*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί ΠΕ70 Δασκάλων (1ΓΕ/2019)  (Αναγνώστηκε 54733 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΤΚ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 753
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ70 Δασκάλων (1ΓΕ/2019)
« Απάντηση #112 στις: Ιούλιος 09, 2021, 01:53:09 πμ »
Μονάχα που στο εξωτερικό που εχω δουλέψει 7 χρονια (στις ΗΠΑ) για να διδάξει ο δάσκαλος μουσική, εικαστικά κτλ χρειάζεται άδεια licensure που μεταφράζεται σε εξετάσεις μετα απο ενα χρόνο στα θρανία και practicum ( με πρακτική και αξιολόγηση) για να αποκτήσεις το licensure 😜

Στις ΗΠΑ κάθε πολιτεία έχει τους δικούς της κανόνες. Δεν είναι εύκολη η σύγκριση με τις ΗΠΑ. look it up.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί ΠΕ70 Δασκάλων (1ΓΕ/2019)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:15:11 »

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ70 Δασκάλων (1ΓΕ/2019)
« Απάντηση #113 στις: Ιούλιος 09, 2021, 02:02:08 πμ »
Αυτό το ότι οι δάσκαλοι μπορούν να διδάξουν τα πάντα το έχω συνηθίσει, και ας ξέρω καλύτερα μαθηματικά και ορθογραφία από τους περισσότερους με τους οποίους έχω συνεργαστεί. Αλλά τους χαρακτηρισμους του Τ. Κ. δυσκολεύομαι να τους προσπεράσω. Σαν να μεταμορφώνονται μερικοί εδώ μέσα μετά τις 1:00 και ψάχνουν ποιον να βρίσουν και να προσβάλλουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 09, 2021, 02:10:22 πμ από Schoolikui »
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος katkat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1469
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Fail...Fail again...Fail better...
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ70 Δασκάλων (1ΓΕ/2019)
« Απάντηση #114 στις: Ιούλιος 09, 2021, 02:02:31 πμ »
Στις πέντε που εργάστηκα είχαν το ίδιο σύστημα με άλλη ονομασία και αλλα tiers.Σημασια εχει οτι οπως προείπα κακοί εκπαιδευτικοί που εργάζονται μονο για τα χρήματα υπάρχουν σε ολες τις βαθμίδες.Οποτε δεν ειναι θεμα ειδικότητας.
H ισχνή υπόσταση κίβδηλος οβολός της τόσο ξεχωριστής γυναικείας σου φύσις ....

http://www.youtube.com/watch?v=R4ELgxaj1ds

Αποσυνδεδεμένος ΤΚ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 753
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ70 Δασκάλων (1ΓΕ/2019)
« Απάντηση #115 στις: Ιούλιος 09, 2021, 02:10:29 πμ »
Αυτό το ότι οι δάσκαλοι μπορούν να διδάξουν τα πάντα το έχω συνηθίσει, και ας ξέρω καλύτερα μαθηματικά και ορθογραφία από τους περισσότερους με τους οποίους έχω συνεργαστεί. Αλλά τους χαρακτηρισμους του Τ. Κ. δυσκολεύομαι να τους προσπεράσω. Σαν να μεταμορφώνονται μερικοί εδώ μέσα μετά τις 1:00 και ψάχνουν ποιον να βρίσουν και να προσβάλλουν.

Αποστολή του δημοτικού δεν είναι η εμβάθυνση σε ένα αντικείμενο αλλά η σύνδεση γνώσεων, η διερεύνηση μαθησιακών αντικειμένων και φυσικά η πολύπαθη διαθεματικότητα. Που δυστυχώς έτσι όπως γίνεται η εκπαίδευση πια, δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Να σου πω ένα παράδειγμα, πχ θα μπορούσε η γεωμετρία να συνεχιστεί διαθεματικά στα εικαστικά με τη ζωγραφική μέσω γεωμετρικών σχημάτων. Ή ένα ποίημα στη γλώσσα θα μπορούσε να συνδεθεί με τη μουσική και με τα μαθηματικά μέσα από τις νότες και τα κλάσματα και χίλια δυο άλλα. Δυστυχώς όμως κάτι τέτοιο δε συμβαίνει καθώς είναι αποκομμένα τα μαθήματα. Στην φινλανδία πάντως τις τέχνες συνήθως τις  κάνει δάσκαλος, ή αν τις κάνει ειδικότητα, είναι υπό την επίβλεψη του δασκάλου.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 09, 2021, 12:47:41 μμ από IoannisDr »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί ΠΕ70 Δασκάλων (1ΓΕ/2019)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:15:11 »

