*

Ψηφοφορία

σαν σύλλογος τι έχετε αποφασίσει όσο αναφορά την αξιολόγηση ? Σε περίπτωση τελικής απόφασης του σχολείου να αλλάξετε τη ψήφο σας

αποχή-απεργία
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση  οριακά
δεν έχουμε κάνει ακόμα σύλλογο
ψηφίσαμε 50-50

Αποστολέας Θέμα: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 180994 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3348
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1120 στις: Οκτώβριος 17, 2021, 04:43:41 μμ »
Τι να γίνει, anemos, αφού μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα οι δήθεν εκπρόσωποί μας...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:34:42 »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1121 στις: Οκτώβριος 17, 2021, 09:19:31 μμ »

17.10.2021 - 20:48
ΟΛΜΕ: Ενημερωτικό για τις αποφάσεις και τις διαδικασίες της ΓΣ των Προέδρων 16.10.21
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/360778_olme-enimerotiko-gia-tis-apofaseis-kai-tis-diadikasies-tis-gs-ton-proedron-161021
Όσον αφορά στην πρώτη απόφαση της ΓΣ διευκρινίζονται τα εξής:

Καταρχάς ενημερώνουμε ότι στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ θα εξεταστούν όλες οι εναλλακτικές μορφές συνέχισης του αγώνα. Δεν υποχωρούμε, θα συνεχίσουμε και ενωμένοι/ες θα μπλοκάρουμε την κατηγοριοποίηση των σχολείων!

Για όσα διαδραματίστηκαν στην ΓΣ των Προέδρων:

Σχετικά με τη συνέχιση του αγώνα κατά της αξιολόγησης κατατέθηκαν διάφορες  προτάσεις από 6 διαφορετικές ΕΛΜΕ (Καβάλα, Λάρισα, Περιστέρι, Ε Θεσσαλονίκης, Καρδίτσα, Α’ Πειραιά). Όλες οι προτάσεις αφορούσαν στην επαναπροκήρυξη της απεργίας αποχής αλλά διαφοροποιούντο ως προς τις διαδικασίες υλοποίησής της και οι πρόεδροι κλήθηκαν να ψηφίσουν με βάση την εξουσιοδότηση που είχαν από τις ΕΛΜΕ τους με ανάταση χειρός. Η πρόταση που έλαβε περισσότερες ψήφους μεταξύ αυτών (Α’ Πειραιά) τέθηκε και σε ονομαστική ψηφοφορία, αλλά δεν συγκέντρωσε το απαιτούμενο ποσοστό που προβλέπεται από το καταστατικό.

Όπως προαναφέρθηκε, οι διάφορες προτάσεις που κατατέθηκαν όλες επί της ουσίας μιλούσαν για επαναπροκήρυξη της απεργίας αποχής και η διαφορά τους αφορούσε στο κατά πόσο θα γινόταν με νόμιμες ή όχι διαδικασίες.

Παράνομη επαναπροκήρυξη μετά την τελεσίδικη απόφαση του Εφετείου, θα σήμαινε ότι οι απεργοί σε μία τέτοια περίπτωση πέρα από τις πειθαρχικές κυρώσεις του άρθρου 56 του ν. 4823 και του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα θα είχαν πλέον και ποινικές ευθύνες.

Νόμιμη επαναπροκήρυξη σημαίνει επί της ουσίας πλήρης συμμόρφωση στον αντεργατικό νόμο Χατζηδάκη (που η ΟΛΜΕ έχει πάρει απόφαση να μην εφαρμόσει) και τις αποφάσεις των δικαστηρίων, δηλαδή:

α) προσφυγή στον ΟΜΕΔ (ν.4808/21),

β) ορισμός προσωπικού ασφαλείας (ν.4808/21), γ) ορισμός προσωπικού ελάχιστης εγγυημένης υπηρεσίας (λόγω απόφασης του πρωτοδικείου που δεν αναιρέθηκε από το Εφετείο) και δ) αλλαγή των αιτημάτων της απεργίας αποχής (για να μην κριθεί καταχρηστική), που είναι η κατάργηση των νόμων της αξιολόγησης (4692/20 και 4823/21). Ταυτόχρονα, ο ορισμός προσωπικού ελάχιστης εγγυημένης λειτουργίας (άρθρο 95, ν.4808/21) σημαίνει ότι οι ΕΛΜΕ θα έπρεπε υποχρεωτικά να ορίσουν ονομαστικά το 1/3 των υπηρετούντων σε κάθε σχολείο, ως υπεύθυνους εφαρμογής της αξιολόγησης, καθώς μόνο τα 2/3 θα είχαν το δικαίωμα να συμμετέχουν στην απεργία αποχή.

