0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολλά είναι άδικα... Τα έχουμε ξαναπεί πολλές φορές...Δίκαιο απόλυτα σύστημα δεν υπάρχει..Ευχαριστούμε Πατρεα.. Όλες οι ειδικότητες πάνω κάτω πιστεύω έχουν μάθει που θα κινηθεί ο αριθμός διορισμών... Οσοι έχουν απορίες αν διαβάσουν τα προηγούμενα ποστ θα κατατοπιστουν πλήρως...
Ευχαριστούμε Πατρεα.. Όλες οι ειδικότητες πάνω κάτω πιστεύω έχουν μάθει που θα κινηθεί ο αριθμός διορισμών... Οσοι έχουν απορίες αν διαβάσουν τα προηγούμενα ποστ θα κατατοπιστουν πλήρως...
Συνάδελφοι, προφανώς δεν έχω απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα. Σε όσα έχω, θα προσπαθήσω να απαντήσω τις προσεχείς ημέρες (Σ.Σ. βλέπω ανοίγονται λογαριασμοί μόνο και μόνο για να με ρωτήσουν, είναι δύσκολο να τα προλάβω όλα).Για σήμερα έχω το εξής: επειδή κάθε ειδικότητα χρησιμοποιεί την πιο ευνοϊκή για αυτήν μετρική (προφανώς αυτή που «οδηγεί» στα περισσότερα κενά) και επειδή αλλιώς υπολογίζονται τα οργανικά κενά στην Πρωτοβάθμια, αλλιώς στη Δευτεροβάθμια, αλλού πρέπει να συσταθούν οργανικά κενά, αλλού δεν φτάνουν οι εναπομείναντες στους πίνακες, αλλού δεν μπορούν να γίνουν απευθείας διορισμοί, άλλοι λένε ότι τα επίσημα κενά δεν είναι τα πραγματικά ή (των άλλων) είναι πλασματικά κτλ., έμαθα ότι στο Υπουργείο Εσωτερικών είχαν μια διαφορετική προσέγγιση, που ναι μεν δεν είναι fool-proof, αλλά τη θεωρώ αρκετά πιο έξυπνη (σε σχέση με ό,τι έχω δει/ακούσει) για να αντιμετωπίσει τα ανωτέρω με ενιαίο τρόπο:α) από τη μια πλευρά έχουμε τα μακροχρόνια λειτουργικά κενά κάθε ειδικότητας: λόγω αδειών (κύησης, λοχείας, ανατροφής, μακροχρόνιων αναρρωτικών, άνευ αποδοχών κ.ά.), λόγω στελεχών σε θέσεις ευθύνης, λόγω αποσπάσεων σε φορείς εντός και εκτός ΥΠΑΙΘ κτλ.β) από την άλλη έχουμε σε κάθε ειδικότητα τις φετινές προσλήψεις Αναπληρωτών (που ανέλαβαν και συνεχίζουν να υπηρετούν στις σχολικές μονάδες).Υπάρχουν οι εξής περιπτώσεις:i) Αν β=α, τότε (θεωρητικά) δεν χρειάζεται κανένας μόνιμος διορισμός.ii) Αν β>α, τότε χρειάζονται β-α μόνιμοι διορισμοί (αλλά μπορεί να μην φτάνουν τα οργανικά κενά).iii) Αν β<α, τότε υπάρχει και πλεόνασμα.Ας δούμε ένα παράδειγμα με «τυχαία» νούμερα για τους ΠΕ60 της Γενικής Παιδείας:α) έστω 1000 μόνιμοι ΠΕ60 που απουσιάζουν φέτος και αφήνουν μακροχρόνια λειτουργικά κενά.β) έστω 3200 οι προσλήψεις Αναπληρωτών ΠΕ60 Γενικής Παιδείας (μαζί με τους COVID, αφού ξέρουν ότι προσλήφθηκαν για κανονικά λειτουργικά κενά).Αυτό σημαίνει ότι χρειάζονται 3200-1000=2200 διορισμοί ΠΕ60. Τα οργανικά κενά των ΠΕ60 είναι περίπου 1000, όπερ σημαίνει ότι λείπουν (και πρέπει να συσταθούν) 1200 οργανικές θέσεις ΠΕ60.Πού πιστεύω ότι «χάνει» αυτή η μέθοδος:1) υποθέτει ότι η σχολική χρονιά ολοκληρώθηκε με πλήρη κάλυψη των κενών σε κάθε ειδικότητα, ενώ αυτό δεν ισχύει για όλες τις ειδικότητες.2) υποθέτει ότι έγινε ακριβοδίκαιη κατανομή των Αναπληρωτών βάσει αναθέσεων και δεν «έφαγε» κάποια ειδικότητα τα κενά της άλλης.3) υποθέτει ότι όλη η Ελλάδα είναι μια ενιαία Διεύθυνση/Περιοχή.4) (ευτυχώς) δεν λαμβάνει υπόψη της ότι προσλήψεις Αναπληρωτών γίνονται και για αδυνατούντες Μόνιμους εκπαιδευτικούς.Τροφή για σκέψη αυτή η μέθοδος.