Αποσυνδεδεμένος ΤΚ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 753
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ70 Δασκάλων (1ΓΕ/2019)
« Απάντηση #116 στις: Ιούλιος 09, 2021, 02:13:17 πμ »
Στις πέντε που εργάστηκα είχαν το ίδιο σύστημα με άλλη ονομασία και αλλα tiers.Σημασια εχει οτι οπως προείπα κακοί εκπαιδευτικοί που εργάζονται μονο για τα χρήματα υπάρχουν σε ολες τις βαθμίδες.Οποτε δεν ειναι θεμα ειδικότητας.

μακάρι να έβγαιναν και στην Ελλάδα από το παιδαγωγικό οι μουσικοί, εικαστικοί κτλ και να παρακολουθούσαν ένα επιπλέον χρόνο των μαθημάτων της ειδικότητας τους. Είναι φοβερά απροετοίμαστοι για την τάξη, γεγονός που φαίνεται και από το ότι επικρατεί ένα χάος στις ώρες τους. Το λυπηρό είναι να έρχονται οι μαθητές σου και να σου λένε ότι βαριούνται τα εικαστικά ή τη μουσική. Θέλει μεγάλη προσπάθεια για να βαρεθείς αυτά τα μαθήματα. Και δεν μου έχει τύχει μία φορά αλλά αρκετές φορές, δυστυχώς.

Αποσυνδεδεμένος katkat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1469
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Fail...Fail again...Fail better...
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ70 Δασκάλων (1ΓΕ/2019)
« Απάντηση #117 στις: Ιούλιος 09, 2021, 02:25:08 πμ »
Το πρόβλημα ειναι οτι στο δημόσιο σχολειο υπαρχει μεγάλη ανταγωνιστικότητα μεταξύ εκπαιδευτικών σε καθε βαθμίδα.Εσυ αναφέρεις ενα παράδειγμα ,ένας αλλος μπορει να σου πει οτι ένας μουσικος έκανε όλη την προετοιμασία και στο τελος ο δάσκαλος είπε οτι τα έκανε ολα μόνος του μπροστά σε γονείς.Δεν υπαρχει συναδελφικότητα ουτε συνεργασία είτε εισαι στην πρωτοβάθμια είτε στη δευτεροβάθμια.Δεν ευθύνεται μονο το Υπουργείο γι αυτο.Ευθυνοματε όλοι εμείς που κοιταζόμαστε με μισό μάτι.Και η αίσθηση μου ειναι οτι με την επικείμενη αξιολόγηση θα δούμε χειροτερα μεταξύ συναδέλφων ( μεταξύ μας)  στα σχολεια.
H ισχνή υπόσταση κίβδηλος οβολός της τόσο ξεχωριστής γυναικείας σου φύσις ....

http://www.youtube.com/watch?v=R4ELgxaj1ds

Αποσυνδεδεμένος nanou90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ70 Δασκάλων (1ΓΕ/2019)
« Απάντηση #118 στις: Ιούλιος 09, 2021, 06:21:08 πμ »

Συμφωνώ 1000%.....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 17, 2022, 09:56:12 μμ από nanou90 »

Αποσυνδεδεμένος maraki82

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 311
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ70 Δασκάλων (1ΓΕ/2019)
« Απάντηση #119 στις: Ιούλιος 09, 2021, 07:48:47 πμ »
Αποστολή του δημοτικού δεν είναι η εμβάθυνση σε ένα αντικείμενο αλλά η σύνδεση γνώσεων, η διερεύνηση μαθησιακών αντικειμένων και φυσικά η πολύπαθη διαθεματικότητα. Που δυστυχώς έτσι όπως γίνεται η εκπαίδευση πια, δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Να σου πω ένα παράδειγμα, πχ θα μπορούσε η γεωμετρία να συνεχιστεί διαθεματικά στα εικαστικά με τη ζωγραφική μέσω γεωμετρικών σχημάτων. Ή ένα ποίημα στη γλώσσα θα μπορούσε να συνδεθεί με τη μουσική και με τα μαθηματικά μέσα από τις νότες και τα κλάσματα και χίλια δυο άλλα. Δυστυχώς όμως κάτι τέτοιο δε συμβαίνει καθώς είναι αποκομμένα τα μαθήματα. Στην φινλανδία πάντως τις τέχνες συνήθως τις  κάνει δάσκαλος, ή αν τις κάνει ειδικότητα, είναι υπό την επίβλεψη του δασκάλου.

