*

Ψηφοφορία

σαν σύλλογος τι έχετε αποφασίσει όσο αναφορά την αξιολόγηση ? Σε περίπτωση τελικής απόφασης του σχολείου να αλλάξετε τη ψήφο σας

αποχή-απεργία
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση  οριακά
δεν έχουμε κάνει ακόμα σύλλογο
ψηφίσαμε 50-50

Αποστολέας Θέμα: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 227553 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1330 στις: Οκτωβρίου 28, 2021, 10:34:43 am »
@ donkey
Δεν συζητάμε σενάρια, αλλά πραγματικά γεγονότα. Όταν θα είναι γεγονός η τελική άρνηση του υπουργείου θα διαβάσεις και την πρόταση μου. Διατηρώ  μια ελάχιστη ελπίδα ότι δεν θα θελήσει να αρνηθεί  την άδεια για την διεξαγωγή εκλογών και να οδηγήσει την κατάσταση στα άκρα.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:31:02 »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1331 στις: Οκτωβρίου 28, 2021, 12:18:03 pm »
Jure, υποστηρίζεις δηλαδή ότι τα μεγάλα τμήματα είναι προς όφελος των μαθητών ενώ τα μικρά εις βάρος τους; Γιατί στα μεγάλα τμήματα επικρατεί χάος, το οποίο τα προετοιμάζει για την κοινωνία; Κατάλαβα καλά το επιχείρημά σου;
Μεγαλώνοντας αλλά και δουλεύοντας τόσο στην επαρχία με μικρά τμήματα όσο και στην "ανθρωποφάγα" Αθήνα με τα 27άρια, ναι το δηλώνω με ευθύτητα και εντιμότητα και με καμία διάθεση να προκαλέσω. Εξάλλου, αν ήταν αυτή από μόνη της η συνθήκη, για να μην γίνεται ποιοτικό μάθημα, θα είχαν μικρύνει τα τμήματα, κι ας μειωνόταν ο μισθός μας άλλα 500 ευρώ. Μειώθηκε από τα 40-50 παιδιά που ήταν προ δεκαετιών, αλλά είμαστε υπερβολικοί, όταν θεωρούμε το πλέον σημαντικό ζήτημα τον αριθμό των παιδιών. Θα έλεγα η ποιότητα των μαθητών παίζει ρόλο, δεν εννοώ στα μαθήματα, αλλά στο ήθος, όπως και η δυνατότητα/ικανότητα των εκπαιδευτικών να επιβληθούν στην τάξη. Υπάρχουν άτομα που και σε τμήμα των 10 ατόμων προκαλείται χάος μαζί τους! Αυτά τα άτομα χρειάζονται ενίσχυση, βοήθεια ώστε να μην υποφέρουν πρώτα τα ίδια μέσα σε μια σχολική αίθουσα. Εκεί λοιπόν ίσως να έρθει να βοηθήσει η αξιολόγηση, η άλλη, η ατομική.

(*Όσο για το Χάος (αρχή των πάντων...) δεν εννοούσα ότι οι τάξεις λόγω των πολλών παιδιών γίνεται χάος, όχι! Ξαναλέω, λόγω αδυναμίας διαχείρισης της τάξης καταλήγουν, είτε με πολλούς είτε με λίγους μαθητές. Η προετοιμασία κάποιου σε μεγαλύτερο, με περισσότερα άτομα, είναι ουσιαστικότερη, καλύτερη, μαθαίνει τον εαυτό του και τα όριά του, ακούει πολλές και διαφορετικές γνώμες, αξίες...μεγάλο το κέρδος! Τα μικρά σχολεία είναι εύκολα, αλλά αποτελούν ένα στερημένο περιβάλλον για τους μαθητές...)

