0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το ποσοστό ικανοποίησης δεν έχει σημασία.
Νομίζω κάνεις λάθος. Ξαναλέω το παράδειγμα. Στην Αθήνα πήραν μετάθεση πέρυσι όλοι οι μαθηματικοί που ήθελαν ( ποσοστό ικανοποίησης 100% σε αυτόν τον κλάδο γι αυτή την περιοχή) κι έμειναν κενές θέσεις για διορισμούς. Να το πω και διαφορετικά. Αν όλοι πάνε εκεί που θέλουν μετά ο αριθμός μεταθέσεων θα είναι μηδέν, αλλά αυτό δεν θα είναι κάτι κακό, το αντίθετο μάλιστα. Γι αυτό λέω ότι μεγαλύτερη σημασία έχει το ποσοστό ικανοποίησης και όχι ο αριθμός των μεταθέσεων.
Παραδείγματα1) ζητάνε μετάθεση 4 και παίρνουν μετάθεση 3. Αριθμός μεταθέσεων 3 , ποσοστό ικανοποίησης 75%.2) ζητάνε μετάθεση 50 και παίρνουν μετάθεση 5. Αριθμός μεταθέσεων 5, ποσοστό ικανοποίησης 10%. Οι 5 μεταθέσεις είναι παραπάνω από τις 3 μεταθέσεις αλλά...
Σε μας έστειλε μόνο την εγκύκλιο, τίποτε άλλο. Δεν αναμένω να μας δώσει εικόνα, αλλά και ποτέ μέχρι τώρα δεν το έχει κάνει κάποιος.
Εγκύκλιοι για τον προσδιορισμό κενών οργανικών θέσεων και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού για τις μεταθέσεις του έτους 2022"Στους οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικούς δεν θα υπολογιστούν οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση παραίτησης από 1 έως και 11 Φεβρουαρίου, (άρθρο 46, παρ. 2 του Ν. 4777/2021 - ΦΕΚ 25Α’, σχετική εγκύκλιος αρ. πρωτ. 4696/Ε3/14-01-2022/ΑΔΑ: 9Ρ7Ψ46ΜΤΛΗ-1Ε