Επομένως, ακόμα και αν η ΓΣ Προέδρων αποφάσιζε να επαναπροκηρύξει την απεργία αποχή με όσα προβλέπονται από το νόμο, το 1/3 των συναδέλφων δεν θα ήταν νομικά καλυμμένο στο να μην υλοποιήσει τις διαδικασίες αξιολόγησης.

Ως εκ τούτου, με απόφαση των ΓΣ των ΕΛΜΕ που πραγματοποιήθηκαν σε όλη τη χώρα, ο αγώνας κατά της αξιολόγησης των νόμων 4692/20 και 4823/21 θα συνεχιστεί με άλλα μέσα και όχι με τη συνέχιση της απεργίας αποχής.

Διευκρινίζουμε ότι με την επίσημη λήξη της απεργίας αποχής ακυρώνονται αυτόματα οι δηλώσεις που είχαν κατατεθεί στο πρωτόκολλο του σχολείου. Δεν απαιτείται η απόσυρση της παλιάς δήλωσης ούτε η  κατάθεση νέας.

Όσο για τις ανακρίβειες που διαδίδονται από διάφορους στο διαδίκτυο, δηλώνουμε εμφατικά και σε όλους τους τόνους ότι στην ΓΣ ακολουθήθηκαν όλες οι διαδικασίες που προβλέπονται από το καταστατικό, όπως πάντα. Η προσπάθεια κάποιων να παραπληροφορήσουν τον κλάδο και να τον διχάσουν σε τόσο κρίσιμες στιγμές μόνο θλίψη προκαλεί. Η προφανής πρόθεση όλων αυτών να αποπροσανατολίσουν τους/τις εκπαιδευτικούς από τον μεγαλειώδη αγώνα τους, διαλύοντας την ενότητα και τη συσπείρωση του κλάδου.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ δηλώνει ότι δεν θα ανεχτεί τέτοιες προσβολές και τέτοια ψεύδη!

Ο αγώνας κατά της αξιολόγησης αλλά και κατά της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του ΥΠΑΙΘ θα συνεχιστεί ανυποχώρητα με όλους τους πρόσφορους τρόπους και πάντα σε συνεργασία με τις άλλες εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες.

Καλούμε τους συναδέλφους να απομονώσουν όσους προσπαθούν να διχάσουν τον κλάδο και να συνεχίσουν με μαζικότητα τον αγώνα για την υπεράσπιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης!
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1122 στις: Οκτώβριος 17, 2021, 09:26:44 μμ »
Δεν υποστέλλουμε τη σημαία της απεργίας – αποχής!
Το Σάββατο 16/10, ενώ τα βλέμματα και οι αγωνίες των χιλιάδων εκπαιδευτικών ήταν στραμμένα πάνω από τη Γενική Συνέλευση των Προέδρων των ΕΛΜΕ, παίχτηκε η τελική πράξη της υπονόμευσης και του ξεπουλήματος της απεργίας – αποχής, του μεγαλειώδους αγώνα που έδωσε ο κλάδος με μαζικότητα ενάντια στην αξιολόγηση και την αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης.