Γενικότερα, κατανοώ την απέχθεια προς όσους επισημαίνουμε τα λάθη μας, τις παραλέιψεις μας και τα κακώς κείμενα του κλάδου, αλλά επειδή δεν τα επισημαίνουν κάποιοι, δεν σημαίνει ότι αυτά παύουν να υπάρχουν. Υπάρχουν και κάνουν σε όλους μας κακό. Στις επόμενες γενιές κυρίως, τις οποίες δεν απελευθερώνουμε από τις αγκυλώσεις του παρελθόντος. Δεν είμαστε Θεοί, κάνουμε λάθη, να τα δούμε, να τα βρούμε με θάρρος και να τα αντιμετωπίσουμε....όσο ο χώρος της εκπαίδευσης καλύπτεται από μια ιδιότυπη ομερτά, τίποτα δεν θα αλλάζει προς το καλύτερο!!!

Για την αξιολόγηση δεν βρέθηκε κανείς με επιστημοσύνη να επισημάνει τα κακά σημεία και τις διορθώσεις αυτών. Όσοι δεν συμμετέχουν στη συζήτηση, απέχουν πια συνειδητά, γιατί τους βάζουν οι γνωστοί άγνωστοι γάιδαροι και λέοντες  (συμπαθέστατα τα ζωάκια) ταμπέλες ΝΑ! Δεν χρειάζεται να συμφωνούμε σε όλα. Χρειάζεται να διαφωνούμε, αλλά με ήθος, σεβόμενοι οι μεν τους δε... χωρίς χαρακτηρισμούς και χωρίς τσιτάτα από την έδρα των παρατάξεων/κομμάτων! Έχετε δική σας άποψη, μη φοβάστε τη διαγραφή σας από το Κόμμα...

Χρόνια ΠΟΛΛΑ!!! Μακριά από τον διχασμό, μαζί σε κοινό αγώνα για σημαντικά θέματα: ενάντια στον φασισμό του Κόμματος ή των μαζών. Ενάντια στη

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1332 στις: Οκτωβρίου 28, 2021, 02:18:57 pm »
Jure, τι μαθητοκεντρικές μεθόδους εφαρμόζεις με επιτυχία σε 27άρι τμήμα; Πώς ενισχύεις ήπιες δεξιότητες; Ακόμα πιο βασικό, πώς εφαρμόζεις πρακτικές διαφοροποιημένης μάθησης; Για να μη συζητήσουμε τη δυσκολία ένταξης ευάλωτων μαθητών/τριών ή μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε τόσο μεγάλα τμήματα.

Όσο και να σπάω το κεφάλι μου, συνεχίζω να θεωρώ ότι η διαφορά στην ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε αυτά που ανέφερα ανάμεσα σε ένα 20άρι και ένα 27άρι τμήμα είναι τεράστια. Πείσε με για το αντίθετο.

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1333 στις: Οκτωβρίου 28, 2021, 02:35:18 pm »
Εξάλλου, αν ήταν αυτή από μόνη της η συνθήκη, για να μην γίνεται ποιοτικό μάθημα, θα είχαν μικρύνει τα τμήματα, κι ας μειωνόταν ο μισθός μας άλλα 500 ευρώ.

Σε ευχαριστούμε που μας αποκαλύπτεις το επόμενο σχέδιο της καταστροφέως. Πληρωμή του εκπαιδευτικού ανάλογα με το πόσα κεφάλια μαθητών διδάσκει. 2 ευρώ το κεφάλι. Πάρε πάρε, εδώ το καλό στρίμωγμα!!!!

