*

Ψηφοφορία

σαν σύλλογος τι έχετε αποφασίσει όσο αναφορά την αξιολόγηση ? Σε περίπτωση τελικής απόφασης του σχολείου να αλλάξετε τη ψήφο σας

αποχή-απεργία
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση  οριακά
δεν έχουμε κάνει ακόμα σύλλογο
ψηφίσαμε 50-50

Αποστολέας Θέμα: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 183092 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #294 στις: Μάρτιος 04, 2021, 07:30:41 μμ »
σωστος ο Debaser.

Μια παραμετρος που δεν ξερω αν εχει συζητηθει (αν συζητηθηκε, συγχωρεστε με) ειναι η κατηγοριοποιηση των σχολικων μοναδων σε μια κλιμακα και ποιος ο σκοπος αυτης της καταταξης.
Ειναι για να διαλεγουν μελλοντικα οι γονεις που θα στειλουν το παιδι τους; Ειναι κατι αλλο;   ::)

Σύμφωνα με την ΟΛΜΕ είναι για τη γονεϊκή επιλογή και άρα κλείσιμο σχολείων.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:29:08 »

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #295 στις: Μάρτιος 04, 2021, 07:46:03 μμ »
...
η κατηγοριοποιηση των σχολικων μοναδων σε μια κλιμακα και ποιος ο σκοπος αυτης της καταταξης.
...

Αυτός είναι ένας από τους λόγους που είμαι κατά στην αξιολόγηση όπως έχει σχεδιαστεί. Η Εγκύκλιος αναφέρει ξεκάθαρα πως οι αξιολογήσεις θα πρέπει να καταλήγουν σε βαθμολογικές κλίμακες (4βάθμια η εσωτερική, 10βάθμια η εξωτερική) αλλά δεν αναφέρει πουθενά, ούτε ρουμπρίκα επεξήγησης της κάθε κλίμακας ούτε τους σκοπούς αυτών (πέρα από γενικά ευχολόγια "βελτίωσης σχολικών μονάδων" ή γενικές αναφορές του τύπου "εισηγείται προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων τρόπους βελτίωσης και αποτελεσματικότερης οργάνωσης των διαδικασιών του Συλλογικού Προγραμματισμού και της Εσωτερικής και Εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων").

Κοινώς, σε όποια πράξη και αν οδηγήσουν οι βαθμολογικές αξιολογήσεις, το ΥΠΑΙΘ έχει αρκετά σημεία σε ιεραρχία για να πετάει το μπαλάκι για την όποια απόφαση ("Αυτό εισηγήθηκε η Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.", "Μα αυτό πρότεινε το ΠΕ.Κ.Ε.Σ.", "Βασιστήκαμε στις προτάσεις του Σ.Ε.Ε", "Έτσι αποτυπώθηκε από τις ομάδες αξιολόγησης") και μετά... πιάσ' τ' αυγό και κούρεψ' το!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 04, 2021, 08:11:42 μμ από Debaser »
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #296 στις: Μάρτιος 04, 2021, 07:59:45 μμ »
σωστος ο Debaser.

Μια παραμετρος που δεν ξερω αν εχει συζητηθει (αν συζητηθηκε, συγχωρεστε με) ειναι η κατηγοριοποιηση των σχολικων μοναδων σε μια κλιμακα και ποιος ο σκοπος αυτης της καταταξης.
Ειναι για να διαλεγουν μελλοντικα οι γονεις που θα στειλουν το παιδι τους; Ειναι κατι αλλο;   ::)
Ερμηνείες, υποθέσεις, εικασίες. Ήδη οι γονείς επιλέγουν τα σχολεία. Όποιος μπορεί μεταφέρει το παιδί του σε σχολείο «καλό», μακριά από περιοχές υποβαθμισμένες. Δεν χρειάζονται να δουν το 1,2,3,4!
Πουθενά όμως δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο. Πραγματικά είναι ανάλογες κρίσεις με εκείνες περί του myschool τότε που μας βομβάρδιζαν όλη μέρα με τις σατανικές ύπουλες προθέσεις του Υπουργείου. Δεν πιστεύω σε μάγισσες και στο λυνήγι τους. Είναι λογική και σημαντική η εσωτερική αξιολόγηση. Είναι νόμος. Θα εφαρμοστεί.

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #297 στις: Μάρτιος 04, 2021, 08:12:18 μμ »
Κινδυνεύοντας να φανώ σπαστικός, έχετε καταλάβει πως οι περισσότερες αναρτήσεις απέχουν κατά πολύ από το θέμα της παρούσας συζήτησης; (Αποχή, απεργία ή όχι για την αξιολόγηση - Διαβάζοντάς το ξανά, η όλη κωμωδία ξεκινάει από εδώ καθώς η διατύπωση αναφέρεται στο με ποιον τρόπο θα αρνηθούμε αλλά έστω, ο δημιουργός εξηγεί/δηλώνει πως θέλει "ένα γκάλοπ για το τι γίνεται στα σχολεία ανά την Ελλάδα" επί της αξιολόγησης οπότε, είναι απλά μία ατυχής διατύπωση).

Ο αποπροσανατολισμός ξεκίνησε από τη στιγμή που, αν και η αξιολόγηση στην παρούσα φάση αφορά στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, η συζήτηση γρήγορα στράφηκε στην επικείμενη (Β' φάση) αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, εκτραχύνθηκε και ξέπεσε στον πετροπόλεμο μεταξύ των υπέρ κ' κατά αυτής κ' πλέον, πλέει σε πελάγη γενικών παραπόνων σχετικά με το τι περνάμε στην τάξη ή/και προβλημάτων του εκπαιδευτικού μας συστήματος (τόσο από την πλευρά των θεσμών όσο και των εκπαιδευτικών). Αν κρίνω δε από το πλήθος των αναρτήσεων στο θέμα για τη 2ΓΕ, οδηγούμαι στο (εσφαλμένο ελπίζω) συμπέρασμα πως, η διαρκής και διακαής επιθυμία των περισσοτέρων είναι να... δέσουν το γάιδαρό τους (βλ. βολευτούν σε μία μόνιμη θέση) ή να μη χάσουν τη βολή τους.