Με πολιτική απόφαση των συνδικαλιστικών δυνάμεων των ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΕΚ, που υπαγορεύτηκε ευθέως από τους πολιτικούς τους φορείς, την κυβέρνηση της ΝΔ, το ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΙΝΑΛ/ΠΑΣΟΚ, έκλεισε βάναυσα η απεργία – αποχή, παρά την εκφρασμένη βούληση του κλάδου όπως αποτυπώθηκε στη Γενική Συνέλευση των Προέδρων, αφήνοντας μετέωρους δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς και το μεγαλειώδη αγώνα ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης. Η απόφαση αυτή έρχεται μάλιστα μόλις λίγες ημέρες μετά τη μεγάλη 24ωρη απεργία στις 11 Οκτωβρίου στην οποία συμμετείχαν μαζικά πάνω από 100.000 δάσκαλοι και καθηγητές, πλημμυρίζοντας τους δρόμους της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και όλων των πόλεων. Οι δυνάμεις αυτές αφού διαπίστωσαν πως η αναπαραγωγή της κυβερνητικής επιχείρησης φόβου και τρόμου, οι απειλές για πειθαρχικά, διώξεις, απολύσεις κλπ δεν βρήκαν έδαφος μέσα στο μαχόμενο εκπαιδευτικό κίνημα, ανέλαβαν το βρώμικο έργο να ξεπουλήσουν ανοιχτά την απεργία – αποχή, υποδεικνύοντας θρασύτατα σε εκπροσώπους συγκεκριμένων ΕΛΜΕ να την καταψηφίσουν παρά την αντίθετη απόφαση των σωματείων τους, όπως μάλιστα καταγράφηκε και στα πρακτικά της Γενικής Συνέλευσης των Προέδρων.

Δεν αποτελεί έκπληξη για τον κλάδο η πολιτική στάση της φιλοκυβερνητικής ΔΑΚΕ η οποία όλο αυτό το διάστημα βρέθηκε απέναντι στην απεργία – αποχή, επαναλαμβάνοντας μονότονα τόσο την υποστήριξή της στην κυβερνητική πολιτική και την αξιολόγηση, όσο και τα τρομοκρατικά σενάρια για πειθαρχικά και απολύσεις. Ούτε βέβαια είναι έκπληξη η στάση της ΠΕΚ που είχε ταυτόσημη πολιτική τοποθέτηση επενδυμένη με πιο ήπιο προφίλ.

Είναι όμως εξοργιστική και προκλητική η στάση των ΣΥΝΕΚ οι οποίοι μέχρι χθες μιλούσαν – τάχα – στο όνομα της αγωνιστικής ενότητας του κλάδου και του «ανένδοτου αγώνα» για να μην εφαρμοστεί η αξιολόγηση. Και τώρα μπροστά στα δύσκολα ως άλλοι «Εφιάλτες», υπονόμευσαν την απεργία – αποχή, την συκοφάντησαν, εξαπέλυσαν τρομοκρατία πανομοιότυπη με αυτή της ΔΑΚΕ και στο τέλος την ξεπούλησαν μπροστά στα έκπληκτα μάτια δεκάδων προέδρων και εκπροσώπων ΕΛΜΕ στη Γενική Συνέλευση της 16ης Οκτώβρη και ολόκληρου του εκπαιδευτικού κινήματος. Για μια ακόμα φορά η παράταξη των ΣΥΝΕΚ ξέπλυνε την κυβερνητική πολιτική, βγάζοντάς την από το αδιέξοδο. Δικαίωσαν τόσο την προσφυγή του ΥΠΑΙΘ στα δικαστήρια όσο και την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης που επιχειρεί η κυβέρνηση, βάζοντας στο στόχαστρο τώρα το εκπαιδευτικό κίνημα.

Καθόλου τυχαία, η ιστορία επαναλαμβάνεται όπως τον Μάη του 2013. Οι «όροι και οι προϋποθέσεις» εκείνης της περιόδου μετατράπηκαν τώρα «νομιμότητα και απολύσεις» από τους κήρυκες του τρόμου, τις παρατάξεις των ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΕΚ και τους εκπροσώπους τους. Έγιναν το όχημα για να ξεπουληθεί βίαια ένας μεγαλειώδης αγώνας πολλών δεκάδων χιλιάδων εκπαιδευτικών, που ξεπέρασε τα όρια μιας ανέξοδης διαμαρτυρίας όπως θα εύχονταν οι ΣΥΝΕΚ, που αμφισβήτησε την κυβερνητική καταστολή και την τρομοκρατία που αναπαρήγαγαν τα (φιλό)κυβερνητικά φερέφωνα. Τώρα, έπειτα από το κολοσσιαίο ξεπούλημα της απεργίας – αποχής οι δυνάμεις αυτές ετοιμάζονται να στοιχίσουν τους δεκάδες χιλιάδες συναδέλφους σε ομάδες εργασίας, να προτείνουν στους Σ/Δ να υιοθετήσουν έτοιμες φόρμες και κείμενα αποτίμησης «φασόν», σκορπώντας μια νέα αυταπάτη πως έτσι θα απονομιμοποιήσουν τάχα την αξιολόγηση.

