0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το έχω απορία πάντως -ειλικρινά- να μου πει κάποιος έστω και ένα διδακτορικό (που να αναγνωρίζεται ως τέτοιο εδώ, όχι από το Miskatonic University) και να είναι τόσο εύκολο όσο περιγράφουν κάποιοι.
Δυστυχώς είναι γνωστά στους κόλπους των εκπαιδευτικών για διδακτορικά σε Ιταλία και Ισπανία που αναγνωρίζονται στο δημόσιο. Με κόστος 5000. Προσιτό για αυτό που σου εξασφαλίζει. Χρειάζεται έλεγχος και δεν υπάρχει κανένας.
To EAΠ δίπλα μας μοιράζει διδακτορικά και μάλιστα εξ'αποστάσεως...
προφανώς δεν είναι όλα τα διδακτορικά για τα σκουπίδια , τα λιγότερα είναι αλλά ΥΠΑΡΧΟΥΝ. δυστυχώς δεν μπορώ να βάλω δημόσια link από το ΕΚΤ - ω, ναι υπάρχουν και σε ελληνικά πανεπιστήμια και μάλιστα σε σοβαρές σχολές που απορώ πώς δόθηκαν (ή δεν απορώ)... ανοιχτά να τα δει όποιος θέλει.. αλλά μέσα στο χάος χάνονται. φάτσα φόρα δημόσια είναι , ούτε ίχνος τσίπας (επιπέδου εργασίας λυκείου, ούτε καν μεταπτυχιακού). κι εγώ , αν δεν το έβλεπα ιδίοις όμμασι, δεν θα πίστευα τίποτα, γιατί ξέρω πολύ καλά πώς γίνεται η διδακτορική έρευνα.(δεν) σε παρακαλώ, λοιπόν, αν δεν ξέρεις τέτοιες περιπτώσεις - που ανελίσσονται πανηγυρικά- μην διαψεύδεις όσους γνωρίζουν περιπτώσεις.
Πρέπει να εστιάσουμε λοιπόν στην τροποποίηση του συστήματος επιλογής προσωπικού στον δημόσιο τομέα. Μόνο μέσω εξετάσεων του ασεπ θα μπορούσαν να είναι αντικειμενικά και αδιάβλητα διορισμένοι στο 100%! Δεν είδα την εκπαιδευτική κοινότητα να αγκαλιάζει όμως τον γραπτό διαγωνισμό.
Καλά, πήγαινε να κάνεις διδακτορικό στο ΕΑΠ κ' αν σου φανεί ό,τι στο έδωσαν εύκολα, τα ξαναλέμε.Είσαι με τα καλά σου; Διάβασες να διαψεύδω κάποιον; Είχα μία ειλικρινή απορία για το πού έχουν εντοπίσει αυτό το super market αναγνωρισμένων διδακτορικών κ' δεν έθιξα κανέναν επ' αυτού. Μην το πηγαίνουμε κ' στην άλλη άκρη όμως. Εκτός κ' αν σκοπός μας είναι να τα καταντήσουμε τα παροιμιώδη κρεμαστάρια.
η πρώτη που απαξίωσε με πολλούς τρόπους (ειδικά τους διορισμένους ασεπίτες : έχω απτά παραδείγματα διατάξεων και πρακτικών) τον ασεπ των εκπαιδευτικών είναι η πολιτική ηγεσία ! δεν είμαστε χτεσινοί ή με μικρή διδακτική εμπειρία στο δημόσιο για να λέμε τέτοια ή να τα ακούμε ! συγχαρητήρια για τη γυναίκα σου πάντως.*στις διάφορες επιλογές πάντως από τις επιτροπές δεν βλάπτει μια φυλλομέτρηση της εργασίας (μεταπτυχιακής,διδακτορικής), αρκεί ενίοτε για σχηματισμό γνώμης είμαι στα πολύ καλά μου , παρά τον απαράδεκτο τρόπο που απαντάς (που δε μας χαλάει κιόλας αλλά σε χαρακτηρίζει). στην ειλικρινή σου απορία πήρες μια απάντηση από τις πολλές πιθανές αληθινές. τα μεμονωμένα δεν είναι τόσο μεμονωμένα (όσο πιο πολύ χώνεσαι τα βλέπεις). ΕΧΩ διδακτορικό και γνωρίζω πολύ καλά τι εστί επιστημονική εργασία/έρευνα κλπ, κράτα τα κρεμαστάρια για αλλού λοιπόν. Στον χώρο των στελεχών της εκπαίδευσης - ειδικά τα πολύ τελευταία χρόνια- δέξου ότι κάποιοι ίσως είναι λιγότερο αχαμπάριστοι. Εγώ δέχομαι ότι είμαι αχαμπάριστος σε πολλούς (άλλους) τομείς...