Τελικά, αν και είμαι κατά της αξιολόγησης ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ (και όχι εν γένει) και κατά της στάσης, τόσο του ΥΠΑΙΘ όσο και της ΟΛΜΕ, αρχίζω να πιστεύω πως είμαστε άξιοι της όποιας μοίρας μας επιφυλάσσουν οι όποιοι πονηροί ιθύνοντες. Από τη στιγμή που δεν μπορούμε να έχουμε συγκροτημένο διάλογο και αποπροσανατολιζόμαστε ή/και πετάμε την μπάλα στην εξέδρα τόσο εύκολα, έχουμε ήδη φροντίσει για το διαίρει οπότε, ας τους αφήσουμε να φροντίσουν για το βασίλευε.

Κρίμα.

Κρίμα, γιατί νομίζω ότι κι εσύ έχεις αποπροσανατολιστεί. Δεν καταλαβαίνω γιατι ρίχνεις ευθύνες στην ΟΛΜΕ ή τους εκπαιδευτικούς, τη στιγμή που το ίδιο το Υπουργείο είναι αδιάλλακτο. Και δεν μιλώ από κάποια κοματική τοποθέτηση. Το Υπουργείο Παιδείας με την παρούσα ηγεσία εμφανίζεται αδιάλλακτο σε ΟΛΑ τα θέματα, δεν κάνει διάλογο με τους άμεσα ενδιαφερόμενους τους εκπαιδευτικούς ούτε πριν νομοθετήσει ούτε μετά, αφού εκδηλωθούν αντιρρήσεις. Δεν μπορείς να προσποιείσαι ότι υπάρχουν ευθύνες και από τις δύο πλευρές σε περιπτώσεις που η μία πλευρά λειτουργεί αυστηρά με το moto αποφασίζουμε και διατάσσουμε.

Τώρα αν θες το σύμπαν να γκρεμίζεται κι εμείς να συζητούμε επί θεωρητικού επιπέδου, μεταξύ τυρού και αχλαδιού πώς θα θέλαμε ο καθένας από εμάς να αξιολογηθούν.... να σου πω ότι για να υπάρξει αξιολόγηση θα πρέπει πρώτα να έχουν λυθεί τα βασικά ζητήματα που αφορούν την παιδεία. Διοίκηση επιχειρήσεων 101.
Δεν μπορείς να έχεις βασικά προβλήματα υποδομών, ασφάλειας, να έχεις μεγάλο μέρος του προσωπικού σου έκτακτο και να πας να εφαρμόσεις αξιολόγηση και μάλιστα με αυταρχικό τρόπο.

Πρέπει πρώτα να νοικοκυρευτεί η Παιδεία ανωθεν και μετά ευχαρίστως να συζητήσουμε για κάθε αξιολόγηση. Τότε θα έχει και νόημα προφανώς.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:29:08 »

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #298 στις: Μάρτιος 04, 2021, 08:35:41 μμ »
Ερμηνείες, υποθέσεις, εικασίες. Ήδη οι γονείς επιλέγουν τα σχολεία. Όποιος μπορεί μεταφέρει το παιδί του σε σχολείο «καλό», μακριά από περιοχές υποβαθμισμένες. Δεν χρειάζονται να δουν το 1,2,3,4!
Πουθενά όμως δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο. Πραγματικά είναι ανάλογες κρίσεις με εκείνες περί του myschool τότε που μας βομβάρδιζαν όλη μέρα με τις σατανικές ύπουλες προθέσεις του Υπουργείου. Δεν πιστεύω σε μάγισσες και στο λυνήγι τους. Είναι λογική και σημαντική η εσωτερική αξιολόγηση. Είναι νόμος. Θα εφαρμοστεί.
Ολόκληρη η χώρα είναι υποβαθμισμένη περιοχή... αν δεν ήταν δεν θα τρώγαμε τρία μνημόνια στην μάπα και δεν θα κάναμε συνεργασία με ΔΝΤ (η μόνη χώρα μέλος της σύγχρονης Ευρώπης που έκανε ή της κάνανε υπαγωγή)... και κατά πως φαίνεται θα ξαναπάμε σε περικοπές αφού προηγηθούν εκλογές... γι' αυτό και τόση βιασύνη να γίνουν οι κατάλληλες "μεταρρυθμίσεις".... 15% έλλειμα για πέρυσι και για φέτος δεν έχουν καν το θάρρος να το ομολογήσουν... και ναι... όλα είναι πολιτική και μεις πλέον έχουμε καεί στον χυλό και τώρα φυσάμε και την γρανίτα... μετά το καλοκαίρι θα έρθει ο λογαριασμός και θα πρέπει να παρθούν αποφάσεις για πολλά στην οικονομία... και μέσα στις περικοπές θα είναι και η παιδεία... και θα πάμε για εκλογές όσο και αν πιστεύουν αρκετοί ότι είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας... και από που θα προκύψουν περικοπές στην παιδεία... από καταστάσεις που είναι "υποβαθμισμένες"... καλό βράδυ Κεμάλ... εμείς δεν θα κοιμηθούμε απόψε... έχουμε χάσει τον ύπνο μας με δαύτους που κυβερνάνε από το 2010 και έπειτα... και ναι... εμπιστοσύνη μηδέν... απλά...

