάξετε τη ψήφο σας

αποχή-απεργία
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση  οριακά
δεν έχουμε κάνει ακόμα σύλλογο
ψηφίσαμε 50-50

Αποστολέας Θέμα: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 182619 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #196 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 09:42:41 μμ »
Συνάδελφοι μην απελπίζεστε... στην Ελλάδα ποτέ δεν είχα παράπονο με αρκετούς "ερασιτέχνες" επιτηδευματίες... το μόνο μου παράπονο δεκαετίες τώρα είναι οι ερασιτέχνες πολιτικοί... χάρη σε αυτούς ζήσαμε "χρυσές" εποχές... εποχές μνημονίων, τύψεων συνείδησης και ενοχής... και για ακόμη μία φορά θα το ζήσω πως για όσα στραβά συμβαίνουν στην εκπαίδευση πρέπει να ψαχτώ εγώ... μόνον εγώ... δεκαετίες τώρα... τα παρελκόμενα των πολιτικών αποφάσεων δυστυχώς πάντα βαραίνουν το δικό μου κεφάλι κάθε φορά... θα το ξαναζήσω το έργο και ειλικρινά δεν το έχω βαρεθεί... σαν αυτούς θέλω εκατό... ο μύλος δεν θα σταματήσει να γυρίζει, μύλος είναι άλλωστε... εμείς γιατί γινόμαστε μύλος; ειλικρινά; Το δημόσιο σχολείο ήταν και θα παραμείνει πρόκληση για δυνατούς λύτες και μονίμως για αδύνατους κυβερνήτες... αντί για δυο τρεις γαλλικές φρεγάτες και rafale θα μπορούσαμε να είχαμε φοβερές σχολικές υποδομές και καλές επί της ουσίας επιμορφώσεις... αντί αυτού είμαστε ακόμη στις αντιπαραθέσεις...
Υ.Γ... "Καληνύχτα Κεμάλ... αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ"...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:56:11 »

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #197 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 10:30:59 μμ »
Ελπίζω στην αυριανή συνάντηση ΟΛΜΕ-ΥΠΑΙΘ να επικρατήσει η λογική, να παρουσιαστούν τα βάσιμα επιχειρήματα που επιτάσσουν απόσυρση της απόφασης και επανασχεδιασμό του πλαισίου υλοποίησης της αξιολόγησης, λαμβάνοντας υπόψιν τις επιστημονικές και θεσμικές επισημάνσεις που έχουν γίνει.

Σε αντίθετη περίπτωση (αδιαλλαξία από πλευράς ΥΠΑΙΘ, έλλειψη τεκμηριωμένων επιχειρημάτων από ΟΛΜΕ), ούτε που θέλω να φανταστώ το τί θα μας ξημερώσει η Τρίτη...
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #198 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 10:37:55 μμ »
Ελπίζω στην αυριανή συνάντηση ΟΛΜΕ-ΥΠΑΙΘ να επικρατήσει η λογική, να παρουσιαστούν τα βάσιμα επιχειρήματα που επιτάσσουν απόσυρση της απόφασης και επανασχεδιασμό του πλαισίου υλοποίησης της αξιολόγησης, λαμβάνοντας υπόψιν τις επιστημονικές και θεσμικές επισημάνσεις που έχουν γίνει.

Σε αντίθετη περίπτωση (αδιαλλαξία από πλευράς ΥΠΑΙΘ, έλλειψη τεκμηριωμένων επιχειρημάτων από ΟΛΜΕ), ούτε που θέλω να φανταστώ το τί θα μας ξημερώσει η Τρίτη...
Συμφωνώ απόλυτα.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #199 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 11:14:08 μμ »
Ελπίζω στην αυριανή συνάντηση ΟΛΜΕ-ΥΠΑΙΘ να επικρατήσει η λογική, να παρουσιαστούν τα βάσιμα επιχειρήματα που επιτάσσουν απόσυρση της απόφασης και επανασχεδιασμό του πλαισίου υλοποίησης της αξιολόγησης, λαμβάνοντας υπόψιν τις επιστημονικές και θεσμικές επισημάνσεις που έχουν γίνει.

