0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μια χαρά η εκτίμησή σου για τους ΠΕ03.Οι λόγοι των μειωμένων οργανικών κενών στη Δευτεροβάθμια έχουν ήδη περιγραφεί.Π.χ. με περίπου 350 ΠΕ02 και 150 ΠΕ03 με θητεία στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία τους οποίους ο αλγοριθμικός τρόπος υπολογισμού των οργανικών κενών θεωρεί παρόντες στις οργανικές τους, δύσκολα θα μπορούσε να γίνει κάτι καλύτερο (και αυτή είναι μία μόνο διάσταση του θέματος).
ΔΔΕ
Πως ο αλγόριθμος τους δείχνει να παραμένουν με οργανική ,αφού τα πειραματικά δεν έχουν οργανικές ;
Εννοεί ότι οι οργανικές τους, από τις οποίες έχουν αποσπαστεί στα πειραματικά, φαίνονται καλυμμένες.Ταυτόχρονα τα πειραματικά δεν έχουν οργανικές , οπότε στους νομούς που δημιουργήθηκαν καινούργια πειραματικά έχουν μειωθεί τα οργανικά κενά. Τα εξηγεί σε προηγούμενη ανάρτηση αναλυτικά ο Patreas.
εχει όμως και 33 στην διάθεση πυσδε. Επίσης από τετοιους πίνακες δεν βλέπεις αν υπάρχουν ώρες κάτω από 12 που ναι μεν δεν είναι οργανικά κενά αλλά όπως είπαμε αθροιίζονται σε 20δες για να δώσουν κενά που μεταθέσεων που δεν φαίνονται. Αλλά και το ανάποδο
Αυτά που αναφέρεις είναι κενά οριστικών τοποθετήσεων, όχι κενά μεταθέσεων ή διορισμών. Δεν παίζουν ρόλο τα πειραματικά στα κενά μεταθέσεων και διορισμών.
Γίνεται τη κακομοίρας από κενά συνάδελφε...Πειραιάς... https://dide-peiraia.att.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7247&Itemid=334
Σευχαριστουμε πόσοι είναι οι νεοδιοριστοι εκεί;
Αυτά είναι ώρες που γράφει εκεί. Αν διαιρέσεις το σύνολο με το 20 και αφαιρέσεις τους νεοδιόριστους, καθώς και το ισοζύγιο (!) των μεταθέσεων θα έχεις μια εικόνα του τι μένει.