*

Τελευταία νέα

  • Πρόσληψη 146 εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Γενικής Εκπαίδευσης, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο «Μεταλυκειακό έτος - Τάξη μαθητείας», περιόδου 2021 – 2022
  • Προσλήψεις 286 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μελών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, με συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας, για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Προσλήψεις 326 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Τελικοί Αξιολογικοί Πίνακες της Συμπληρωματικής Πρόσκλησης για Απόσπαση Εκπαιδευτικών στο εξωτερικό
  • Πρόσκληση υποβολής αίτησης για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Ψηφοφορία

    σαν σύλλογος τι έχετε αποφασίσει όσο αναφορά την αξιολόγηση ? Σε περίπτωση τελικής απόφασης του σχολείου να αλλάξετε τη ψήφο σας

    αποχή-απεργία
    θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση
    θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση  οριακά
    δεν έχουμε κάνει ακόμα σύλλογο
    ψηφίσαμε 50-50

    Αποστολέας Θέμα: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 112954 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1640
    • Φύλο: Άντρας
    • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #1330 στις: Οκτώβριος 28, 2021, 10:34:43 πμ »
    @ donkey
    Δεν συζητάμε σενάρια, αλλά πραγματικά γεγονότα. Όταν θα είναι γεγονός η τελική άρνηση του υπουργείου θα διαβάσεις και την πρόταση μου. Διατηρώ  μια ελάχιστη ελπίδα ότι δεν θα θελήσει να αρνηθεί  την άδεια για την διεξαγωγή εκλογών και να οδηγήσει την κατάσταση στα άκρα.
    Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:24:34 »

    Αποσυνδεδεμένος JURE

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 931
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #1331 στις: Οκτώβριος 28, 2021, 12:18:03 μμ »
    Jure, υποστηρίζεις δηλαδή ότι τα μεγάλα τμήματα είναι προς όφελος των μαθητών ενώ τα μικρά εις βάρος τους; Γιατί στα μεγάλα τμήματα επικρατεί χάος, το οποίο τα προετοιμάζει για την κοινωνία; Κατάλαβα καλά το επιχείρημά σου;
    Μεγαλώνοντας αλλά και δουλεύοντας τόσο στην επαρχία με μικρά τμήματα όσο και στην "ανθρωποφάγα" Αθήνα με τα 27άρια, ναι το δηλώνω με ευθύτητα και εντιμότητα και με καμία διάθεση να προκαλέσω. Εξάλλου, αν ήταν αυτή από μόνη της η συνθήκη, για να μην γίνεται ποιοτικό μάθημα, θα είχαν μικρύνει τα τμήματα, κι ας μειωνόταν ο μισθός μας άλλα 500 ευρώ. Μειώθηκε από τα 40-50 παιδιά που ήταν προ δεκαετιών, αλλά είμαστε υπερβολικοί, όταν θεωρούμε το πλέον σημαντικό ζήτημα τον αριθμό των παιδιών. Θα έλεγα η ποιότητα των μαθητών παίζει ρόλο, δεν εννοώ στα μαθήματα, αλλά στο ήθος, όπως και η δυνατότητα/ικανότητα των εκπαιδευτικών να επιβληθούν στην τάξη. Υπάρχουν άτομα που και σε τμήμα των 10 ατόμων προκαλείται χάος μαζί τους! Αυτά τα άτομα χρειάζονται ενίσχυση, βοήθεια ώστε να μην υποφέρουν πρώτα τα ίδια μέσα σε μια σχολική αίθουσα. Εκεί λοιπόν ίσως να έρθει να βοηθήσει η αξιολόγηση, η άλλη, η ατομική.

    (*Όσο για το Χάος (αρχή των πάντων...) δεν εννοούσα ότι οι τάξεις λόγω των πολλών παιδιών γίνεται χάος, όχι! Ξαναλέω, λόγω αδυναμίας διαχείρισης της τάξης καταλήγουν, είτε με πολλούς είτε με λίγους μαθητές. Η προετοιμασία κάποιου σε μεγαλύτερο, με περισσότερα άτομα, είναι ουσιαστικότερη, καλύτερη, μαθαίνει τον εαυτό του και τα όριά του, ακούει πολλές και διαφορετικές γνώμες, αξίες...μεγάλο το κέρδος! Τα μικρά σχολεία είναι εύκολα, αλλά αποτελούν ένα στερημένο περιβάλλον για τους μαθητές...)

