0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν είναι όλα άσπρο ή μαύρο.Οι Δάσκαλοι πρέπει να κάνουν λίγο περισσότερο ή πιο σωστά Φυσικές Επιστήμες και Μαθηματικά και οι "καθηγητικές" σχολές πολύ περισσότερο διδακτική και παιδαγωγικά (τουλάχιστον γι' αυτούς που θα ασχοληθούν με την εκπαίδευση).Μιλάμε για επίπεδο υπεράσπισης όμως: "καθηγητούληδες", "ονειρώξεις", "τρουπώσω", "καταστροφή".Όπως κριτικάρεις τους συναδέλφους που διδάσκουν στα Γυμνάσια να δέχεσαι και κριτική για τους συναδέλφους που διδάσκουν στα Δημοτικά.Δεν είναι υπεράνω κριτικής και δεν έχουν το αλάθητο.
Μην αμφισβητείτε την αυθεντία των δασκάλων! Ως γνωστόν είναι πανεπιστήμονες, γι αυτό εκτός από τα δικά τους, κάνουν σχεδόν τα πάντα όταν λείπουν οι καθηγητές ειδικότητας από τα δημοτικά και επιπλέον ζητάνε κι αλλα…
Allan turing : να ας ρωτήσω κάτι ; Οι μαθηματικοί τελειώνοντας το μαθηματικό είναι πανέτοιμοι να διδάξουν την ύλη γυμνασίου - λυκείου ; Πες την αλήθεια ! Γιατί εγώ ξέρω....
Με την ψύχωση που έχετε οι καθηγητές με τους δασκάλους , προβλέπω αν γινόταν ουσιαστική ψυχιατρική εξέταση, θα έφευγαν οι μισοί καθηγητές εκτός . Θα δινόταν ευκαιρία και σε νέους συναδέλφους. Δεν έχω δει δάσκαλο να επιτίθεται τόσο λυσσαλέα στους άλλους κλάδους.
Ο δάσκαλος του παιδιου μου πάντως που θεωρούνταν και γερός στα μαθηματικά, όταν έβλεπε άλλη λύση προβλήματος εκτός από αυτή του βιβλίου, την θεωρούσε λάθος και έλεγε ότι το αποτέλεσμα βγήκε κατά λάθος. Μας στοίχισε πολλές ωρες κλάματος στο σπίτι, σε ένα παιδί που συμμετείχε και συμμετέχει σε μαθηματικούς διαγωνισμούς με διακρίσεις
Οι δάσκαλοι δεν χρειάζεται να είναι αυθεντίες . Δεν είναι αυτός ο ρόλος του δημοτικού. Ψάξτε λίγο να δείτε πόσο ενισχυμένος είναι ο ρόλος του δασκάλου στα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα στον κόσμο. Υπάρχει παιδαγωγικός λόγος για αυτό. Και στο δημοτικό θα έπρεπε όπως στις σκανδιναβικές χώρες, ο δάσκαλος να συντονίζει το παιδαγωγικό έργο των ειδικοτήτων προς όφελος των μαθητών. Και όχι να είναι αυτό το χαλι-ξεφραγο αμπέλι που είναι τώρα.
Γαλλια, δημοτικό 5 χρόνιαΓερμανία, δημοτικό 4 χρόνιαΚάποια στιγμή επι Μπαμπινιώτη και Γιαννακου είχε ανοίξει και εδώ η συζήτηση για να μειωθεί ο χρόνος του δημοτικού προς όφελος του Γυμνασιου. Ένα βασικό κώλυμα ήταν οι μειωμένες αίθουσες Γυμνασίων σε σχέση με αυτές του Δημοτικου
Κλασσική απάντηση όταν δεν έχουμε επιχειρήματα : προσωπικές εμπειρίες. Ωραία και εγώ θα σου πω ότι έχω πολλούς πρώην μαθητές μου που μιλάνε για αδιαφορία των καθηγητών τόσο μαθησιακά όσο και συναισθηματικά. Παιδιά που έχουν φτάσει ακόμη και σε αυτοκτονικές σκέψεις επειδή ένας καθηγητής τους μιλά προσβλητικά ή αδιαφορεί για όσα περνούν. Θες να το γενίκευσω? Το ξαναλέω υπάρχει μεγάλο παιδαγωγικό έλλειμμα στους καθηγητές με τρομακτικές συνέπειες για τα παιδιά. Εύχομαι να μην βιώσεις ποτέ στο δικό σου παιδί τη ζημιά που μπορεί να προκαλέσει ένας ακατάλληλος καθηγητής τόσο μαθησιακά όσο και συναισθηματικά .
Δεν είναι όλες οι καθηγητικές σχολές χωρίς παιδαγωγικά μαθήματα (ειδικά τα ξενόγλωσσα, μουσικής κα) Οι καθηγητές που βγαίνουν διδάσκουν εδώ και χρόνια σε όλες τις ηλικίες. Στο παιδί σου που θα κάνει φροντιστήριο θα του διδάσκει κάποιος που έχει κάνει την ίδια διδακτική και παιδαγωγικά με αυτόν που θεωρείς ακατάλληλο για το δημοτικο
Και στη Γερμανία υπάρχουν κρατίδια με 6 χρόνια δημοτικό. Γαλλία 5 χρόνια αλλά μεγαλύτερο νηπιαγωγείο. Επίσης topsy να σε βάλω λίγο στη θέση μου. Πώς θα ένιωθες αν έφτιαχνα ένα ποστ όπου θα έλεγα : " τα παιδιά δεν μαθαίνουν ούτε αγγλικά ούτε γαλλικά από το σχολείο" . Ειδικά στο δημοτικό δεν μαθαίνουν 2ηβξενη γλώσσα. Δεν θα έπρεπε να υπάρχει 2η ξένη γλώσσα γιατί είναι πεταμένα λεφτά.