Πως απαντάμε σε αυτό το σενάριο; Ερώτηση σε όλους (εκτός από τον Anemos2017 που δεν απαντάει σε σενάρια, έχει μάλλον την φιλοσοφία πρώτα να του γκρεμίζεται το σπίτι από σεισμό και μετά να συζητάει για το πόσα σίδερα πρέπει να βάλει στην κολόνα)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 28, 2021, 02:43:56 pm από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:31:02 »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1334 στις: Οκτωβρίου 28, 2021, 02:47:33 pm »
Στο σχολείο μας έρχονται παιδιά ολου του νησιού. Από τρία δημοτικά μεγάλα αστικού τύπου, από ένα 6θεσιο σε χωριό με λίγα παιδιά, το στιλ σχολείου που λειτουργεί σαν πρότυπο, με δραστηριότητες, βιωματικά, μάθημα έξω κλπ κ τελις από ένα ολιγοθεσιο χωριού. Τα τελευταία παιδιά κ λόγω απομόνωσης είναι όντως διαφορετικά. Τα παιδιά του «μικρου» σχολείου του ενδιάμεσου κάθε άλλο παρα στερημένα είναι. Εξαιρετικά καλά δουλεμένα κ φυσικά πολύ πιο ησυχα γιατί έχουν μάθει σε ήρεμο περιβάλλον με αγάπη για το σχολείο κ τη γνώση. Τα παιδιά των μεγάλων σχολείων έρχονται με νοοτροπία χαβαλέ… κλίκες, νταηλικια όπου τους παίρνει, ειρωνείες, ανταγωνισμός…. Όλες οι παθογένειες της νοοτροπίας αγέλης που καλλιεργείται στα μεγάλα σχολεία με τα πολλά παιδιά. Με τη λογική κάποιων εδώ βέβαια τα δυο επαρχιακά σχολεία θα έπρεπε να είχαν κλείσει.

Αποσυνδεδεμένος loulou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 422
  • Φύλο: Γυναίκα
  • My Home is where My Dog is
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1335 στις: Οκτωβρίου 28, 2021, 03:12:34 pm »
Μειώθηκε από τα 40-50 παιδιά που ήταν προ δεκαετιών, αλλά είμαστε υπερβολικοί, όταν θεωρούμε το πλέον σημαντικό ζήτημα τον αριθμό των παιδιών. Θα έλεγα η ποιότητα των μαθητών παίζει ρόλο, δεν εννοώ στα μαθήματα, αλλά στο ήθος, όπως και η δυνατότητα/ικανότητα των εκπαιδευτικών να επιβληθούν στην τάξη.

Χρόνια Πολλά, ζήτω η 28η Οκτωβρίου 1940!

Αποσυνδεδεμένος Ίριδα

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 143
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1336 στις: Οκτωβρίου 28, 2021, 03:27:11 pm »
Jure άμα θες εσυ βάλε κ 100 μέσα στην τάξη σου για να δημιουργήσεις το εποικοδομητικο χάος που τόσο θαυμάζεις. Εμάς τι μας νοιάζει;
Μη χάνεις άλλο χρόνο!! Παρ την τηλέφωνο και ζητα της να σου κάνει κι αυτήν τη 2η χάρη.

Αποσυνδεδεμένος ROBOWAR

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο υγιής άνθρωπος δεν βασανίζει τους άλλους.
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1337 στις: Οκτωβρίου 28, 2021, 05:40:29 pm »
O εκπαιδευτικός καλό είναι να επιβάλλεται με τη γοητεία που μπορεί να εκπέμπει. Η αυστηρότητα και καλά στυλ στρατός ή μια χύμα κατάσταση, το άλλο άκρο δεν οδηγούν πουθενά. Τα παιδιά θέλουν κάτι σαν ροκ σταρ να έχουν απέναντι τους, δεν συμπαθούν τον "κακό" τύπο που "παίρνει κεφάλια", ούτε τον χαλβά που τον κάνεις ό,τι θες.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1338 στις: Οκτωβρίου 28, 2021, 07:38:39 pm »
@ donkey

Σε ευχαριστούμε που μας αποκαλύπτεις το επόμενο σχέδιο της καταστροφέως. Πληρωμή του εκπαιδευτικού ανάλογα με το πόσα κεφάλια μαθητών διδάσκει. 2 ευρώ το κεφάλι. Πάρε πάρε, εδώ το καλό στρίμωγμα!!!!