Σε αντίθετη περίπτωση (αδιαλλαξία από πλευράς ΥΠΑΙΘ, έλλειψη τεκμηριωμένων επιχειρημάτων από ΟΛΜΕ), ούτε που θέλω να φανταστώ το τί θα μας ξημερώσει η Τρίτη...

Η μέχρι τώρα πείρα δείχνει ότι το πολύ πολύ να τους επαναλάβει την παρουσίαση powerpoint για την αξιολόγηση και τα τσιτάτα για το ηθικό χρέος απέναντι στα παιδιά (αυτά ντε, που δικαιούνταν 1 τάμπλετ ανά 50 μαθητές) και μετά να βγάλει ανακοίνωση στο σάιτ του υπουργείου ότι η συνδικαλιστική ηγεσία ήταν αδιάλλακτη. Ενδεχομένως να επαναλάβει ότι πολλοί εκπαιδευτικοί (κάποιοι γράφουν κι εδώ μέσα μάλιστα) την παίρνουν τηλέφωνο και της ζητάνε να αξιολογηθούν...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:56:11 »

Αποσυνδεδεμένος dors

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Καταδικάζω τον πανικό από όπου και αν προέρχεται
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #200 στις: Μάρτιος 01, 2021, 09:16:01 πμ »
Καλημέρα σας,
δεν ξέρω αν το βάζω στο σωστό θέμα, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω:
Είμαι αναπληρωτής και δουλεύω φέτος σε 5 σχολικές μονάδες.
Μου έχουν πει ότι θα μου δώσουν δείκτες αξιολόγησης ήδη οι διευθυντές από τις 3 από αυτές.
Βάσει της Υπουργικής Απόφασης, αν γνωρίζει κάποιος, μπορούν να μου δώσουν δείκτες και τα 5 σχολεία;
Θα πρέπει να πάρω αριθμό δεικτών στο καθένα αναλογικό με τις ώρες που δουλεύω σε αυτό;
Σας ευχαριστώ...
Από του χρόνου ισχύει ότι έγραψε ο/η  Solaris
Ειδικά για φέτος, επειδή θα υλοποιηθεί μόνο το ένα από τα τρία μέρη του ΦΕΚ, ναι μπορούν καθώς η παράγραφος 2 του άρθρου 10, που παραθέτω, ΔΕΝ το ξεκαθαρίζει


2. Για την προετοιμασία της πρώτης Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης της σχολικής μονάδας (σχολικού έτους 2020-2021):

- Ο/Η Διευθυντής/τρια του σχολείου, μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2021, συγκαλεί ειδική συνεδρίαση για την ενημέρωση του Συλλόγου Διδασκόντων σχετικά με το νέο σύστημα εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων, όπως περιγράφεται στα άρθρα της παρούσης.

- Συγκροτούνται ομάδες εκπαιδευτικών, οι οποίες αναλαμβάνουν τη διερεύνηση του έργου του σχολείου σε σχέση με τους 14 θεματικούς άξονες του άρθρου 3, με σκοπό να προετοιμάσουν μέχρι το τέλος Μαΐου 2021 εισήγηση αναφορικά με την αποτίμησή τους. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών κάθε ομάδας και ο αριθμός των θεματικών αξόνων που αναλαμβάνει η κάθε ομάδα εξαρτώνται από τον αριθμό των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων.

- Οι ομάδες διερεύνησης των θεματικών αξόνων συλλέγουν δεδομένα και τεκμήρια σχετικά με τη λειτουργία και το έργο της σχολικής μονάδας όσον αφορά τον θεματικό άξονα (ή τους θεματικούς άξονες) που έχουν αναλάβει, προκειμένου να συμβάλουν στην κατά το δυνατόν πληρέστερη αποτίμηση του θεματικού άξονα (ή των θεματικών αξόνων).

- Στις αρχές Ιουνίου, οι ομάδες διερεύνησης των θεματικών αξόνων παρουσιάζουν τις σχετικές εισηγήσεις τους στην ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων προκειμένου να συζητηθούν από κοινού και να συνταχθεί η Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, όπως ορίζεται στο άρθρο 5, με τους περιορισμούς του παρόντος άρθρου (1.i).

