0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το κάθε σχολείο μπορεί να λειτουργήσει με τις υπάρχουσες αίθουσες.Πρέπει απλά να γίνεται καθαρισμός των αιθουσών, πριν μπει άλλος εκπαιδευτικός στην άδεια από μαθητές αίθουσα (που θα έχει υποδομές τηλεκπαίδευσης ).Σε κάθε περίπτωση, κανένας δεν πρέπει να καταδεχτεί να παίξει ξανά στο παιχνίδι της μίζας της κεραμέως.
ο ιός είναι αερομεταφερομενος. Δεν μεταδίδεται από επιφάνειες. Αν ένας φορέας διδάσκει επι 40 λεπτά κ μετά μπει ο επόμενος, μπορεί να κολλήσει ακόμα κ αν φοράνε κ οι δυο μάσκες (που κανεις δεν φοράει μάσκα μόνος του σε κλειστό χώρο, το βλέπουμε σε όλους τους χώρους εργασίας).
Το κάθε σχολείο μπορεί να λειτουργήσει με τις υπάρχουσες αίθουσες. Πρέπει απλά να γίνεται καλός καθαρισμός-αερισμός των αιθουσών, πριν μπει άλλος εκπαιδευτικός στην κενή από μαθητές αίθουσα (που θα έχει φυσικά ένα καλώδιο δικτύου και έναν υπολογιστή ) για να κάνει τηλεκπαίδευση με όποιο λογισμικό αυτός επιθυμεί.Σε κάθε περίπτωση, κανένας αξιοπρεπής εκπαιδευτικός και κανένας γονιός δεν πρέπει να καταδεχτεί να γίνει ξανά πιόνι του σχεδίου της μίζας και του πολιτικού οφέλους χωρίς ανταποδοτική προσφορά προς το δημόσιο σχολείο, που ύπουλα έπαιξε και μάλλον θα επαναλάβει η κεραμέως.
Ασφαλώς και τα μέτρα που ακολουθεί η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό του ιού έχουν αποτύχει παταγωδώς, ασφαλώς και πρέπει να επαναπροσληφθούν οι απολυμένοι υγειονομικοί, ασφαλώς κι η Κεραμέως δε θέλει να κλείσουν τα σχολεία (κι όχι μόνο λόγω της θέσης της -αυτή δε θα πεινάσει, ακόμη κι αν δεν ξαναγίνει υπουργός, όπως κι άλλοι προηγούμενοι υπουργοί παιδείας-), ασφαλώς και δεν υπάρχει κανονικότητα στα σχολεία, έτσι όπως την ξέραμε κι όπως υποστηρίζει το υπουργείο ότι τη βλέπει κι ασφαλώς τα σχολεία επιβάλλεται να κλείσουν (χθες, αν γινόταν, όχι 3-4 μέρες πριν από τα Χριστούγεννα).Κι αυτό όχι για λόγους βολέματος κι εξυπηρέτησης (θα είμαστε σπίτια μας, δε θα γυρίζουμε σε 4-5 σχολεία, θα κάνουμε κι άλλες δουλειές ταυτόχρονα, δε θα έχουμε εφημερίες κλπ. που διάβασα), αλλά για ουσιαστικούς λόγους που επιβάλλει η δημόσια κι ατομική υγεία. Δε γίνεται δηλ. να σκέφτονται να βάλουν και τρίτο rapidtest για τους ανεμβολίαστους εργαζομένους, για τους ανεμβολίαστους πελάτες στα supermarkets και στα σχολεία να μπαίνουν όλοι οι μαθητές με σχεδόν ανύπαρκτα selftest...! Να μη φορούν μάσκα (σωστά ή καθόλου) τα παιδιά, έξω τα πρωινά και τα μεσημέρια να παρατηρείται αδιανόητος συνωστισμός από γονείς και να μην κλείνουν τα τμήματα που έχουν 5 κρούσματα...! Μπορεί το lockdown να αγοράζει χρόνο, όπως ισχυρίζονται μερικοί κυβερνητικοί, αλλά κι αυτό εν προκειμένω ζητούμενο κι επιθυμητό είναι τώρα!Κλείστε τα σχολεία και περιορίστε τις ανθρώπινες επαφές, όπως λένε οι ειδικοί, που ξέρουν καλύτερα & περισσότερα, ΤΩΡΑ κι ύστερα αναζητήστε και επιρρίψτε ευθύνες στον κόσμο, που οι κυβερνώντες δεν πείσαστε να εμβολιαστεί έγκαιρα!