Πως απαντάμε σε αυτό το σενάριο; Ερώτηση σε όλους (εκτός από τον Anemos2017 που δεν απαντάει σε σενάρια, έχει μάλλον την φιλοσοφία πρώτα να του γκρεμίζεται το σπίτι από σεισμό και μετά να συζητάει για το πόσα σίδερα πρέπει να βάλει στην κολόνα)

Συνάδελφε δεν έχω καμία διάθεση για δημόσιες ειρωνικές και απαξιωτικές αντιπαραθέσεις. Εξέφρασα την άποψη μου χωρίς καμία πρόκληση και μομφή. Μάλλον έχεις μπλέξει σε ποιους ακριβώς απαντάς κάθε φορά κα σε τι ακριβώς απαντάς. Ευχαριστώ για την κατανόηση.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος Mara006

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1339 στις: Οκτωβρίου 28, 2021, 09:49:18 pm »
Λοιπον συνάδελφοι, αξιολογηση ΔΕΝ θα γίνει, θα λέει η Κεραμέως ότι γίνεται στο ΣΚΑΙ κ θα τρώνε σανό όλοι και ΟΧΙ ΔΕΝ φταίνε τα 27ρια τμήματα, 30ρια κ ακομα κ 35ρια χουν ΚΑΙ

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3513
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1340 στις: Οκτωβρίου 28, 2021, 10:17:19 pm »
https://www.e-lesxi.gr/%ce%b1%ce%bd%ce%bf%ce%b9%ce%ba%cf%84%ce%ae-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bb%ce%ae-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b3%ce%b5%ce%bd%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%ce%b3%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%b1%cf%84-2/?fbclid=IwAR2s6vcUkTXRkBQehD4EyKvkV-C2JFqndLElKo8-KGlpaFLO-WtNYXF3gL0

Πέτρος Μενδώνης

Κύριε γενικέ γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας,

Είμαι δάσκαλος, διευθυντής σε δημοτικό σχολείο του Κερατσινίου στον Πειραιά και μέλος του συλλόγου εκπαιδευτικών «Η Πρόοδος». Με τη σύντομη αυτή επιστολή θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω γιατί δεν με καθησυχάζουν όσα αναφέρετε στο ανυπόγραφο επισυναπτόμενο του εγγράφου σας με αρ. πρ. 4120 και ημερομηνία 21/10/2021.

Με το κείμενο αυτό επιχειρείτε, ανάμεσα σε άλλα, να με πείσετε ότι: «η κλίμακα αποτίμησης (εξαιρετική – μη επαρκής) είναι ποιοτική» και μόνο για λόγους πρακτικούς αποτυπώνεται με αριθμητικό χαρακτήρα». Το θεωρείτε μάλιστα τόσο σημαντικό που λίγο πιο κάτω επανέρχεστε: «Το 1-4 αντιπροσωπεύει ποιοτικούς χαρακτηρισμούς για λόγους διευκόλυνσης της καταγραφής».

Νιώθω άβολα. Δεν έχω συνηθίσει να με κοροϊδεύουν. Αλλά ας μην βιάζομαι. Για ποιους «πρακτικούς λόγους» και για ποια «διευκόλυνση της καταγραφής» μιλάτε; Τι μπορούν να κάνουν οι αριθμοί, αλλά όχι οι χαρακτηρισμοί; Όταν μάλιστα οι χαρακτηρισμοί είναι τέτοιοι που χωρούν και εξαντλούνται σε τετραβάθμια κλίμακα;  Ας μη γελιόμαστε, μια κλίμακα μόνο να κατηγοριοποιήσει μπορεί: σχολεία εξαιρετικά έως σχολεία μη επαρκή. Καμία άλλη λειτουργία δεν μπορεί να έχει. Το νομοθετικό πλέγμα όμως δεν αρκείται σ’ αυτό. Επιβάλλει και αριθμούς. Επιβάλλει μάλιστα και αριθμούς που αποκρύπτετε. Η υπουργική απόφαση με αρ. 6603/ΓΔ4 (Φεκ 20 Ιανουαρίου 2021, τεύχος δεύτερο, αρ. φύλλου 140) αναφέρει ότι στην ετήσια εξωτερική έκθεση αξιολόγησης κάθε σχολείου ο συντονιστής περιλαμβάνει «τεκμηριωμένη αποτίμηση  των λειτουργιών του σχολείου ανά θεματικό άξονα (σε δεκαβάθμια κλίμακα)». Δηλαδή το σχολείο αυτοαξιολογείται στους προδιαγεγραμμένους άξονες από το 1 ως το 4 και οι εξωτερικοί αξιολογητές το αξιολογούν από το 1 ως το 10. Αυτό το ξεχάσατε. Τι; όχι;