    Γενικότερα, κατανοώ την απέχθεια προς όσους επισημαίνουμε τα λάθη μας, τις παραλέιψεις μας και τα κακώς κείμενα του κλάδου, αλλά επειδή δεν τα επισημαίνουν κάποιοι, δεν σημαίνει ότι αυτά παύουν να υπάρχουν. Υπάρχουν και κάνουν σε όλους μας κακό. Στις επόμενες γενιές κυρίως, τις οποίες δεν απελευθερώνουμε από τις αγκυλώσεις του παρελθόντος. Δεν είμαστε Θεοί, κάνουμε λάθη, να τα δούμε, να τα βρούμε με θάρρος και να τα αντιμετωπίσουμε....όσο ο χώρος της εκπαίδευσης καλύπτεται από μια ιδιότυπη ομερτά, τίποτα δεν θα αλλάζει προς το καλύτερο!!!

    Για την αξιολόγηση δεν βρέθηκε κανείς με επιστημοσύνη να επισημάνει τα κακά σημεία και τις διορθώσεις αυτών. Όσοι δεν συμμετέχουν στη συζήτηση, απέχουν πια συνειδητά, γιατί τους βάζουν οι γνωστοί άγνωστοι γάιδαροι και λέοντες  (συμπαθέστατα τα ζωάκια) ταμπέλες ΝΑ! Δεν χρειάζεται να συμφωνούμε σε όλα. Χρειάζεται να διαφωνούμε, αλλά με ήθος, σεβόμενοι οι μεν τους δε... χωρίς χαρακτηρισμούς και χωρίς τσιτάτα από την έδρα των παρατάξεων/κομμάτων! Έχετε δική σας άποψη, μη φοβάστε τη διαγραφή σας από το Κόμμα...

    Χρόνια ΠΟΛΛΑ!!! Μακριά από τον διχασμό, μαζί σε κοινό αγώνα για σημαντικά θέματα: ενάντια στον φασισμό του Κόμματος ή των μαζών. Ενάντια στη Βία, τη λεκτική, τη ψυχολογική, τη σωματική...μαζί στον αγώνα για περισσότερη ελευθερία (κάποιοι έχετε μπερδέψει την έννοια...με άλλα...)

    Συνδεδεμένος elranna

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1992
    • Φύλο: Γυναίκα
    • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #1332 στις: Οκτώβριος 28, 2021, 02:18:57 μμ »
    Jure, τι μαθητοκεντρικές μεθόδους εφαρμόζεις με επιτυχία σε 27άρι τμήμα; Πώς ενισχύεις ήπιες δεξιότητες; Ακόμα πιο βασικό, πώς εφαρμόζεις πρακτικές διαφοροποιημένης μάθησης; Για να μη συζητήσουμε τη δυσκολία ένταξης ευάλωτων μαθητών/τριών ή μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε τόσο μεγάλα τμήματα.

    Όσο και να σπάω το κεφάλι μου, συνεχίζω να θεωρώ ότι η διαφορά στην ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε αυτά που ανέφερα ανάμεσα σε ένα 20άρι και ένα 27άρι τμήμα είναι τεράστια. Πείσε με για το αντίθετο.

    Αποσυνδεδεμένος donkey

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 334
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #1333 στις: Οκτώβριος 28, 2021, 02:35:18 μμ »
    Εξάλλου, αν ήταν αυτή από μόνη της η συνθήκη, για να μην γίνεται ποιοτικό μάθημα, θα είχαν μικρύνει τα τμήματα, κι ας μειωνόταν ο μισθός μας άλλα 500 ευρώ.

    Σε ευχαριστούμε που μας αποκαλύπτεις το επόμενο σχέδιο της καταστροφέως. Πληρωμή του εκπαιδευτικού ανάλογα με το πόσα κεφάλια μαθητών διδάσκει. 2 ευρώ το κεφάλι. Πάρε πάρε, εδώ το καλό στρίμωγμα!!!!

    Πως απαντάμε σε αυτό το σενάριο; Ερώτηση σε όλους (εκτός από τον Anemos2017 που δεν απαντάει σε σενάρια, έχει μάλλον την φιλοσοφία πρώτα να του γκρεμίζεται το σπίτι από σεισμό και μετά να συζητάει για το πόσα σίδερα πρέπει να βάλει στην κολόνα)
    « Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 28, 2021, 02:43:56 μμ από donkey »

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:24:34 »

    Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2588
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #1334 στις: Οκτώβριος 28, 2021, 02:47:33 μμ »
    Στο σχολείο μας έρχονται παιδιά ολου του νησιού. Από τρία δημοτικά μεγάλα αστικού τύπου, από ένα 6θεσιο σε χωριό με λίγα παιδιά, το στιλ σχολείου που λειτουργεί σαν πρότυπο, με δραστηριότητες, βιωματικά, μάθημα έξω κλπ κ τελις από ένα ολιγοθεσιο χωριού. Τα τελευταία παιδιά κ λόγω απομόνωσης είναι όντως διαφορετικά. Τα παιδιά του «μικρου» σχολείου του ενδιάμεσου κάθε άλλο παρα στερημένα είναι. Εξαιρετικά καλά δουλεμένα κ φυσικά πολύ πιο ησυχα γιατί έχουν μάθει σε ήρεμο περιβάλλον με αγάπη για το σχολείο κ τη γνώση. Τα παιδιά των μεγάλων σχολείων έρχονται με νοοτροπία χαβαλέ… κλίκες, νταηλικια όπου τους παίρνει, ειρωνείες, ανταγωνισμός…. Όλες οι παθογένειες της νοοτροπίας αγέλης που καλλιεργείται στα μεγάλα σχολεία με τα πολλά παιδιά. Με τη λογική κάποιων εδώ βέβαια τα δυο επαρχιακά σχολεία θα έπρεπε να είχαν κλείσει.

    Αποσυνδεδεμένος loulou

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 329
    • Φύλο: Γυναίκα
    • My Home is where My Dog is
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #1335 στις: Οκτώβριος 28, 2021, 03:12:34 μμ »
    Μειώθηκε από τα 40-50 παιδιά που ήταν προ δεκαετιών, αλλά είμαστε υπερβολικοί, όταν θεωρούμε το πλέον σημαντικό ζήτημα τον αριθμό των παιδιών. Θα έλεγα η ποιότητα των μαθητών παίζει ρόλο, δεν εννοώ στα μαθήματα, αλλά στο ήθος, όπως και η δυνατότητα/ικανότητα των εκπαιδευτικών να επιβληθούν στην τάξη.

    Χρόνια Πολλά, ζήτω η 28η Οκτωβρίου 1940!

    Αποσυνδεδεμένος Ίριδα

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 137
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #1336 στις: Οκτώβριος 28, 2021, 03:27:11 μμ »
    Jure άμα θες εσυ βάλε κ 100 μέσα στην τάξη σου για να δημιουργήσεις το εποικοδομητικο χάος που τόσο θαυμάζεις. Εμάς τι μας νοιάζει;
    Μη χάνεις άλλο χρόνο!! Παρ την τηλέφωνο και ζητα της να σου κάνει κι αυτήν τη 2η χάρη.

    Αποσυνδεδεμένος ROBOWAR

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 14
    • Φύλο: Άντρας
    • Ο υγιής άνθρωπος δεν βασανίζει τους άλλους.
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #1337 στις: Οκτώβριος 28, 2021, 05:40:29 μμ »
    O εκπαιδευτικός καλό είναι να επιβάλλεται με τη γοητεία που μπορεί να εκπέμπει. Η αυστηρότητα και καλά στυλ στρατός ή μια χύμα κατάσταση, το άλλο άκρο δεν οδηγούν πουθενά. Τα παιδιά θέλουν κάτι σαν ροκ σταρ να έχουν απέναντι τους, δεν συμπαθούν τον "κακό" τύπο που "παίρνει κεφάλια", ούτε τον χαλβά που τον κάνεις ό,τι θες.

    Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1640
    • Φύλο: Άντρας
    • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #1338 στις: Οκτώβριος 28, 2021, 07:38:39 μμ »
    @ donkey

    Σε ευχαριστούμε που μας αποκαλύπτεις το επόμενο σχέδιο της καταστροφέως. Πληρωμή του εκπαιδευτικού ανάλογα με το πόσα κεφάλια μαθητών διδάσκει. 2 ευρώ το κεφάλι. Πάρε πάρε, εδώ το καλό στρίμωγμα!!!!

    Πως απαντάμε σε αυτό το σενάριο; Ερώτηση σε όλους (εκτός από τον Anemos2017 που δεν απαντάει σε σενάρια, έχει μάλλον την φιλοσοφία πρώτα να του γκρεμίζεται το σπίτι από σεισμό και μετά να συζητάει για το πόσα σίδερα πρέπει να βάλει στην κολόνα)

    Συνάδελφε δεν έχω καμία διάθεση για δημόσιες ειρωνικές και απαξιωτικές αντιπαραθέσεις. Εξέφρασα την άποψη μου χωρίς καμία πρόκληση και μομφή. Μάλλον έχεις μπλέξει σε ποιους ακριβώς απαντάς κάθε φορά κα σε τι ακριβώς απαντάς. Ευχαριστώ για την κατανόηση.
    Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

    Αποσυνδεδεμένος Mara006

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 136
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #1339 στις: Οκτώβριος 28, 2021, 09:49:18 μμ »
    Λοιπον συνάδελφοι, αξιολογηση ΔΕΝ θα γίνει, θα λέει η Κεραμέως ότι γίνεται στο ΣΚΑΙ κ θα τρώνε σανό όλοι και ΟΧΙ ΔΕΝ φταίνε τα 27ρια τμήματα, 30ρια κ ακομα κ 35ρια χουν ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ (ΚΑΙ ΚΑΝΑΔΑΑΑ) ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ και άλλες χώρες ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΧΑΛΑΣΩ!!!

    Οι άριστοι φίλοι της κας Κεραμέως ΔΕΝ διοριζουνε το Science δάσκαλο με Γ2 "ονλαιν" στα Ιταλικά κ στα Βουλγάρικα απο το αλφαβητα, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ αν ο μαθηματικός μιλαει Ιταλικά Γαλλικά κ αν κάνει πιάνο ο άνθρωπος!!!

     ΟΥΤΕ τους νοιάζει αν αγόραζε 1-2 "μεταπτυχιακα"+1 διδακτορικό δώρο απο ενα βουλγαροιταλικο παραμαγαζο με μεσάζοντα ένα βλαχο φροντισριουχο ο οποιος τους προσέφερε "ακαδημαική υποστήριξη"  ;D

    Εδω η κυρα Κεραμέως, διορίζει με βουλγάρικα κ ΜΕΤΑ θυμάται!!! ότι θέλει αξιολογηση κ pisa κ τράπεζα θεμάτων και ΚΑΛΑ!!! κ ακόμα κ αν 1 (πες ρε παιδί μου) βγει άχρηστος, θα τον βάλει να κάνει άλλο ενα ονλαιν το απόγευμα κ θα φτιάξει.  ;D

    Η κυρια Κεραμέως θέλει να φανεί στη ΜΑΖΑ οτι αυτή θα αξιολογήσει, θα βαλει τραπεζ θεμάτων. ΟΚ.
    Κ τελικά ΤΙΠΟΤΑ απο αυτά δεν δουλευει!







    Αποσυνδεδεμένος leon.

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2233
    • Φύλο: Άντρας
    • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #1340 στις: Οκτώβριος 28, 2021, 10:17:19 μμ »
    https://www.e-lesxi.gr/%ce%b1%ce%bd%ce%bf%ce%b9%ce%ba%cf%84%ce%ae-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bb%ce%ae-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b3%ce%b5%ce%bd%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%ce%b3%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%b1%cf%84-2/?fbclid=IwAR2s6vcUkTXRkBQehD4EyKvkV-C2JFqndLElKo8-KGlpaFLO-WtNYXF3gL0

    Πέτρος Μενδώνης

    Κύριε γενικέ γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας,

    Είμαι δάσκαλος, διευθυντής σε δημοτικό σχολείο του Κερατσινίου στον Πειραιά και μέλος του συλλόγου εκπαιδευτικών «Η Πρόοδος». Με τη σύντομη αυτή επιστολή θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω γιατί δεν με καθησυχάζουν όσα αναφέρετε στο ανυπόγραφο επισυναπτόμενο του εγγράφου σας με αρ. πρ. 4120 και ημερομηνία 21/10/2021.

    Με το κείμενο αυτό επιχειρείτε, ανάμεσα σε άλλα, να με πείσετε ότι: «η κλίμακα αποτίμησης (εξαιρετική – μη επαρκής) είναι ποιοτική» και μόνο για λόγους πρακτικούς αποτυπώνεται με αριθμητικό χαρακτήρα». Το θεωρείτε μάλιστα τόσο σημαντικό που λίγο πιο κάτω επανέρχεστε: «Το 1-4 αντιπροσωπεύει ποιοτικούς χαρακτηρισμούς για λόγους διευκόλυνσης της καταγραφής».

    Νιώθω άβολα. Δεν έχω συνηθίσει να με κοροϊδεύουν. Αλλά ας μην βιάζομαι. Για ποιους «πρακτικούς λόγους» και για ποια «διευκόλυνση της καταγραφής» μιλάτε; Τι μπορούν να κάνουν οι αριθμοί, αλλά όχι οι χαρακτηρισμοί; Όταν μάλιστα οι χαρακτηρισμοί είναι τέτοιοι που χωρούν και εξαντλούνται σε τετραβάθμια κλίμακα;  Ας μη γελιόμαστε, μια κλίμακα μόνο να κατηγοριοποιήσει μπορεί: σχολεία εξαιρετικά έως σχολεία μη επαρκή. Καμία άλλη λειτουργία δεν μπορεί να έχει. Το νομοθετικό πλέγμα όμως δεν αρκείται σ’ αυτό. Επιβάλλει και αριθμούς. Επιβάλλει μάλιστα και αριθμούς που αποκρύπτετε. Η υπουργική απόφαση με αρ. 6603/ΓΔ4 (Φεκ 20 Ιανουαρίου 2021, τεύχος δεύτερο, αρ. φύλλου 140) αναφέρει ότι στην ετήσια εξωτερική έκθεση αξιολόγησης κάθε σχολείου ο συντονιστής περιλαμβάνει «τεκμηριωμένη αποτίμηση  των λειτουργιών του σχολείου ανά θεματικό άξονα (σε δεκαβάθμια κλίμακα)». Δηλαδή το σχολείο αυτοαξιολογείται στους προδιαγεγραμμένους άξονες από το 1 ως το 4 και οι εξωτερικοί αξιολογητές το αξιολογούν από το 1 ως το 10. Αυτό το ξεχάσατε. Τι; όχι;