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #299 στις: Μάρτιος 04, 2021, 08:47:33 μμ »
Κρίμα, γιατί νομίζω ότι κι εσύ έχεις αποπροσανατολιστεί. Δεν καταλαβαίνω γιατι ρίχνεις ευθύνες στην ΟΛΜΕ ή τους εκπαιδευτικούς, τη στιγμή που το ίδιο το Υπουργείο είναι αδιάλλακτο. Και δεν μιλώ από κάποια κοματική τοποθέτηση. Το Υπουργείο Παιδείας με την παρούσα ηγεσία εμφανίζεται αδιάλλακτο σε ΟΛΑ τα θέματα, δεν κάνει διάλογο με τους άμεσα ενδιαφερόμενους τους εκπαιδευτικούς ούτε πριν νομοθετήσει ούτε μετά, αφού εκδηλωθούν αντιρρήσεις. Δεν μπορείς να προσποιείσαι ότι υπάρχουν ευθύνες και από τις δύο πλευρές σε περιπτώσεις που η μία πλευρά λειτουργεί αυστηρά με το moto αποφασίζουμε και διατάσσουμε.

Τώρα αν θες το σύμπαν να γκρεμίζεται κι εμείς να συζητούμε επί θεωρητικού επιπέδου, μεταξύ τυρού και αχλαδιού πώς θα θέλαμε ο καθένας από εμάς να αξιολογηθούν.... να σου πω ότι για να υπάρξει αξιολόγηση θα πρέπει πρώτα να έχουν λυθεί τα βασικά ζητήματα που αφορούν την παιδεία. Διοίκηση επιχειρήσεων 101.
Δεν μπορείς να έχεις βασικά προβλήματα υποδομών, ασφάλειας, να έχεις μεγάλο μέρος του προσωπικού σου έκτακτο και να πας να εφαρμόσεις αξιολόγηση και μάλιστα με αυταρχικό τρόπο.

Πρέπει πρώτα να νοικοκυρευτεί η Παιδεία ανωθεν και μετά ευχαρίστως να συζητήσουμε για κάθε αξιολόγηση. Τότε θα έχει και νόημα προφανώς.

μυωπία,

Ευθύνες στην ΟΛΜΕ ρίχνω γιατί, όπως έγραψα και σε προηγούμενες αναρτήσεις μου, κάνει τα πάντα για να διαλαλήσει το "Όχι" αλλά τίποτα για να αναδείξει το "Γιατί" και, ακόμα περισσότερο, αν θέλει να είναι ή, έστω, να ενδυθεί το μανδύα του διαλλακτικού σωματείου, να προτείνει επί σημείων. Όπως έχω ξαναγράψει, ο "διάλογος" με το -συμφωνώ, αδιάλλακτο- ΥΠΑΙΘ, εξαντλήθηκε σε ένα μπρα-ντε-φερ του τύπου "Εμείς δεν κάνουμε πίσω. Κάντε εσείς, αλλιώς θα..." - "Όχι, εσείς θα κάνετε πίσω γιατί αν όχι θα...". Σε αυτό το πλαίσιο, και μπορεί να έχω εγώ μειωμένη αντίληψη - πάντως δεν προσποιούμαι, δεν αναγνωρίζω κάποια από τις δύο πλευρές ως πιο διαλλακτική από την άλλη. Ξύλινος λόγος και τεστοστερόνη. Όταν δε, πρωτοαναφέρθηκα στην απουσία προτάσεων από πλευράς ΟΛΜΕ, με πληροφόρησε συνάδελφος εδώ πως του είπαν το αμίμητο "Μπορείς να αναφέρεις τους λόγους που ΕΣΥ δε θέλεις στο σύλλογο ή στο email" (https://www.pde.gr/index.php?topic=36038.msg1099448#msg1099448). Κοινώς, μαζί στο "όχι" και χώρια στο "γιατί".

Για τους εκπαιδευτικούς εν γένει, δεν αναφέρθηκα. Στην προ-προηγούμενη ανάρτησή μου που παραθέτεις, αναφέρθηκα στην ποιότητα διαλόγου και συνάφειας στο εδώ θέμα και όχι από την ολομέλεια των συμμετεχόντων σε αυτό.

Επίσης, για το αν γκρεμίζεται το σύμπαν και την πολλή και αχρείαστη θεωρία, πιστεύεις πως γίνεται διάλογος ή κατατίθενται παραγωγικές προτάσεις για πράξεις; Αυτό που κάνουμε, δεν είναι επί του πρακτέου διάλογος. Εμπειρικός, υποθετικός, φοβικός ίσως αλλά επί του πρακτέου, σίγουρα όχι.

Όσο δε για τις ανάγκες θεωρητικής τεκμηρίωσης, γνωρίζεις φαντάζομαι πως είναι ο μόνος τρόπος να αποκτήσουν βαρύτητα οι όποιες προτάσεις σου και να μη χαρακτηριστούν εμπειρικές/θυμοσοφικές (Ακαδημαϊκή Γραφή 101). Αλλά, ακόμα και έτσι, το παράπονό μου, δεν ήταν γιατί υπάρχουν προτάσεις και απουσιάζουν οι πηγές αλλά γιατί απουσιάζουν οι προτάσεις (και φαντάζομαι να συμφωνείς πως δεν είναι πρόταση όταν απλά υποδεικνύεις τα κακώς κείμενα ούτε "παντελονάτες" -που είναι και στη μόδα η έκφραση- δηλώσεις του τύπου "Εμένα θα με κρίνουν μόνο οι μαθητές μου" ή "Ο νόμος θα εφαρμοστεί και ό,τι δε λυγίζει, σπάει").

Κλείνοντας, και κινδυνεύοντας να απαξιωθώ ως θεωρητικός για άλλη μία φορά, για να νοικοκυρέψεις ο,τιδήποτε, πρέπει να γνωρίζεις που στοχεύεις. Αυτά τα θέματα αναδεικνύονται από τη διαμορφωτική αξιολόγηση (Διοίκηση Επιχειρήσεων 102-> Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων (Σολομών, Ι., 1999; Κασιμάτη, Αικ., 2003)).

