0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είναι προφανώς μία από τις πολλές περιπτώσεις ασάφειας της νομοθεσίας. Άλλωστε η εγκύκλιος δεν έχει κάποιο συγκεκριμένο και σαφή νόμο που στηρίζεται . Όπως και να έχει τα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ την εχουν ερμηνεύσει έτσι (συνεξέταση) και δεν νομίζω να αλλάξει κάτι, παρα μόνο με προσφυγή σε διοικητικό δικαστήριο και στην συνέχεια παρουσιάση δικαστικής απόφασης. Χρειάζεται επειγόντως μία συνολική αναθεωρήση και κωδικοποίηση της αχανούς νομοθεσίας που υπάρχει για τις υπηρερεσιακές μεταβολές.
Θα ήταν έξυπνο πάντως για τα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ να φροντίζουν να ερμηνεύουν και να εφαρμόζουν σωστά τον νόμο πριν την προσφυγή στα δικαστήρια.Γιατί αν φτάσει κάτι στο δικαστήριο, τότε τα μέλη του συμβουλίου (και ειδικά ο πρόεδρος του συμβουλίου, αφού το συμβούλιο προτείνει αλλά ο πρόεδρος αποφασίζει) βρίσκονται σε κίνδυνο για παράβαση καθήκοντος .
δεν αποφασιζει ο προεδρος αλλα η πλειοψηφια. Στις ισοβαθμιες μετραει γνωμη προεδρου συμφωνα με το αρ 15 του κωδικα διοικητικης διαδικασιας.
Η απάντηση του υπουργειου περα από την παραθεση της σχετικης νομοθεσιας, κατεληγε στο οτι το πυσδε ως ανεξαρτητο γνωμοδοτικο οργανο μπορει να αποφαινεται ερμηνευοντας την κειμενη νομοθεσια
Καλά, και με τους αιρετούς πάλι 3:2 ήταν υπέρ της διοίκησης ! Αν και θα υπάρχουν ΥΣ όπου ψηφίζουν κατά συνείδηση , μη γελιόμαστε ο κανόνας είναι ό,τι θέλει ο ΔΠΕ-ΔΔΕ εχεις δικιο, 3-2 ή 5-0 στα αυτονοητα δηλ παντα οτι ηθελε ο ΔΔΕ. Τυπικα ομως η πλειοψηφια φαινεται οτι παιρνει αποφασεις (μην πω άλλα , ειδικά τα τελευταία χρόνια -και παλιά... αλλά τα τελευταία... ). Άλλο αν κάποιοι θέλουν να έχουν το πάνω χέρι ή δεν μπορούν έχουν το πάνω χέρ γιατί οργανώνονται οι υπόλοιποι (συμβαίνουν ΚΑΙ αυτά). Δεν αναφέρομαι στο δικό σου ΠΥΣΔΕ αλλά σε άλλα που ξέρω πολύ καλά , δυστυχώς... (και όχι 1-2 μόνο). Μα ακριβώς καλά κάνεις και παραθέτεις τα πράγματα ως έχουν, δηλαδή η ΚΥ πετάει μπαλάκια για απόσειση ευθυνών και όχι αποκέντρωση διοίκησης (και ευθυνών ) απλώς.
δεν αποφασιζει ο προεδρος αλλα η πλειοψηφια. Στις ισοβαθμιες μετραει γνωμη προεδρου συμφωνα με το αρ 15 του κωδικα διοικητικης διαδικασιας. Στην προαναφερομενη περιπτωση υπηρξε καταδικη για συκοφαντικη δυσφημιση που δεν εχει σχεση με λαθος ερμηνεια. Παραβαση καθηκοντος δεν στοιχειοθετειται σε λαθος ερμηνεια, αλλα όταν ο υπαλληλος με πρόθεση παραβαίνει τα καθήκοντα της υπηρεσίας του με σκοπό να προσπορίσει στον εαυτό του ή σε άλλον παράνομο όφελος ή για να βλάψει το κράτος ή κάποιον άλλο (σσ.δηλ η προθεση συνδεεται με το ιδιο οφελος). Σε ερωτημα ενος υπηρεσιακου συμβουλίου προς το υπουργειο σχετικα με το ποια ειναι τα κριτηρια για να γνωμοδοτησει το πυσδε σχετικα με τη συναφεια ή οχι ενος μεταπτυχιακου (στα ΜΠΣ ειδικης υπάρχουν , ενω στη γενικη δεν υπάρχουν δηλ αλλη μια τρυπα της νομοθεσιας) , η απάντηση του υπουργειου περα από την παραθεση της σχετικης νομοθεσιας, κατεληγε στο οτι το πυσδε ως ανεξαρτητο γνωμοδοτικο οργανο μπορει να αποφαινεται ερμηνευοντας την κειμενη νομοθεσια για ζητηματα που απτονται του πδ 1/2003 μεταξυ αυτών και η συναφεια ΜΠΣ (σσ.και το ζητημα της τοποθετησης των αποσπασμενων απο αλλα πυσδε ή του ιδιου πυσδε ανηκει στις αρμοδιοτητες πυσδε συμφωνα με το πδ 1/2003).
Καλησπέρα.Αναμεσα σε έναν εκπαιδευτικό αποσπασμένο κατά προτεραιότητα από άλλο ΠΥΣΔΕ και έναν δεύτερο με απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ ποιος προηγείται στην επιλογή σχολειου;
Για δεύτεροβαθμια;