    Σε άλλο πάλι σημείο τονίζετε ότι: «η ανάρτηση των Εκθέσεων Εξωτερικής Αξιολόγησης  ΔΕΝ (δικά σας τα κεφαλαία) περιλαμβάνει αναφορά σε συγκεκριμένα σχολεία» και αμέσως συμπεραίνετε ότι:  «Επομένως, σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατή η κατηγοριοποίηση των σχολείων  με βάση τα δεδομένα που συλλέγει το σύστημα».

    Έγινε νομίζω κατανοητό από τα προηγούμενα ότι κατηγοριοποίηση γίνεται, αφού μόνο αυτό κάνουν οι κλίμακες. Ας προχωρήσουμε όμως και στο ζήτημα της δημοσιοποίησης, γιατί σε αυτό παραπέμπει η από εσάς αναφερόμενη «ανάρτηση».

    Ποιοι γνωρίζουν λοιπόν την ετήσια εξωτερική αξιολόγηση του συμβούλου; Δηλαδή ποιοι γνωρίζουν τις ανατροφοδοτικές παρατηρήσεις του, τη βαθμολογία που αποδίδει σε κάθε σχολείο και τη συνολική εκ μέρους εκτίμηση των θετικών και αρνητικών σημείων κάθε σχολείου; Την απάντηση δίνει η παραπάνω υπουργική απόφαση στο άρθρο 6 και είναι απλή: ο σύλλογος διδασκόντων, το οικείο ΠΕΚΕΣ και όσοι έχουν πρόσβαση στην ειδική εφαρμογή του ΙΕΠ, δηλαδή για παράδειγμα εσείς κύριε γενικέ γραμματέα. Αφού υπενθυμίσουμε ότι για κάθε σχολείο θα υπάρχει μια τέτοια έκθεση (με βαθμολογία και παρατηρήσεις) ας συνειδητοποιήσουμε ότι κάθε σχολείο θα έχει συνείδηση της θέσης του στην ιεραρχία.  Συνεπώς, κάθε σχολείο που θα αντλεί ικανοποίηση ή αυτοπεποίθηση ή κύρος από τη συγκριτική αυτή θέση θα την κοινοποιεί με όποια μέσα διαθέτει. Το αντίθετο θα συμβαίνει με τα υπόλοιπα σχολεία. Δεν υπάρχει και ούτε θα μπορούσε να υπάρξει κανένας κανόνας εχεμύθειας. Άλλωστε εσείς ο ίδιος αναφέρεστε στη μέριμνα «για την ενημέρωση του κοινού», όπως λέτε όταν επιχειρείτε να δικαιολογήσετε την ανάρτηση των συνοπτικών εκθέσεων στην ιστοσελίδα του σχολείου.

    Ανακεφαλαιώνοντας: Οι κλίμακες παράγουν κατηγοριοποίηση κι αυτή δημοσιοποιείται.

    Ισχυρίζεστε όμως ότι αυτή η κατηγοριοποίηση δεν αφορά στις επιδόσεις των μαθητών, αφού αυτές (σωστά το λέτε) εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες και όχι μόνο από όσα κάνουν τα σχολεία. Και τότε γιατί η ελληνική pisa θα επεξεργάζεται τις επιδόσεις των μαθητών κατά σχολική μονάδα; Κι αυτό το ξεχάσατε κύριε γενικέ γραμματέα; Ας το θυμηθούμε μαζί. Ελληνική pisa επικράτησε να λέγονται οι εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα που θα διενεργούνται σε εθνικό επίπεδο κάθε χρόνο στη Στ’ Δημοτικού και στην Γ’ Γυμνασίου. Αυτό προβλέπει το άρθρο 104 του νόμου 4823/21. Ορίζει μάλιστα ότι: «Σκοπός των ως άνω εξετάσεων είναι η εξαγωγή πορισμάτων, σχετικά με την πορεία υλοποίησης των
    προγραμμάτων σπουδών και τον βαθμό επίτευξης των μαθησιακών αποτελεσμάτων σε εθνικό επίπεδο, περιφερειακό επίπεδο και σε επίπεδο σχολικής μονάδας».