Πραγματικά στενοχωριέμαι που χάνονται τόσες ευκαιρίες για διαθεματικότητα. Και μη μου πεις για συνεργασία, γιατί οι ειδικότητες λόγω κόμπλεξ κατωτερότητας, δε θέλετε να συνεργαστείτε. Νομίζετε ότι όταν ένας δάσκαλος σας ζητήσει πχ να ακούσετε το τάδε ποίημα μελοποιημένο που κάνανε στη γλώσσα ή να δείτε βυζαντινή τέχνη αφού κάνουμε βυζαντινή ιστορία, θεωρείτε ότι σας λέμε πως να κάνετε το μάθημα σας. Είναι πραγματικά κρίμα τόσες χαμένες ευκαιρίες. Και εντάξει, η μουσική να δεχτώ θέλει μια εξειδίκευση και ακόμη και στο εξωτερικό πολλά συστήματα μετακινούνται προς εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς. Τα εικαστικά όμως στο δημοτικό, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην ανήκουν στο δάσκαλο.

Συνάδελφε, συναδέλφισσα, εγώ, ως ειδικότητα, δεν θα σου πω ότι είμαστε όλοι ίδιοι, είμαστε όμως ίσοι. Κ αυτό, δυστυχώς, σε πολλές σχολικές μονάδες της Αθμιας, δεν το βλέπω. Δυστυχώς μέχρι τώρα έχω συνεργαστεί με δασκάλους μεγάλης ηλικίας που δεν ''έβγαιναν'' από τον συνηθισμένο τρόπο διδασκαλίας, που τεχνηέντως πίεζαν για τη βαθμολογία των ειδικοτήτων, που τους ενδιέφερε, ακόμα και αν είχαν αναλάβει μάθημα κομπάρσου, να τελειώνουν στο 4ωρο για να προλάβουν το παζάρι και πολλά πολλά άλλα...Θα μπορούσαν με μάθημα κομπάρσου να τελειώνουν τελευταία ώρα, για να χαλαρώνουν και τα παιδιά, π.χ. Δε σου λέω ότι ήταν ανεπαρκείς όλοι, όχι φυσικά, αλλά υπήρχαν και τέτοιοι. Στατιστικά να το δεις, από τις δικές σου συνεργασίες, πιστεύω ότι τα ποσοστά ανεπάρκειας στους δασκάλους, δεν είναι χαμηλότερα από αυτά των κομπάρσων,  Ο τρόπος που μιλάς για τις ειδικότητες παραπέμπει σε ''τσουβάλιασμα''. Δες τα λίγο διαφορετικά τα πράγματα, αν σε ενδιαφέρει το καλό της δημόσιας εκπαίδευσης, γιατί, τώρα που θα ρθει και η αξιολόγηση, στο ένα από τα 4cs (collaboration) βλέπω εμείς οι εκπαιδευτικοί να μένουμε μετεξεταστέοι!Φιλικά μιλάω ;)

Συνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1679
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ70 Δασκάλων (1ΓΕ/2019)
« Απάντηση #120 στις: Ιούλιος 09, 2021, 07:58:45 πμ »
Το ότι εμάς μας αποκαλούν «ειδικοτητες», δεν τους κάνει αυτούς «ανειδίκευτους»; :P :P

Αποσυνδεδεμένος maraki82

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 311
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ70 Δασκάλων (1ΓΕ/2019)
« Απάντηση #121 στις: Ιούλιος 09, 2021, 08:08:59 πμ »
Το ότι εμάς μας αποκαλούν «ειδικοτητες», δεν τους κάνει αυτούς «ανειδίκευτους»; :P :P

Ας μην μπούμε σε τέτοιες κουβέντες πρωινιάτικα, θέλω θετική διάθεση!!!

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ70 Δασκάλων (1ΓΕ/2019)
« Απάντηση #122 στις: Ιούλιος 09, 2021, 08:59:06 πμ »
Όταν ο καθηγητής της αγγλικής, γυμναστικής κτλ έχει μόνιμη οργανική θέση και δεν σέρνεται από σχολείο σε σχολείο και από βαθμίδα σε βαθμίδα καθε χρόνο, τότε θα έχει σταθερή σχέση με τους μαθητές, πολυετή και παραγωγική. Αν μπαίνω στην τάξη και ο δάσκαλος δείχνει δυσφορία που τον διέκοψα και με υποτιμά με άλλους τρόπους μπροστά στους μαθητές τότε δυσκολεύει το έργο μου. Όταν μου υποδεικνύει μπροστά στους μαθητές τι να διδάξω σαν να θεωρεί οτι μπαίνω στην τάξη χωρίς να έχω κατι συγκεκριμένο να κανω ,τότε και οι μαθητές θα θεωρούν ότι αυτό που κάνω δεν είναι σημαντικό. Αν όμως ο εκπαιδευτικός βρίσκεται στο σχολείο από την αρχή που μπαίνουν τα παιδιά σε αυτόν τον χώρο μέχρι και τότε που αποφοιτούν τότε "εδραιώνεται" στην συνείδηση μαθητών και γονιών και μπορεί να επιτελέσει το έργο του .
Can I skip tomorrow?

Συνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1679
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ70 Δασκάλων (1ΓΕ/2019)
« Απάντηση #123 στις: Ιούλιος 09, 2021, 09:05:28 πμ »
Όταν ο καθηγητής της αγγλικής, γυμναστικής κτλ έχει μόνιμη οργανική θέση και δεν σέρνεται από σχολείο σε σχολείο και από βαθμίδα σε βαθμίδα καθε χρόνο, τότε θα έχει σταθερή σχέση με τους μαθητές, πολυετή και παραγωγική. Αν μπαίνω στην τάξη και ο δάσκαλος δείχνει δυσφορία που τον διέκοψα και με υποτιμά με άλλους τρόπους μπροστά στους μαθητές τότε δυσκολεύει το έργο μου. Όταν μου υποδεικνύει μπροστά στους μαθητές τι να διδάξω σαν να θεωρεί οτι μπαίνω στην τάξη χωρίς να έχω κατι συγκεκριμένο να κανω ,τότε και οι μαθητές θα θεωρούν ότι αυτό που κάνω δεν είναι σημαντικό. Αν όμως ο εκπαιδευτικός βρίσκεται στο σχολείο από την αρχή που μπαίνουν τα παιδιά σε αυτόν τον χώρο μέχρι και τότε που αποφοιτούν τότε "εδραιώνεται" στην συνείδηση μαθητών και γονιών και μπορεί να επιτελέσει το έργο του .
+1000000

Αποσυνδεδεμένος maraki82

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 311
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ70 Δασκάλων (1ΓΕ/2019)
« Απάντηση #124 στις: Ιούλιος 09, 2021, 09:08:26 πμ »
Όταν ο καθηγητής της αγγλικής, γυμναστικής κτλ έχει μόνιμη οργανική θέση και δεν σέρνεται από σχολείο σε σχολείο και από βαθμίδα σε βαθμίδα καθε χρόνο, τότε θα έχει σταθερή σχέση με τους μαθητές, πολυετή και παραγωγική. Αν μπαίνω στην τάξη και ο δάσκαλος δείχνει δυσφορία που τον διέκοψα και με υποτιμά με άλλους τρόπους μπροστά στους μαθητές τότε δυσκολεύει το έργο μου. Όταν μου υποδεικνύει μπροστά στους μαθητές τι να διδάξω σαν να θεωρεί οτι μπαίνω στην τάξη χωρίς να έχω κατι συγκεκριμένο να κανω ,τότε και οι μαθητές θα θεωρούν ότι αυτό που κάνω δεν είναι σημαντικό. Αν όμως ο εκπαιδευτικός βρίσκεται στο σχολείο από την αρχή που μπαίνουν τα παιδιά σε αυτόν τον χώρο μέχρι και τότε που αποφοιτούν τότε "εδραιώνεται" στην συνείδηση μαθητών και γονιών και μπορεί να επιτελέσει το έργο του .


Πόσο δίκιο έχεις...Κάθε χρονιά το σκέφτομαι, που συνήθως είμαι σε διαφορετικά σχολεία...Ή και να βρεθώ στα ίδια, το μαθαίνω τελευταία στιγμή, όταν γίνονται οι τοποθετήσεις...Τι προγραμματισμό να κάνεις και πώς να παράξεις το καλύτερο που μπορείς;

Αποσυνδεδεμένος Mars1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 178
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ70 Δασκάλων (1ΓΕ/2019)
« Απάντηση #125 στις: Ιούλιος 09, 2021, 09:12:08 πμ »
Ο σεβασμός και η αναγνώριση σε κάθε εργασιακό περιβάλλον είναι αποτέλεσμα της δουλειάς και του έργου που προσφέρει ο καθένας και αυτό ισχύει για όλους τους κλάδους.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 09, 2021, 09:13:50 πμ από Mars1 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158552
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 509
Σύνολο: 526

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.