0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
....εξακολουθούμε όμως να έχουμε μία μέρα που όλοι σχολούν στο 6ωρο οπότε τότε γίνοντα οι συνεδριάσεις εντός εργασιακού ωραρίου.
Αν μαθηματικά βγαίνει ένα τέτοιο πρόγραμμα στο σχολείο σας, και μπορούν όλα τα τμήματα να σχολάνε στο εξάωρο κάποια μέρα, τότε ναι, μπορεί εκείνη την μέρα να κάνει συνεδριάσεις ο διευθυντής.Οπότε πρέπει να το ψάξετε προς την κατεύθυνση του ποιος είναι ο μέγιστος αριθμός συνεδριάσεων που μπορεί να συγκαλεί κάποιος, και αν μπορείτε με συλλογή υπογραφών να αρνηθείτε ή να επιβάλετε μια συνεδρίαση.Ένας τρόπος να κομπλάρετε τον διευθυντή σας σε αυτή την περίπτωση, είναι με συλλογή υπογραφών, να ζητάτε συνεδρίαση ακριβώς την ίδια μέρα ημέρα που θέλει ο διευθυντής σας, αλλά για ένα θέμα άσχετο με αυτό που θέλει ο διευθυντής σας να σας επιβάλλει να συζητήσετε. Έτσι θα συζητάτε για μια ώρα για την ημέρα του μπισκότου, αλλά δεν θα είναι στην ημερήσια διάταξη η αξιολόγηση που θέλει ο διευθυντής να σας αναγκάσει να συζητήσετε.
Κατά καιρούς επικαλούμαστε υπερβολική συχνότητα κ χαλαρώνει για 2-3 εβδομάδες κ μετά πάλι τα ίδια.
πάντα επικαλείται ότι ήρθε ένα έγγραφο που λέει να συζητήσουμε την τάδε δράση ή να αποφασίσουμε για κάτι (τυπικό του στιλ αιτήσεις μαθητών για ζεπ που προφανώς δν θα πει όχι κανεις) ή θα διατεθεί κάποιος για συμπλήρωση κ θα αναθέσουμε ώρες κλπ κ εκεί πάνω εμπλουτίζει με διαφορα θέματα. άσε έχουμε μπλέξει. μπουνιές θα παίξουμε στο τέλος κ ελπίζω να είναι μ αυτόν κ όχι μεταξύ μας…
Να αυξήσετε την συχνότητα που επικαλείστε υπερβολική συχνότητα συλλόγων, ώστε να χαλαρώσει ακόμα περισσότερες βδομάδες. Φέτος η Γ τάξη Γυμνασίου έχει 34 ώρες εβδομαδιαίο ωράριο, και οι Β και Γ 33 ώρες. Αν είσαστε άτυχοι και βγαίνει μαθηματικά στο σχολείο σας μια ημέρα να σχολάνε όλοι στο εξάωρο, υπάρχει φέτος μόνο μια πιθανή μέρα (λόγω του 34 ωρου της Γ τάξης). Και φυσικά λόγω της αύξησης του ωραρίου των μαθητών, είναι δυσκολότερο από πέρυσι να κατασκευαστεί ωρολόγιο που όλες οι τάξεις θα σχολάνε στο 6ωρο. Να μην του επιτρέπετε να επικαλείται τίποτα. Η συζήτηση στο σύλλογο γίνεται για θέματα της ημερησίας διάταξης που έχουν προαναγγελθεί. Ο σύλλογος συζητάει πάντα σε προγραμματισμένα θέματα συζήτησης. Για τα έκτακτα θέματα είναι αρμοδιότητα και ευθύνη του διευθυντή να αποφασίζει, και είναι υπέρβαση αρμοδιοτήτων να απαιτείται από τον σύλλογο να συζητιούνται θέματα που δεν έχουν προαναγγελθεί.
Συνάδερφοι, όταν τελικά συγκληθεί σύλλογος για την αξιολόγηση, μπορούμε να απέχουμε ατομικά χωρίς την κάλυψη της τοπικής ΕΛΜΕ; Γίνεται αυτό; Να επισημάνω ότι κάποιες ΕΛΜΕ έχουν ταχθεί εμμέσως υπέρ της αξιολόγησης.