Προφανως εκτος απο σχολεια και πανεπιστημια διοτι αλλιως δεν θα μπορουσαν να λειτουργησουν, το ξερουν, εξ ου και η εξαιρεση... Δεν γινεται να βαζεις τωρα τζαμια παντου, δεν εχουμε γκισε στα σχολεια. Παντως εγω θα πω και το άλλο: ακομα και να κλεισουν τα σχολεια, θα υπαρξει μεγάλη διαφορά; Με ανω του 60% των πολιτων πληρως εμβολιασμενοι, 90αρια ποσοστα στους εκπαιδευτικους, τωρα ξεκινανε και τα παιδια και φυσικα με ολες τις δραστηριοτητες της κοινωνιας ανοιχτες;Ας πω απλα δυο πραγματα: ας κλεισουμε τα σχολεια αλλά τα ΜΜΜ ειναι φουλ γεματα (σε Αθηνα Θεσσαλονικη τουλαχιστον) και τα κλαμπ πιο γεμάτα από ποτέ τα βραδυα. Οκ ναι μονο με εμβολιασμενους μεσα αλλά και εμεις μπορουμε να κολλαμε/μεταφερουμε τον ιό. Τελος, τα παιδια μέτρα τηρουν μονο στο σχολειο. Τα απογευματα το ενα πανω στο αλλο ειναι, οπως και στα διαλειμματα πανω κατω. Δεν ξερω εαν ωφελει το κλεισιμο των σχολειων (παιδαγωγικα σιγουρα οχι) αλλά το να βρισκεται η Εκπαιδευση σε φαση 1ου λοκνταουν ενω ολη η υπολοιπη χώρα οχι, ειναι λιγο καπως...
Αυτές οι τζάμπα μαγκιές δεν τιμούν τον κλάδο. Αν θέλαμε ας κάναμε απεργία διαρκείας για να μη ανοίξει κανένα σχολείο λόγω έλλειψης μέτρων. Θέλαμε; ούτε θέλαμε ούτε μπορούσαμε. Ενώ τι ωραία να κανεις τον επαναστάτη, απαιτώντας να κανεις τηλεκπαίδευση στον χώρο εργασίας σου -και ενώ το ζητούμενο είναι η τηλεργασια… Φοβερή λογική. Σαν την αποχη που μας τύλιξε η υπουργός σε μια κόλλα χαρτι εμω κατά τ άλλα υπήρχε plan b. Κάποια στιγμή ο κλάδος πρέπει να σταματήσει να σκέφτεται σαν 15μελες.
Νομίζω πως πολυ δυσκολα θα κλείσουν σχολεία με τόσο μεγάλο αριθμό εμβολιασμενων καθηγητών κ συγκριτικα μεγάλο αριθμό μαθητών... Πρέπει να φτάσουμε τις 1000 διασωληνωσεις (ο μη γενοιτο) για να αρχίσει τηλ εκπαίδευση.
Λογική 15μελούς, μίζας και "ο αντώνης με τα λόγια χτίζει ανώγια και κατώγια" έχει η κεραμέως.Αυτά που λέω είναι απολύτως εφαρμόσιμα. Κάθε σχολείο έχει (ή θα έπρεπε να έχει) εργαστήριο πληροφορικής, οπότε οι υπολογιστές μπορούν να μεταφερθούν στις αίθουσες διδασκαλίας. Και να φροντίσει το κράτος να δώσει σωστό δίκτυο σε κάθε σχολείο.
Το κάθε σχολείο πρέπει να έχει όσον εξοπλισμό απαιτείται για να εργαστούν εκεί όσοι αντικειμενικά δεν μπορούν σπίτι γιατί σε λοκνταουν δεν πάμε στη διυλεια για να ξεσκάσουμε. Και να έχει φορητούς για όποιον θέλει μα δανειστεί σπίτι. Σε περίπτωση καραντίνας κ τηλεργασιας αυτό λέει η λογική.
Αυτά που λες με τους φορητούς έχουν κόστος (και άρα μίζες). Αυτό που λέω εγώ απαιτεί μόνο αναβάθμιση της δικτυακής σύνδεσης του κάθε σχολείου, δεδομένου ότι εργαστήριο πληροφορικής διαθέτει κάθε σχολείο.
Άρα όλες οι αγορές του σχολείου έχουν μίζα. Να μην αγοράζουμε προβολείς να μηνεχπυμε εξοπλισμό για κάθε τάξη, για να μην πάρουν μίζες κάποιοι. Και να πηγαινουμε στη δουλειά μας εμω επιβάλλεται τηλεργασθα.