0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κλασσική καθηγητρια που δουλεύει πρωτοβάθμια. Οχετός ψεύδους και κακίας . Βέβαια αυτά ανώνυμα εδώ. Στα σχολεία σερνεστε σαν τις άδικες κατάρες γκρινιάζοντας συνεχώς που δεν σας ακούνε τα παιδιά αφού είστε παντελώς ανίκανοι να διδάξετε. Ας είναι καλά το χιλιαρικακι
Συγγνώμη εδώ θα τα χαλάσουμε,σε παρακαλώ πολύ αυτό που λες είναι και προσβλητικό και αναληθές..θα μπορούσα να στο επιστρέψω, αλλά δεν θέλω..ευτυχώς που στα σχολεία που δουλεύω τόσα χρόνια κανείς δεν μας αντιμετώπισε έτσι..είναι απαράδεκτο αυτό που έγραψες!
Δουλεύω έκτο χρόνο και πραγματικά την γκρίνια που έχω συναντήσει από τις ειδικότητες στα σχολεία δεν την έχω συναντήσει από κανένα δάσκαλο. Συνεχώς γκρίνια για τα πάντα και καμμία χαρά και διάθεση για τα παιδιά. Ίσως στη Βθμια να είναι αλλιώς πάντως κάνει μπαμ ότι πολλοί δεν αντέχετε τις μικρότερες ηλικίες.
Δικαίωμα σου να μη με θεωρείς συνάδελφο αλλά εγώ σου μεταφέρω αυτά που έχω δει. Αν χρειάζεται να περάσω είκοσι χρόνια στην εκπαίδευση για να αλλάξω γνώμη, ας είναι. Πάντως αυτό που σου λέω είναι γεγονός και δεν είναι κάτι που το έχω παρατηρήσει μόνο εγώ αλλά πολύς κόσμος βέβαια Για να είμαι ειλικρινής δεν είναι τόσο έντονο στους καθηγητές ξένων γλωσσών γιατί αυτοί έχουν αντικείμενο. Αλλά πχ κάτι εικαστικοί, κάτι μουσικοί, γυμναστές κτλ πολλές φορές, πάμπολλες δεν κάνουν απολύτως ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ. Γενικά αυτό είναι απόρροια και του γεγονότος ότι κανένας γονιός δεν ελέγχει τα δικά σας μαθήματα. Όσο και βαρεμενος να είναι ένας δάσκαλος , δεν μπορεί να πει δε διδάσκω τίποτα. Ένας γμυναστης όμως άνετα λέει "πάρτε μια μπάλα και παίξτε" ή ένας εικαστικός "βγάλτε και ζωγραφίστε". Έχω φτάσει σε σημείο να εύχομαι να έρθει αξιολόγηση αλλά να έρθει για όλους να δούμε τι τελικά αποκομίζουν από κάθε μάθημα οι μαθητές.
Το πρόβλημα των δασκάλων (εκτός από την τσιγκουνιά τους στα λεφτά) είναι ότι θεωρούν το σχολείο δικό τους και τις ειδικότητες παρεισακτες...Εγω ως ειδικότητα έχω δεχθεί πολλές φορές άσχημη συμπεριφορά από δασκάλους, επειδή πολλές φορές τους χαλάμε το πρόγραμμα,τους ανακατεύουμε την τάξη, τους παίρνουμε μαθητές για δραστηριότητες ενώ δεν θελουν κτλ...Βεβαια έχω συναντήσει και εξαιρετικά άτομα δασκάλους και χάλια άτομα ειδικότητες...Η γενίκευση κάνει κακό...Επειδή έχω δουλέψει και σε βθμια, εκεί κουμάντο κάνουν φιλόλογοι και μαθηματικοί έχοντας τις πιο πολλές ώρες, αλλά στη βθμια τα πράγματα είναι πιο ισότιμα.. Δηλαδή όλοι θεωρούν τον αλλο ισότιμο κατά κάποιον τρόπο.. Αντιθέτως στη αβθμια έχουμε τους δασκάλους και τους υπόλοιπους, δηλαδή τις ειδικότητες...Στην τελική πιο πολύ παίζει ρόλο το άτομο ως προσωπικότητα, και όχι τι πανεπιστημιακη ειδίκευση έχει κάποιος...
Καλη η διαιρεση. Μεγαλωνει ο παρανομαστης. Εχθροι ολοι μεταξυ μας.Και μετα θελουμε και διεκδικησεις. Βεβαια…