Μπορείς και μόνος σου να εφαρμόσεις κάποια από τα 5+1 βήματα.π.χ. το βήμα 44) Το προσωπικό ασφαλείας θα ΕΣΥ καταθέτεις στην πλατφόρμα του ΙΕΠ κάποια ΤΥΧΑΙΑ ημιτελή κομμάτια ενός ενιαίου συνόλου κειμένου που θα δοθεί από την ΟΛΜΕ/ΔΟΕ (ή την ΕΛΜΕ/Σύλλογο), και φυσικά δεν ολοκληρώνεις σε καμιά περίπτωση την συμπλήρωση των αξόνων ώστε να μην μπορεί να εισπράξει το παραδάκι ΕΣΠΑ η καταστροφέως. Ταυτόχρονα επειδή έχεις πολλές άλλες διδακτικές και εξωδιδακτικές εργασίες, θα ξεκινήσεις αλλά δυστυχώς δεν θα καταφέρεις (μέσα στο ωράριό 8-2) να ολοκληρώσεις το ανέβασμα της απαξιολόγησης στην πλατφόρμα. Έτσι δεν θα κατηγορηθείς για μη συμμετοχή στην αξιολόγηση (ποινή ένας μισθός), αλλά για πλημμελή εκτέλεση καθηκόντων (αλλά εσύ θα επικαλεστείς πταίσμα, που έχει ποινή ποσοστό επί της συνολικής διδακτικής και εξωδιδακτικής εργασίας στο σχολείο, και ας τους να υπολογίζουν!!!!).
4. Η παράλειψη στελέχους της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικού ή μέλους Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. να λάβει μέρος, να διευκολύνει ή να προβεί, ατομικώς ή συλλογικώς, ως μέλος του συλλόγου διδασκόντων ή ομάδων δράσεων σχολικών μονάδων και λοιπών εκπαιδευτικών ή υποστηρικτικών δομών, σε επιβαλλόμενη ή απλώς προβλεπόμενη από τον νόμο άσκηση αρμοδιότητας ή ενέργεια που αφορά στον προγραμματισμό, στην αυτοαξιολόγηση ή εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση του έργου των σχολικών μονάδων και των ως άνω δομών ή σε οποιοδήποτε στάδιο της αξιολογικής διαδικασίας στελέχους της εκ- παίδευσης ή εκπαιδευτικού ή μέλους Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. και ιδίως η παραβίαση οιασδήποτε από τις υποχρεώσεις τους, όπως αυτές καθορίζονται στα άρθρα 47, 47Α, 47Β και 48 του ν. 4547/2018 (Α ́ 102) και στα άρθρα 57, 61, , 72 παρ. 3, 73 -76 και 97 του παρόντος περί αξιολόγησης των στελεχών της εκπαίδευσης, των εκπαιδευτικών και των μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., συνιστά ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα, το οποίο τιμωρείται με τις πειθαρχικές ποινές του άρθρου 109 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων ν.π.δ.δ. (ν. 3528/2007, Α ́ 26), όχι κατώτερη του προστίμου ίσου με τις αποδοχές ενός μηνός.