 
Α ρε Αγκάμπεν δίκαιο είχες

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #201 στις: Μάρτιος 01, 2021, 11:25:15 πμ »
... Στην Γερμανία και συγκεκριμένα στα σχολεία της Βαυαρίας , ο σχολικός σύμβουλος θα σου τηλεφωνήσει και θα σου ανακοινώσει πως την τάδε ημέρα θα έρθει στο σχολείο να παρατηρήσει το μάθημα σου. Αμέσως μετά θα σε πάει κάπου ιδιαιτέρως και θα σου κάνει κάποιες επισημάνσεις πάνω στον τρόπο που διδάσκεις με σκοπό πάντα την βελτίωση σου. Το σημαντικότερο από όλα είναι πως θα σε ρωτήσει τι άλλου είδους προβλήματα αντιμετωπίζεις (συμπεριφορές παιδιών, συναδέλφων κλπ.) και αν σου είναι απαραίτητος κάποιος εξοπλισμός που χρειάζεται έτσι ώστε να σου τον παρέχει. Γενικότερα σε ρωτάει που και πως μπορεί να φανεί χρήσιμος. Να ξέρετε πως οι σύμβουλοι στην Γερμανία έχουν μέχρι και δικαίωμα να σε θέσουν σε διαθεσιμότητα (κάτι το οποίο σπανίως συμβαίνει και σε εξαιρετικές περιπτώσεις). Αυτό σημαίνει αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου και έλεγχος της ποιότητας εκπαίδευσης από μεριάς εκπαιδευτικού. Πείτε μου τώρα εσείς αν όλη αυτή η παπάντζα της εσωτερικής αξιολόγησης, πέρα από μία ανούσια γραφειοκρατία τι σχέση έχει με τον βασικό πυρήνα του σχολείου που είναι η παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης;. Γιατί ορισμένοι έχουν χάσει την μπάλα μου φαίνεται σχετικά με το τι σημαίνει επί της ουσίας αξιολόγηση και τι σημαίνει γραφειοκρατική απασχόληση διδακτικού προσωπικού......

Πολύ σωστά τα παραπάνω.
Υπαρχει ομως μια διαφορά. Οτι εκει ειναι Γερμανια και εδω Ελλάδα.
Εκει κατασκευαζουν πορσε, εδω κατασκευαζουμε "αγωνες".
Εκεί μεταναστευουν οι καλοι επιστημονες για να κατασκευασουν τις πορσε, εδώ μενουν οι «ειδικοί»  στους αγωνες.

Η Ελλαδα παραμενει μια οπισθοδρομική και βαθεια διεφθαρμένη χωρα που κανένας δεν εμπιστευεται κανεναν!
Οπισθοδρομικά δεν είναι τα βουνά αλλά οι ανθρωποι όταν λειτουργουν με συμπεριφορές και νοοτροπίες του 1950.
Οικοθεν νοείται ότι  και οι οποιοι αγωνες,  ακολουθουν τη μοιρα διεφθαρμενων ανθρωπων.


Αν ηταν διαφορετικά, θα περίμενα, ότι μετα από τοσους αγωνες, να εχει επιτέλους υπαρξει ενα αποτελεσμα, να εχει  αναδειχθεί έστω ένας υγιης  τομεας μεσα στην κοινωνια μας τον οποιο θα μπορουσαμε να εμπιστευθουμε και να ειχε επιφερει και αποτελεσματα..
Υπάρχει τετοιος τομέας;
 Είναι η υγεια που παραπαιει;
 Η Παιδεια που θαφτηκε απο την παραπαιδεια;
 Η δικαιοσυνη που ενεργοποιείται  άμεσα μονο όταν απειλουνται κυβερνησεις;

