0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΠΕ06 100; Η περσινή αδικία βλέπω πως συνεχίζεται και φέτος. Όχι μόνο υπάρχει μικρή κάλυψη των οργανικών αλλά και οι φετινές συνταξιοδοτήσεις αγνοούνται. Καμία συζήτηση για δημιουργία οργανικών βέβαια. Και η πλειοψηφία του κλάδου να τρέχει σε 4 ή 5 διαφορετικά νηπιαγωγεία (7 τμήματα συνήθως για όσους δε γνωρίζουν) για 500 ευρώ μηνιαίως. Τα 4/5 περίπου του πίνακα έχουν προσληφθεί ως αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου. Και η απορία μου, γιατί μειωμένου; Γιατί να μην διακανονιστεί λίγο καλύτερα το πρόγραμμα και ο αριθμός των ωρών και των τμημάτων, ώστε να κατορθώσουν οι συνάδελφοι να εργαστούν με έναν αξιοπρεπές μισθό και την ανάλογη μοριοδότηση; Και για τη δημιουργία οργανικών για τους ΠΕ06 σε αυτή τη βαθμίδα ούτε συζήτηση βέβαια...
Επειδή αυτή τη στιγμή κάνεις μια σοβαρότατη καταγγελία, σε παρακαλώ πολύ να μας υποδείξεις έστω και ένα άτομο από τον κλάδο των δασκάλων που διορίστηκε και κάθεται, σε αντίθετη περίπτωση ας επέμβει άμεσα κάποιος διαχειριστής! Ας προσέχουμε λίγο τι λέμε εδώ μέσα, έχει παραγίνει το κακό…
Μη δίνεις σημασία . Είναι το παραμυθακι που υιοθέτησαν για να νιώσουν καλύτερα. Με το καλημέρα πέρυσι βγήκαν τεράστιες υπεραριθμιες σε ΠΕ02 και ΠΕ03 και το ξέρουν. Γι'αυτό από 550 συνταξιοδοτήσεις πήραν 317 οργανικά κενά.
Οι υπεραριθμίες εκπαιδευτικών μιας ειδικότητας έχουν τόση σχέση με τα κενά για διορισμό όση σχέση έχουν τα κενά για οργανική τοποθέτηση εκπαιδευτικων/ σχολείο με τα κενά για διορισμό. Και για την ακρίβεια δεν έχουν καμία απολύτως σχέση
διαβάζοντας στα προηγούμενα μηνύματα κόντρες ως προς το αν υπάρχει διαφορά μεταξύ κενού οργανικής τοποθέτησης σε ένα σχολείο και κενού για μετάθεση (και κατ επέκταση για διορισμό), αρκεί ένα υπαρκτό παράδειγμα από μια μικρή ΔΔΕ δυναμικότητας 30 σχολείων (γυμνάσια , λύκεια, επαλ) και η οποία είναι χωρισμένη σε 7 όμορες ομάδες σχολείων (για τη δημιουργία των πινάκων
ενω τα κενα κατω από τον καναπέ είναι ωραίο που μου έστειλε πρώτα ο συναδελφος!δε ξέρετε μάλλον ότι σχολεια καταργούνται φυσιολογικό γεγονός και η οργανική θέση του δασκάλου παραμένει ..ενημερωθείτε καλύτερα
Ξεφευγετε συναδελφοι.....Ας επιστρεψουμε στο θεμα μας.
Συνάδελφε, ευχαριστούμε για το παράδειγμα. Πιστεύω ότι ουσιαστική κόντρα δεν υπάρχει. Κάποιοι από εμάς καταλαβαίνουμε τη διαφορά. Κάποιοι νεότεροι συνάδελφοι έχουν εύλογες απορίες και πιστεύω ότι με τις εξηγήσεις που δίνουμε κατανούν και αυτοί το τι γίνεται. Κάποιοι άλλοι επιμένουν οτι η Δευτεροβάθμια έχει πολλά περισσότερα κενά από εκείνα της εγκυκλίου των μετατάξεων, αλλά δε μας δίνουν περισσότερες πληροφορίες, ώστε να έχουμε και εμείς εικόνα.
συμφωνώ μαζί σου και γενικά και ειδικότερα ως προς το ότι δε γίνεται τα κενά που θα δοθούν για διορισμό να υπερβούν τα κενά των μετατάξεων (εκτός από κάποιες μικροδιαφορές 4-5 κενών που μπορεί να οφειλονται σε αριθμητικά λάθη κατα τον υπολογισμό των κενών των μετατάξεων ή σε μεταταγέντες εκπαιδευτικούς), αν και θα προτιμούσα το αντίθετο, μιας και το προσωπικό μου ενδιαφέρον εστιάζεται στους διορισμούς φιλολόγων. Στη δευτεροβάθμια δε συστήνονται οργανικές (κατα την έννοια της προσωποπαγούς)θέσης.
στις μεταθέσεις ήταν 360 τα κενα των φιλολόγων συν ότι όντως δεν είχαν δώσει όλες οι διδε όλα τα κενα..ένας τρόπος είναι να μην υπολογισθούν με το γνωστό αλγόριθμο ;;αν και οι μεταθέσεις υπολογίστηκαν με αυτόν;;υποθέσεις κάνω για να προάγω τη συζήτηση
100 + τα 63 της δευτεροβάθμιας αν κατάλαβα καλά. Πολύ λίγα όπως και να ΄χει.