Το μαζικό ρεύμα της απεργίας – αποχής ενάντια στην αξιολόγηση, η μεγαλειώδης απεργία των 100.000 εκπαιδευτικών στις 11/10, το πανεκπαιδευτικό ποτάμι που αμφισβητεί την αντιεκπαιδευτική πολιτική, φωτίζουν το δρόμο που πρέπει να διαβούμε. Οι προσπάθειες των επικυρίαρχων (ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ – ΚΙΝΑΛ/ΠΑΣΟΚ) και των συνδικαλιστικών τους παρατρεχάμενων (ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΕΚ) να φιμώσουν το εκπαιδευτικό κίνημα και να επιβάλλουν γενικό σιωπητήριο, θα πέσουν στο κενό. Δεν υποστέλλουμε τη σημαία του αγώνα! Οι δεκάδες ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ που, παρά την υπονόμευση και το ξεπούλημα,  επιμένουν να υπερασπίζουν την απεργία – αποχή, αποτελούν μια πολύ σημαντική παρακαταθήκη. Αυτό το αγωνιστικό μέτωπο των πρωτοβάθμιων σωματείων πρέπει να διευρυνθεί σε αντιπαράθεση με της δυνάμεις της υποταγής και της συνθηκολόγησης.

Να πραγματοποιηθούν τώρα έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις σε όλες τις ΕΛΜΕ, αποφασίζοντας τη συνέχιση της απεργίας – αποχής!
Να πραγματοποιηθεί άμεσα νέα Γενική Συνέλευση των Προέδρων το αργότερο ως το Σάββατο 23 Οκτώβρη!
Να συντονίσουν τη δράση τους οι ΕΛΜΕ, ενισχύοντας το μέτωπο της απεργίας – αποχής!
Ανυποχώρητα και αταλάντευτα να συνεχίσουμε τη μάχη ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, για την υπεράσπιση του Δημόσιου Δωρεάν Σχολείου!
Συνάδελφοι ψηλά το κεφάλι!

Αγωνιστικές Παρεμβάσεις

Αποσυνδεδεμένος Evnikim

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1123 στις: Οκτώβριος 17, 2021, 11:07:20 μμ »
Πιστεύω στο δημόσιο σχολείο και στην υπεράσπιση του... Γι' αυτό και δήλωσα απεργία-αποχή και τις δύο φορές που μου ζητήθηκε κάτι τέτοιο. Δυστυχώς τα όσα όριζε η εγκύκλιος τα διάβασα πολύ βιαστικά την άνοιξη και πιο πολύ βασίστηκα σε όσα μας έλεγαν οι αντιπρόσωποί μας... Αποφάσισα λοιπόν πρόσφατα να μελετήσω την εγκύκλιο πιο προσεκτικά, έχοντας κυρίως στο μυαλό μου να βρω το σημείο της εγκυκλίου από το οποίο προκύπτει η σύνδεση της αξιολόγησης μιας σχολικής μονάδας με την χρηματοδότησή της.  Προσωπικά δεν μπόρεσα να βρω ούτε κατηγοριοποιήσεις σχολείων, ούτε θέμα χρηματοδότησης με βάση τον βαθμό. Έθεσα λοιπόν το ερώτημα από που το συμπεραίνουμε αυτό (το περί κατηγοριοποιήσεων και ανάλογης χρηματοδότησης) σε ομάδες εκπαιδευτικών στο  Facebook, αλλά δεν έλαβα απάντηση. Σε μία περίπτωση μάλιστα η ερώτησή μου διαγράφηκε από τον διαχειριστή. Η ερώτησή μου ήταν και είναι ειλικρινής...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:34:42 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1124 στις: Οκτώβριος 17, 2021, 11:36:04 μμ »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1125 στις: Οκτώβριος 17, 2021, 11:41:51 μμ »
Τα περί αξιολόγησης κλπ με απλά λόγια για τους εκτός εκπαίδευσης  ;D

