0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδερφοι, η επιμόρφωση βοηθά ουσιαστικά στην υλοποίηση των εργαστηρίων; Ρωτάω εσάς που την έχετε ολοκληρώσει.
Εμείς που είμαστε στην αναμονή για τις επόμενες φάσεις και δεν δουλεύουμε αυτή την περίοδο δεν μπορούμε να κάνουμε αίτηση, σωστά;
Στο Απογραφικό ζητάει Περιφερειακή Ενότητα που εργαζόμαστε.
Βοηθά λίγο (Β/θμια). Αν και στην επιμόρφωση περνάς εύκολα στα κουίζ, για να γίνει σωστή δουλειά στην τάξη θέλει πολλή προετοιμασία. Σίγουρα μαθαίνεις αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα και παίρνεις ιδέες, όμως ...Δεν έγινα ατσίδα στη ρομποτική, ούτε στην επιχειρηματικότητα, αλλά ούτε και περίμενα να γίνω. Τέσσερις θεματικές με ετερόκλητα πρωτόγνωρα αντικείμενα (εκτός από την αειφορία, άντε και λίγο επαγγελματικό προσανατολισμό) μου φαίνονται πάρα πολλές για μια σχολική χρονιά, σε σχολεία με ένα μόνο προτζέκτορα, που για να μπορέσεις να πας παιδιά από τα τέσσερα 20-25ρια τμήματα στο εργαστήριο της πληροφορικής με τους πέντε από τους δέκα υπολογιστές να μπαίνουν στο ίντερνετ που σέρνεται, πρέπει να έχεις συνεννοηθεί από μία εβδομάδα πριν με τον πληροφορικό, τον φυσικό, τον τεχνολόγο κλπ (λογικό βέβαια, καθώς και εκείνοι πρέπει να κάνουν το μάθημά τους, στο ένα και μοναδικό εργαστήριο που τους εξυπηρετεί όλους, στον χώρο τους). Εργαστήρια χωρίς εργαστήρια δεν γίνονται. Δεν είμαστε όλοι σε πειραματικά. Η θεωρία απέχει πολύ από την πράξη.