Αδυνατώ να κατανοήσω ότι,  ότιδηποτε  προγραμματίζεται  να γινει  στη χωρα μας σε κρατικό επίπεδο, δεν θα είναι ΠΟΤΕ για το καλο μας  και ότι θα πρόκειται για ....παγίδες (δεκαετιες τωρα), ενώ την ίδια στιγμή, όταν προκειται για αγωνες  που αποφασιζουν οι άλλοι,  θα πρέπει να πιστεψω ότι ειναι πάντα για το καλό το δικο μας ( και οχι για το δικο τους)!!
Αν εβλεπα και καποιο αποτελεσμα αντε να το δεχθω, αλλά να λέμε εν ετει 2021 ότι η εξωτερική αξιολογηση  απειλεί με διαλυση (!) την ( ηδη διαλυμενη)  δημοσια εκπαιδευση, ε αυτό μόνοι σαν ανεκδοτο ακουγεται.

* Σημειώνω ότι αντιτιθεμαι στην εσωτερική μονο αξιολογηση με τον τροπο που προτεινεται και οχι στην εξωτερικη που αφορά  την προγραμματισμενη εξωτερική αξιολογηση την ωρα της διδασκαλιας.


« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 01, 2021, 11:30:48 πμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #202 στις: Μάρτιος 01, 2021, 01:57:52 μμ »
Άμα είναι προγραμματισμένη τι νόημα έχει η αξιολόγηση; Τ' απροειδοποίητο τεστ έχει αξία. Ο επιθεωρητής οφείλει να προσέρχεται αιφνιδίως ώστε να επιτελεί ευστόχως το σκοπό του. Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον. Επίσης θα 'πρεπε πέραν της παιδαγωγικής επάρκειας να εξετάζεται κι η επιστημονική ευχέρεια του εκπαιδευτικού. Τακτά γραπτά τεστ ανά τέρμινο. Ακόμη κι η όλη συμπεριφορά του οφείλει να 'ναι κοσμία και σύμφωνη με αρχές κι αξίες παραδεδεγμένες προάγουσες τη φιλοπατρία. Τέρμα η ασυδοσία κύριοι. Θα μπει τάξη στην τάξη. Όπως και στη χώρα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 01, 2021, 02:00:20 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #203 στις: Μάρτιος 01, 2021, 03:46:40 μμ »
Άμα είναι προγραμματισμένη τι νόημα έχει η αξιολόγηση; Τ' απροειδοποίητο τεστ έχει αξία. Ο επιθεωρητής οφείλει να προσέρχεται αιφνιδίως ώστε να επιτελεί ευστόχως το σκοπό του. Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον. Επίσης θα 'πρεπε πέραν της παιδαγωγικής επάρκειας να εξετάζεται κι η επιστημονική ευχέρεια του εκπαιδευτικού. Τακτά γραπτά τεστ ανά τέρμινο. Ακόμη κι η όλη συμπεριφορά του οφείλει να 'ναι κοσμία και σύμφωνη με αρχές κι αξίες παραδεδεγμένες προάγουσες τη φιλοπατρία. Τέρμα η ασυδοσία κύριοι. Θα μπει τάξη στην τάξη. Όπως και στη χώρα.
... Ειδικά σε αυτούς που διδάσκουν χρόνια στα Γυμνάσια να τους βάλεις να λύσουν θέματα κατεύθυνσης Γ' Λυκείου; Ω ρε μάνα μου. Γιατί δεν το λες πιο κομψά;... γραπτό ΑΣΕΠ για όλους... όπως ακριβώς διορίστηκαν κάποιοι "κακομοίρηδες-κορόϊδα" πριν χρόνια (ενώ παράλληλα το 80% διοριζόταν εκ παραθύρου από παράλληλους πίνακες) που ξεσχίστηκαν στο διάβασμα και στα παιδαγωγικά-διδακτική; Εκεί να δεις χαρά!

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #204 στις: Μάρτιος 01, 2021, 04:24:44 μμ »
...

 Ακόμη κι η όλη συμπεριφορά του οφείλει να 'ναι κοσμία και σύμφωνη με αρχές κι αξίες παραδεδεγμένες προάγουσες τη φιλοπατρία.

....