https://www.youtube.com/watch?v=IFzcjotwYxc
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος spuros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1126 στις: Οκτώβριος 17, 2021, 11:47:29 μμ »
Πιστεύω στο δημόσιο σχολείο και στην υπεράσπιση του... Γι' αυτό και δήλωσα απεργία-αποχή και τις δύο φορές που μου ζητήθηκε κάτι τέτοιο. Δυστυχώς τα όσα όριζε η εγκύκλιος τα διάβασα πολύ βιαστικά την άνοιξη και πιο πολύ βασίστηκα σε όσα μας έλεγαν οι αντιπρόσωποί μας... Αποφάσισα λοιπόν πρόσφατα να μελετήσω την εγκύκλιο πιο προσεκτικά, έχοντας κυρίως στο μυαλό μου να βρω το σημείο της εγκυκλίου από το οποίο προκύπτει η σύνδεση της αξιολόγησης μιας σχολικής μονάδας με την χρηματοδότησή της.  Προσωπικά δεν μπόρεσα να βρω ούτε κατηγοριοποιήσεις σχολείων, ούτε θέμα χρηματοδότησης με βάση τον βαθμό. Έθεσα λοιπόν το ερώτημα από που το συμπεραίνουμε αυτό (το περί κατηγοριοποιήσεων και ανάλογης χρηματοδότησης) σε ομάδες εκπαιδευτικών στο  Facebook, αλλά δεν έλαβα απάντηση. Σε μία περίπτωση μάλιστα η ερώτησή μου διαγράφηκε από τον διαχειριστή. Η ερώτησή μου ήταν και είναι ειλικρινής...
Ας μην έχει κανείς αυταπάτες ότι αυτός είναι ο στόχος του υπουργείου. Η κατηγοριοποίηση των σχολείων και η αποκοπή από τη χρηματοδότηση τους σύμφωνα με το αγγλοσαξονικό μοντέλο. Αυτές άλλωστε είναι και οι επιταγές του ΟΟΣΑ. Απλά εννοείται δεν θα σου το πουν φορα παρτίδα και θα προσπαθήσουν να το περάσουν σιγά σιγά κεκαλυμμένα. Κάθε αρχή και δύσκολη άλλωστε... Αργότερα και με το χρόνο όλο αυτό εκεί θα οδηγήσει στην υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Το παράδειγμα της Αγγλίας δεν αφήνει περιθώρια για αμφισβήτηση. Όπως επίσης και για τις απολύσεις, μισθολογική καθήλωση κτλ που αφορούν την ατομική αξιολόγηση. Φυσικά δεν θα σου τα πουν αυτά από την αρχή γιατί θα υπάρξουν αντιδράσεις. Μη τιμωρητική σου λέει για αρχή και επιμόρφωση. Αργότερα όμως τι? Αν γίνει η αρχή άνοιξε η κερκόπορτα της διάλυσης του δημόσιου σχολείου και των εργασιακών σχέσεων. Το παν για μένα είναι η αρχή και ο αγώνας που γίνεται τώρα. Αργότερα δεν θα έχει γυρισμό και όσοι πρόθυμοι δείχνουν διάθεση να συμμετάσχουν σε όλο αυτό το έκτρωμα, όταν έρθει η ώρα και καταλάβουν που τους οδήγησε θα είναι αργά για δάκρυα... Γνωρίζω από γνωστούς μου που έζησαν και ζουν στην Αγγλία ότι κανείς δεν θέλει να γίνει εκπαιδευτικός εκεί. Γιατί άραγε? Στα σχολεία υπήρξαν τεράστια κενά που αναγκάστηκαν να κάνουν ανάκληση συνταξιοδοτησεων. Το  διαρκές άγχος και η αγωνία των εκπαιδευτικών για να πιάσουν τους στόχους της αξιολόγησης τους καταρακωσε ψυχικά με αποτέλεσμα πολλοί να παραιτηθούν. Αυτά δυστυχώς δεν είναι σενάρια και θεωρίες αλλά υπαρκτα γεγονότα τα οποία πρέπει να τα δούμε και να μας προβληματίσουν. Τα σχολεία πρέπει να είναι χώρος ελευθερίας δημοκρατίας και δημιουργίας και όχι χώρος τρομοκρατισης γλειψιματος και χειραγώγησης!!