Σε άλλο πάλι σημείο τονίζετε ότι: «η ανάρτηση των Εκθέσεων Εξωτερικής Αξιολόγησης  ΔΕΝ (δικά σας τα κεφαλαία) περιλαμβάνει αναφορά σε συγκεκριμένα σχολεία» και αμέσως συμπεραίνετε ότι:  «Επομένως, σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατή η κατηγοριοποίηση των σχολείων  με βάση τα δεδομένα που συλλέγει το σύστημα».

Έγινε νομίζω κατανοητό από τα προηγούμενα ότι κατηγοριοποίηση γίνεται, αφού μόνο αυτό κάνουν οι κλίμακες. Ας προχωρήσουμε όμως και στο ζήτημα της δημοσιοποίησης, γιατί σε αυτό παραπέμπει η από εσάς αναφερόμενη «ανάρτηση».

Ποιοι γνωρίζουν λοιπόν την ετήσια εξωτερική αξιολόγηση του συμβούλου; Δηλαδή ποιοι γνωρίζουν τις ανατροφοδοτικές παρατηρήσεις του, τη βαθμολογία που αποδίδει σε κάθε σχολείο και τη συνολική εκ μέρους εκτίμηση των θετικών και αρνητικών σημείων κάθε σχολείου; Την απάντηση δίνει η παραπάνω υπουργική απόφαση στο άρθρο 6 και είναι απλή: ο σύλλογος διδασκόντων, το οικείο ΠΕΚΕΣ και όσοι έχουν πρόσβαση στην ειδική εφαρμογή του ΙΕΠ, δηλαδή για παράδειγμα εσείς κύριε γενικέ γραμματέα. Αφού υπενθυμίσουμε ότι για κάθε σχολείο θα υπάρχει μια τέτοια έκθεση (με βαθμολογία και παρατηρήσεις) ας συνειδητοποιήσουμε ότι κάθε σχολείο θα έχει συνείδηση της θέσης του στην ιεραρχία.  Συνεπώς, κάθε σχολείο που θα αντλεί ικανοποίηση ή αυτοπεποίθηση ή κύρος από τη συγκριτική αυτή θέση θα την κοινοποιεί με όποια μέσα διαθέτει. Το αντίθετο θα συμβαίνει με τα υπόλοιπα σχολεία. Δεν υπάρχει και ούτε θα μπορούσε να υπάρξει κανένας κανόνας εχεμύθειας. Άλλωστε εσείς ο ίδιος αναφέρεστε στη μέριμνα «για την ενημέρωση του κοινού», όπως λέτε όταν επιχειρείτε να δικαιολογήσετε την ανάρτηση των συνοπτικών εκθέσεων στην ιστοσελίδα του σχολείου.

Ανακεφαλαιώνοντας: Οι κλίμακες παράγουν κατηγοριοποίηση κι αυτή δημοσιοποιείται.