Ελπίζω να είναι αστεία ή -έστω- παρορμητική/αγανακτισμένη αυτή η πρόταση. Συμφωνώ πως η συμπεριφορά του πρέπει να είναι ευπρεπής και σύμφωνη με παιδαγωγικές αρχές αλλά, από πότε βρίσκεται η προαγωγή της φιλοπατρίας στα καθήκοντα του εκπαιδευτικού; Κ' για να μην παρεξηγηθώ, δεν είμαι εχθρός της πατρίδας αλλά... μου θυμίζει κάποιες άλλες, πιο σκοτεινές εποχές αυτή η ρήση. Μήπως, εκτός από βεβαίωση παθολόγου και ψυχίατρου, θα πρέπει να υποβάλλουμε και υπεύθυνη δήλωση πολιτικών, θρησκευτικών και πατριωτικών φρονημάτων;

Καταλαβαίνω. Όλοι είμαστε πιεσμένοι αυτήν την περίοδο. Συνιστώ ψυχραιμία.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 01, 2021, 04:45:31 μμ από Debaser »
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος loulou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 399
  • Φύλο: Γυναίκα
  • My Home is where My Dog is
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #205 στις: Μάρτιος 01, 2021, 04:37:34 μμ »

Ε;
Άμα είναι προγραμματισμένη τι νόημα έχει η αξιολόγηση; Τ' απροειδοποίητο τεστ έχει αξία. Ο επιθεωρητής οφείλει να προσέρχεται αιφνιδίως ώστε να επιτελεί ευστόχως το σκοπό του. Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον. Επίσης θα 'πρεπε πέραν της παιδαγωγικής επάρκειας να εξετάζεται κι η επιστημονική ευχέρεια του εκπαιδευτικού. Τακτά γραπτά τεστ ανά τέρμινο. Ακόμη κι η όλη συμπεριφορά του οφείλει να 'ναι κοσμία και σύμφωνη με αρχές κι αξίες παραδεδεγμένες προάγουσες τη φιλοπατρία. Τέρμα η ασυδοσία κύριοι. Θα μπει τάξη στην τάξη. Όπως και στη χώρα.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #206 στις: Μάρτιος 01, 2021, 05:03:16 μμ »
Άμα είναι προγραμματισμένη τι νόημα έχει η αξιολόγηση; Τ' απροειδοποίητο τεστ έχει αξία. Ο επιθεωρητής οφείλει να προσέρχεται αιφνιδίως ώστε να επιτελεί ευστόχως το σκοπό του. Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον. Επίσης θα 'πρεπε πέραν της παιδαγωγικής επάρκειας να εξετάζεται κι η επιστημονική ευχέρεια του εκπαιδευτικού. Τακτά γραπτά τεστ ανά τέρμινο. Ακόμη κι η όλη συμπεριφορά του οφείλει να 'ναι κοσμία και σύμφωνη με αρχές κι αξίες παραδεδεγμένες προάγουσες τη φιλοπατρία. Τέρμα η ασυδοσία κύριοι. Θα μπει τάξη στην τάξη. Όπως και στη χώρα.
Βρε Leon, η διαφωνία είναι πάντοτε θεμιτή, δεν χρειάζεται η ειρωνία .