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2830
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1127 στις: Οκτώβριος 17, 2021, 11:55:10 μμ »
Πιστεύω στο δημόσιο σχολείο και στην υπεράσπιση του... Γι' αυτό και δήλωσα απεργία-αποχή και τις δύο φορές που μου ζητήθηκε κάτι τέτοιο. Δυστυχώς τα όσα όριζε η εγκύκλιος τα διάβασα πολύ βιαστικά την άνοιξη και πιο πολύ βασίστηκα σε όσα μας έλεγαν οι αντιπρόσωποί μας... Αποφάσισα λοιπόν πρόσφατα να μελετήσω την εγκύκλιο πιο προσεκτικά, έχοντας κυρίως στο μυαλό μου να βρω το σημείο της εγκυκλίου από το οποίο προκύπτει η σύνδεση της αξιολόγησης μιας σχολικής μονάδας με την χρηματοδότησή της.  Προσωπικά δεν μπόρεσα να βρω ούτε κατηγοριοποιήσεις σχολείων, ούτε θέμα χρηματοδότησης με βάση τον βαθμό. Έθεσα λοιπόν το ερώτημα από που το συμπεραίνουμε αυτό (το περί κατηγοριοποιήσεων και ανάλογης χρηματοδότησης) σε ομάδες εκπαιδευτικών στο  Facebook, αλλά δεν έλαβα απάντηση. Σε μία περίπτωση μάλιστα η ερώτησή μου διαγράφηκε από τον διαχειριστή. Η ερώτησή μου ήταν και είναι ειλικρινής...
 
Η απάντηση στην ερώτηση σου θα βρεθεί αν μελετήσεις την περιπτωση της Αμερικής  και τις επιπτωσεις που είχε στα δημόσια σχολεία το περιβόητο πρόγραμμα no child left behind  καθώς και τις αρχές του Αγγλοσαξονικού σύστηματος πάνω στις οποίες στηρίζεται η αξιολόγηση Κεραμεως.
Αυτά που κάνει δεν τα εμπνεύστηκε μόνη της.Εχιυν εφαρμοστεί κ άλλου
Δηλαδή θα μας το έλεγε ρητώς σε εγκύκλιο , ότι θα κλείσει σχολεία που θα βαθμολογηθούν με κακό βαθμό?
Ιδού
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/360317_axiologisi-ti-prepei-na-gnorizoyn-oi-goneis-meso-trion-pragmatikon-istorion-apo
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2021, 11:57:56 μμ από georgia06 »

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2830
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1128 στις: Οκτώβριος 18, 2021, 12:03:08 πμ »
https://youtu.be/ZV12NZvleGo

Diane Ravich- ιστορικός της εκπαίδευσης , υφυπουργός Παιδείας επί Μπους κ ένθερμη τότε υποστηρικτής της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων .Εξηγεί πως  σχολεία κατηγοριοποιήθηκαν και οδηγήθηκαν τελικά σε κλείσιμο και πως υποβαθμίστηκε η παιδεία. Η ίδια απογοητεύτηκε από τα αποτελέσματα αυτά  και έγινε τελικά υπέρμαχος της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2830
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1129 στις: Οκτώβριος 18, 2021, 12:07:14 πμ »
[quote author=spuros link=topic=3603Το παράδειγμα της Αγγλίας δεν αφήνει περιθώρια για αμφισβήτηση. Όπως επίσης και για τις απολύσεις, μισθολογική καθήλωση κτλ που αφορούν την ατομική αξιολόγηση. Φυσικά δεν θα σου τα πουν αυτά από την αρχή γιατί θα υπάρξουν αντιδράσεις. Μη τιμωρητική σου λέει για αρχή και επιμόρφωση. Αργότερα όμως τι? Αν γίνει η αρχή άνοιξε η κερκόπορτα της διάλυσης του δημόσιου σχολείου και των εργασιακών σχέσεων. Το παν για μένα είναι η αρχή και ο αγώνας που γίνεται τώρα. Αργότερα δεν θα έχει γυρισμό και όσοι πρόθυμοι δείχνουν διάθεση να συμμετάσχουν σε όλο αυτό το έκτρωμα, όταν έρθει η ώρα και καταλάβουν που τους οδήγησε θα είναι αργά για δάκρυα... Γνωρίζω από γνωστούς μου που έζησαν και ζουν στην Αγγλία ότι κανείς δεν θέλει να γίνει εκπαιδευτικός εκεί. Γιατί άραγε? Στα σχολεία υπήρξαν τεράστια κενά που αναγκάστηκαν να κάνουν ανάκληση συνταξιοδοτησεων. Το  διαρκές άγχος και η αγωνία των εκπαιδευτικών για να πιάσουν τους στόχους της αξιολόγησης τους καταρακωσε ψυχικά με αποτέλεσμα πολλοί να παραιτηθούν. Αυτά δυστυχώς δεν είναι σενάρια και θεωρίες αλλά υπαρκτα γεγονότα τα οποία πρέπει να τα δούμε και να μας προβληματίσουν. Τα σχολεία πρέπει να είναι χώρος ελευθερίας δημοκρατίας και δημιουργίας και όχι χώρος τρομοκρατισης γλειψιματος και χειραγώγησης!!
[/quote]


