0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
για το οτι ειναι μυθος οτι οι παλιες γενιες ηξεραν καλυτερα η οχι, σας προκαλω να διαβασετε μια εκθεση ολων των μαθητων ενος ΕΠΑΛ της επιλογης σας. 1 με 2 γραπτα στα 200-300 παιδια δεν θα εχει κανενα ορθογραφικο, 20-30 παιδια μπορουν να γραψουν εκθεση (οχι σωστα αλλα οτι να ναι) και τα υπολοιπα παιδια απλα ειναι αδυνατον να καταλαβεις ΚΑΝ τι θελουν να πουν.θα συμφωνησω απολυτα με τον προηγουμενο οτι κακως θεωρειται αντιπαιδαγωγικο το να μην δωσεις απολυτηριο σε ενα παιδι. εχουμε φτασει τα παιδια να κανουν διακοπες σε ολα τα χρονια του σχολειου (στο δικο μου παντως κανουν κανονικο τουρισμο, ουτε βιβλιο ουτε τετραδιο ουτε στυλο κατι, και την 1η μερα ηρθαν με καφε και σαντουιτς και τρελαθηκαν οταν δεν τους δεχτηκα στην ταξη) και χωρις κοπο να (απαιτουν σε ορισμενες περιπτωσεις) να παρουν απολυτηριο η και πτυχιο
Όχι απλώς δεν είναι αντιπαιδαγωγικό, αλλά είναι η μοναδική ευκαιρία για κάποιον να πειστεί ότι πρέπει να κοπιάσει. Πολλά από αυτά τα παιδιά που περνούν με τον καφέ στο χέρι, αν πιέζονταν λίγο θα κατάφερναν εξαιρετικά πράγματα! Είναι έξυπνα, χαρισματικά παιδιά που καταδικάζονται με τη συσσώρευση των κενών και των ελλείψεών τους να μην κατανοούν τον κόσμο γύρω τους κι έτσι να περιθωριοποιούνται και να μπορούν να διεκδικήσουν καριέρα ανειδίκευτου εργάτη μόνο. Ευτυχώς υπάρχουν τα σδε και τα νυχτερινά στα οποία φοιτούν πολλά από εκείνα τα παιδιά που τα περνούσαν οι καθηγητές τους ενώ ήταν του 5! Προσωπικά έχω δεχτεί ευχαριστώ που άφησα μαθητή για Σεπτέμβριο. Δεν είναι τιμωρία είναι ευκαιρία! Πρέπει όμως να θεσμοθετηθεί ενισχυτική διδασκαλία το καλοκαίρι ώστε τα παιδιά να προετοιμάζονται καλύπτοντας τα κενά τους για να προαχθούν ή απολυθούν. Κατάντησε απλώς ρετσινιά το να μένεις, αφού όλοι ήξεραν ότι το Σεπτέμβριο θα τους περάσουν και το εισέπρατταν ως διάκριση από τους άλλους. Κάθε μέσο αποκτά το νόημα που του δίνουμε εμείς. Και ο βαθμός και η επανάληψη τάξης και όλα. Οι καθηγητές δεν πρέπει να λειτουργούμε ενοχικά, με ιδεοληψίες, με εκδικητικότητα, αλλά με έγνοια για τη μόρφωση των μαθητών μας. Και μαθητής που προσέρχεται χωρίς βιβλίο και ανοιχτό μυαλό δεν μαθαίνει. Ούτε καλλιεργεί προσωπικότητα ούτε ποιεί ήθος. Όπως το είπατε: κάνει τουρισμό γιατί μπορεί!