0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό το κείμενο γράφτηκε από έφηβο;;;; Εχθρολόγο εννοεί τον φιλόλογο;
Με τον τρόπο που γράφει επιβεβαιώνει αυτούς που την βαθμολόγησαν με χαμηλό βαθμό, υπό την προϋπόθεση ότι έγραψε με το ίδιο στυλ στις εξετάσεις. Λόγος λογοτεχνικός και στομφώδης, δοκιμιακό ύφος ατσαλο σε κάποια σημεία με φανερή πρόθεση να εντυπωσιάσει με ανούσιους βερμπαλισμούς. Πραγματικά σε κάποια μέρη δεν έβγαζες νόημα με αυτά που έγραφε. Θα ήταν καλή για λογοτέχνης αλλά στις πανελλήνιες ζητάμε κείμενα απλά γραμμένα, με στέρεη λογική επιχειρηματολογία και ουσία και όχι αναμάσημα τυποποιημένων εκφράσεων και φράσεων κλισέ που αφθονούν στα σχεδιαγράμματα των φροντιστηρίων. Το μάθημα έχει αλλάξει μορφή. Δεν είμαστε στη δεκαετία του 70 που τότε με ρομαντικό και εξεζητημένο ύφος έγραφες ολόκληρες σελίδες αναλύοντας αφηρημένες έννοιες αποκομμένες από οποιοδήποτε επικοινωνιακό πλαίσιο και ξεκομμένες από την κοινωνική πραγματικότητα. Σου ζητείται να γράψεις κάτι που απευθύνεται σε κάποιο πρόσωπο ,οπότε δεν μπορείς να γράφεις γενικά και αόριστα αλλά το βάρος πέφτει στην πειθώ και την επιχειρηματολογία. Δεν της ζήτησε κανείς να γράψει ποίημα ή δοκίμιο. Εδώ βλέπουμε άτακτη παράθεση σκόρπιων σκέψεων χωρίς κανένα λογικό ειρμό .Και ποιο είναι ακριβώς το θέμα στο οποίο απαντάει; Θέμα δεν υπάρχει. Ελπίζω να περάσει το μήνυμα μου σύντομα γιατί ο συντονιστής αργεί πολύ.
Κείμενο με ουσία και στέρεη επιχειρηματολογία αποκαλούμε το ξαναγράψιμο του πρώτου κειμένου με άλλα λόγια και τους ίδιους ακριβώς άξονες στο πρώτο ερώτημα, τις σχολικές εκδρομές και τα φτηνά εισιτήρια των μουσείων στο δεύτερο ή το γιατί τα αγόρια (!) θα κρατούσαν το παλιό ταγάρι της γιαγιάς; Τι ακριβώς; 15 κρίσιμες μοναδούλες τουλάχιστον στοίχιζαν τα παραπάνω, για όσους δεν ξέρουν ή κάνουν πως δεν ξέρουν τι και πώς βαθμολογούσαμε φέτος.