Αν εξακολουθείς να με βρίσκεις αποπροσανατολισμένο ή αν το βρίσκεις ενδιαφέρον και χρήσιμο, είμαι στη διάθεσή σου για διάλογο.

Φιλικά.
______
Υ.Γ.: Επειδή πιστεύω πως έχω κάνει ξεκάθαρες τις θέσεις μου, έχω διατυπώσει κάποιες απορίες και έχω αποπειραθεί κάποιες προτάσεις σε προηγούμενες αναρτήσεις μου στο εδώ θέμα αλλά και στο "Σχολική Ζώνη -> Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων" (https://www.pde.gr/index.php?topic=36021.0), σε περίπτωση που δεν τις έχεις διαβάσει, αν θέλεις να συνεχίσουμε το διάλογο, χωρίς χαρακτηρισμούς λόγω γνωστικών κενών (υποθέτω καλόπιστα), θα χαιρόμουν αν τις διάβαζες ώστε να είμαστε επί σημείων.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 04, 2021, 09:16:17 μμ από Debaser »
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #300 στις: Μάρτιος 04, 2021, 09:21:56 μμ »
μυωπία,

Ευθύνες στην ΟΛΜΕ ρίχνω γιατί, όπως έγραψα και σε προηγούμενες αναρτήσεις μου, κάνει τα πάντα για να διαλαλήσει το "Όχι" αλλά τίποτα για να αναδείξει το "Γιατί" και, ακόμα περισσότερο, αν θέλει να είναι ή, έστω, να ενδυθεί το μανδύα του διαλλακτικού σωματείου, να προτείνει επί σημείων. Όπως έχω ξαναγράψει, ο "διάλογος" με το -συμφωνώ, αδιάλλακτο- ΥΠΑΙΘ, εξαντλήθηκε σε ένα μπρα-ντε-φερ του τύπου "Εμείς δεν κάνουμε πίσω. Κάντε εσείς, αλλιώς θα..." - "Όχι, εσείς θα κάνετε πίσω γιατί αν όχι θα...". Σε αυτό το πλαίσιο, και μπορεί να έχω εγώ μειωμένη αντίληψη - πάντως δεν προσποιούμαι, δεν αναγνωρίζω κάποια από τις δύο πλευρές ως πιο διαλλακτική από την άλλη. Ξύλινος λόγος και τεστοστερόνη. Όταν δε, πρωτοαναφέρθηκα στην απουσία προτάσεων από πλευράς ΟΛΜΕ, με πληροφόρησε συνάδελφος εδώ πως του είπαν το αμίμητο "Μπορείς να αναφέρεις τους λόγους που ΕΣΥ δε θέλεις στο σύλλογο ή στο email" (https://www.pde.gr/index.php?topic=36038.msg1099448#msg1099448). Κοινώς, μαζί στο "όχι" και χώρια στο "γιατί".

Για τους εκπαιδευτικούς εν γένει, δεν αναφέρθηκα. Στην προ-προηγούμενη ανάρτησή μου που παραθέτεις, αναφέρθηκα στην ποιότητα διαλόγου και συνάφειας στο εδώ θέμα και όχι από την ολομέλεια των συμμετεχόντων σε αυτό.

Επίσης, για το αν γκρεμίζεται το σύμπαν και την πολλή και αχρείαστη θεωρία, πιστεύεις πως γίνεται διάλογος ή κατατίθενται παραγωγικές προτάσεις για πράξεις; Αυτό που κάνουμε, δεν είναι επί του πρακτέου διάλογος. Εμπειρικός, υποθετικός, φοβικός ίσως αλλά επί του πρακτέου, σίγουρα όχι.

Όσο δε για τις ανάγκες θεωρητικής τεκμηρίωσης, γνωρίζεις φαντάζομαι πως είναι ο μόνος τρόπος να αποκτήσουν βαρύτητα οι όποιες προτάσεις σου και να μη χαρακτηριστούν εμπειρικές/θυμοσοφικές (Ακαδημαϊκή Γραφή 101). Αλλά, ακόμα και έτσι, το παράπονό μου, δεν ήταν γιατί υπάρχουν προτάσεις και απουσιάζουν οι πηγές αλλά γιατί απουσιάζουν οι προτάσεις (και φαντάζομαι να συμφωνείς πως δεν είναι πρόταση όταν απλά υποδεικνύεις τα κακώς κείμενα ούτε "παντελονάτες" -που είναι και στη μόδα η έκφραση- δηλώσεις του τύπου "Εμένα θα με κρίνουν μόνο οι μαθητές μου" ή "Ο νόμος θα εφαρμοστεί και ό,τι δε λυγίζει, σπάει").

Κλείνοντας, και κινδυνεύοντας να απαξιωθώ ως θεωρητικός για άλλη μία φορά, για να νοικοκυρέψεις ο,τιδήποτε, πρέπει να γνωρίζεις που στοχεύεις. Αυτά τα θέματα αναδεικνύονται από τη διαμορφωτική αξιολόγηση (Διοίκηση Επιχειρήσεων 102-> Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων (Σολομών, Ι., 1999; Κασιμάτη, Αικ., 2003)).

Αν εξακολουθείς να με βρίσκεις αποπροσανατολισμένο ή αν το βρίσκεις ενδιαφέρον και χρήσιμο, είμαι στη διάθεσή σου για διάλογο.

Φιλικά.
______
Υ.Γ.: Επειδή πιστεύω πως έχω κάνει ξεκάθαρες τις θέσεις μου, έχω διατυπώσει κάποιες απορίες και έχω αποπειραθεί κάποιες προτάσεις σε προηγούμενες αναρτήσεις μου στο εδώ θέμα αλλά και στο "Σχολική Ζώνη -> Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων" (https://www.pde.gr/index.php?topic=36021.0), σε περίπτωση που δεν τις έχεις διαβάσει, αν θέλεις να συνεχίσουμε το διάλογο, χωρίς χαρακτηρισμούς λόγω γνωστικών κενών (υποθέτω καλόπιστα), θα χαιρόμουν αν τις διάβαζες ώστε να είμαστε επί σημείων.
Πολύ σωστά όλα αυτά. Λογική φωνή από τις λίγες εδώ μέσα. Οι περισσότεροι - και μιλώ με στοιχεία - ούτε φεκ διάβασαν, ούτε το έγγραφο της αποχής που υπέγραψαν.