Ισχυρίζεστε όμως ότι αυτή η κατηγοριοποίηση δεν αφορά στις επιδόσεις των μαθητών, αφού αυτές (σωστά το λέτε) εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες και όχι μόνο από όσα κάνουν τα σχολεία. Και τότε γιατί η ελληνική pisa θα επεξεργάζεται τις επιδόσεις των μαθητών κατά σχολική μονάδα; Κι αυτό το ξεχάσατε κύριε γενικέ γραμματέα; Ας το θυμηθούμε μαζί. Ελληνική pisa επικράτησε να λέγονται οι εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα που θα διενεργούνται σε εθνικό επίπεδο κάθε χρόνο στη Στ’ Δημοτικού και στην Γ’ Γυμνασίου. Αυτό προβλέπει το άρθρο 104 του νόμου 4823/21. Ορίζει μάλιστα ότι: «Σκοπός των ως άνω εξετάσεων είναι η εξαγωγή πορισμάτων, σχετικά με την πορεία υλοποίησης των
προγραμμάτων σπουδών και τον βαθμό επίτευξης των μαθησιακών αποτελεσμάτων σε εθνικό επίπεδο, περιφερειακό επίπεδο και σε επίπεδο σχολικής μονάδας».

Πρόβλεψη μάλιστα μη δημοσιοποίησης αυτών των ανά σχολείο επιδόσεων δεν υπάρχει πουθενά. Έχει άραγε η ελληνική pisa κάποιο αλγόριθμο για να συνυπολογίσει όλες τις ιδιαίτερες συνθήκες κάθε σχολείου και να αποδώσει δίκαιη και αξιόπιστη βαθμολογία σε κάθε σχολική μονάδα; ή θα φτιάξει πίνακες βαθμολογιών των σχολικών μονάδων περιοριζόμενη σε λίγες αναιμικές διευκρινίσεις περί της σημασίας της κοινωνικής σύνθεσης των μαθητών, όπως άλλωστε κάνει και η αυθεντική pisa του Ο.Ο.Σ.Α. με τα αποτελέσματα ανά χώρα; Προφανώς τέτοιοι αλγόριθμοι δεν υπάρχουν και η νομοθεσία οδηγεί χωρίς καμία αμφιβολία στη σύνδεση της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων με τις επιδόσεις των μαθητών.

Λέτε επίσης κύριε γενικέ γραμματέα ότι:  «Η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας δεν έχει, ούτε ως φιλοσοφία ούτε ως διαδικασία, αρνητικό πρόσημο.» Λέτε δηλαδή ότι ο χαρακτηρισμός «μη επαρκής» είναι ουδέτερος. Πάλι νιώθω ότι με κοροϊδεύετε. Ο σεβασμός στην κοινοβουλευτική δημοκρατία,  η ευγένεια μου και η ροπή σας στις απειλές μού επιβάλλουν να μην το σχολιάσω άλλο.

Λέτε πολλά κύριε γενικέ γραμματέα. Ας περιοριστούμε όμως σε ένα ακόμη  μονάχα από τα καθησυχαστικά. Ισχυρίζεστε ότι η διαδικασία της αξιολόγησης δεν ενισχύει τον συγκεντρωτικό και γραφειοκρατικό χαρακτήρα του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Τι να σας πω; Υπήρξε άραγε άλλη στιγμή που ο γενικός γραμματέας από το Μαρούσι μπορούσε να βλέπει άμεσα τι γράφει και τι λέει το κάθε σχολείο σε κάθε χωριό και γειτονιά; Υπήρξε άλλη στιγμή που το κέντρο έβλεπε, έκρινε και απευθυνόταν χωρίς καμία διαμεσολάβηση στον κάθε διευθυντή προσωπικά; Αν αυτό δεν είναι συγκεντρωτισμός, τι είναι; Αν αυτό δεν θυμίζει το κατά Φουκώ πανοπτικό  και το μάτι του Big Brother τι θυμίζει;

Δεν με καθησυχάζετε λοιπόν κύριε γενικέ γραμματέα.