Επιβεβαιώνω για την περίπτωση της Αγγλίας. Είναι όπως ακριβώς τα λες...

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1130 στις: Οκτώβριος 18, 2021, 12:17:20 πμ »
Ενημερωτικό ΟΛΜΕ
https://www.olme.gr/wp-content/uploads/2021/10/apofaseisgs161021.pdf
Αυτό να μετονομαστεί σ' ενημερωτικό ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ.

"Εν τω μεταξύ έχει μέσα επιχειρήματα όπως αυτό για το προσωπικό ασφαλείας, που μέχρι και το δικαστήριο της Κεραμέως απέρριψε. Στην παράγραφο που και καλά εξηγεί τι θα πει νόμιμη επαναπροκήρυξη της απεργίας." (από φίλο συνάδελφο η επισήμανση)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2021, 01:04:11 πμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4071
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1131 στις: Οκτώβριος 18, 2021, 03:26:08 μμ »
Πιστεύω στο δημόσιο σχολείο και στην υπεράσπιση του... Γι' αυτό και δήλωσα απεργία-αποχή και τις δύο φορές που μου ζητήθηκε κάτι τέτοιο. Δυστυχώς τα όσα όριζε η εγκύκλιος τα διάβασα πολύ βιαστικά την άνοιξη και πιο πολύ βασίστηκα σε όσα μας έλεγαν οι αντιπρόσωποί μας... Αποφάσισα λοιπόν πρόσφατα να μελετήσω την εγκύκλιο πιο προσεκτικά, έχοντας κυρίως στο μυαλό μου να βρω το σημείο της εγκυκλίου από το οποίο προκύπτει η σύνδεση της αξιολόγησης μιας σχολικής μονάδας με την χρηματοδότησή της.  Προσωπικά δεν μπόρεσα να βρω ούτε κατηγοριοποιήσεις σχολείων, ούτε θέμα χρηματοδότησης με βάση τον βαθμό. Έθεσα λοιπόν το ερώτημα από που το συμπεραίνουμε αυτό (το περί κατηγοριοποιήσεων και ανάλογης χρηματοδότησης) σε ομάδες εκπαιδευτικών στο  Facebook, αλλά δεν έλαβα απάντηση. Σε μία περίπτωση μάλιστα η ερώτησή μου διαγράφηκε από τον διαχειριστή. Η ερώτησή μου ήταν και είναι ειλικρινής...