Επί των σημείων λοιπόν η συζήτηση έγινε στη διαβούλευση. Συμμετείχατε εκεί; Κάποιος γνωρίζει τις περίφημες προτάσεις της ΟΛΜΕ για την αξιολόγηση; Να τις παραθέσει, παρακαλώ. Τέλος, αναρωτιέμαι γιατί δεν ρώτησαν, ώστε να λάβουν απαντήσεις για όλα αυτά που φοβίζουν τους συναδέλφους: κατηγοριοποίηση σχολείων, απολύσεις, υποχρηματοδότηση σε περίπτωση κακής αποτίμησης και σε ό,τι άλλο. Περιμένατε ή όχι απαντήσεις. Όσον αφορά την αδιαλλαξία, μόνο την ΟΛΜΕ βλέπω δεκαετίες τώρα αδιάλλακτη!!! Χωρίς ποτέ να έχει ατζέντα. Καλή ή κακή δεν πειράζει. Προτάσεις...

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #301 στις: Μάρτιος 04, 2021, 09:34:06 μμ »
Τάσσομαι υπέρ της προσωπικής μου αξιολόγησης ως προς την παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης προς τους μαθητές μου και ΚΑΤΑ της βλακείας... είτε είναι εσωτερική είτε εξωτερική... εσωτερικά μου και εξωτερικά μου ας αποφανθούν οι ενδοσκοπικές ιατρικές μέθοδοι και οι περιβαλλοντολόγοι αντίστοιχα... Την βλακεία την αναγνωρίζω... κατανοώ τον τρόπο με τον οποίο απορρέει από τον μέσο άνθρωπο... ΑΛΛΑ... δεν μπορώ να την ανεχτώ λόγω έλλειψης αντισωμάτων... ανεβάζω πυρετό... απλά...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 04, 2021, 09:37:02 μμ από AshenOne »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #302 στις: Μάρτιος 04, 2021, 11:02:26 μμ »
μυωπία,

Ευθύνες στην ΟΛΜΕ ρίχνω γιατί, όπως έγραψα και σε προηγούμενες αναρτήσεις μου, κάνει τα πάντα για να διαλαλήσει το "Όχι" αλλά τίποτα για να αναδείξει το "Γιατί" και, ακόμα περισσότερο, αν θέλει να είναι ή, έστω, να ενδυθεί το μανδύα του διαλλακτικού σωματείου, να προτείνει επί σημείων. Όπως έχω ξαναγράψει, ο "διάλογος" με το -συμφωνώ, αδιάλλακτο- ΥΠΑΙΘ, εξαντλήθηκε σε ένα μπρα-ντε-φερ του τύπου "Εμείς δεν κάνουμε πίσω. Κάντε εσείς, αλλιώς θα..." - "Όχι, εσείς θα κάνετε πίσω γιατί αν όχι θα...". Σε αυτό το πλαίσιο, και μπορεί να έχω εγώ μειωμένη αντίληψη - πάντως δεν προσποιούμαι, δεν αναγνωρίζω κάποια από τις δύο πλευρές ως πιο διαλλακτική από την άλλη. Ξύλινος λόγος και τεστοστερόνη. Όταν δε, πρωτοαναφέρθηκα στην απουσία προτάσεων από πλευράς ΟΛΜΕ, με πληροφόρησε συνάδελφος εδώ πως του είπαν το αμίμητο "Μπορείς να αναφέρεις τους λόγους που ΕΣΥ δε θέλεις στο σύλλογο ή στο email" (https://www.pde.gr/index.php?topic=36038.msg1099448#msg1099448). Κοινώς, μαζί στο "όχι" και χώρια στο "γιατί".

Για τους εκπαιδευτικούς εν γένει, δεν αναφέρθηκα. Στην προ-προηγούμενη ανάρτησή μου που παραθέτεις, αναφέρθηκα στην ποιότητα διαλόγου και συνάφειας στο εδώ θέμα και όχι από την ολομέλεια των συμμετεχόντων σε αυτό.

Επίσης, για το αν γκρεμίζεται το σύμπαν και την πολλή και αχρείαστη θεωρία, πιστεύεις πως γίνεται διάλογος ή κατατίθενται παραγωγικές προτάσεις για πράξεις; Αυτό που κάνουμε, δεν είναι επί του πρακτέου διάλογος. Εμπειρικός, υποθετικός, φοβικός ίσως αλλά επί του πρακτέου, σίγουρα όχι.

Όσο δε για τις ανάγκες θεωρητικής τεκμηρίωσης, γνωρίζεις φαντάζομαι πως είναι ο μόνος τρόπος να αποκτήσουν βαρύτητα οι όποιες προτάσεις σου και να μη χαρακτηριστούν εμπειρικές/θυμοσοφικές (Ακαδημαϊκή Γραφή 101). Αλλά, ακόμα και έτσι, το παράπονό μου, δεν ήταν γιατί υπάρχουν προτάσεις και απουσιάζουν οι πηγές αλλά γιατί απουσιάζουν οι προτάσεις (και φαντάζομαι να συμφωνείς πως δεν είναι πρόταση όταν απλά υποδεικνύεις τα κακώς κείμενα ούτε "παντελονάτες" -που είναι και στη μόδα η έκφραση- δηλώσεις του τύπου "Εμένα θα με κρίνουν μόνο οι μαθητές μου" ή "Ο νόμος θα εφαρμοστεί και ό,τι δε λυγίζει, σπάει").