Οκ, να δούμε λίγο τα στατιστικά από πού είναι αυτά τα διδακτορικά? Να δούμε λίγο πόσα είναι απο Ιταλοισπανοβουλγαρίες/κύπρο απο συγκεκριμένα πανεπιστήμια? Να δούμε λίγο ΤΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ βγάλανε και κυρίως ΠΟΥ???Να δούμε λίγο πόσα από αυτά είχαν χρηματοδοτηση κ πληρωτοαν ο άλλος για να χτυπάει 15ωρα στα εργαστήρια ή πόσα από αυτά είχαν "δίδακτρα" κ εσκαγε ο ίδιος ο υποψηφιος "διδακτωρ" 8χιλιαρα?? Να δουμε ΠΟΥ ήταν ο ΄"ερευνητής-υπ.διδακτωρ" διοτι αν ο ερευνητής ήταν στο Ελλάντα πχ 35ρης αναπληρωτής κ είχε κ κανα ιεκ κ το διδακτορικό ήταν εξωτερικό "ονλαιν", ήθελα κ να ξερα ΤΙ διδακτορικό είναι αυτό που το κάνει ο αλλος στα 35 με 2 παιδιά φουλ ταιμ δουλειά κ εξτραδάκια. Στις ομάδες του FB σκάνε κάθε μέρα ερωτηματολογια από κατι τυχαρπαστα πανεπιστημια κ οι άλλοι κάνουν "ερευνα" κ οι μισές ορολογίες κ η σύνταξη είναι κουτουρου , αυτά βια βγάζουν διπλωματική-διδακτορικό ΔΕΝ βγάζουνε. ΠΡΟΦΑΝΩΣ κ πρέπει να αλλάξει το σύστημα διορισμού. ΠΡΩΤΑ γραψε εξετάσεις και ΜΕΤΑ σου μετράμε κ το διδακτορικό ,αλλιώς να μετράνε δημοσιεύσεις h index κλπ. AΛλιώς σπονσοράρουμε πανεπιστημια απο τα λιντλ ΚΑΙ διορίζεται όποιος έχει εύκαιρο το 5χιλιαρο.
Θυμάμαι στα κάγκελα εκπαιδευτικούς να κραυγάζουν για να καταργηθεί και ομάδες πελατών πολιτικών να εξαργυρώνουν τα μόριά τους. Έχουμε ευθύνη για το χάλι αυτό. Φυσικά οι κυβερνώντες διαχρονικά εκμεταλλεύτηκαν προς όφελός τους τη διάσπαση των εκπαιδευτικών.
Ματαιοδοξία προσάπτεις σε κάποιον που βγάζει τα μάτια του για την επιστήμη του; Δεν ξέρω τι να απαντήσω σε ανθρώπους με τέτοια μυαλά. Λυπάμαι απλώς. Δεν κυνηγούν όλοι χίμαιρες! Να προσθέσω πως όταν αποφασίσεις να κάνεις το μεταπτυχιακό σου και το διδακτορικό σου θα ανακαλύψεις ότι η γνώση δεν είναι προς χρήση μόνο.