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #207 στις: Μάρτιος 01, 2021, 07:11:36 μμ »
Αρκετοί δεν το κατέχουν το χάρισμα για διάλογο. Για ανεκτικότητα στην αντίθετη άποψη. Υπάρχει προκατάληψη για τη συγκεκριμένη κυβέρνηση. Μπορεί ο καθένας να έχει την άποψή του για την κυβέρνηση και την υπουργό συγκεκριμένα θετική ή αρνητική. Ωστόσο μας έχει στα όπα όπα, συνάδελφοι, και δεν το έχετε παραδεχτεί! Από πέρσι μετρήστε τις ώρες που έχουμε χάσει και στην κοινωνία μας έχει πολύ ψηλά η συγκεκριμένη υπουργός! Μια κουβέντα εναντίον μας δεν έχω ακούσει. Αισθάνομαι μεγάλη ντροπή για όσα ακούμε από τους ανθρώπους του κλάδου μας. Εμείς οι ίδιοι χτυπάμε τον εαυτό μας σε όλα τα επίπεδα. Πραγματικά δεν ξέρω τι θέλετε. Ειλικρινά! Ευτυχώς που είχα ήδη φύγει από το σωματείο, όταν με ύβρεις με αντιμετώισαν που ζήτησα το αυτονόητο, να προηγούμαστε στις τοποθετήσεις οι του ασεπ ή έστω να τοποθετούμαστε επί ίσοις όροις με τους έχοντες προυπηρεσία. Από πέρσι η ολμε και οι ελμε μάς έχουν εκθέσει πολλαπλώς και τώρα θα υποστηρίξω την επαίσχυντη αυτή μορφή διαμαρτυρίας. Ακόμη και τα παιδιά μια απουσία τη χρεώνονται στις αποχές. Εσείς δεχθήκατε να απέχετε και χωρίς λόγο και φυσικά χωρίς τίμημα.
Σας προκαλώ να δείτε όλες τιης τις δηλώσεις μία προς μία. Ολόκληρο το νομοθετικό έργο και να συμπεράνετε μόνοι σας. Χωρίς τις παρωπίδες της ανεμελιάς και της βολής σας.
 

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #208 στις: Μάρτιος 01, 2021, 07:33:18 μμ »
Δυστυχώς οι εκπαιδευτικοί είν' αχάριστοι απέναντι στον πρωθυπουργό. Ένα ντοκουμέντο όπου αποδεικνύει του λόγου το αληθές.