Ακόμα κ αν δεν πάρεις το κακό σενάριο των κλεισιμάτων ή της μειωμένης χρηατοδότησης, σκέψου λογικά. Σε έναν δήμο κάποια σχολεία έχουν 2 , κάποια 3, καποια 4 (βγάζω απ έξω τον πιο χαμηλό βαθμό). Σ αυτά τα σχολεία κανοικά τα παιδια ανήκουν βάσει κατοικίας. Οι γονείς ως γνωστόν ήδη κοιτούν με μικρολαμογιές να πάνε τα παιδιά τους σε αυτο που θεωρούν "καλό" σχολείο βάσει κουτσομπολιού, αν μπορούν να κάνουν κόλπα με τη διεύθυνση εργασίας ή σπιτιού της γιαγιάς. Φατνάσου αυτό να γίνεται τώρα με σχολεία επισήμως βαθολογημένα. Τι θα κάνουν όσοι είναι στο 2; Αν μπορούν θα βρούν τρόπο να φύγουν. Ποιοι είναι αυτοι που θα μπορούν; Όσοι έχουν χρήματα για κάποιο οικονοικο ιδιωτικό, όσοι έχουν την άνεση να κοιτάξουν για πειραματικό - πρότυπο με την ανάλογη προετοιμασία. Άρα θα μείνουν οι ασθενέστεροι κοινωνικά/οικονομικά/μορφωτικά. Επομένως το συνολικό επίπεδο του σχολείου θα πέφτει, άρα η φήμη του θα χειροτερεύει. Αναλόγως, όταν δηλώνονται σχολεία, οι περισσότεροι αυτά θα τα αποφεύγουν. Ενδεχομένως να ζητούν ήδη να φύγουν κα οι υπάρχοντες. Άρα θα έχουμε ένα "κακό" σχολείο, που θα γνωρίζει ότι είναι ¨υποδεέστερο" των γειτονικών, με παιδιά που θα το γνωριζουν αυτό κ ίσως νιωθουν παιδιά ενός κατώτερου θεού, και με προσωπικό ενδεχομένως βαριεστημένο και απογοητευμένο. Υπάρχει περίπτωση να βελτιωθεί αυτό το σχολείο;

Κ¨ατι ταινίες αμερικάνικες που δείχνουν ένα σχολείο - γκέτο σε μια γειτονιά με παιδιά μεταναστών που ανήκουν σε συμμορίες, απεικονίζουν αυτό ακριβώς. την κατηγοριοποίηση. τα "καλά" σχολεια στις "καλές" γιετονιές, τα "κακά" σχολεία στις "κακές" γειτονιές.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1132 στις: Οκτώβριος 18, 2021, 03:31:12 μμ »
18.10.2021 - 12:48
Αξιολόγηση: Μεθόδευση καταγγέλλουν 18 εκπρόσωποι ΕΛΜΕ για την ανατροπή της απεργίας-αποχής

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/360835_axiologisi-methodeysi-kataggelloyn-18-ekprosopoi-elme-gia-tin-anatropi-tis
Οι εκπρόσωποι των 18 ΕΛΜΕ καταγγέλλουν την «απαράδεκτη, αντισυναδελφική και πραξικοπηματική μεθόδευση, που έγινε με τη πλήρη ανοχή κι αποδοχή του προεδρείου της ΓΣ, από ορισμένους εκπροσώπους των ΕΛΜΕ»


ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ

https://www.pde.gr/index.php?action=post;msg=1136721;topic=36038.1134

Αλληλοκατηγορούνται με βαριές κουβέντες οι παρατάξεις στην ΟΛΜΕ για την απόρριψη της επαναπροκήρυξης απεργίας -αποχής από την αξιολόγηση
Η επίσημη ανακοίνωση της ΟΛΜΕ για τη Γενική Συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ σχετικά με την απεργία-αποχή
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2021, 06:00:33 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1200
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1133 στις: Οκτώβριος 19, 2021, 08:51:39 πμ »
Εντωμεταξυ κανείς δε μιλάει για τον ελέφαντα στο δωμάτιο...Η αξιολόγηση πέρα από το αν συνδέεται ή όχι με "τις επιταγές ΟΟΣΑ" και την "κατηγοριοποίηση σχολείων", φέρνει έμμεσα αύξηση ωραρίου. Γιατί ποτε θα βρεθείς με τους συναδέλφους της ομάδας έργου για να δουλέψετε τους άξονες που σας έχουν ανατεθεί; Στο σχολείο που ήμουν πέρσι, στα πλαίσια της αξιολόγησης, συνάδελφοι έχουν αναλάβει την έκδοση σχολικής εφημερίδας. Μαντεψτε τι ώρα φεύγουν από το σχολείο!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158512
  • Σύνολο θεμάτων: 19197
  • Σε σύνδεση σήμερα: 495
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 482
Σύνολο: 493

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.