    Πρόβλεψη μάλιστα μη δημοσιοποίησης αυτών των ανά σχολείο επιδόσεων δεν υπάρχει πουθενά. Έχει άραγε η ελληνική pisa κάποιο αλγόριθμο για να συνυπολογίσει όλες τις ιδιαίτερες συνθήκες κάθε σχολείου και να αποδώσει δίκαιη και αξιόπιστη βαθμολογία σε κάθε σχολική μονάδα; ή θα φτιάξει πίνακες βαθμολογιών των σχολικών μονάδων περιοριζόμενη σε λίγες αναιμικές διευκρινίσεις περί της σημασίας της κοινωνικής σύνθεσης των μαθητών, όπως άλλωστε κάνει και η αυθεντική pisa του Ο.Ο.Σ.Α. με τα αποτελέσματα ανά χώρα; Προφανώς τέτοιοι αλγόριθμοι δεν υπάρχουν και η νομοθεσία οδηγεί χωρίς καμία αμφιβολία στη σύνδεση της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων με τις επιδόσεις των μαθητών.

    Λέτε επίσης κύριε γενικέ γραμματέα ότι:  «Η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας δεν έχει, ούτε ως φιλοσοφία ούτε ως διαδικασία, αρνητικό πρόσημο.» Λέτε δηλαδή ότι ο χαρακτηρισμός «μη επαρκής» είναι ουδέτερος. Πάλι νιώθω ότι με κοροϊδεύετε. Ο σεβασμός στην κοινοβουλευτική δημοκρατία,  η ευγένεια μου και η ροπή σας στις απειλές μού επιβάλλουν να μην το σχολιάσω άλλο.

    Λέτε πολλά κύριε γενικέ γραμματέα. Ας περιοριστούμε όμως σε ένα ακόμη  μονάχα από τα καθησυχαστικά. Ισχυρίζεστε ότι η διαδικασία της αξιολόγησης δεν ενισχύει τον συγκεντρωτικό και γραφειοκρατικό χαρακτήρα του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Τι να σας πω; Υπήρξε άραγε άλλη στιγμή που ο γενικός γραμματέας από το Μαρούσι μπορούσε να βλέπει άμεσα τι γράφει και τι λέει το κάθε σχολείο σε κάθε χωριό και γειτονιά; Υπήρξε άλλη στιγμή που το κέντρο έβλεπε, έκρινε και απευθυνόταν χωρίς καμία διαμεσολάβηση στον κάθε διευθυντή προσωπικά; Αν αυτό δεν είναι συγκεντρωτισμός, τι είναι; Αν αυτό δεν θυμίζει το κατά Φουκώ πανοπτικό  και το μάτι του Big Brother τι θυμίζει;

    Δεν με καθησυχάζετε λοιπόν κύριε γενικέ γραμματέα.

    Βέβαια οι καθησυχαστικές διευκρινίσεις σας είναι η μία πλευρά. Η άλλη πλευρά είναι οι απειλές. Άρχισαν από το καλοκαίρι με το νόμο 4823/21 και τις προβλέψεις για περικοπή ενός τουλάχιστον μισθού και οκταετή αποβολή από τις διαδικασίες επιλογής στελεχών σε περίπτωση μη  συμμόρφωσης (άρθρο 56 παρ.4), συνεχίστηκαν με τις συνεχείς προσφυγές στα δικαστήρια, την αύρα και τα χημικά στην διαδήλωση της 1ης Οκτώβρη και κορυφώνονται σήμερα με την επίθεση ενάντια στο ενιαίο κείμενο της Δ.Ο.Ε., την υιοθέτηση του οποίου χαρακτηρίζετε «παραβίαση του κανονιστικού πλαισίου».

    Δεν ξέρω ποιος θα νικήσει σ’ αυτή τη μάχη κύριε Γενικέ Γραμματέα. Αν όμως νικήσει η πλευρά σας, έχετε σκεφτεί τι θα έχει επικρατήσει στα σχολεία; Δουλεύουμε (και) για να μη φοβάται κανένα παιδί στα σχολεία μας. Ούτε τους νταήδες ούτε κανέναν άλλο. Όμως στην περίπτωση αυτή οι φοβισμένοι θα είμαστε εμείς οι ίδιοι, οι εκπαιδευτικοί. Θα μάθουμε στα παιδιά πολλά και σημαντικά, αλλά όχι να είναι και να σκέφτονται ελεύθερα. Μικρή απώλεια;
    « Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 28, 2021, 10:19:19 μμ από leon. »

    Αποσυνδεδεμένος donkey

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 334
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #1341 στις: Οκτώβριος 28, 2021, 10:51:00 μμ »
    Κλείσιμο σχολείων λόγω covid και μάθημα από τους υπολογιστές των σχολείων. Αξιολόγηση στην πράξη για όλους.