https://youtu.be/guLpKer9XOI

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #209 στις: Μάρτιος 01, 2021, 07:37:56 μμ »
Αρκετοί δεν το κατέχουν το χάρισμα για διάλογο. Για ανεκτικότητα στην αντίθετη άποψη. Υπάρχει προκατάληψη για τη συγκεκριμένη κυβέρνηση. Μπορεί ο καθένας να έχει την άποψή του για την κυβέρνηση και την υπουργό συγκεκριμένα θετική ή αρνητική. Ωστόσο μας έχει στα όπα όπα, συνάδελφοι, και δεν το έχετε παραδεχτεί! Από πέρσι μετρήστε τις ώρες που έχουμε χάσει και στην κοινωνία μας έχει πολύ ψηλά η συγκεκριμένη υπουργός! Μια κουβέντα εναντίον μας δεν έχω ακούσει. Αισθάνομαι μεγάλη ντροπή για όσα ακούμε από τους ανθρώπους του κλάδου μας. Εμείς οι ίδιοι χτυπάμε τον εαυτό μας σε όλα τα επίπεδα. Πραγματικά δεν ξέρω τι θέλετε. Ειλικρινά! Ευτυχώς που είχα ήδη φύγει από το σωματείο, όταν με ύβρεις με αντιμετώισαν που ζήτησα το αυτονόητο, να προηγούμαστε στις τοποθετήσεις οι του ασεπ ή έστω να τοποθετούμαστε επί ίσοις όροις με τους έχοντες προυπηρεσία. Από πέρσι η ολμε και οι ελμε μάς έχουν εκθέσει πολλαπλώς και τώρα θα υποστηρίξω την επαίσχυντη αυτή μορφή διαμαρτυρίας. Ακόμη και τα παιδιά μια απουσία τη χρεώνονται στις αποχές. Εσείς δεχθήκατε να απέχετε και χωρίς λόγο και φυσικά χωρίς τίμημα.
Σας προκαλώ να δείτε όλες τιης τις δηλώσεις μία προς μία. Ολόκληρο το νομοθετικό έργο και να συμπεράνετε μόνοι σας. Χωρίς τις παρωπίδες της ανεμελιάς και της βολής σας.
... Για να καταφέρω να κάνω τηλεκπαίδευση αγόρασα από την τσέπη μου όλα τα αναλώσιμα και οτιδήποτε χρειαζόταν για να διδάξω θετικό μάθημα (πίνακες-καμερές κλπ)... δεν είμαι Θεολόγος ή Γυμναστής ... διδάσκω Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα... όλα τα έψαξα (ώρες ατελείωτες) για να μάθω τα εργαλεία του webex και ακόμη παλεύω να δίνω συμβουλές στα παιδιά να ξεκολλήσουν την σύνδεση τους η οποία τα πετάει 5-10 φορές έξω και τους ξαναβάζω ενώ παράλληλα κάνω μάθημα... ακόμη και για να βάλω διαγώνισμα ώρες ατελείωτες να μάθω το "εργαλεία" και "ασκήσεις"... και τέλη Δεκέμβρη κάνω αίτηση για να πάρω μέρος στην ταχύρρυθμη επιμόρφωση για την εξ αποστάσεως η οποία απ' ότι βλέπω δεν θα ξεκινήσει... και αν ξεκινήσει δεν θα την παρακολουθήσω γιατί μου έχει γίνει ο πάτος ξεροτήγανο να κάθομαι με τις ώρες να τα μάθω από μόνος μου και να κάνω και πειραματισμούς σε περιβάλλον μαθητή... κατά τα άλλα η Υπουργός σου μιλάει με γλυκόλογα για εμένα και θα θυμώσει που είμαι κατά του ΦΕΚ της γραφειοκρατικής της εσωτερικής αξιολόγησης; Και μου κάνει και χάρη που δεν με τιμωρεί; Μακάρι να με τιμωρήσει και να με καλέσουν σε απολογία... μου έχουν πεταχτεί τα μάτια με την τηλεκπαίδευση για να σταθώ εντάξει απέναντι στα παιδιά... ΑΛΛΑ... μέχρι εκεί... βοήθεια δεν είχα από κανέναν από πλευράς Υπουργείου και σχολικής επιτροπής... εγώ, τα προσωπικά μου χρήματα, ο κόπος μου, οι ώρες ενασχόλησης για εργασίες και διορθώσεις τα απογεύματα, ενώ άλλες ειδικότητες κάνουν μία "πρωϊνή εκπομπή" και τίποτε άλλο (δεν θέλω να αναφερθώ)... και τώρα θέλουν στο καπάκι να ασχοληθώ και με τους δείκτες της εσωτερικής αξιολόγησης... ΟΧΙ αγαπητέ... αισθάνομαι καλός απέναντι στα παιδιά και συνεπής και τυπικός ΑΛΛΑ αισθάνομαι και μεγάλο κορόϊδο αν συγκριθώ με άλλες ειδικότητες... οι μεγάλοι παθόντες αυτοί που διδάσκουν Πανελλαδικώς εξεταζόμενα για να είναι εντάξει απέναντι στην προετοιμασία των μαθητών και έχοντας και το βάρος της ύλης... ας ασχοληθούν με τους δείκτες οι ειδικότητες (και ας μην κρυβόμαστε) οι οποίες κάνουν 30 λεπτά τηλεκπαίδευση αναλύοντας δύο παραγράφους κειμένου για να περάσει η ώρα... σε όλα (ακόμη και στο δούλεμα) υπάρχει ένα όριο... και το δούλεμα υπάρχει και από πλευράς Υπουργείου προς εμάς αλλά και από πολλούς συναδέλφους "διακοσμητικής" ειδικότητας σε σχέση με τους διδάσκοντες Πανελλαδικώς εξεταζόμενα... και όχι ότι όλοι οι διδάσκοντες Πανελλαδικό μάθημα έχουν κάνει αυτό που κάνω εγώ προσωπικά... το έχουν πιο χαλαρό το ζήτημα... στην Ελλάδα υπάρχει μόνον το προσωπικό φιλότιμο και ασφαλώς διαβλέπω πως ο φιλότιμος εξακολουθεί να είναι στο ίδιο level με τον seize the day... Τα φιλιά μου στην Υπουργό σου... περιμένω να πει κάτι κακό για μένα... θα στεναχωρηθώ όσο στεναχωριούνται και τόσοι άλλοι συνάδελφοι πως απλώς δέχονται να ασχοληθούν με τους δείκτες εσωτερικής αξιολόγησης γιατί έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο...
Μετά τιμής AshenOne :-X
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 01, 2021, 07:48:58 μμ από AshenOne »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159735
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 393
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 356
Σύνολο: 371

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.