Άρθρο 109 Πειθαρχικές ποινές1.Οι πειθαρχικές ποινές που επιβάλλονται στους υπαλλήλους είναι: α) η έγγραφη επίπληξη,β) το πρόστιμο έως τις αποδοχές τριών (3) μηνών, γ) η στέρηση του δικαιώματος για προαγωγή από ένα(1)έως πέντε (5) έτη, δ) ο υποβιβασμός κατά ένα βαθμό, ε) η προσωρινή παύση από τρεις (3) έως έξι (6) μήνες με πλήρη στέρηση των αποδοχών και στ) η οριστική παύση.2.Η ποινή της οριστικής παύσης μπορεί να επιβληθεί μόνο για τα ακόλουθα παραπτώματα:α) της παράβασης του άρθρου 107 παρ.1(α) του παρόντος,β) της παράβαση καθήκοντος κατά τον Ποινικό Κώδικα ή άλλους ειδικούς νόμους, γ) αποδοχή οποιασδήποτε υλικής εύνοιας ή ανταλλάγματος για το χειρισμό υπόθεσης από υπάλληλο κατά την άσκηση των καθηκόντων του, δ) χαρακτηριστικώς αναξιοπρεπή ή ανάξια για υπάλληλο διαγωγή εντός ή εκτός υπηρεσίας, ε) παραβίαση απορρήτων της υπηρεσίας κατά τις κείμενες διατάξεις, στ) αδικαιολόγητη αποχή από την εκτέλεση των υπηρεσιακών καθηκόντων πάνω από είκοσι δύο (22) εργάσιμες ημέρες συνεχώς ή πάνω από τριάντα (30) εργάσιμες ημέρες σε διάστημα ενός (1) έτους, ζ) εξαιρετικώς σοβαρή απείθεια, η) άμεση ή μέσω τρίτου προσώπου συμμετοχή σε δημοπρασία την οποία διενεργεί η αρχή στην οποία αυτός ανήκει ή επιτροπή, μέλος της οποίας είναι αυτός, θ) εμμονή σε άρνηση προσέλευσης για εξέταση από υγειονομική επιτροπή σύμφωνα με την παρ. 10 του άρθρου 56 του παρόντος.3.Η ποινή της οριστικής παύσης μπορεί να επιβληθεί στον υπάλληλο για οποιοδήποτε παράπτωμα αν: α) κατά την προηγούμενη της διάπραξης του διετία του είχαν επιβληθεί τρεις (3) τουλάχιστον πειθαρχικές ποινές ανώτερες του προστίμου αποδοχών ενός (1) μηνός ή β) κατά το προηγούμενο της διάπραξής του έτος είχε τιμωρηθεί για το ίδιο αδίκημα με ποινή ανώτερη του προστίμου αποδοχών ενός (1) μηνός.
Άρθρο 107 Πειθαρχικά παραπτώματα1.Πειθαρχικά παραπτώματα αποτελούν ιδίως: α) πράξεις με τις οποίες εκδηλώνεται άρνηση αναγνώρισης του Συντάγματος ή έλλειψη αφοσίωσης στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία,
Εμάς μας λείπουν ώρες, έχουν 32 και 33 οι τάξεις, αλλά φέτος όντως δεν έκατσαν καλά τα 6ωρα, μόνο μια μέρα. Δεν είχα σκεφτεί πάντως ότι δεν είνια αυτονόητο να γίνει αυτό και είχα θεωρήσει ότι ο προγραμματιστής βαρέθηκε. 1 μέρα πάντως κοινή έχουμε. ΣΟυ επαναλαμβάνω όμως ότι αυτά που επικαλείται, τα επικαλείται όταν μας σερβίρει την πρόσκληση και διαμαρτυρόμαστε. Ή στην αρχή της συνεδρίασης που πάντα κάποιος θέτει το θέμα των πολλών συνεδριάσεων, οπότε καταλαβαίνεις, συζητάμε κανένα τέταρτο αυτό, περνάει η ώρα, μετά παει 2, μένουν εκκρεμότητες, και ξανά συνεδρίαση... όΤαν όμως ο άνθρωπος δεν καταλαβαίνει, ή κανει ότι δεν καταλαβαίνει, γιατί έχεις θέμα να μείνεισ εντός ωραρίου στο σχολείο, και σου πετάει και το "τις άλλες μέρες φεύγετε όταν σχολάτε", δεν βγάζεις άκρη. είνια να μη σου τύχει.
10. Πριν από την έναρξη της συζήτησης στις τακτικές συνεδριάσεις, μπορεί να γραφτεί στην ημερήσια διάταξη νέο θέμα από τον Διευθυντή, το οποίο πρέπει να αιτιολογηθεί πλήρως ως επείγον. Μπορεί επίσης να εισαχθεί νέο θέμα ως επείγον ύστερα από απόφαση της πλειοψηφίας του Συλλόγου.