    Πέρυσι πως έκανες μάθημα;
    Από το σχολείο ή από το σπίτι;
    Πού ήσουν μάγκα το χειμώνα, που την είχες της κρυψώνα;

    Μήπως έκανες μάθημα στην ύπαιθρο;
    « Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 29, 2021, 12:24:03 πμ από donkey »

    Αποσυνδεδεμένος donkey

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 334
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #1342 στις: Οκτώβριος 29, 2021, 04:46:22 μμ »
    https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/361623_nomiki-symboylos-doe-kamia-armodiotita-askisis-eleghoy-sto-periehomeno-tis

    Νομική Σύμβουλος ΔΟΕ: Καμιά αρμοδιότητα άσκησης ελέγχου στο περιεχόμενο της απόφασης του Συλλόγου Διδασκόντων δεν αναγνωρίζεται στον Γ.Γ του ΥΠΑΙΘ. Κόπτση

    Διοικητικό δε όργανο, το οποίο ενεργεί καθ’ υπέρβαση των αναγνωρισμένων σε αυτό αρμοδιοτήτων, εκδίδει ακυρωτέες διοικητικές πράξεις, χωρίς να αποκλείεται η ύπαρξη πειθαρχικών και ποινικών ευθυνών. 
    « Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 29, 2021, 05:08:39 μμ από donkey »

    Αποσυνδεδεμένος donkey

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 334
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
    « Απάντηση #1343 στις: Οκτώβριος 29, 2021, 04:54:49 μμ »
    https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/361761_axiologisi-neo-plaisio-agona-kata-tis-axiologisis-apo-sepe-elme

    Την Τρίτη 26/10 πραγματοποιήθηκε νέα συνάντηση συντονισμού ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι Δ.Σ. με αποφάσεις των σωματείων τους, εκπρόσωποι Δ.Σ. ως παρατηρητές με αποφάσεις των σωματείων τους, καθώς και εκπαιδευτικοί.

    Στη συζήτηση οι εκπρόσωποι των ΕΛΜΕ - ΣΕΠΕ συζήτησαν με βάση τα νέα δεδομένα: την αυταρχική στάση της κυβέρνησης που εκδηλώνεται συνεχώς και με νέους τρόπους για να επιβάλλει την αξιολόγηση, την στάση των ηγεσιών της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ που αρνούνται να ξανάκηρύξουν απεργία αποχή ούτε να προχωρήσουν σε αγωνιστική και απεργιακή κλιμάκωση. Συζήτησαν και εμπλούτισαν την πρόταση αγώνα που συζητήθηκε στην προηγούμενη συνάντηση συντονισμού των ΕΛΜΕ, ΣΕΠΕ (19/10/2021) και την προτείνουν προς όλα τα εκπαιδευτικά σωματεία για να αποφασίσουν από κοινού.

    Νέες προτάσεις για κινητοποιήσεις, δράσεις και πρωτοβουλίες κατατέθηκαν από εκπροσώπους ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ

    Στη συνάντηση κατατέθηκαν συμπληρωματικά στις προτάσεις της προηγούμενης συνάντησης συντονισμού και νέες προτάσεις για κινητοποιήσεις, δράσεις και πρωτοβουλίες που καλούνται να υλοποιήσουν τα σωματεία,  στην κατεύθυνση του συντονισμού και της κοινής δράσης. Συγκεκριμένα:

     1)   Να οργανωθούν από τις ΕΛΜΕ και τις ΣΕΠΕ διαδηλώσεις την επόμενη εβδομάδα - ενδεικτικά προτείνεται η Τρίτη 2/11 - με επιδίωξη να είναι πανεκπαιδευτική με απεύθυνση στους φοιτητές και τους μαθητές, στη βάση των κοινών αιχμών πάλης για Ανατροπή της αξιολόγησης, κατάργησης της τράπεζας θεμάτων και της ΕΒΕ, καμιά σύμπτυξη τμημάτων, κάτω τα χέρια από την απεργία, τα σωματεία, τους φοιτητικούς συλλόγους και τη μαζική πάλη.
     2)  Να οργανωθούν τις επόμενες μέρες παραστάσεις σε Διευθύνσεις από τις ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ ενάντια σε  αξιολόγηση, κενά, υποχρεωτικές υπερωρίες, συγχωνεύσεις τμημάτων, κ.ά.. Για να ληφθούν τώρα μέτρα προστασίας, για να παραμείνουν ανοιχτά τα σχολεία μετά και τη ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού.
     3)   Να εκφραστεί έμπρακτα η διαμαρτυρία απέναντι στις αποφάσεις ΔΟΕ και ΟΛΜΕ και την άρνηση τους να κηρύξουν νέα απεργία αποχή.
     4)  Οι εκπαιδευτικοί να μη συμμετέχουν σε καμία συνεδρίαση για τον προγραμματισμό που θα καλέσουν Διευθυντές. Η προθεσμία για αυτές ήταν η 10 Οκτωβρίου και δεν έγιναν λόγω της μαζικής συμμετοχής μας στην απεργία αποχή. Η προσπάθειά του Υπουργείου να παρουσιάσει ότι οι εκπαιδευτικοί με τη θέλησή τους συμμετέχουν στην αξιολόγηση πρέπει να πέσει στο κενό.
     5)  Οι ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ με αποφάσεις τους στηρίζουν και καλύπτουν συνδικαλιστικά όλους τους συναδέλφους που δεν θα συμμετέχουν στις ομάδες εργασίας και την αξιολόγηση. 
     6)   Όλες οι ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ να προκηρύξουν  στάσεις εργασίας (από 1-3 ώρες) για να καλύψουν τη μη συμμετοχή των συναδέλφων σε συλλόγους διδασκόντων και για διαδικασίες αξιολόγησης. Απαιτούμε στάσεις εργασίας από ΟΛΜΕ και ΔΟΕ.
     7)   Απεργιακό βήμα (24ωρη ή 48ωρη απεργία) ενάντια στην αξιολόγηση, το νόμο Χατζηδάκη, το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου. Σε κάθε περίπτωση να οργανωθούν συγκεντρώσεις από τις ΕΛΜΕ, ΣΕΠΕ και άλλα σωματεία με τρίωρες στάσεις εργασίας που θα προκηρυχθούν από τα σωματεία μας.
     8 )   Καμπάνια συγκέντρωσης υπογραφών των εκπαιδευτικών ενάντια στην συμμετοχή τους στην αξιολόγηση και την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών.
     9)  Πρωτοβουλία ΚΟΙΝΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ από ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ με αποφάσεις τους  προς τις ΟΛΜΕ και ΔΟΕ για να προκηρύξουν τώρα Γενικές Συνελεύσεις και Γενικές Συνελεύσεις προέδρων στις δύο ομοσπονδίες.
    10)   Ανοιχτές Συνελεύσεις Αγώνα, σε κάθε περιοχή, με πρωτοβουλία των ΣΕΠΕ, ΕΛΜΕ, Επιτροπών Αγώνα την Κυριακή 31/10. Δίνουμε βήμα και χώρο έκφρασης στις επιτροπές αγώνα, τις συλλογικότητες, σε όλους τους εκπαιδευτικούς που θέλουν να συμβάλλουν στον αγώνα.
    11)  Προτείνεται να οργανωθεί νέα συνάντηση συντονισμού ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ την Τετάρτη 3/10/2021 στις 7 μ.μ.

    ΕΛΜΕ και οι ΣΕΠΕ που συμμετείχαν στη συνάντηση συντονισμού την Τρίτη 26/10
    Συμμετοχή με απόφαση:
    1.    Γ΄ ΕΛΜΕ- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    2.    Ε΄ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    3.    ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής
    4.    ΕΛΜΕ Σάμου
    5.    ΕΛΜΕ Φωκίδας
    6.    ΕΛΜΕ Χανίων
    7.    ΣΕΠΕ  Αριστοτέλης
    8.    ΣΕΠΕ  Κ. Σωτηρίου
    9.    ΣΕΠΕ "Ηρώ Κωνσταντοπούλου"
    10.    Ζ’ ΣΕΠΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    11.    ΣΕΠΕ ΑΙΓΑΛΕΩ
    12.    ΣΕΠΕ "Γληνός"
    13.    ΣΕΠΕ "Περικλής"
    Συμμετοχή ως παρατηρητές:
    1.     Α΄ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής (Ελευσίνα)
    2.    Δ΄ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής
    3.    Β΄ ΕΛΜΕ Αθήνας
    4.    ΕΛΜΕ Ηρακλείου
    « Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 29, 2021, 05:53:12 μμ από donkey »

     

    Pde.gr, © 2005 - 2021

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 30857
    • Τελευταία: echrysis
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1091971
    • Σύνολο θεμάτων: 18318
    • Σε σύνδεση σήμερα: 516
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
    • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 11
    Επισκέπτες: 381
    Σύνολο: 392

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.126 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.