Κλείνοντας, και κινδυνεύοντας να απαξιωθώ ως θεωρητικός για άλλη μία φορά, για να νοικοκυρέψεις ο,τιδήποτε, πρέπει να γνωρίζεις που στοχεύεις. Αυτά τα θέματα αναδεικνύονται από τη διαμορφωτική αξιολόγηση (Διοίκηση Επιχειρήσεων 102-> Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων (Σολομών, Ι., 1999; Κασιμάτη, Αικ., 2003)).

Αν εξακολουθείς να με βρίσκεις αποπροσανατολισμένο ή αν το βρίσκεις ενδιαφέρον και χρήσιμο, είμαι στη διάθεσή σου για διάλογο.

Φιλικά.
______
Υ.Γ.: Επειδή πιστεύω πως έχω κάνει ξεκάθαρες τις θέσεις μου, έχω διατυπώσει κάποιες απορίες και έχω αποπειραθεί κάποιες προτάσεις σε προηγούμενες αναρτήσεις μου στο εδώ θέμα αλλά και στο "Σχολική Ζώνη -> Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων" (https://www.pde.gr/index.php?topic=36021.0), σε περίπτωση που δεν τις έχεις διαβάσει, αν θέλεις να συνεχίσουμε το διάλογο, χωρίς χαρακτηρισμούς λόγω γνωστικών κενών (υποθέτω καλόπιστα), θα χαιρόμουν αν τις διάβαζες ώστε να είμαστε επί σημείων.

Σου λέει ότι υπάρχουν σοβαρότατα προβλήματα υποδομών κι άρα η οποιαδήποτε συζήτηση για αξιολόγηση είναι τουλάχιστον άκαιρη κι εσύ εξακολουθείς να λες "ελάτε να διαμορφώσουμε ένα πλαίσιο αξιολόγησης όπως θα το θέλαμε και θα έπρεπε να είναι". Με λίγα λόγια σου λέει ότι δεν έχουμε να φάμε, οπότε το να συζητάμε για το τι αμάξι θα αγοράσουμε στην παρούσα φάση είναι άτοπο κι εσύ σχεδόν της λες "ναι αλλά ελάτε να το αποφασίσουμε για όταν θα έχουμε τα απαραίτητα λεφτά".

Αλλά από τη στιγμή που σου λέω εγώ π.χ. ότι κάνω μάθημα σε γραφείο διδασκόντων υπό τουλάχιστον γελοίες συνθήκες κι αυτό θα αξιολογηθεί λες και γίνεται σε ιδανικές συνθήκες (αξιοποίηση πόρων και διδακτικού προσωπικού, διδακτικοί στόχοι, καινοτόμα προγράμματα κλπ) κι εσύ το υποτιμάς σε "παράπονα για τις συνθήκες εργασίας", δε νομίζω ότι μπορούμε να συζητήσουμε. Νομίζω η άποψη των περισσοτέρων εδώ μέσα καθώς κι εκείνων που απέχουν από την αξιολόγηση είναι ότι υπάρχουν πολύ πιο φλέγοντα θέματα που πρέπει να επιλυθούν πρώτα, πριν μιλήσουμε για αξιολόγηση και στόχους.

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #303 στις: Μάρτιος 04, 2021, 11:33:23 μμ »
Σου λέει ότι υπάρχουν σοβαρότατα προβλήματα υποδομών κι άρα η οποιαδήποτε συζήτηση για αξιολόγηση είναι τουλάχιστον άκαιρη (Αυτό είναι λογική παραφθορά) κι εσύ εξακολουθείς να λες "ελάτε να διαμορφώσουμε ένα πλαίσιο αξιολόγησης όπως θα το θέλαμε και θα έπρεπε να είναι". Με λίγα λόγια σου λέει ότι δεν έχουμε να φάμε, οπότε το να συζητάμε για το τι αμάξι θα αγοράσουμε στην παρούσα φάση είναι άτοπο κι εσύ σχεδόν της λες "ναι αλλά ελάτε να το αποφασίσουμε για όταν θα έχουμε τα απαραίτητα λεφτά" (Συνεχίζεται με άτοπη αναλογία).

Αλλά από τη στιγμή που σου λέω εγώ π.χ. ότι κάνω μάθημα σε γραφείο διδασκόντων υπό τουλάχιστον γελοίες συνθήκες κι αυτό θα αξιολογηθεί λες και γίνεται σε ιδανικές συνθήκες (Ποιος το λέει αυτό; Ούτε στην χάλια εγκύκλιο δεν αναγράφεται αυτό. Άρα; Κακή πληροφόρηση; Φοβία; Ψέμα;) (αξιοποίηση πόρων και διδακτικού προσωπικού, διδακτικοί στόχοι, καινοτόμα προγράμματα κλπ) κι εσύ το υποτιμάς σε "παράπονα για τις συνθήκες εργασίας", δε νομίζω ότι μπορούμε να συζητήσουμε (Με τέτοια λογικά σφάλματα, θα συμφωνήσω). Νομίζω η άποψη των περισσοτέρων εδώ μέσα καθώς κι εκείνων που απέχουν από την αξιολόγηση (Και εγώ είμαι ένας από αυτούς) είναι ότι υπάρχουν πολύ πιο φλέγοντα θέματα που πρέπει να επιλυθούν πρώτα, πριν μιλήσουμε για αξιολόγηση και στόχους.

trust no one,

Νομίζω πως μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαινόμαστε.

Αυτό που είπα είναι πως τα όποια προβλήματα αναφέρεις και όσα έχουν και δεν έχουν αναφερθεί εδώ (υποδομές, πόροι, ανθρώπινο δυναμικό, επιμορφώσεις κ.α.), προκειμένου να συγκεντρωθούν, να επικοινωνηθούν και να αντιμετωπιστούν πρέπει να πραγματοποιηθεί μία συστηματική διαδικασία αποδελτίωσής των, συνοδευόμενη από προτάσεις βασιζόμενες -κυρίως- σε εγνωσμένες καλές πρακτικές από αντίστοιχες περιπτώσεις. Αυτή η διαδικασία έχει αποτυπωθεί στην ερευνητική βιβλιογραφία ως κομμάτι της διαμορφωτικής αξιολόγησης.