Έκτακτες συνεδριάσεις του Συλλόγου των Διδασκόντων συγκαλούνται για συγκεκριμένα θέματα:α) Ύστερα από πρόσκληση του προέδρου καιβ) Ύστερα από γραπτή αίτηση προς το Διευθυντή τουλάχιστον από το ένα τρίτο των μελών του συλλόγου, στην οποία αναγράφονται το θέμα ή τα θέματα και ο εισηγητής.5. Δε συγκαλείται συνεδρίαση του συλλόγου, αν το θέμα ή τα θέματα που προτείνονται για συζήτηση ανήκουν, σύμφωνα με το νόμο, στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Διευθυντή ή άλλου σχολικού φορέα ή όταν δεν είναι σύννομα.
Νέες οδηγίες από ΔΟΕ......http://doe.gr/%ce%b2%ce%ae%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%ce%b1%ce%b3%cf%8e%ce%bd%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%85%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%ac%cf%83%cf%80%ce%b9%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b4%ce%b7/
Αξιολόγηση: Απεργία-αποχή κήρυξαν 14 σύλλογοι και ΕΛΜΕ
Εμείς οι εκπαιδευτικοί του …… ΔΣ/νηπιαγωγείου ………………, δηλώνουμε την πρόθεσή μας να συνεχίσουμε τη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και τη διάλυση και κατηγοριοποίηση του δημόσιου σχολείου. Απαιτούμε από το ΔΣ της ΔΟΕ ΤΩΡΑ να κηρύξει νέα απεργία αποχή από τις διαδικασίες της αξιολόγησης, στηρίζοντας τον κόσμο της εκπαίδευσης! Καλούμε και άλλους συναδέλφους σε σχολεία σε ολόκληρη τη χώρα να βγάλουν αντίστοιχα κείμενα, να υψώσουμε δυνατά τη φωνή μας, να απαιτήσουμε από τη ΔΟΕ ΝΕΑ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ ΤΩΡΑ!
Εμείς οι εκπαιδευτικοί του …… ΔΣ/νηπιαγωγείου ………………, δηλώνουμε την πρόθεσή μας να συνεχίσουμε τη μάχη ενάντια στην ""αξιολόγηση"" της σχολικής μονάδας και τη διάλυση και κατηγοριοποίηση του δημόσιου σχολείου. Απαιτούμε από το ΔΣ της ΔΟΕ ΤΩΡΑ να κηρύξει νέα απεργία αποχή από τις διαδικασίες της ""αξιολόγησης"", στηρίζοντας τον κόσμο της εκπαίδευσης! Καλούμε και άλλους συναδέλφους σε σχολεία σε ολόκληρη τη χώρα να βγάλουν αντίστοιχα κείμενα, να υψώσουμε δυνατά τη φωνή μας, να απαιτήσουμε από τη ΔΟΕ ΝΕΑ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ ΤΩΡΑ!
Η ΕΛΜΕ στην οποία ανήκω, προχωρά δυναμικά! Συνάδελφοι στις άλλες ΕΛΜΕ, που δεν προκηρύσσουν αα, πιέστε τους συνδικαλιστές! Πιέστε τους μαζικά για κήρυξη αα! Μπορούν οι ΕΛΜΕ κι οι ΣΕΠΕ να προκηρύξουν κανονικότατα! Δείτε τη γνωμοδότηση της Τσίπρα και του Παλαιολόγου! Μην υποχωρείτε μη σας παίρνει από κάτω διεκδικήστε! Δε θα περάσει τ ί π ο τ α! Είμαστε πολλοί! Αφήστε τα παπαγαλάκια της εξουσίας ν' απειλούν και να σκούζουν! Μη μασάτε!😉
Επειδή βαριέσαι να κάνεις κάποια δράση;;; Στο λύκειο που είμαι έχουν ξεκινήσει πολύ καλές συνεργασίες προς όφελος των μαθητών. Ακολουθήστε! Η αποχή είναι εύκολη. Η συμμετοχή είναι το δύσκολο...