0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μείωση συμβασιούχων που επιβαρύνουν τον τακτικό προϋπολογισμό. Το ολοήμερο λογικά θα το εντάξει σε κάποιο ΕΣΠΑ.
Δουλεύω 30 χρόνια και έχω ακούσει πολλές φορές απίθανα σενάρια τα οποία έμειναν στα χαρτια και για αυτό το λόγο έχω μάθει να μην πανικοβάλλομαι χωρίς λόγο. Ο μόνος λόγος που έγινε αύξηση ωραρίου ειναι γιατι πίεζαν επι χρόνια οι πε70 για τη διαφορά ωραρίου με τους καθηγητές και αντί να μειώσει το δικό τους, αύξησε των καθηγητών με τις γνωστές συνέπειες για τη β´θμια (υπεραριθμίες, μειωμένες έως ελάχιστες προσλήψεις)
Με βάση την επέκταση του ολοήμερου, θα πρέπει οπωσδήποτε στους επικείμενους μόνιμους διορισμούς να καλύψει και τις 5148 οργανικές θέσεις ΠΕ70 και ΠΕ60. Τίποτα λιγότερο. Αυτή είναι η βάση. Εκεί είναι οι τεράστιες ανάγκες που δεν καλύφθηκαν ούτε στο 25% με τους περυσινους διορισμούς. Και δημιουργούνται κι άλλες ανάγκες. Δεν το συζητώ ότι πρέπει να καλυφθούν στο 100% οι οργανικές θέσεις ΠΕ70 και ΠΕ60, αλλά φοβάμαι ότι δεν αρκούν. Δημιουργούνται κι άλλες ανάγκες, επιπλέον, για ΠΕ70 και ΠΕ60.
Ο έφηβος γιος μου σπάει το κεφάλι του να καταλάβει πως η επέκταση του ωραρίου του σχολείου θα λύσει το δημογραφικό.Νομίζω το βρήκε όμως γιατί γυρνάει κάποια στιγμή και μου λέει "Άρα θα μένουν τα ζευγάρια περισσότερη ώρα μόνα τους!"
Όλοι μπορούμε να σκεφτούμε 10 θετικά και 10 αρνητικά. Τα αρνητικά (πχ υποδομές, λειτουργικά έξοδα) είναι αξεπέραστα και τα θετικά (πχ εργαζόμενοι, προσλήψεις) είναι άσχετα με την Παιδεία. Απλά μας "δουλεύουν" τελείως.
Μόνο εγώ δεν το βρίσκω απαραίτητα κακό;Δεν θα είναι υποχρεωτικό άλλωστε, όπως δεν είναι υποχρεωτικό και το ολοήμερο μέχρι τις 15:00. Έστω και λίγους γονείς να εξυπηρετεί που δουλεύουν απόγευμα ή βάρδιες, θα είναι θετικό. Όσο για αύξηση ωραρίου, αν ίσχυε κάτι τέτοιο δε θα είχε συμβεί κι όταν δημιουργήθηκε το ολοήμερο; Εκεί αντίθετα οδήγησε σε δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.Πάντως συμφωνώ ότι θα πρέπει να γίνει επί της ουσίας κι όχι για εντυπωσιασμό.Στο ολοήμερο το δικό μας, μόνο τις μέρες που είναι δασκάλα γίνεται δουλειά και τα παιδιά επιστρέφουν σπίτι έχοντας τελειώσει τις εργασίες τους.
Εξαρτάται τι εννοεί ο καθένας με το δουλειά. Αν κάποιος θέλει να παραλαμβάνει το παιδί του διαβασμένο για να μην πρέπει να το διαβάσει ο ίδιος, τότε ναι, μόνο με δάσκαλο γίνεται "δουλειά". Αν κάποιος το ολοήμερο δεν το βλέπει -μόνο- ως διαβαστήρι, αλλά ως δημιουργική απασχόληση του παιδιού και σε άλλα αντικείμενα που τα κάνει ελάχιστα στο πρωινό πρόγραμμα (βλέπε ειδικότητες), τότε "δουλειά" γίνεται κάθε μέρα.
Αυτή η δουλειά όμως θέλει υποδομές που δεν υπάρχουν. Τι δουλειά να κάνει ο μουσικός κ ο εικαστικός σε ένα τμήμα που έχει παιδιά από πρώτη έως έκτη; Δεν έχουν ίδιες ανάγκες και ίδιες δυνατότητες. Σαφώς είναι ποιοτικός χρόνος, αλλά μην παριστάνουμε ότι έτσι θα υποκατασταθεί το ωδείο ή το μπαλετο ή ο αθλητικός σύλλογος…. Κατά τ άλλα εγω επιμενω ότι είναι κακή λύση. Φυσικά και κάτι τέτοιο θα χειροτερέψει τις εργασιακές συνθήκες των γονέων, αφού θα θεωρούν αυτονόητο οι εργοδότες ότι θα τα γράφουν σ αυτό το ολοήμερο. Και είναι απάνθρωπο για τα παιδιά. Επίσης είναι σαν να λενε ότι το σχολείο είναι απλα για τη φύλαξη. Αυτό ειδικά θέλει προσοχή από την πλευρά μας. Πολλοί γονείς βέβαια προτιμούν τα βλέπουν 3 ώρες πριν κοιμηθούν για να μην έχουν να ασχοληθούν. Ίσως αυτοί το δουν θετικά. Ή όσοι θεωρήσουν ότι έτσι θα στρωθούν οι τεμπέληδες εκπαιδευτικοί.