Δεν καταλαβαίνω λοιπόν την (απρόκλητη) αγανάκτησή σου. Τι σε ενοχλεί σε αυτή τη διαδικασία; Η λέξη; Ξέρεις κάποια άλλη συστηματική διαδικασία που να επιφέρει τα ίδια αποτελέσματα και έχει άλλο όνομα; Αν ναι, δε θα τα χαλάσουμε στη σημειολογία. Πες την.

____

Υ.Γ.: Ελπιζω να συμφωνείς πως, η οχλαγωγία ή η... συστηματική γκρίνια (και μην το πάρεις προσωπικά - εκτός και αν αυτοαναγνωρίζεσαι ως συστηματικός γκρινιάρης), δεν είναι το ίδιο με τη διαδικασία που περιγράφω.

Υ.Γ.2: Διάβασε σε παρακαλώ τι έχω πει και μετά πες μου τί λέω και τί δεν λέω γιατί όταν κρίνεις το απόσπασμα, είναι λογικό να μην έχεις την όλη εικόνα και να απαντάς βασισμένος σε εντυπώσεις. Έτσι, ίσως καταλήξεις πως μπορεί να έχουμε και κοινούς στόχους. (Ίσως και όχι βέβαια...)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 05, 2021, 12:19:11 πμ από Debaser »
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #304 στις: Μάρτιος 05, 2021, 03:38:34 πμ »
trust no one,

Νομίζω πως μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαινόμαστε.

Αυτό που είπα είναι πως τα όποια προβλήματα αναφέρεις και όσα έχουν και δεν έχουν αναφερθεί εδώ (υποδομές, πόροι, ανθρώπινο δυναμικό, επιμορφώσεις κ.α.), προκειμένου να συγκεντρωθούν, να επικοινωνηθούν και να αντιμετωπιστούν πρέπει να πραγματοποιηθεί μία συστηματική διαδικασία αποδελτίωσής των, συνοδευόμενη από προτάσεις βασιζόμενες -κυρίως- σε εγνωσμένες καλές πρακτικές από αντίστοιχες περιπτώσεις. Αυτή η διαδικασία έχει αποτυπωθεί στην ερευνητική βιβλιογραφία ως κομμάτι της διαμορφωτικής αξιολόγησης.

Δεν καταλαβαίνω λοιπόν την (απρόκλητη) αγανάκτησή σου. Τι σε ενοχλεί σε αυτή τη διαδικασία; Η λέξη; Ξέρεις κάποια άλλη συστηματική διαδικασία που να επιφέρει τα ίδια αποτελέσματα και έχει άλλο όνομα; Αν ναι, δε θα τα χαλάσουμε στη σημειολογία. Πες την.

____

Υ.Γ.: Ελπιζω να συμφωνείς πως, η οχλαγωγία ή η... συστηματική γκρίνια (και μην το πάρεις προσωπικά - εκτός και αν αυτοαναγνωρίζεσαι ως συστηματικός γκρινιάρης), δεν είναι το ίδιο με τη διαδικασία που περιγράφω.

Υ.Γ.2: Διάβασε σε παρακαλώ τι έχω πει και μετά πες μου τί λέω και τί δεν λέω γιατί όταν κρίνεις το απόσπασμα, είναι λογικό να μην έχεις την όλη εικόνα και να απαντάς βασισμένος σε εντυπώσεις. Έτσι, ίσως καταλήξεις πως μπορεί να έχουμε και κοινούς στόχους. (Ίσως και όχι βέβαια...)

1o bold

δε χρειάζεται καμία αξιολόγηση
το μόνο που αρκεί είναι να βγουν απο τις πολυθρόνες που κάθονται εκεί στο υπουργείο και να επισκεφθούν τα σχολεία ανα την Ελλάδα, να τα δουν με τα δικά τους μάτια, κτίρια, εργαστήρια και εξοπλισμό αίθουσας ( ακόμα έχουμε πίνακες με κιμωλία)
αν ειναι δυνατόν να χρειάζεται ''αξιολόγηση'' απο τους εκπαιδευτικούς αυτό το θέμα
μια αξιολόγηση του κράτους χρειάζεται στο τι δίνει για την εκπαίδευση, τι επενδύει στην εκπαίδευση και απο αυτά που επενδύει για την εκπαίδευση τι πραγματικά πάνε στην εκπαίδευση
έχουμε δημοκρατία και η συντριπτική πλειοψηφία είπε ΟΧΙ
το οτι εκλέχθηκε η κυβέρνηση ,δλδ το υπουργείο, με ψήφο δε τις δίνει το δικαίωμα να περνάει ότι θέλει
μας είπαν κάντε αυτό και είπαμε όχι, γτ ειναι παράλογο

2o bold

λέγεται κατασκευή σχολείων με εξοπλισμό και με μόνιμο προσωπικό
αφού τα κάνεις αυτά και έχεις τη βασική προϋπόθεση για εκπαίδευση, τοτε προχωράς σε αξιολόγηση
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 05, 2021, 03:42:18 πμ από PASAS123 »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #305 στις: Μάρτιος 05, 2021, 06:13:14 πμ »
1o bold