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 28, 2021, 10:19:19 pm από leon. »

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1341 στις: Οκτωβρίου 28, 2021, 10:51:00 pm »
Κλείσιμο σχολείων λόγω covid και μάθημα από τους υπολογιστές των σχολείων. Αξιολόγηση στην πράξη για όλους.

Πέρυσι πως έκανες μάθημα;
Από το σχολείο ή από το σπίτι;
Πού ήσουν μάγκα το χειμώνα, που την είχες της κρυψώνα;

Μήπως έκανες μάθημα στην ύπαιθρο;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 29, 2021, 12:24:03 am από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1342 στις: Οκτωβρίου 29, 2021, 04:46:22 pm »
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/361623_nomiki-symboylos-doe-kamia-armodiotita-askisis-eleghoy-sto-periehomeno-tis

Νομική Σύμβουλος ΔΟΕ: Καμιά αρμοδιότητα άσκησης ελέγχου στο περιεχόμενο της απόφασης του Συλλόγου Διδασκόντων δεν αναγνωρίζεται στον Γ.Γ του ΥΠΑΙΘ. Κόπτση

Διοικητικό δε όργανο, το οποίο ενεργεί καθ’ υπέρβαση των αναγνωρισμένων σε αυτό αρμοδιοτήτων, εκδίδει ακυρωτέες διοικητικές πράξεις, χωρίς να αποκλείεται η ύπαρξη πειθαρχικών και ποινικών ευθυνών. 
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 29, 2021, 05:08:39 pm από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1343 στις: Οκτωβρίου 29, 2021, 04:54:49 pm »
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/361761_axiologisi-neo-plaisio-agona-kata-tis-axiologisis-apo-sepe-elme

Την Τρίτη 26/10 πραγματοποιήθηκε νέα συνάντηση συντονισμού ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι Δ.Σ. με αποφάσεις των σωματείων τους, εκπρόσωποι Δ.Σ. ως παρατηρητές με αποφάσεις των σωματείων τους, καθώς και εκπαιδευτικοί.

Στη συζήτηση οι εκπρόσωποι των ΕΛΜΕ - ΣΕΠΕ συζήτησαν με βάση τα νέα δεδομένα: την αυταρχική στάση της κυβέρνησης που εκδηλώνεται συνεχώς και με νέους τρόπους για να επιβάλλει την αξιολόγηση, την στάση των ηγεσιών της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ που αρνούνται να ξανάκηρύξουν απεργία αποχή ούτε να προχωρήσουν σε αγωνιστική και απεργιακή κλιμάκωση. Συζήτησαν και εμπλούτισαν την πρόταση αγώνα που συζητήθηκε στην προηγούμενη συνάντηση συντονισμού των ΕΛΜΕ, ΣΕΠΕ (19/10/2021) και την προτείνουν προς όλα τα εκπαιδευτικά σωματεία για να αποφασίσουν από κοινού.

Νέες προτάσεις για κινητοποιήσεις, δράσεις και πρωτοβουλίες κατατέθηκαν από εκπροσώπους ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ

Στη συνάντηση κατατέθηκαν συμπληρωματικά στις προτάσεις της προηγούμενης συνάντησης συντονισμού και νέες προτάσεις για κινητοποιήσεις, δράσεις και πρωτοβουλίες που καλούνται να υλοποιήσουν τα σωματεία,  στην κατεύθυνση του συντονισμού και της κοινής δράσης. Συγκεκριμένα:

 1)   Να οργανωθούν από τις ΕΛΜΕ και τις ΣΕΠΕ διαδηλώσεις την επόμενη εβδομάδα - ενδεικτικά προτείνεται η Τρίτη 2/11 - με επιδίωξη να είναι πανεκπαιδευτική με απεύθυνση στους φοιτητές και τους μαθητές, στη βάση των κοινών αιχμών πάλης για Ανατροπή της αξιολόγησης, κατάργησης της τράπεζας θεμάτων και της Ε
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 29, 2021, 05:53:12 pm από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182546
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 620
Σύνολο: 636

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.