δε χρειάζεται καμία αξιολόγηση
το μόνο που αρκεί είναι να βγουν απο τις πολυθρόνες που κάθονται εκεί στο υπουργείο και να επισκεφθούν τα σχολεία ανα την Ελλάδα, να τα δουν με τα δικά τους μάτια, κτίρια, εργαστήρια και εξοπλισμό αίθουσας ( ακόμα έχουμε πίνακες με κιμωλία)
αν ειναι δυνατόν να χρειάζεται ''αξιολόγηση'' απο τους εκπαιδευτικούς αυτό το θέμα
μια αξιολόγηση του κράτους χρειάζεται στο τι δίνει για την εκπαίδευση, τι επενδύει στην εκπαίδευση και απο αυτά που επενδύει για την εκπαίδευση τι πραγματικά πάνε στην εκπαίδευση
έχουμε δημοκρατία και η συντριπτική πλειοψηφία είπε ΟΧΙ
το οτι εκλέχθηκε η κυβέρνηση ,δλδ το υπουργείο, με ψήφο δε τις δίνει το δικαίωμα να περνάει ότι θέλει
μας είπαν κάντε αυτό και είπαμε όχι, γτ ειναι παράλογο

2o bold

λέγεται κατασκευή σχολείων με εξοπλισμό και με μόνιμο προσωπικό
αφού τα κάνεις αυτά και έχεις τη βασική προϋπόθεση για εκπαίδευση, τοτε προχωράς σε αξιολόγηση
Με αυτή τη λογική, αφού ήξερες σε τι χάλι (κατά τη γνώμη σας) καλείσαι να δουλέψεις, γυρνάς πλευρό και δεν πηγαίνεις στο δημόσιο σχολείο να εργαστείς. Δεν είναι αυτή η εικόνα που προσπαθείτε να παρουσιάσετε. Δεν είναι όλα τα σχολεία στα κακά χάλια. Δεν είναι το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας το χειρότερο και οι Έλληνες εκπαιδευτικοί οι καλύτεροι που για να αξιολογηθούν απαιτούν μεταξωτές κουρτίνες πρώτα στο γραφείο τους. Σε αυτές τις συνθήκες, σε αυτό το πλαίσιο, προσφέρεται έργο και υπηρεσία στους πολίτες, πρέπει να μπορεί να αξιολογείται. Ακόμη και στην Ουγκάντα να έκανες μάθημα σε σκηνή και στο χώμα χάμε, το έργο σου θα αξιολογείτο!!!!

Μια οπισθοδρομική ομάδα εκπαιδευτικών που δεν θέλει ποτέ να αλλάξει τίποτα, διότι έχει βολευτεί στην εικόνα του κακού δημοσίου σχολείου, αφού εκμεταλλευόμενη αυτή την εικόνα, αρμέγει...αναπληρώνοντας επί πληρωμή πάντα. Από τους δικούς μας συνδικαλιστές στην τοπική ελμε, ούτε ένας δεν είναι έντιμος, καθαρός, και όλοι κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα, αλλά στα σχολεία τους δεν πατούν, γιατί είναι βαρύ το συνδικαλιστικό τους έργο. Τώρα θα τους μάθουμε;;;

Δεν υπάρχουν επιχειρήματα για κακές πρακτικές αξιολόγησης, γιατί απλά το θέμα τους είναι ένα: ΝΑ ΜΗΝ γίνει καθόλου η αξιολόγηση και ΠΟΤΕ!!!!

Όποιος εκτός εκπαίδευσης διαβάσει όλα αυτά τα μηνύματα, το ίδιο συμπέρασμα βγάζει. Με σοφιστείες η ουσία δεν αλλάζει. Συχνά οι μάζες υπήρξαν άκρως απολυταρχικές, σταλινικές, χιτλερικές κοινωνίες δεν νομίζω ότι είχαν ενωθεί για το δίκιο!!! Το δίκιο δεν βρίσκεται στο μέρος των πολλών. Μετρά και η ποιότητα - κυρίως αυτή- όχι η ποσότητα...Αριστοτέλης!

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #306 στις: Μάρτιος 05, 2021, 07:29:50 πμ »

...

δε χρειάζεται καμία αξιολόγηση
...
μια αξιολόγηση του κράτους χρειάζεται (Η πιο γρήγορη αυτοαναίρεση/αντίφαση!)

...


...
αν ειναι δυνατόν να χρειάζεται ''αξιολόγηση'' απο τους εκπαιδευτικούς αυτό το θέμα (Δηλ. " - Πώς τολμάτε και ζητάτε από εμάς να σας πούμε τι πάει στραβά. Βγείτε από τα γραφεία σας και βρείτε το μόνοι σας και εμάς, μη μας τους κύκλους τάρατε!")
...

Εξαιρετικό! Δηλαδή, λες, δεν χρειάζεται αξιολόγηση που να ζητάτε από εμάς (τους εκπαιδευτικούς) να κάνουμε. Κάντε την εσείς (που όλα αυτά τα χρόνια τα κάνετε καλύτερα) και χτίστε και μερικά σχολεία, πάρτε και μερικές χιλιάδες από εμάς ακόμα και μερικούς ασπροπίνακες και όλα μέλι γάλα.

Μπροστά σε τέτοια συλλογιστική, μένω άφωνος.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 05, 2021, 07:42:52 πμ από Debaser »
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος geoarna

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 141
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #307 στις: Μάρτιος 05, 2021, 08:19:19 πμ »
λέγεται κατασκευή σχολείων με εξοπλισμό και με μόνιμο προσωπικό
αφού τα κάνεις αυτά και έχεις τη βασική προϋπόθεση για εκπαίδευση, τοτε προχωράς σε αξιολόγηση

Επειδή έχω κουραστεί 23 χρόνια στην εκπαίδευση και μάλιστα σε ένα από τα μεγαλύτερα και "δυσκολότερα" ΕΠΑΛ της Θεσσαλονίκης, να ακούω αυτή την ρητορική, λέω να κάνω μία καινούρια πρόταση.
Να γίνει κανονική και πλήρης αξιολόγηση σε όσες σχολικές μονάδες χτίστηκαν την τελευταία 15ετία. Εκείνα έχουν τα πάντα, όπως θεωρούν μερικοί από εμάς.
Γιατί όχι;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 318
Σύνολο: 322

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.12 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.